میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

بوتاکس ناحیه گردن
بوتاکس ناحیه گردن

لیست موضوعات

بوتاکس ناحیه گردن

ما در طراحی این مقاله قصد داریم شما مخاطبان را با بوتاکس ناحیه گردن آشنا کنیم،  زیبایی گردن به اندازه‌ی زیبایی صورت اهمیت زیادی دارد.

به همین دلیل افراد زیادی خواستار انجام بوتاکس ناحیه گردن هستند. چرا که داشتن گردنی صاف و بدون چروک یکی از بارزترین نشانه‌های جوانی و سلامت است.

در این مقاله به سؤالات مهم شما عزیزان پیرامون این مسائله می‌پردازیم:

بوتاکس ناحیه گردن چیست و چرا انجام می‌شود؟

مزایای بوتاکس ناحیه گردن چیست؟

آیا بوتاکس گردن قابل بازگشت است؟

چه محدودیت‌هایی در استفاده از بوتاکس ناحیه گردن وجود دارد؟

بوتاکس ناحیه گردن
بوتاکس ناحیه گردن

بوتاکس ناحیه گردن چیست و چرا انجام می‌شود؟

یکی از بیشترین کاربردهای بوتاکس، در ناحیه‌ی گردن است. معمولاً با بالا رفتن سن، به خصوص در خانم‌ها، پوست گردن دچار افتادگی و چروک می‌شود. به همین دلیل افراد زیادی به کلینیک‌های مختلف مراجعه می‌کنند تا از طریق تزریق بوتاکس، گردنی زیباتر و جوان‌تر داشته باشند.

بوتاکس با تزریق در ناحیه‌ی گردن، می‌تواند عضلات آن ناحیه را فلج کرده و چین‌وچروک‌های آن را از بین ببرد و حتی شل شدگی عضلات را نیز درمان کند. البته استفاده از بوتاکس در ناحیه‌ی گردن، تنها به دلیل زیبایی و جوان‌سازی نیست. بوتاکس برای کاهش دردهای عضلات گردن، درمان کجی گردن و باز کردن گرفتگی عضلات نیز استفاده می‌شود.

مزایای بوتاکس ناحیه گردن چیست؟

یکی از شایع‌ترین دلایل استفاده از بوتاکس در ناحیه‌ی گردن، رفع شل شدگی و چین‌وچروک‌های متعدد در این ناحیه است. بالارفتن سن و سبک زندگی ناسالم معمولاً باعث می‌شوند که افراد به‌طور تقریبی از سن 35 سالگی به بالا دچار افتادگی پوست گردن شوند که ظاهری نامناسب به افراد می‌بخشد. بوتاکس می‌تواند با رفع خطوط اطراف ناحیه‌ی گردن و بالا بردن کشش پوست، به جوان‌سازی ناحیه‌ی گردن کمک کند.

درمواردی نیز بعضی از افراد از بیماری‌های خاصی در ناحیه‌ی گردن رنج می‌برند که با انقباض‌های ناگهانی، باعث ایجاد درد شدید در گردن می‌شود. معمولاً پزشک برای کاهش درد و گرفتگی عضلات گردن، تزریق بوتاکس را به این افراد توصیه می‌کند. بوتاکس می‌تواند با اثر موقت خود، برای مدت چند ماه این عضلات را فلج کرده و گرفتگی و دردهای مزمن را در این افراد کنترل کند.

مزایای بوتاکس ناحیه گردن چیست؟
مزایای بوتاکس ناحیه گردن چیست؟

آیا بوتاکس گردن قابل بازگشت است؟

بوتاکس اثری موقتی و چند ماهه دارد. زمان اثر بوتاکس به عوامل زیادی از جمله واکنش بدن فرد، میزان دوز تزریقی و ناحیه‌ی تزریق بستگی دارد.

متأسفانه بدن بعضی از افراد در مقابل تزریق بوتاکس واکنش منفی نشان داده و معمولاً بوتاکس بر آن‌ها تأثیری نمی‌گذارد اما در سایر موارد، با توجه به میزان تزریق بوتاکس، زمانی بین 3 تا 5 ماه طول می‌کشد که اثر آن کاملاً از بین برود.

بنابراین هرچند ماه یک‌بار باید نسبت به تکرار تزریق خود اقدام کنید. اما اگر به هر دلیلی خواستار از بین رفتن سریع اثر بوتاکس هستید، باید گفت متأسفانه هیچ راه سریعی برای دفع بوتاکس از بدن وجود ندارد.

چه محدودیت‌هایی در استفاده از بوتاکس ناحیه گردن وجود دارد؟

در مواردی معمولاً پزشکان افراد را از انجام بوتاکس ناحیه‌ی گردن منع می‌کنند. افرادی که داروهای خاص مصرف می‌کنند، باید قبل از انجام بوتاکس با پزشک خود مشورت کرده و حتماً به وی در این مورد اطلاع بدهند. در مواردی ممکن است که داروهای خاص با بوتاکسِ تزریقی ترکیب‌شده و تأثیرات منفی زیادی بر سلامت فرد بگذارند.

افراد زیر 18 سال و بالای 70 سال نیز از انجام بوتاکس منع می‌شوند. درصورتی‌که از بیمارهای عصبی خاص و یا انواع بیماری‌های عضلانی رنج می‌برید، نباید از بوتاکس گردن استفاده کنید. درصورتی‌که می‌خواهید از این روش برای زیبایی و یا درمان در ناحیه‌ی گردن خود استفاده کنید، حتماً در مورد داروهای مصرفی و یا سوابق بیماری خود با پزشک مشورت کنید تا از بروز هرگونه عوارض احتمالی خود جلوگیری کنید.

در پایان امیدواریم که از مطالب این مقاله استفاده‌ی لازم را برده باشید.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال ۱۳۶۱به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و فارغ التحصیل 1368

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال۷۴ در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ از سال۸۶

سابقه کار در زمینه زیبایی های زنان با دستگاه مونالیزاتاچ از سال۹۴

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

مشاوره در زمینه مراقبت بعد از تزریق ژل لب

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

۰۹۱۲۷۳۷۹۸۹۳

اینستاگرام:dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

 

پیشنهاد می کنیم مطالب پیش رو راهم مطالعه کنید تزریق بوتاکس ابرو تجریش و تزریق بوتاکس ابرو تهران و تزریق بوتاکس ابرو پاسداران

 

ما برای پاسداشت همراهی شما با ما مطالبی مانند  و چگونه اثر بوتاکس را از بین ببریم؟ و تزریق بوتاکس واژن و بهترین دکتر بوتاکس در تهران و تزریق بوتاکس ابرو هروی و افتادگی پلک بعد از بوتاکس برای شما در نظر گرفته ایم

 

بوتاکس خط خنده و عوارض بوتاکس گردن و هزینه بوتاکس پیشانی و تزریق بوتاکس در پیروزی و برداشتن ابرو بعد از بوتاکس عناوین یاد شده در واقع در مورد بوتاکس می باشد

 

در کنار ما بمانید تا مقالاتی دیگر در اختیارتان قرار دهیم قیمت بوتاکس صورت آقایان و نقاط تزریق بوتاکس و بوتاکس لب بالا و بعد از بوتاکس چه کنیم و بعد از بوتاکس چه کار کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید