میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

چگونه اثر بوتاکس را از بین ببریم؟
چگونه اثر بوتاکس را از بین ببریم؟

لیست موضوعات

چگونه اثر بوتاکس را از بین ببریم؟

بسیاری از افراد بعد از تزریق بوتاکس به کلینیک‌های زیبایی مراجعه کرده و می‌پرسند چگونه اثر بوتاکس را از بین ببریم؟ درواقع گاهی افتادگی پلک، فلج شدن عضلات صورت و یا ناهماهنگ شدن ابروها باعث می‌شود کسانی که بوتاکس را تجربه کرده‌اند، خواهان از بین بردن اثرات آن باشند. در این مقاله به پاسخ سؤالاتی از این قبیل می‌پردازیم:

بوتاکس چیست و چگونه عمل می‌کند؟

چرا بعضی از افراد می‌خواهند اثر بوتاکس را از بین ببرند؟

آیا پادزهری برای از بین بردن اثر بوتاکس وجود دارد؟

آیا بوتاکس قابل بازگشت است؟

چگونه می‌توان اثر بوتاکس را سریعاً از بین برد؟

در ادامه‌ی مطلب با ما همراه باشید.

چگونه اثر بوتاکس را از بین ببریم؟
چگونه اثر بوتاکس را از بین ببریم؟

بوتاکس چیست و چگونه عمل می‌کند؟

بوتاکس به یک سم به نام بوتولینوم گفته می‌شود که بعد از تزریق به زیر پوست، به پروتئین‌های عضلات چسبیده و آن‌ها را فلج می‌کند. این روش برای از بین بردن چین‌وچروک در بخش‌های مختلف صورت و گردن انجام می‌شود. البته بوتاکس بیشتر از همه، برای از بین بردن چین‌وچروک‌های ناحیه‌ی پیشانی و گوشه‌ی چشم تزریق می‌شود.

معمولاً پزشک‌های متخصص سعی می‌کنند که تزریق خود را با دوزهای کم شروع کنند و بعد از آن‌که نتیجه‌ی بوتاکس بعد از حدود دو هفته آشکار شد، در صورت نیاز باز هم دوز بیشتری از آن را تزریق کنند.

 

چرا بعضی از افراد می‌خواهند اثر بوتاکس را از بین ببرند؟

گاهی اوقات در اثر تزریق نامناسب، عضلات پیشانی به‌صورت نامتقارن فلج شده و ممکن است ابروها در یک راستا نباشند. گاهی نیز افرادی به کلینیک‌های زیبایی مراجعه کرده و از سنگین شدن پلک و ابروی خود شکایت می‌کنند. گاهی اوقات بوتاکس با فلج کردن عضلات ناحیه‌ی پلک، باعث افتادگی آن‌ها می‌شود.

فلج شدن تمام عضلات صورت نیز ممکن است در اثر تزریق زیاده از حد بوتاکس رخ دهد؛ بنابراین دلایل زیادی وجود دارد که بعضی از افراد می‌خواهند که اثر بوتاکس خود را از بین ببرند.

چرا بعضی از افراد می‌خواهند اثر بوتاکس را از بین ببرند؟
چرا بعضی از افراد می‌خواهند اثر بوتاکس را از بین ببرند؟

آیا پادزهری برای از بین بردن اثر بوتاکس وجود دارد؟

ازآنجایی‌که بوتاکس یک نوع سم است، بیشتر افراد تصور می‌کنند باید پادزهری نیز برای آن وجود داشته باشد که بعد از تزریق بتواند اثر بوتاکس را از بین ببرد. متأسفانه در حال حاضر چنین پادزهری وجود ندارد و درصورتی‌که خواستار از بین بردن اثر بوتاکس خود هستید، باید از روش‌های دیگر که در ادامه‌ی مقاله اشاره می‌کنیم، استفاده کنید.

آیا بوتاکس قابل بازگشت است؟

خوشبختانه یا متأسفانه اثر بوتاکس قابل بازگشت است. معمولاً 3 تا 5 ماه طول می‌کشد تا اثر بوتاکس از بین برود و دوباره چین‌وچروک‌های صورت شما ظاهر شوند. درصورتی‌که از ظاهر چهره و یا از احساس فلج بودن عضلات خود ناراضی هستید، می‌توانید صبر کنید تا دوره‌ی چندماهه‌ی آن گذشته و اثر آن از بین برود.

آیا بوتاکس قابل بازگشت است؟
آیا بوتاکس قابل بازگشت است؟

چگونه می‌توان اثر بوتاکس سریعاً را از بین برد؟

متأسفانه هیچ راه سریعی برای از بین بردن اثر بوتاکس وجود ندارد؛ اما درصورتی‌که از نتیجه‌ی بوتاکس خود راضی نیستید، ممکن است که بتوان با تزریق بیشتر، اصلاحاتی در ظاهر شما انجام داد.

اگر بعد از تزریق دچار افتادگی پلک شده‌اید، پزشک شما با تجویز یک قطره‌ی خاص، می‌تواند کمی از افتادگی پلک را جبران کرده و آن را بالا بکشد. نامتقارن بودن عضلات پیشانی و ابرو نیز می‌تواند با تزریق بوتاکس به سایر عضلات، کمی جبران شود.

اگر خواستار بازگشت احساس و حرکت به عضلات خود هستید، هیچ راه دیگری به‌جز صبر کردن وجود ندارد؛ اما فیزیوتراپی عضلات پیشانی می‌تواند به تسریع روند بازگشت به شرایط قبل از تزریق مؤثر باشد و عضلات شما سریع‌تر حرکت خود را به دست بیاورند.

بنابراین توصیه می‌شود که قبل از انجام بوتاکس حتماً با پزشک خود در مورد میزان دوز تزریقی صحبت کرده و سعی کنید که از دوزهای پایین‌تر شروع کنید که در صورت لزوم، در مدت‌زمان کوتاه‌تری اثر آن از بین برود.

امیدواریم که مطالب این مقاله برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و فارغ التحصیل 1368

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

 

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه درخشان از سال 86  در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ

سابقه موفق از سال 94 در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا تاچ

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

مشاوره در زمینه مراقبت بعد از تزریق ژل لب

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

به موضوعات رو به رو دقت کنید تزریق بوتاکس ابرو تهران و بعد از بوتاکس چه کار کنیم و نقاط تزریق بوتاکس و بهترین دکتر بوتاکس در تهران و بوتاکس خط خنده و از اینکه همیشه برای تحقیق درباره بوتاکس سایت ما را انتخاب می کنید متشکریم و پیشنهاد می کنیم برای انجام بوتاکس از کلینیک دکتر زرگنج فرد استفاده کنید

تزریق بوتاکس ابرو تجریش و هزینه بوتاکس پیشانی و بعد از بوتاکس چه کنیم و عوارض بوتاکس گردن و تزریق بوتاکس ابرو پاسداران تمامی عناوین یاد شده به دلیل مهم بودن بوتاکس و حساسیتی که شما کاربران بر روی آن دارید آماده شده اند

مقالاتی همچون افتادگی پلک بعد از بوتاکس و برداشتن ابرو بعد از بوتاکس و تزریق بوتاکس ابرو هروی و بوتاکس لب بالا و قیمت بوتاکس صورت آقایان برای شما تهیه شده اند تا اطلاعات کافی را از آنها بدست بیاورید

 

توجه کافی به موضوعاتی نظیر تزریق بوتاکس در پیروزی و بوتاکس ناحیه گردن و عوارض خوابیدن بعد از تزریق بوتاکس و تزریق بوتاکس واژن و  داشته باشید چون شما را در آشنایی با بوتاکس کمک می کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید