میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

بهترین دکتر بوتاکس در تهران
بهترین دکتر بوتاکس در تهران

لیست موضوعات

بهترین دکتر بوتاکس در تهران

در این مقاله راجع به بهترین دکتر بوتاکس در تهران و مزایای آن توضیح خواهیم داد، جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما باشید.

زمانی که فرد بر اثر عوامل مختلفی مثل افزایش سن دچار چین و چروک هایی در ناحیه ی صورت و یا پوست خواهد شد، از روش هایی که می توان برای جوانسازی و از بین بردن این چین و چروک به کار برد  استفاده از عمل کم تهاجمی تزریق بوتاکس می باشد که حتما باید در مراکز تخصصی این کار صورت گیرد.

بهترین دکتر بوتاکس در تهران
بهترین دکتر بوتاکس در تهران

آنچه که به شما در این مقاله می گوییم:

  • بوتاکس چیست؟
  • بهترین دکتر بوتاکس
  • مزایای مراجعه به بهترین دکتر بوتاکس
  • معایب تزریق بوتاکس توسط پزشکان عمومی

با بوتاکس می توانید چین و چروک ها و نواحی فرو رفته در صورت را پر کنید همچنین از طریق بوتاکس می توان عضلاتی که باعث ایجاد چین و چروک در صورت می شود را فلج کرد که در نهایت شما را صاحب پوستی صاف و عاری از چین و چروک می کند.

 

بوتاکس چیست؟

بوتاکس نتیجه ی باکتری خاصی به نام کلستریدیوم بوتولینوم می باشدکه مسمومیت غذایی به وجود می آورد. این سم یکی از خطرناکترین سم ها می باشد ولی برای درمان دارویی اثر خود را دیگر از دست می دهد از شکل غلیظ شده و خیلی ضعیف آن برای مصارف داردوی و درمانی استفاده می شود.

تزریق بوتاکس برای جوانسازی با میزان دوز کم در جاهایی که پزشک تشخیص می دهد از رسیدن سیگنال های شیمیایی به آن قسمت جلوگیری می کند و مانع از منقبض شدن بیش از حد می شود در نتیجه نمی گذارد چین و چروکی در آن ناحیه صورت گیرد.

بهترین دکتر بوتاکس

برای رسیدن به یک نتیجه ی قابل قبول از این عمل تزریق بوتاکس باید کار را به بهترین دکتر بوتاکس سپرد که مهارت و تجربه ی کاری بیشتری دارد. یعنی کسی که از ماده بوتاکس اصل و استاندارد که توسط سازمان بهداشت و درمان مورد تائید می باشد استفاده می کند.

اگر کار را به کاردان بسپرید یعنی پزشک متخصص ماده ی بوتاکس را با نهایت دقت در جای درست و در زیر پوست به عضله ی فعال به وسیله ی سوزن های مخصوص با بی حسی که در آن ناحیه صورت گرفته است تزریق می کند که سریع می توان تاثیر این تزریق را مشاهد کرد. اما نتیجه ی نهایی بعد از 7 الی 10 روز نمایان می شود.

از آن جایی که تزریق بوتاکس در تهران یک عمل زیبایی حساس و بسیار ظریف می باشد باید حتما توسط دکتری که در این زمینه متخصص و با تجربه است انجام شود که محل دقیق تزریق را به درستی تشخیص دهد.

بهترین دکتر بوتاکس
بهترین دکتر بوتاکس

مزایای مراجعه به بهترین دکتر بوتاکس

با توجه به آمار بالای مراجعه کنندگان در تهران برای عمل زیبایی بوتاکس از این رو برای دسترسی به یک دکتر متخصص و با تجربه که مهارت لازم را برای تزریق بوتاکس دارد باید حتما به بهترین مرکز تخصیی بوتاکس در تهران مراجعه کنند. در مراکز تخصصی تزریق بوتاکس از پزشکان متخصص و فوق تخصص در زمینه های مختلف مشکلات پوستی استفاده می کنند که معمولاً هم از شهرت خوبی در این زمینه برخوردار می باشند.

در این مراکز ابتدا وضعیت بیمار را بررسی می کنند سپس از ماده بوتاکس استفاده می کنند و روند بهبود و بوتاکسی که در بیمار تزریق شده است طی ویزیت های منظم تحت نظر قرار می گیرد.

مرکز تخصصی بوتاکس در تهران مرکزی است که تنها در آن از پزشکان متخصص در زمینه ی پوست و مو که تجربه های زیادی در تزریق درست بوتاکس دارند استفاده می شود.

در این مراکز اگر عارضه ای بعد از انجام تزریق صورت گیرد پزشک مربوطه مسئولیت سلامت بیمار را به عهده می گیرد.

معایب تزریق بوتاکس توسط پزشکان عمومی

در بعضی مرکزهای درمانی دیده شده است که از پزشک های عمومی برای کار سخت تزریق بوتاکس استفاده می شود که این کار باعث به وجود آمدن مشکلاتی مثل نامتقارن شدن صورت، تورم زیاد، حرکت کردن ماده ی بوتاکس به قسمت های دیگر می شود.

معایب تزریق بوتاکس توسط پزشکان عمومی
معایب تزریق بوتاکس توسط پزشکان عمومی

از اینکه تا پایان مقاله ما را همراهی کردید از شما سپاسگزاریم.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و فارغ التحصیل 1368

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه موفق از سال 86 در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ

سابقه درخشان از سال 94 در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا تاچ

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفغ تیرگی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

 

تا چه میزان با بوتاکس آشنا هستید اگر به دنبال موضوعات جدید و مطالب نو هستید مقالات زیر را مطالعه بفرمایید  و تزریق بوتاکس ابرو هروی و عوارض خوابیدن بعد از تزریق بوتاکس و تزریق بوتاکس واژن و تزریق بوتاکس ابرو پاسداران و تزریق بوتاکس ابرو تهران

 

اگر شما به هم مثل سایر افراد نکات زیادی در رابطه با بوتاکس نمی دانید به شما پیشنهاد می کنیم حتما تزریق بوتاکس در پیروزی و چگونه اثر بوتاکس را از بین ببریم؟ و تزریق بوتاکس ابرو تجریش و قیمت بوتاکس صورت آقایان و نقاط تزریق بوتاکس

 

بعد از بوتاکس چه کنیم و هزینه بوتاکس پیشانی و بوتاکس لب بالا و افتادگی پلک بعد از بوتاکس و بعد از بوتاکس چه کار کنیم و  بعد از خواندن این مقالات اگر به دنبال یک کلینیک خوب برای بوتاکس بودید ما به شما کلینیک دکتر زرگنج فرد رو معرفی می کنیم

اگر برای اولین بار است که در مورد بوتاکس شروع به تحقیق کرده اید باید به این نکات زیر هم توجه کنید بوتاکس ناحیه گردن و برداشتن ابرو بعد از بوتاکس و بوتاکس خط خنده و عوارض بوتاکس گردن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید