میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

بوتاکس لب بالا
بوتاکس لب بالا

لیست موضوعات

بوتاکس لب بالا

در این مقاله به موضوع بوتاکس لب بالا می پردازیم.

بوتاکس روشی برای رفع چین و چروک صورت است که مزایا و معایب خاص خود را دارد.

در این مقاله به سوالات زیر پاسخ می دهیم

بوتاکس چیست؟

تفاوت بوتاکس با ژل؟

بوتاکس لب بالا چرا و چگونه؟

بوتاکس لب بالا و لبخند لثه ای؟

بوتاکس لب بالا
بوتاکس لب بالا

بوتاکس چیست؟

بوتولونیوم نام سمی است که بوتاکس از آن گرفته می شود. احتمالا با شنیدن نام سم نگران شدید یا نظر شما درباره بوتاکس منفی شد اما لازم است بگوییم که جای نگرانی نیست بوتولونیوم اگر در دُز های کم استفاده شود خطر ناک نیست. اساس کار بوتاکس با فلج کردن سلول های عصبی صورت است برای رفع چین و چروک به حساب می آید.

لازم است بگوییم که گیرنده های عصبی سلول که بوتاکس آن ها را فلج می کند قابلیت احیا دارن پس تا زمانی بوتاکس روی صورت نتیجه می دهد که گیرنده عصبی احیا نشده باشد این زمان معمولا هشت ماه طول می کشد البته با ژنتیک خاص هر فرد ممکن است این زمان کمتر یا بیشتر شود.

بوتاکس چیست؟
بوتاکس چیست؟

تفاوت بوتاکس با ژل؟

همانطور که اشاره کردیم بوتاکس بر روی گیرنده های عصبی تاثیر می گذارد وآن ها را فلج می کند این در حالی ست که ژل چین و چروک و یا خط خاصی را رفع می کند یا به نوعی اثرات آن را به تاخیر می اندازد چون ژل سلول های صورت را برای ساخت کلاژن و چربی تحریک و تقویت می کند اما برای نتیجه بهتر هر 6 تا 9 ماه یک بار ژل تمدید می شود.

بوتاکس لب بالا چرا و چگونه؟

در لب بالا خطوطی قرار دارد که با مرور زمان و بالا رفتن سن این خطوط بیشتر دیده می شوند البته در نمایان شدن این خطوط عوامل دیگری نیز تاثیر گذار هستند عواملی مثل سیگار کشیدن تاثیر سیگار بر روی این خطوط به قدری ست که این خطوط را اصطلاحا خط سیگار نیز می نامند.

از عوامل دیگر می توان به نوشیدن مایعات با نی اشاره کرد زیرا در هنگام انجام این عمل عضلات کنار لب منقبض می شوند. اگر خطوط کنار لب عمیق نباشند با تزریق بوتاکس می توان آن را رفع کرد باید توجه داشت که در صورت عمیق بودن این خطوط تزریق بوتاکس راه حل مناسبی نیست در این صورت شما می توانید از تزریق فیلر استفاده کنید و نتیجه دلخواه خود را بگیرید.

تزریق بوتاکس برای لب بالا به دقت وتخصص بالایی احتیاج دارد چرا که اشتباه در تزریق مشکلات زیادی را به دنبال دارد از جمله این که قدرت تکلم و خوردن غذا از بین می رود البته این عوارض موقتی است و بعد از تقریبا یک هفته از بین می رود.

بوتاکس لب بالا و لبخند لثه ای؟

در بعضی از افراد در هنگام لبخند زدن لثه آن ها مشخص است که این حالت از زیبایی لبخند کم می کند لبخند لثه علت های مختلفی دارد همینطور روش های متفاوتی نیز برای رفع آن وجود دارد از جمله این روش ها می توان به عمل جراحی اشاره کرد.

البته عمل جراحی معایب خاص خود را از جمله این که دوره درمان طولانی ست و ممکن است بیش از یک سال طول بکشد گر چه از مزیت های این روش می توان دائمی بودن آن را نام برد.

به هر حال رفع لبخند لثه ای با تزریق بوتاکس در ناحیه لب بالا امکان پذیر است. از مزایا آن می توانیم بگوییم که هزینه خیلی کمتری نسبت به جراحی دارد و همینطور دوره درمان آن نیز کمتر است اما معایبی هم دارد که مربوط به دائمی نبودن آن ها می شود.

بوتاکس لب بالا و لبخند لثه ای؟
بوتاکس لب بالا و لبخند لثه ای؟

نتیجه گیری:

تزریق بوتاکس لب بالا برای رفع خطوط کنار وبالای لب که عمیق نباشند کاربردی ست همینطور برای رفع لبخند لثه ای تزریق بوتااکس یکی از روش ها ست

(امیدوارم این مطلب برای شما مفید بوده باشد)

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال ۱۳۶۱به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و فارغ التحصیل 1368

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال۷۴ در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ از سال۸۶

سابقه کار در زمینه زیبایی های زنان با دستگاه مونالیزاتاچ از سال ۹۴

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی ناحیه تناسلی

مشاوره در زمینه مراقبت بعد از تزریق ژل لب

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

۰۹۱۲۷۳۷۹۸۹۳

اینستاگرام:dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

 

همه ی اطلاعاتی که برای تکمیل کردن تحقیقاتتان در رابطه با بوتاکس نیاز دارید ما در اینجا برای شما جمع آوری کرده ایم تزریق بوتاکس ابرو پاسداران و تزریق بوتاکس ابرو تجریش و تزریق بوتاکس ابرو تهران و برداشتن ابرو بعد از بوتاکس

 

مطالبی که برای شما کاربران در نظر گرفته ایم مطالبی چکیده در رابطه با بوتاکس می باشد  و تزریق بوتاکس ابرو هروی و چگونه اثر بوتاکس را از بین ببریم؟ و تزریق بوتاکس واژن و افتادگی پلک بعد از بوتاکس و بهترین دکتر بوتاکس در تهران

 

هزینه بوتاکس پیشانی و تزریق بوتاکس در پیروزی و عوارض بوتاکس گردن و بوتاکس خط خنده و عوارض خوابیدن بعد از تزریق بوتاکسو  اگر در اینترنت به دنبال مطالبی در رابطه با بوتاکس می گردید باید به شما بگوییم ما در موارد یاد شده مقالاتی در رابطه با بوتاکس قرار داده ایم

 

بعد از بوتاکس چه کار کنیم و نقاط تزریق بوتاکس و بوتاکس ناحیه گردن و قیمت بوتاکس صورت آقایان و بعد از بوتاکس چه کنیم اگر بوتاکس انجام داده اید و یا اینکه نمی دانید که بوتاکس عوارض دارد یا خیر می توانید مطالب ذکر شده را مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید