میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

هزینه بوتاکس پیشانی
هزینه بوتاکس پیشانی

لیست موضوعات

هزینه بوتاکس پیشانی

در این مقاله قصد داریم به هزینه بوتاکس پیشانی و نکات مهم پیرامون آن بپردازیم، امروزه اکثر افراد برای جوان شدن از بوتاکس استفاده می کنند

با پیشرفت علم روشهای زیادی برای جوانسازی صورت کشف شده است این روش ها از قبیل پی آر پی ، نخ لیفت ، تزریق ژل ، بوتاکس و . . . می باشد اما بوتاکس به دلیل راحتی و مزایای زیادی که دارد دارای طرفداران بسیار زیادی می باشد .

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم

بوتاکس چیست ؟

آیا مرکزی که برای تزریق بوتاکس انتخاب می کنید مهم است ؟

کاربرد بوتاکس چیست ؟

مراقبت های بعد از بوتاکس چیست ؟

هزینه بوتاکس پیشانی به چه صورت است ؟

 

بوتاکس

بوتاکس ، توکسین انا بوتولینوم می باشد که همان نوروتوکسین تصفیه شده است و زمانی که بر روی عضلات صورت تزریق می شود  باعث ریلکسی و بی حرکت شدن آن عضله می شود . بوتاکس از  فواید دارویی متعددی برخوردار است که مهمترین آنها درمان میگرن می باشد  .

ریشه کلمه بوتاکس ؛ بوتاکس در واقع اسم تجاری این دارو می باشد که توسط شرکت آلرگان آمریکا ساخته می شود . در بقیه کشور ها این دارو  به اسم های دیگر تولید می شود  . معتبرترین نوع بوتاکس  در ایران هم موجود است،  بهترین  بوتاکس در حال حاضر ماندگاری بین 4 تا 6 ماه دارد  .

بوتاکس
بوتاکس

افراد همیشه به دنبال این هستند که زیبا و جوان به نظر برسند ، معمولا صورت افراد بعد از سن سی سالگی دچار چروک می شود . چروک های صورت زودتر از قسمت های دیگر بدن به وجود می آید زیرا پوست در آن ناحیه مدام درگیر حرکات صورت است دقیقا مانند یک مثل کاغذ تا می خورد و باز می شود ، بوتاکس با بی حس کردن عضلات پیشانی ، دور چشم ، خط اخم  … اسپاسم آن قسمت را رفع می کند و مانع از انقباض عضلات می شود و همچنین از چروک های بیشتر جلوگیری می کند ، بنابراین  پوست  فرصت می کند که مدت بیشتری جوان بماند . بعد از تکرار تزریق بوتاکس چروکها کمتر می شود .

 

انتخاب بهترین مرکز برای تزریق بوتاکس

در ایران مرکزهای زیادی در حوزه زیبایی فعالیت دارند و تهران دارای در صد قابل توجهی مرکز زیبایی می باشد . انتخاب مرکز برای انجام عمل های زیبایی بسیار مهم است زیرا اگر اشتباهی رخ دهد عمل عکس داشته و در بعضی مواقع جای هیچ گونه  جبرانی وجود ندارد برای همین قبل از هر کاری باید درست تحقیق کنید و مرکزی را انتخاب کنید که سابقه کاری عالی داشته باشد .

تحقیق شما باید بسیار دقیق باشد ، شاید زمان زیادی برای انجام تحقیق تان بگذارید ولی بعد از عمل از نتیجه ای که گرفته اید راضی و خوشحال هستید .

برای تحقیق مرکز زیبایی  ابتدا لیستی از پزشکان مدنظر انتخاب کنید و حتما به صورت حضوری از مطب آنها بازدید کنید و با بیمارانی که در مطب حضور دارند مشورت کنید ، ظاهر مطب ، نوع پوشش کارکنان مرکز زیبایی ، نوع رفتار کارکنان مرکز زیبایی می تواند به اکثر پاسخ های شما جواب  دهد .

انتخاب بهترین مرکز برای تزریق بوتاکس
انتخاب بهترین مرکز برای تزریق بوتاکس

همیشه ممکن است اولین مرکزی که بازدید کرده اید نیازهای شما را برآورده کند و به نظرتان بهترین باشد ولی سعی کنید به تمامی مراکزی که در لیست تان می باشد مراجعه کنید.

شاید در این راه سردرگم شوید و هر پزشک با توجه به امکانات و سلیقه خود شما را راهنمایی کند اما  این شما هستید که باید تصمیم بگیرید که چه انتظاری از عمل خود دارید . در عین حال توجه کنید که حضور و نظارت کامل پزشک متخصص که سالها در این زمینه تجربه دارد می تواند در دستیافت نتیجه بهتر به شما کمک کند

کاربردهای بوتاکس

بوتاکس دارای کاربردهای زیبایی فراوانی است در زیر به کاربردهای متنوع آن می پردازیم :

  • برای درمان چروک های که در پیشانی ایجاد می شود .
  • برای طرف کردن خطوط اخم  استفاده  می شود .
  • برای چروک های که در بالای بینی ایجاد شده است .
  • بالا بردن ابروها .
  • کاربرد های پزشکی مانند درمان تعریق زیاد بدن (تعریق زیر بغل و کف دست ها ) و همچنین برای درمان سردردهای میگرن است .
کاربردهای بوتاکس
کاربردهای بوتاکس

مراقبت های بعد از بوتاکس

تزریق بوتاکس برخلاف جراحی زیبایی و جوانسازی بسیار سریع ، ساده و غیر تهاجمی است ، افراد نیازی به استراحت یا دوره ای برای بهبود دارند  . به طور معمول بین 3 تا 5 روز زمان لازم است تا اثرات بوتاکس به آرامی ظاهر شود و بعد از گذشته دو هفته اثر کامل بوتاکس را مشاهده کنید .

متاسفانه خیلی از مرکز زیبایی نامعتبر برای اینکه مشتری جذب کنند قیمت های بسیار پایینی پیشنهاد می دهند و از مواد نامرغوب استفاده می کند و برای منافع خود عوارض آن را نادیده می گیرند .

 

هزینه بوتاکس پیشانی

در مراکز مختلف  قیمت بوتاکس ها با توجه به کیفیت جنسی که انتخاب می کنند متنوع است و یا ممکن است یک مرکز زیبایی کیفیت بوتاکس عالی داشته باشد و از سرم زیادی حین تزریق استفاده کند که باعث عوارض بدی برای بیمار می شود ، اما مراکز زیبایی معتبر از کیفیت و میزان دقیقی برای تزریق بوتاکس استفاده میکنند .

از دیگر عواملی که تاثیر گذار است بر روی هزینه بوتاکس منطقه انتخابی افراد می باشد ، یکی از بیشترین قسمت هایی که افراد برای تزریق بوتاکس استفاده می کنند پیشانی می باشد ، هزینه تزریق بوتاکس برای هر فرد متفاوت است و متناسب با مقدار واحدی است که تزریق می شود .

هزینه بوتاکس پیشانی
هزینه بوتاکس پیشانی

یکی دیگر از نکات مهم در هزینه بوتاکس پیشانی مکان و شخصی است که برای بوتاکس انتخاب می کنید ، اگر شما پزشکی مجرب را انتخاب کنید مطمئنا هزینه بیشتری دارد به نسبت اینکه یک پرستار تزریق را انجام دهد .

 

نتیجه گیری

معمولا افراد با رد کردن سن سی سالگی به دنبال این هستند که جوانی خود را تثبیت کنند و برای آن از روشهای مختلف جوانسازی استفاده می کنند یکی از این روش ها بوتاکس می باشد .

معمولا در بیشتر افراد چروک های صورتشان از پیشانی آغاز می شود و برای برطرف کردن آن بهترین انتخاب بوتاکس است زیرا هزینه بوتاکس پیشانی بسیار مناسبی دارد و همچنین معایب کم دارد و همچنین اگر فرد دچار سردرد های میگرنی باشد با تزریق بوتاکس می تواند تا حد زیادی به بهبود آن کمک کند . از مهم ترین ویژگی های بوتاکس این است که دوره نقاهت ندارد و افراد می تواند بعد از تزریق به فعالیت روزمره شان بپردازند .

نتیجه گیری
نتیجه گیری

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه  کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ از سال 86

سابقه کار در زمینه زیبایی های زنان با لیرز مونالیزا از سال 94

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

 

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

اینستاگرام:dr_zarganj

09127379893

شماره تماس : 161 930 22 021

ایمیل :info@drzarganj.com

 

 

به عنوان مثال مقالاتی چون بوتاکس لب بالا  و عوارض خوابیدن بعد از تزریق بوتاکس و تزریق بوتاکس ابرو پاسداران و بوتاکس ناحیه گردن و بعد از بوتاکس چه کار کنیم همگی به شما نکات مهمی در رابطه با بوتاکس یاد می دهد

 

تزریق بوتاکس ابرو تجریش و افتادگی پلک بعد از بوتاکس و قیمت بوتاکس صورت آقایان و نقاط تزریق بوتاکس و بهترین دکتر بوتاکس در تهران عناوینی که نام برده شد به طور خیلی خلاصه شما را با بوتاکس و تاثیرات آن آشنا می کند

 

بعد از بوتاکس چه کنیم و بوتاکس خط خنده و عوارض بوتاکس گردن و تزریق بوتاکس ابرو تهران عنوان هایی که نام برده شد همگی در رابطه با بوتاکس و نکات پیرامون آن می باشد

همیشه توجه به زیبایی یک امر بسیار مهم طلقی می شود و مطالعه در مورد بوتاکس هم برای رسیدن به زیبایی بسیار مهم به نظر می رسد مقالاتی در این رابطه برای شما تدارک دیده ایم مانند چگونه اثر بوتاکس را از بین ببریم؟ و تزریق بوتاکس واژن و برداشتن ابرو بعد از بوتاکس و تزریق بوتاکس در پیروزی و تزریق بوتاکس ابرو هروی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید