میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

ژل لب پرنسس
ژل لب پرنسس

لیست موضوعات

ژل لب پرنسس

یکی از رایج ترین کارهایی که محبوبیت در میان افراد مختلف بخصوص در زنان وجود دارد تزریق ژل لب پرنسس و بوتاکس در صورت است که از بین اجزای صورت، تزریق ژل لب بیشتر انجام می شود .

تزریق ها شکل و انواع مختلفی دارند و متاسفانه تنها چیزی که به آن توجه نمی شود ، تقویت فرم طبیعی لب می باشد . مدل هایی مثل باربی ، قلوه ای ، عروسکی و ….را شامل می شود.

ژل لب پرنسس
ژل لب پرنسس

در این مقاله سعی شده است  به سوالاتی در باره ژل لب پاسخ داده شود ؟

1:تزریق بوتاکس وژل (لب) چیست ؟

2: دو اصل مهم که باید در تزریق ژل لب انجام شود ؟

3: ژل‌های استاندارد برای برجسته‌سازی لب چه خصوصیاتی دارند؟

4:آیا تزریق‌ها در دور لب انجام می‌شود یا در بافت خود لب می باشد ؟

5: ژل‌های جدید که این روزها استفاده می‌شود، چه جنسی دارند؟

 

1:تزریق بوتاکس وژل (لب پرنسس) چیست ؟

انسان ها برای ظاهری زیبا و خوب تر دیده شدن کارهایی برروی پوست خود انجام می دهند ، مانند انواع کرم ها و لوسیون ها ، استفاده از ضدآفتاب ها و.. در این میان برای از بین برن چین و چروک صورت خود اقدام به تزریق بوتاکس و ژل می نمایند تا چین و چروک هایی که برروی خطوط و گودی های صورت می افتد را تا حدودی کم کنند و پوست خود را جوان تر سازند ، گودی چشم را برطرف کنند ، خطوط لبخند را پر کنند و از پرکاربردترین تزریق ها در میان بانوان این است لب های خود را برای زیبایی پهن تر و نمایان تر بکنند.

حال اگر شما جزء افرادی هستید که می خواهد تزریق ژل را انجام دهد ،  بهتر است قبل از انجام این عمل بدانید کدام ژل با پوست شما سازگار تر است و همچنین درباره عوارض آن اطلاعاتی داشته باشید .

1:تزریق بوتاکس وژل (لب پرنسس) چیست ؟
1:تزریق بوتاکس وژل (لب پرنسس) چیست ؟

ژل پرنس والیوم

در این جا در خصوص مارک ژل پرنسس مطلبی را بیان کرده ایم : ژل پرنس والیوم بعد از این که به لب ها تزریق شد بلافاصله حجم از دست رفته پوست  جبران و چین و چروک های پوستی را پر می کند ، خط اخم هایی که با بوتاکس هم ترمیم نشده اند را از بین می برد .

بافت پوستی جوانان باهر نژادی دارای یک ماده اسید هیالورونیک است که کار مهمش این می باشد آب را به پوست میرساند تا جذب پوست شود پس با این کار از پوست  و حجم آن محافظت می کنند .

با بالا رفتن سن افراد ، میزان تولید اسید هیالورونیک پایین می آید که باعث افتادن چین و چروک می شود و همچنین لب ها نیز نازک می شوند با تزریق ژل لب پرنسس به لب  و پوست می توان اثرات ماده هیالورونیک را به صورت طبیعی تجدید نمود .که ظاهر پوست به حالت آبدار می شود

 

 2:دو اصل مهم که باید در تزریق ژل لب انجام شود ؟

دو کار مهم و اساسی در خصوص تزریق ژل باید انجام شود : اولین  مورد که خیلی مهم می باشد ، تزریق ژل ها را متخصص پوست و زیبایی ، جراحان پلاستیک انجام دهند تزریق توسط افراد دیگر توصیه نمی شود چرا که ممکن است در بعضی موارد عارضه ای پیش بیاید ، متخصصان پوست و مو ، بهتر می تواند آن را کنترل کنند .

به طور مثال در برخی افراد بعد از تزریق ژل ، تبخال میزند که پزشک متخصص با تجربه به راحتی می تواند آن را درمان کند، اگر درمان نشود جای آن روی صورت به صورت اسکار  باقی می مانند .

 2:دو اصل مهم که باید در تزریق ژل لب انجام شود ؟
2:دو اصل مهم که باید در تزریق ژل لب انجام شود ؟

نکته

دومین مورد :  دکتر متخصص باید به شخصی که می خواهد عمل تزریق ژل را انجام دهد ،در خصوص نوع ماده ای که برای تزریق استفاده می کند ، زمان ماندگاری ، عوارض احتمالی که ممکن است پیش بیاید ، مانند قرمزی و کبودی به طور موقتی را برای شخص توضیح دهد . در صورت امکان سعی شود از مارک خوب  با برند معتبر استفاده شود .

پس اگر شما هم در این فکر هستید که تزریق ژل انجام دهید  بهتر است، قبل از انجام دادن  تزریق ژل ، در خصوص مارک و برند ژل اطلاعاتی بدست آورید که کدام ژل  و تزریق برای شما مناسب تر است و بیشتر درباره عوارض و مراقبت های بعد از آن بدانید؛

اگر ژل‌هایی که برای برجسته‌سازی لب استفاده می‌شود ، از انواع غیراستاندارد باشد امکان این عارضه وجود دارد که لب ها قرینه هم نباشند ، بنابراین اگر خانمی قصد این تزریقات را دارد باید حتما از ژل‌های استاندارد و با مارک معتبر استفاده کند. پس به راحتی تزریق ژل را به آرایشگر یا کارشناس زیبایی نسپارید.

بنابراین دو اصل مهم در تزریق ژل عبارت‌اند از:

  • تزریق توسط متخصص پوست یا جراح پلاستیک
  • مصرف ژل‌های استاندارد و دارای تاییدیه‌های گوناگون جهانی و وزارت بهداشت ایران.

 

3: ژل‌های استاندارد برای برجسته‌سازی لب چه خصوصیاتی دارند؟

استفاده از ژل هایی که برای لب ها بکار می رود از لحاظ کیفیت و استاندارد باید از بهترین نوع خود باشد چرا که لب ها بسیار ظریف و حساس هستند و با توجه به تحرک و خون رسانی که دارند از اهمیت ویژه ای برخوردارند

همچنین حجم تزریق و ماندگاری ژلی که استفاده می شود باید بسیار دقیق باشد .باید به این نکته توجه کرد ، استفاده از ژل هایی که مدت زمان بیشتری دوام دارند برای اولین با ر مناسب نمی باشد ، احتمال اینکه فرد نسبت به مواد ژل حساسیت نشان دهد و باعث عوارضی مانند آلرژیک ، گرانولوم  روبرو شود

4:آیا تزریق‌ها در دور لب انجام می‌شود یا در بافت خود لب می باشد ؟

تزریق ژل را می توان با توجه به فرم لب ها و  نیاز فرد انجام داد .مثلا  در خطوط دور لب ، همان خط سفید کاربرد دارد  . همچنین می توان به حجم لب نیز اضافه شود .

در مورد هر کدام از حالت های تزریق ژل ، قبل از انجام عمل باید بیمار باید معاینه و مشاوره بالینی انجام دهد سابقه بیماری قلبی و حساسیت دارویی نداشته باشد .احتمال اینکه این تزریق ها عوارضی همچون آلرژی ، قرمزی و کبودی لب ها ، درد در هنگام تزریق و احتمال اینکه تزریق با حجم مناسب انجام نشده باشد و لب ها قرینگی نداشته باشند .

4:آیا تزریق‌ها در دور لب انجام می‌شود یا در بافت خود لب می باشد ؟
4:آیا تزریق‌ها در دور لب انجام می‌شود یا در بافت خود لب می باشد ؟

5: ژل‌های جدید که این روزها استفاده می‌شود، چه جنسی دارند؟

ژل‌های جدید پرنسس : از جنس هیالورونیک اسید هستند که برای لب کاملا مناسب است .حدود 6 ماه دوام دارد ، در صورتی که بعد از چند وقت پشیمان شدید بالاخره بعد چند مدت اثرش می رود در حالی اگر از ژل دائمی استفاده کنید پشیمانی در کار نیست .

ماده هیالورونیک به طور طبیعی در بدن انسان در پوست های جوان تولید می شود ، آب را به پوست میرساند و باعث شادابی و جوان ماندن پوست می شود . این ژل ها در پوست های دارای چین و چروک به بازسازی و پر کردن این نواحی در زیر پوست کمک می کند  .

5: ژل‌های جدید که این روزها استفاده می‌شود، چه جنسی دارند؟
5: ژل‌های جدید که این روزها استفاده می‌شود، چه جنسی دارند؟

ژل های هیدروکسی اپاتیت :

نوع دیگری از ژل ها که مانند هیالورونیک  عمل می کند و به صورت موقت می باشد ،ژل های هیدروکسی اپاتیت است و حدود یک تا دوسال دوام دارد .

امیدواریم توانسته باشیم اطلاعاتی  مفید در اختیار شما قرار داده باشیم .

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال ۱۳۶۱به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و فارغ التحصیل 1368

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال۷۴در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ از سال۸۶

سابقه  کار در زمینه زیبایی های زنان با مونالیزاتاچ از سال۹۴

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

۰۹۱۲۷۳۷۹۸۹۳

اینستاگرام:dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

 

ما از شما کاربران عزیز بسیار سپاس گزاریم که تا انتهای مقاله ما را همراهی کردید به همین خاطر موضوعاتی دیگر مانند هزینه تزریق ژل لب و ژل لب پرفکتا و اقدامات پس از تزریق ژل لب و تزریق ژل لب درد دارد ؟ و تاثیر گرما بر ژل لب برای شما در نظر گرفته ایم

در راستای موضوع ژل لب و مزایای آن و برای بالا بردن اطلاعات شما ما مقالاتی مانند راه های از بین بردن ژل لب و انواع تزریق ژل لب و ژل لب نورامیس برای شما در نظر گرفته ایم

همه چیز در مورد تزریق ژل لب و مدل ژل لب و انواع ژل لب و ژل لب رووفیل به موضوعات ذکر شده که بسیار با اهمیت هستند و شما را در رابطه با ژل لب کمک می کنند توجه کنید و همچنین پیشنهاد ما به شما کلینیک دکتر زرگنج فرد است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید