میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

هزینه تزریق ژل لب
هزینه تزریق ژل لب

لیست موضوعات

هزینه تزریق ژل لب

در این مقاله هزینه تزریق ژل لب را بررسی می کنیم .در حال حاضر از شایع ترین عمل هایی که برروی لب انجام می شود، تزریق ژل به لب ها می باشد.

هزینه تزریق ژل لب
هزینه تزریق ژل لب

با پیشرفت علم پزشکی روش های بسیاری در زمینه جوان سازی و زیبایی صورت بوجود  آمده است. با استفاده از روش هایی مختلف زیبا سازی صورت، می توان حجم بافت صورت را افزایش داد و چین وچروک های صورت را که به شکل عمیق  هستند، کاهش داد و در حالت سطحی انها را از بین برد.

ترزیق ژ ل لب بسیار رواج یافته است و همان طور که دیگر عمل ها نیاز به پرداخت هزینه دارند، برای تزریق ژل لب نیز با ید هزینه هایی را بپردازید

در ادامه به پرسش های زیر پاسخ می دهیم:

ـ  عمل تزریق ژل لب به چه صورت انجام می شود؟

ـ هزینه تزریق ژل به چه عواملی بستگی دارد؟

ـ تزریق ژل چه عوارضی دارد؟

ـ مناسبترین گروه برای تزریق ژل کدام گروه هستند؟

ـ چه نکاتی باید قبل از تزریق ژل رعایت کنید ؟

ـ چگونه می توان ژل را در صورت نارضایتی از تزریق تخلیه نمود؟

هزینه تزریق ژل لب
هزینه تزریق ژل لب

1ـ عمل تزریق ژل لب به چه صورت انجام می شود؟

در بدن دو ماده به نام های هیالورونیک و کلاژن تولید می شوند، وظیفه این مواد ایجاد حجم در بافت های صورت می باشد. با گذشت زمان ساخت این مواد در بدن کاهش پیدا می کند و سببایجاد چین و چروک در پوست می شود. ژل ها همانند این مواد عمل می کنند و چین و چروک صورت را از بین می برند وباعث افزایش حجم صورت می شوند.

بر خلاف تزریق چربی در بدن که همراه با درد می باشد،  این تزریق هیچ گونه دردی ندارد و برای انجام آن به اتاق عمل نیاز ندارید.

برای تزریق ژل به لب باید به پزشک متخصص مراجعه کنید. ابتدا تمام موارد لازم را آماده می کنند و سپس با استفاده از سرنگ و دیگر وسایل ژل را به لب تزریق می کنند. البته تزریق ژل به لب تنها برای ژل های غیرقابل جذب انجام می شود و ژل هایی که غیرقابل جذب هستند ، بدون نیاز به تزریق به راحتی به پوست جذب می شوند.

1ـ عمل تزریق ژل لب به چه صورت انجام می شود؟
1ـ عمل تزریق ژل لب به چه صورت انجام می شود؟

2ـ هزینه تزریق ژل لب به چه عواملی بستگی دارد؟

عوامل زیادی بر هزینه تزریق ژل به لب ها تاثیر می گذارد و برای برآورد هزینه تزریق باید به این عوامل توجه کنید. بعضی از این عوامل عبارتند از:

ـ برای حالت دادن به لب ها مقدار ژلی که تزریق می کنند بر قیمت تاثیرگذار است، معمولا برای تزریق ژل حدودا یک سی سی کافی می باشد اما این مقدار بستگی به سلیقه افراد دارد و حتی گاهی بیشتر از این مقدار نیز استفاده می شود. محاسبه قیمت ژل به قیمت سی سی ژل مصرف شده  در مقدار آن بستگی دارد.

ـ ژل ها انواع مختلفی دارند که قیمت تزریق بستگی به آن دارد. البته قیمت این ژل ها با توجه به شرکت تولیدی متنفاوت می باشد.

ـ قیمت تزریق ژل به محل آن یعنی کلینیک یا مطب نیز بستگی دارد. البته این قیمت ها به شرایط اقتصادی منطقه و میزان درخواست نیز وابسته می باشد

2ـ هزینه تزریق ژل لب به چه عواملی بستگی دارد؟
2ـ هزینه تزریق ژل لب به چه عواملی بستگی دارد؟

3ـ تزریق ژل چه عوارضی دارد؟

ژل ها به دلیل اینکهاز مواد شیمیایی تهیه شده اند و نیز قادر نیستند به صورت طبیعی تولید شوند، مطمئنا دارای عوارض جانبی می باشند. البته باید خاطر نشان کرد که طی تحقیقات به عمل آمده واکنش بدن انسان به ژل بسیار کم می باشد. برای به حداقل رساندن عوارض تزریق ژل به لب ها باید ژل را از برندهای معتبر و مطمئن خریداری نمایید.

بعضی از افراد بدون توجه به کیفیت ژل و فقط به صرف ارزان بودن، اقدام به خرید ژل های نامرغوب در بازار می کنند که همین امر برای آنها عوارضی را بوجود می آورد. ژل های تولید شده باید مورد تائید FAD باشند و نیز اسید هیالورونیک در آن وجود داشته باشد. ژل هایی که کیفیت چندانی ندارند باعث می شوند: سیستم ایمنی بدن فعال شود، نسوج از بین بروند، بدن دچار تورم شود.

درد و تورم

از دیگر عوارض کوتاه مدت تزریق ژل لب  که پس از چند روز برطرف می شود، می توان به درد و تورم اشاره نمود. آنگونه که افراد فکر می کنند، تزریق ژل به لب ماندگار نیست و حدود شش ماه تا یک سال دوام دارد. البته به نوع مواد به استفاده شده ، بستگی دارد. در مواقع نادری بعضی از افراد با ژل حساسیت دارند و به آن عکسل العمل نشان می دهند.

از جمله عوارض دیگر تزریق ژل می توان به کبودی یا ورم کردن ، عفونت، حالتی توده مانند در محل تزریق بوجود آید، تقارن لب ها از بین برود، زخم یا اسکار و خارش اشاره نمود ، برای پیش گیری از این عوارض باید پزشک خود صحبت کنید. باید قبل از تزریق ژل به سلامت بدن خود اطمینان داشته باشید و در صورت داشتن بیماری ابتدا آن را رفع نمایید.

همه افراد گزینه خوبی برای تزریق ژل به لب ها نیستند و کسانی که به طور طبیعی دارای لب های بزرگ هستند بهتر است از تزریق استفاده نکنند. بر خلاف تصور افراد این کار باعث ایجاد اعتماد به نفس در آنها نمی شود. پس بهتر است اگر برای ایجاد اعتماد به نفس دست به تزریق ژل می زنند از انجام آن خوداری نمایند.

در صورت انجام تزریق ژل بهتر است به مدت دوروز تا هنگامی که تورم و کبودی کاهش می یابد مرخصی بگیرید.هنگامی که در مطب تزریق انجام می دهند قبل از ناحیه را بی حس می کنند.

درد و تورم
درد و تورم

4ـ مناسبترین گروه برای تزریق ژل لب کدام گروه هستند؟

بهترین روش برای پیشگیری از عوارض تزریق ژل لبانجام ندادن، آن است. اما گروهی از افراد در بعضی مواقع می توانند این عمل را انجام دهند. این گروه از افراد عبارتند از:

کسانی که در صورت خود چین و چروک های فراوانی دارند که در مواقع خندیدن باعث می شود چشم ها به خوبی دیده نشوند.

ـ در بعضی از افراد که با وجود سن کم، صورت انها دارای چین و چروک است.

ـ افرادی که دارای لب های بسیار کوچک می باشند ودر زمانی که می خندند لب های آنها پنهان می شود.

ـ افرادی که به هرصورت که شده می خواهند ظاهر خود را جوان نمایند.

5ـ چه نکاتی باید قبل از تزریق ژل رعایت کنید ؟

در حال حاضر افراد بسیاری هستند که بعد از تزریق ژل از تغییرات بوجود آمده در خود راضی نمی باشند و بسیار پشیمان می باشند. بهتر ست قبل ازتزریق ژل نکاتی را مورد توجه قرار دهید.

ـ معاینه قبل از تزریق باعث می شود که در صورت وجود اختلال عملکردی در ناحیه مورد نظر تشخیص داده شود.

ـ نحوه تغییری که بعد از تزریق ژل در صورت افراد بوجود می آید باید با توجه به اندازه قبل از تزریق لب ، ابعاد صورت و حالت صورت باشد و ظاهر طبیعی صورت حفظ شود.

ـ در هنگام تزریق باید علاوه بر قسمت های کناره لب، به قسمت مرکزی آن نیز توجه نمایید.

ـ بر طبق معیارهای زیبایی شناسی باید تزریق ژل به نحوی انجام پذیرد که لب های بالا نسبت به لب های پایین حدود 20 درصد کوچکترو عقب تر قرار داشته باشد.

ـ بعضی از افراد قبل از تزریق در ناحیه لب برای هماهنگی صورت باید در محل های دیگر صورت مانند چانه اصلاحاتی صورت بگیرد، مثلا سایز چانه را تغییر دهند.

بهترین ژل

ـ بهترین ژل ها برای تزریق آنهایی هستند که دارای هیالورونیک اسید می باشند البته توجه به مارک و برند تولید کننده ژل نیز مهم است.

ـ برای تزریق باید پزشکی که انتخب کرده اید متبحر باشد.

ـ در تزریق لب باید به نیاز بیمار و قسمت هایی که در آن نقص وجود دارد توجه کرد. می توان تنها در قسمت دور لب  یا تمام حجم لب، ژل تزریق نمود. البته در هنگام تزریق باید به مقدار ژل مصرف شده دقت کنید و آن را با توجه به توان مالی افراد انجام داد.

بهترین ژل
بهترین ژل

6ـ چگونه می توان ژل را در صورت نارضایتی از تزریق تخلیه نمود؟

گاهی افراد بعد از تزریق ژل از تغییر بوجود آمده ناراضی هستند یا تزریق صورت گرفته به صورت ناهموار انجام شده است. این افراد برای رفع این نواقص اقدام به تخلیه ژل می کنند. برای تخلیه ژل می توان از روش های زیر استفاده کرد:

ـ برای ژل هایی که هاوی هیالورونیک اسید هستند از تزریق آنزیم برای تخلیه ژل استفاده می کنند. برای تخلیه آمپول های هیالورونیداز را در محل تزریق می کنند و سپس مواد موجود در این آمپول باعث تجزیه مواد موجود در ژل می شود و به این صورت ژل در محل تزریق از بین می رود.

کیست

ـ گاهی با تزریق ژل در صورت کیست های نرمی بوجود می آید که با لمس آنها متوجه می شوید در صورت جابجا می شوند و از محلی به محل دیگر می روند. برای درمان این کیست ها ابتدا سونوگرافی انجام می دهند تا بهترین روش درمان را تشخیص دهند. تخلیه ژل در این روش ممکن است از طریق دهان یا پوست صورت بگیرد. برای این کار برش های تقریبا 1 تا 3 میلیمتری ایجاد می کنند که بعد از تخلیه ژل بدون نیاز به بخیه ترمیم می شود.

ـ در بعضی اوقات بعد از تزریق ژل توده های سفت و توپری در محل آن بوجود می آید و با توجه به مکانی که تزریق شده به دو صورت سطحی و عمیق نمایان می شوند. برای درمان توده های سطحی از تخلیه سوزنی استفاده می شود که باید در این روش بی حسی کامل انجام شود. در توده های عمیق برای تخلیه مانند روش تخلیه کیست عمل می شود.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1368 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و فارغ التحصیل 1368

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگه علوم پزشکی اراک

23 سال تجربه موفق در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنینی از جمله واژینیسموس

سابقه 12 سال کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ

سابقه 5 سال کار در زمینه زیبایی های زنان :

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

کار با دستگاه  مونالیز

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

ایمیل :info@drzarganj.com

 

آگاهی و داشتن اطلاعات مفید در رابطه با تزریق ژل لب همیشه در انتخاب کلینیک مناسب موثر بوده است و ما به شما پیشنهاد می کنیم از کلینیک دکتر زرگنج فرد استفاده کنید به مقالاتی که در ادامه برای شما قرار داده ایم توجه کنید ژل لب نورامیس و مدل ژل لب و راه های از بین بردن ژل لب

ما به علت مهم بودن موضوع ژل لب مقالاتی همچون ژل لب رووفیل و انواع تزریق ژل لب و تزریق ژل لب درد دارد ؟ و انواع ژل لب و ژل لب پرفکتا و ژل لب پرنسس برای شما آماده کرده ایم که با کلیک بر روی هر مقاله می توانید آن را مطالعه کنید

به موضوعاتی که در ادامه برای شما در نظر گرفته ایم توجه کنید اقدامات پس از تزریق ژل لب و تاثیر گرما بر ژل لب و همه چیز در مورد تزریق ژل لب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید