میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

نقاط تزریق بوتاکس
نقاط تزریق بوتاکس

لیست موضوعات

نقاط تزریق بوتاکس

ما در طراحی این مقاله قصد داریم شما مخاطبان محترم را با نقاط تزریق بوتاکس آشنا کنیم برای دریافت اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنیم حتما مقاله ما را دنبال کنید.

سوالاتی که قرار است در این مقاله به آن ها بپردازیم به شرح زیر می باشد:

  • بوتاکس چیست؟
  • مزیت های تزریق بوتاکس
  • بوتاکس برای چه کسانی مناسب نیست؟
  • بوتاکس در چه نقاطی از بدن تزریق می شود؟
  • هزینه تزریق بوتاکس چگونه است؟

نقاط تزریق بوتاکس
نقاط تزریق بوتاکس

 

بوتاکس چیست؟

امروزه زیبایی در بین افراد جایگاه بخصوصی را نسبت به خود اختصاص داده است. چرا که خیلی از افراد بخصوص بانوان به زیبایی صورت خود اهمیت زیادی می دهند و سعی دارند همیشه از پوستی شاداب و لطیفی برخوردار باشند.

با پیشرفت تکنولوژی عوامل متعددی روی کار آمده اند که می توانند به زیبایی افراد کمک کند نا گفته نماند با گسترش یافتن علم پزشکی جراحی های متنوعی جهت زیبایی به عمل آمده است. یکی از عوامل تاثیر گذار در زیبایی که می تواند تاثیر بسزایی را خود نشان دهد مربوط به بوتاکس می شود.

بوتاکس بصورت تزریق انجام می شود. در ادامه گفته می شود بوتاکس از نوعی اسم تشکیل شده است که برای فلج کردن موقت عضلات بکار گرفته می شود.

تزریق بوتاکس در نواحی مختلف بدن صورت می گیرد. نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که حتما باید این عمل توسط یک دکتر متخصص و ماهر انجام شود در غیر این صورت امکان مواجه شدن شما با خطرات مختلفی را تشدید می کند.

بوتاکس چیست؟
بوتاکس چیست؟

مزیت های تزریق بوتاکس

با توجه به تعاریف گفته شده می توان گفت بوتاکس می تواند به زیبایی شما افرادکمک کند.  به همین منظور می توان گفت بوتاکس از مزیت های بالایی بهره مند است که در ادامه به آن ها می پردازیم:

  • باعث از بین رفتن چین و چروک صورت
  • شفاف سازی پوست
  • برطرف کردن چروک های اطراف چشم
  • پر کردن وسط ابرو
  • برطرف سازی چین و چروک هایی که در اثر خندیدن ایجاد می شود
  • از بوتاکس می توان برای برطرف کردن مشکل عرق کف دست و زیربغل استفاده می شود
  • برای برطرف کردن مشکلات لوچی، بلفارواسپاسم
  • و…
مزیت های تزریق بوتاکس
مزیت های تزریق بوتاکس

بوتاکس برای چه کسانی مناسب نیست؟

در پاسخ به این سوال می توان گفت بوتاکس علاوه بر اینکه باعث برطرف کردن مشکلات پوستی می شود بلکه برای بسیاری از افراد این تزریق مناسب نیست. با توجه به نتایج بدست آمده گفته شده است که بوتاکس برای افرادی که از عوامل و مشکلات زیر برخوردار هستند توصیه نمی شود:

  • اشخاصی که دچار بیماری انعقادی هستند باید از این تزریق دوری کنند
  • اشخصای که داروهای ضد انعقاد خون را مصرف می کنند نباید تزریق بوتاکس را انجام دهند
  • بوتاکس برای بانوانی که باردار هستند توصیه نمی شود
  • برای تزریق بوتاکس میزان سنی باید از 18 تا 75 سال باشد
  • بیمارانی که دچار ام اس، میاستنی گراویس، نفروپاتی هستند از تزریق بوتاکس دوری کنند
  • خوب است که بدانید اگر فردی دچار بیماری عفونی و ایمنی پایین بدن هستند نباید تزریق بوتاکس انجام دهند
  • افراد مبتلا به بیماری فلج عضلانی به هیچ عنوان نباید تزریق بوتاکس انجام دهند
  • و..

در نهایت می توان گفت شما افراد اگر زمانی با این نوع مشکلات مواجه بودید بهتر است از انجام تزریق بوتاکس دوری کنید چرا که امکان مبتلا شدن شما به مشکلات مختلف را زمینه سازی می کند.

بوتاکس برای چه کسانی مناسب نیست؟
بوتاکس برای چه کسانی مناسب نیست؟

بوتاکس در چه نقاطی از بدن تزریق می شود؟

با توجه به سوال مطرح شده می توان گفت بوتاکس در نقاط مختلفی از بدن صورت می گیرد. برای درک بهتر این موضوع می توان گفت اگرقصد دارید از تزریق جهت زیبایی استفاده کنید مسلما برای بخش های مختلفی از صورت بکار گرفته می شود. برای انجام تزریق بوتاکس در نواحی صورت باید قسمت های مختلف را به دو قسمت مختلف تقسیم بندی کرد.

این تقسیم به بخش های بالایی و پایینی صورت انجام می گیرد. شاید این سوال در ذهن شما مخاطبان رخ داده باشد این نواحی تقسیم بندی شده مربوط به چه قسمت هایی از صورت می شود؟

در پاسخ به این سوال می توان گفت بخش های بالایی صورت شامل جلوی سر، خط اخم، خطوط میان ابرو، هلالی مربوط به خط ابرو، اطراف چشم و خطوط هایی که مربوط به پنجه کلاغی می شود را در برمی گیرد. اما قسمت های پایینی بدن که جزء این تقسیم بندی قرار گرفته است شامل خط لب، خط فک، خط گردن، عضله های مربوط به پلاتیسمان گردن، خط چانه و.. می شود.

براساس نتایج بدست آمده گفته شده است یکی از نقاط مناسب جهت بوتاکس در صورت توسط این تقسیم بندی ها مربوط به پیشانی می شود. این قسمت به دلیل اینکه چین و چروک های مختلفی را از خود نشان می دهد و باعث تاثیر گذاری چشم، ابرو و وسط ابرو می شود در این حالت با تزریق ژل تمامی قسمت های پوست که دچار چین و چروک شده است از بین می رود.

*نکته مهمی که باید درباره ی این موضوع درنظر داشته باشید این است که اگر تزریق در نقطه ای ازبدن که مدنظرتان است به خوبی اعمال نشود عوارض جبران ناپذیری برای شما پیش می آید که در نتیجه ممکن است با مشکلات جدیی روبرو شوید.

بوتاکس در چه نقاطی از بدن تزریق می شود؟
بوتاکس در چه نقاطی از بدن تزریق می شود؟

هزینه تزریق بوتاکس چگونه است؟

اگر بخواهیم هزینه تزریق بوتاکس را برای شما افراد مشخص کنیم باید بگوییم که میزان هزینه آن بستگی به نوع تزریق و ناحیه هایی که قراراست در آن تزریق انجام شود مربوط می شود. خوب است که بدانید میزان هزینه ای که قرار است جهت تزریق بوتاکس انجام گیرد باید در مراکز معتبر انجام شود.

هزینه تزریق بوتاکس چگونه است؟
هزینه تزریق بوتاکس چگونه است؟

نتیجه گیری

با توجه به تعاریف گفته شده می توان نتیجه گرفت تزریق بوتاکس باید در مراکز معتبر و توسط پزشکان متخصص و ماهر انجام شود. بطور کلی گفته می شود در زمان تزریق باید تمامی جوانب را در نظر گرفت تا با مشکل مواجه نشویم.در نهایت تزریق بوتاکس باعث از بین بردن چین و چروک های پوست شما می گردد.

افرادی که قصد دارند به زیبایی خود اهمیت دهند پیشنهاد می کنیم این تزریق را برای برطرف کردن خطوط اضافه صورت خود در مراکز معتبر انجام دهند.

 

( ما در طراحی این مقاله توانستیم فقط بخشی از مطالب مربوطه را برای شما مخاطبان شرح دهیم، امیدواریم از این مقاله اطلاعات کافی و سودمندی را کسب کرده باشید.)

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و فارغ التحصیل 1368

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه کار از سال 86 در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ

سابقه کار در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزاتاچ از سال 94 :

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

مشاوره در زمینه مراقبت بعد از تزریق ژل لب

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس :

09127379893

161 930 22 021

اینستاگرام:dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

 

کلینیک دکتر زرگنج فرد در کنار شماست تا برای شما بوتاکس را انجام دهد تا شما از نتیجه کار راضی باشید و برای آشنایی شما با بوتاکس مقالاتی مانند برداشتن ابرو بعد از بوتاکس و قیمت بوتاکس صورت آقایان و  تزریق بوتاکس ابرو تهران و عوارض خوابیدن بعد از تزریق بوتاکس و عوارض بوتاکس گردن برای شما آماده کرده است

هرچه بیشتر مقالات در مورد بوتاکس مطالعه کنید بیشتر در این زمینه آگاهی پیدا می کند از این رو مقالاتی دیگر در همین زمینه مانند تزریق بوتاکس در پیروزی و تزریق بوتاکس ابرو تجریش و هزینه بوتاکس پیشانی و بعد از بوتاکس چه کنیم و بوتاکس خط خنده برای شما در نظر گرفته ایم

افتادگی پلک بعد از بوتاکس و بوتاکس ناحیه گردن و تزریق بوتاکس ابرو هروی و بوتاکس لب بالا و تزریق بوتاکس واژن و  ما تا انجام بوتاکس در کنار شما هستیم و به شما راهنمایی می دهیم تا بیشتر با بوتاکس آشنا شوید به همین خاطر لطفا موضوعات یاد شده در ابتدای متن را بخوانید

 

تزریق بوتاکس ابرو پاسداران و همچنین بهترین دکتر بوتاکس در تهران و چگونه اثر بوتاکس را از بین ببریم؟ و بعد از بوتاکس چه کار کنیم به شما که از کاربران سایت ما هستید کمک می کند تا دقیقا قبل از انجام بوتاکس با فرآیند آن آشنا شوید و اطلاعات بدست آورید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید