میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

بعد از بوتاکس چه کار کنیم
بعد از بوتاکس چه کار کنیم

لیست موضوعات

بعد از بوتاکس چه کار کنیم

ما در این مقاله قصد داریم به بررسی پیرامون این سوال بپردازیم: بعد از بوتاکس چه کار کنیم.

بوتاکس نوعی عمل زیبا سازی و جوان سازی پوست است که از طریق تزریق ژل به ناحیه زیر پوست برای از بین بردن یا کاهش چین و چروک های صورت ،پیشانی و گردن مورد استفاده قرار می گیرد.

بعد از انجام این عمل پزشکان دستوراتی را به مراجعان خود برای مراقبت های بعد از آن می دهند که رعایت شان برای نتیجه گیری بهتر ضروری است .

روز به روز به تعداد افرادی که می خواهند این عمل زیبایی پوست را انجام دهند افزوده می شود. به همین دلیل نیاز است تا نکاتی که بعد از تزریق بوتاکس رعایت شود را برای شما عزیزان بازگو کنیم. هرچنددر این باره حتما باید با پزشک خود مشورت کنید.

در ادامه به سوالاتی پاسخ می دهیم که شاید برای شما نیز به وجود آمده باشد.

بوتاکس چیست؟

بوتاکس در کدام نواحی می تواند انجام شود؟

بوتاکس برای چه افرادی مناسب است؟

مراقبت های بعد از بوتاکس چیست؟

عوارض بوتاکس چیست؟

بعد از بوتاکس چه کار کنیم
بعد از بوتاکس چه کار کنیم

بوتاکس چیست؟

بوتاکس ماده تزریقی است که از سم بوتولینوم تشکیل شده است که با شل کردن عضلات، خطوطی را که به دلیل فعالیت یک عضله از صورت یا گردن به وجود آمده را صاف می کند.بوتاکس ارتباط سیگنال هایی که مغز برای ماهیچه های بدن می فرستدقطع را قطع می کند و ماهیچه ها دیگر نمی توانند منبسط و منقبض شوند و همین باعث می شود چین و چروک های روی صورت صاف شود.

 

بوتاکس در کدام نواحی می تواند انجام شود؟

در خطوط افقی پیشانی و بینی، چروک های اطراف چشم و دور دهان و خطوط زیر چشم وترمیم افتادگی ابرو می توان از تزریق بوتاکس استفاده کرد .اثرات بوتاکس یکی دو روز بعد از تزریق دیده می شود و تا حدود 4 تا 6 ماه دوام دارد.البته این بستگی به جنس پوست افراد نیز دارد و گاهی تا 6ماه یا بیشتر هم باقی می ماند.

بوتاکس در کدام نواحی می تواند انجام شود؟
بوتاکس در کدام نواحی می تواند انجام شود؟

بوتاکس برای چه افرادی مناسب است؟

افرادبین سنین 30تا 50 سال می توانند بیشترین تاثیر را از بوتاکس بگیرند. در این سنین در پوست ممکن است چروک های ریزی ایجاد شود که با این روش قابل درمان است. بوتاکس در چروک هایی که به علت تغییر محتوای بافت کلاژن پوست صورت گرفته و در اثر سن و نور خورشید تشکیل شده تاثیر گذاری قابل مشاهده ای ندارد.

بوتاکس برای چه افرادی مناسب است؟
بوتاکس برای چه افرادی مناسب است؟

مراقبت های بعد از بوتاکس  چیست؟

معمولا پزشکان به مراجعان خود توصیه می کنند که حدود 2 تا4 ساعت بنشینند یا بایستند و محل تزریق را حداقل به مدت یک روز دستکاری نکنند.بعد از آن مراجعان باید به مدت 2 تا 3 ساعت محل تزریق را منقبض و منبسط کنند.همچنین از حمام کردن خوداری شود و نوشیدنی های خیلی گرم و داغ مصرف نکنند.

انجام کار های ورزشی تا سه روز ممنوع است.از اخم کردن به مدت یک روز پرهیز شود. می توان در این مدت از کمپرس سرد هم استفاده کرد.قرص های آسپرین و وافارین که خون را رقیق می کند سه روز قبل و بعد ازعمل مصرف نشود.

عوارض بوتاکس چیست؟

در این عمل هیچ گونه عوارض جانبی که طولانی مدت باشد رخ نداده است.این روش به علت کمتر تهاجمی بودنش نسبت به عمل جراحی خطرات کمتری دارد و همین دلیل جذب شدن افراد به سمت این شیوه است.

اما در هر صورت هر عملی که به دست افراد غیر متخصص انجام شود ممکن است مشکلاتی را به وجود آورد. افرادی مانند آرایشگرها و یا کسانی که مجوز لازم در انجام این کار را ندارندبا تزریق ناصحیح می توانند مشکلاتی همچون کم شدن قدرت پلک ها برای بستن چشم، شل شدن پلک پایین، ریزش اشک، دوبینی و… را در مراجعان به وجود آورند.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و فارغ التحصیل 1368

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه موفق از سال 86 در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ

سابقه درخشان از سال 94 در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا تاچ

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

مشاوره در زمینه مراقبت بعد از تزریق ژل لب

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

 

ما از حضور شما در سایتمان بسیار خوشحال هستیم و نیک می دانیم که شما در رابطه با بوتاکس در حال تحقیق هستید از این رو ما مقالاتی نظیر قیمت بوتاکس صورت آقایان و نقاط تزریق بوتاکس و تزریق بوتاکس ابرو پاسداران و چگونه اثر بوتاکس را از بین ببریم؟ و عوارض بوتاکس گردن برای شما آماده کرده ایم

 

تزریق بوتاکس ابرو هروی و تزریق بوتاکس ابرو تجریش و تزریق بوتاکس ابرو تهران و تزریق بوتاکس واژن و افتادگی پلک بعد از بوتاکس از اینکه تا پایان این مقاله ما را همراهی کردید بسیار خرسندیم  شما با کلیک بر روی هر موضوع به سادگی می توانید آن موضوع را مطالعه کنید

 

در عناوین رو به رو نکاتی مطرح شده است که کسانی که قصد بوتاکس دارند باید حتما مطالعه کنند و پیشنهاد ما به شما کلینیک دکتر زرگنج فرد است تزریق بوتاکس در پیروزی و بعد از بوتاکس چه کنیم و عوارض خوابیدن بعد از تزریق بوتاکسو بهترین دکتر بوتاکس در تهران

بوتاکس خط خنده و بوتاکس لب بالا و هزینه بوتاکس پیشانی و بوتاکس ناحیه گردن و برداشتن ابرو بعد از بوتاکس مقالاتی که در بالا ذکر شده است برای شما در نظر گرفته ایم چون به خوبی می دانیم شما در رابطه با بوتاکس بسیار مشتاق کسب اطلاعات هستید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید