میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

عوارض خوابیدن بعد از تزریق بوتاکس
عوارض خوابیدن بعد از تزریق بوتاکس

لیست موضوعات

عوارض خوابیدن بعد از تزریق بوتاکس

در این مقاله به توصیه های ضروری و عوارض خوابیدن بعد از تزریق بوتاکس می پردازیم.

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم

تزریق بوتاکس و توجه به نکات ضروری آن چگونه انجام می گیرد؟

بلافاصله پس ازتزریق باید از چه فعالیت‌هایی اجتناب کرد؟

آیا می توان بعد از بوتاکس، از یخ استفاده کرد؟

عوارض خوابیدن بعد از تزریق بوتاکس چیست؟

تاثیر گرما و آب داغ بعد از تزریق بوتاکس چیست؟

تاثیر نور و گرمای شدید خورشید بعد از تزریق بوتاکس چیست؟

عوارض خوابیدن بعد از تزریق بوتاکس
عوارض خوابیدن بعد از تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس و توجه به نکات ضروری آن 

اگر چه زیبا بودن در میان بسیاری از مردم اولویت بالایی دارد اما باید به تعدادی از بایدها و نبایدها پس از انجام یک درمان زیبایی توجه داشت. تزریق بوتاکس، یکی از رایج‌ترین درمان‌های موجود بین مردم است ، اما درک آن چه باید بعد ازتزریق بوتاکس ، برای جلوگیری از هر گونه عوارض جانبی دیگر باید انجام شود  بسیار ضروری است.

در حالی که فواید بسیاری برای استفاده از روش تزریق بوتاکس وجود دارد، در صورتی که پس از آن اقدامات احتیاطی ویژه‌ای را دنبال نکنید، می‌توانید نتایج ناخواسته را تجربه کنید. در اینجا نکاتی وجود دارند که باید پس از انجام تزریق بوتاکس باید انجام دهید:

روش تزریق بوتاکس، حدود ۱۵ دقیقه طول می‌کشد و شما معمولا اولین تاثیرات درمان را در حدود سه‌تا پنج روز بعد خواهید دید. نتایج درمان شما ممکن است ۱۴ روز طول بکشد تا تاثیر کامل داشته باشد. ممکن است کمی ورم و کبودی بلافاصله بعد از تزریق  وجود داشته باشد، اما معمولا  در عرض چند ساعت برطرف می شود

تزریق بوتاکس و توجه به نکات ضروری آن
تزریق بوتاکس و توجه به نکات ضروری آن

بلافاصله پس ازتزریق باید از فعالیت‌های زیر اجتناب کنید:

  1. مالش دادن و یا ماساژ دادن صورت
  2. ورزش شدید
  3. داروهای ضد التهاب
  4. سیگار کشیدن و نوشیدن الکل
  5. دوش داغ، حمام یا وان آب‌گرم

 

۴۸ ساعت پس از این روند ممکن است هنوز هم کمی تورم و کبودی در محل تزریق وجود داشته باشد.

اما شما می‌توانید فعالیت روتین خود را ازسر بگیرید.

 

فعالیت زیاد داشتن

انجام فعالیت زیاد بلافاصله بعد از تزریق یک مشکل بزرگ است مهم است که اجازه دهید که مواد بوتاکس برای رسیدن به بهترین نتیجه برای حداقل ۲۴ ساعت در بدن شما آرام باقی بماند.

 

مالش یا ماساژ دادن محل تزریق

ممکن است بعد از عمل احساس ناراحتی بکنید و بخواهید ناحیه تزریق را ماساژ دهید و یا آن را بمالید، اما باید از این کار اجتناب کنید. پوست شما باید بهبود پیدا کند، بنابراین هر حرکت غیر ضروری در آن ناحیه می‌تواند منجر به نتایج ناخواسته شود. باید حداقل شش ساعت پس از درمان از لمس کردن منطقه خودداری کنید. بعد از گذشت زمان، شما می‌توانید به آرامی ناحیه آسیب‌دیده را با آب و صابون بشویید.

مالش یا ماساژ دادن محل تزریق
مالش یا ماساژ دادن محل تزریق

دراز کشیدن بر روی صورت

زمان معمول برای بهبودی پس از تزریق دو یا چهار ساعت است، پس اگر چه ممکن است بخواهید که یک چرت کوتاه بزنید، توصیه می‌شود که در طول  این مدت کار دیگری انجام دهید تا از دراز کشیدن بر روی صورت خود اجتناب کنید.

 

مشروب نخورید

بعد از تزریق بوتاکس شما باید ازمصرف مقادیر زیادی الکل اجتناب کنید تا از هر گونه واکنش‌های منفی مثل کبودی اجتناب کنید. حداقل چند روز قبل و یک روز بعد از تزریق بوتاکس، الکل مصرف نکنید.

 

پرهیز از مصرف داروی فشار خون

از گرفتن هر گونه فشار خون و مصرف هر داروی فشار خون درست بعد از روند کار خود اجتناب کنید. بهتر است با پزشک خود مشورت کنید تا ببینید چه زمانی می‌توانید این نوع دارو را شروع کنید.

 

فعالیت فیزیکی

علاوه بر کار کردن، از هرگونه فعالیت شدید جلوگیری کنید که می‌تواند باعث آسیب به شما در طول این زمان شود. یک بازه ۲۴ ساعته به خودتان بدهید تا قبل از این که هر گونه فعالیت شدید را دوباره ازسر بگیرید.

 

از نور و گرمای شدید آفتاب اجتناب کنید

تا زمانی که قرمزی و تورم ناپدید شده‌اند، از هر گونه برخورد با تابش آفتاب و یا گرما اجتناب کنید.

  • شما باید قبل و بعد از تزریق بوتاکس از داروهای ضد التهاب مانند ایبوپروفن و آسپرین اجتناب کنید، چون این داروها، می‌تواند هر گونه کبودی را تشدید کند. همیشه به پزشکان خود بگویید که قبل از تزریق بوتاکس، چه دارویی استفاده کرده اید.
  • سوزن‌های استفاده‌شده برای انجام بوتاکس، بسیار نازک هستند، بنابراین بسیاری از مردم کم‌ترین درد را در طی این عمل تجربه خواهند کرد.
از نور و گرمای شدید آفتاب اجتناب کنید
از نور و گرمای شدید آفتاب اجتناب کنید

آیا بعد از بوتاکس، می توان از کمپسور یخ استفاده کرد

برخی از افراد قبل و بعد از تزریق بوتاکس، از یخ استفاده می‌کنند تا به حداقل رساندن کبودی و تورم کمک کنند. اگر ناحیه تزریق دردناک است و یا اگر تورم و یا کبودی را تجربه کردید، می‌توانید پس از تزریق ، به مدت ۲۴ ساعت از یخ استفاده کنید. منطقه را با کمپسور یخ مالش ندهید و کمپسور یخ را به طور مداوم به محل بزارید و بردارید.

 

عوارض خوابیدن بعد از تزریق بوتاکس

بله، مشروط بر اینکه حداقل چهار ساعت بعد  از تزریق از خوابیدن اجتناب کنید. بوتاکس، چند ساعت طول می‌کشد تا در محل مورد تزریق جذب شود، بنابراین با خوابیدن باعث می‌شود که تزریق بوتاکس به مناطق دیگر صورت شما پخش شود و باعث ایجاد خطر و آسیب های جدی شود.

 

تاثیر گرما و آب داغ

گرما می‌تواند شانس کبودی در محل‌های تزریق را افزایش دهد. برای ۲۴ ساعت پس از تزریق بوتاکس، باید از دوش آب‌گرم، حمام و یا وان آب‌گرم خودداری کنید.

تاثیر گرما و آب داغ
تاثیر گرما و آب داغ

تاثیر نور و گرمای شدید خورشید

اگر چه نوردهی UV تاثیری بر نتایج روش تزریق بوتاکس شما نخواهد داشت، اما اگر می‌خواهید پوست شما تا جای ممکن جوان‌تر به نظر برسد، از کرم‌های ضد آفتاب استفاده کنید. در واقع نور و گرما خورشید سبب ایجاد چین و چروک در صورت شما می شود. پس بهتر است برای 24 ساعت پس از تزریق از قرار گرفتن در معرض نور شدید آفتاب خودداری کرد.

تاثیر نور و گرمای شدید خورشید
تاثیر نور و گرمای شدید خورشید

هنگام انجام تزریق بوتاکس، مهم است که تمام پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های فرآیند را دنبال کنید تا مطمئن شوید که بهترین نتیجه را خواهید داشت. روش‌های تزریق بوتاکس بسیار زیادی وجود دارد که می‌تواند نیازهای شما را برآورده کند، اما انجام تحقیقات شما به شما کمک خواهد کرد تا به نتایج مثبتی دست یابید.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال ۱۳۶۱به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و فارغ التحصیل 1368

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال۷۴ در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ از سال۸۶

سابقه  کار در زمینه زیبایی های زنان با مونالیزاتاچ از سال۹۴

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

مشاوره در زمینه مراقبت بعد از تزریق ژل لب

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

۰۹۱۲۷۳۷۹۸۹۳

اینستاگرام:dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

 

اگر در فکر انجام بوتاکس هستید ولی کلینیک مناسبی پیدا نکرده اید ما به شما پیشنهاد می کنیم حتما از کلینیک دکتر زرگنج فرد استفاده کنید و در ادامه موضوعاتی نظیر بوتاکس ناحیه گردن و  تزریق بوتاکس ابرو تهران و بعد از بوتاکس چه کار کنیم و نقاط تزریق بوتاکس و تزریق بوتاکس واژن برای شما در نظر گرفته ایم

به دلیل استقبال شما از مطالب بوتاکس ما مطالبی دیگر برای شما آماده کردیم که خواندن آنها خالی از لطف نیست تزریق بوتاکس در پیروزی و تزریق بوتاکس ابرو تجریش و هزینه بوتاکس پیشانی و بعد از بوتاکس چه کنیم و بوتاکس خط خنده

افتادگی پلک بعد از بوتاکس و برداشتن ابرو بعد از بوتاکس و تزریق بوتاکس ابرو هروی و بوتاکس لب بالا و عوارض بوتاکس گردن عناوین یاد شده به درک بهتر شما در رابطه با بوتاکس بسیار کمک می کند

 

برای انجام بوتاکس ما به شما کلینیکی مجهز پیشنهاد می کنید یعنی کلینیک دکتر زرگنج فرد و برای آشنایی شما با بوتاکس مطالبی همچون تزریق بوتاکس ابرو پاسداران و بهترین دکتر بوتاکس در تهران و چگونه اثر بوتاکس را از بین ببریم؟ و قیمت بوتاکس صورت آقایان آماده کرده ایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید