میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

بعد از بوتاکس چه کنیم
بعد از بوتاکس چه کنیم

لیست موضوعات

بعد از بوتاکس چه کنیم

بعد از انجام بوتاکس، مهم‌ترین سؤالی که وجود دارد این است که باید بعد از بوتاکس چه کنیم. مراقبت‌های مختلفی بعد از تزریق بوتاکس وجود دارد که معمولاً توسط پزشک حتماً به شما اطلاع داده می‌شود. در این مقاله می‌خواهیم به مهم‌ترین مراقبت‌هایی که باید بعد از بوتاکس انجام بگیرد، بپردازیم.

در ادامه به سؤالات زیر پاسخ می‌دهیم:

مهم‌ترین مراقبت‌های بعد از انجام بوتاکس چیست؟

چه مدت بعد از انجام بوتاکس می‌توان به فعالیت‌های روزمره پرداخت؟

آیا نباید بعد از انجام بوتاکس بخوابیم؟

آیا می‌توان بعد از انجام بوتاکس صورت را شست‌وشو داد؟

نحوه‌ی تمیز کردن صورت بعد از انجام بوتاکس چگونه است؟

بعد از بوتاکس چه کنیم
بعد از بوتاکس چه کنیم

مهم‌ترین مراقبت‌های بعد از انجام بوتاکس چیست؟

با توجه به اینکه بوتاکس با روش تزریق انجام می‌شود، بهتر است برای کم کردن جای التهاب بوتاکس، از کمپرس آب سرد و یا یخ استفاده کنید. بهتر است که از مصرف چای، قهوه و سایر نوشیدنی‌های کافئین دار خودداری کنید.

از وارد آوردن هرگونه فشار و یا مالش بر روی ناحیه‌ی تزریق جلوگیری کنید. قبل و بعد از انجام بوتاکس نباید قرص‌های رقیق‌کننده‌ی جریان خون مانند آسپیرین مصرف کنید. از قرار گرفتن در مقابل گرمای شدید و یا تابش نور آفتاب نیز خودداری کنید.

 

چه مدت بعد از انجام بوتاکس می‌توان به فعالیت‌های روزمره پرداخت؟

معمولاً بعد از گذشت 24 ساعت می‌توانید به فعالیت‌های عادی خود بازگردید و به کار و یا تحصیل خود مشغول شوید. اما بهتر است که تا گذشت چند روز، از فعالیت‌های شدید ورزشی و یا سایر فعالیت‌های سنگین خودداری کنید.

چه مدت بعد از انجام بوتاکس می‌توان به فعالیت‌های روزمره پرداخت؟
چه مدت بعد از انجام بوتاکس می‌توان به فعالیت‌های روزمره پرداخت؟

آیا نباید بعد از انجام بوتاکس بخوابیم؟

حتماً شما نیز شنیده‌اید که توصیه می‌شود بعد از انجام بوتاکس، سر خود را به پایین خم نکنید. در واقع بعد از گذشت سه و یا چهار ساعت بعد از انجام بوتاکس، نباید سر خود را با حرکات شدید تکان داده و یا به سمت خاصی خم کنید.

چرا که در صورت تکانهای شدید، ممکن است مواد تزریقی در زیر پوست حرکت کرده و تغییراتی در ظاهر نهایی صورت شما ایجاد کند.  بعد از گذشت 7 ساعت نیز می‌توانید دراز کشیده و یا بخوابید. بهتر است که تا دو شب،هنگام خواب دو بالش زیر سر خود قرار دهید که ارتفاع گردن خود را افزایش دهید.

آیا می‌توان بعد از انجام بوتاکس صورت را شست‌وشو داد؟

بهتر است که تا 24 ساعت بعد از انجام بوتاکس از شست‌وشو و یا استحمام بپرهیزید. در صورت نیاز، می‌توانید بعد از گذشت چند ساعت از انجام بوتاکس، با آب سرد و بدون فشار آوردن به ناحیه‌ی موردنظر، صورت خود را شست‌وشو دهید.

در واقع گرمای آب برای ناحیه‌ی بوتاکس بسیار ضرر دارد. هرگونه روشی که باعث شود پوست شما گرم شده و جریان خون در این ناحیه افزایش یابد، باعث می‌شود که جریان خون در پوست تسریع شود و مواد تزریقی در زیر پوست جا به جا شده واحتمالاً تغییر شکل در ناحیه‌ی تزریق‌شده ایجاد شود.

بنابراین درصورتی‌که از آب داغ استفاده نکنید، می‌توانید بعد از گذشت سه و یا چهار ساعت بعد از بوتاکس، صورت خود را شسته و یا استحمام کنید. توجه کنید که نباید در معرض بخار آب نیز قرار بگیرید. توجه داشته باشید که حتی اگر سایر نواحی بدن خود را با آب داغ بشویید، ممکن است باعث تورم و یا ایجاد تغییر در بوتاکس شود.

نحوه‌ی تمیز کردن صورت بعد از انجام بوتاکس چگونه است؟

درصورتی که نیاز دارید بعد از انجام بوتاکس، صورت خود را تمیز کنید، بهتر از آب سرد استفاده کرده و بدون آنکه با دست به‌صورت خود فشار بیاورید، شست و شوی صورت خود را انجام دهید. بهتر است برای جلوگیری از ایجاد هرگونه حساسیت، از دستمال مرطوب و یا سایر ترکیبات شیمیایی‌بر روی پوست خود استفاده نکنید.

از همراهی شما تا انتهای این مقاله سپاسگزاریم.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال ۱۳۶۱به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و فارغ التحصیل 1368

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال۷۴ در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه  کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ از سال۸۶

سابقه کار در زمینه زیبایی های زنان با مونالیزاتاچ از سال۹۴

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

مشاوره در زمینه مراقبت بعد از تزریق ژل لب

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

۰۹۱۲۷۳۷۹۸۹۳

اینستاگرام:dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

 

برای اینکه بر روی مبحث بوتاکس مسلط شویدما موضوعاتی مانند برداشتن ابرو بعد از بوتاکس و  و  و تزریق بوتاکس ابرو پاسداران و چگونه اثر بوتاکس را از بین ببریم؟ و تزریق بوتاکس ابرو تجریش برای شما مهیا کرده ایم

 

تزریق بوتاکس ابرو تهران و تزریق بوتاکس ابرو هروی و هزینه بوتاکس پیشانی و تزریق بوتاکس واژن و افتادگی پلک بعد از بوتاکس و عوارض بوتاکس گردن از اینکه تا آخر این مقاله ما را همراهی کردید خیلی خوشحال هستیم و از این رو برای شما مطالبی دیگر در این راستا قرار داده ایم

 

تزریق بوتاکس در پیروزی و بعد از بوتاکس چه کار کنیم و عوارض خوابیدن بعد از تزریق بوتاکسو بهترین دکتر بوتاکس در تهران برای درک بهتر و به نتیجه رذسیدن در رابطه با بوتاکس خواندن مطالب بالا الزامی می باشد ولی ما به شما که دنبال کلینیکی خوب برای بوتاکس هستید کلینیک دکتر زرگنج را معرفی می کنیم

بوتاکس خط خنده و بوتاکس لب بالا و نقاط تزریق بوتاکس و بوتاکس ناحیه گردن و قیمت بوتاکس صورت آقایان بوتاکس به زیبایی نقاطی که دچار پیری شده اند کمک می کند برای آشنایی شما با بوتاکس موارد ذکر شده را مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید