میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

ژل لب پرفکتا
ژل لب پرفکتا

لیست موضوعات

ژل لب پرفکتا

در این مقاله قصد داریم به بررسی موضوع ژل لب پرفکتا بپردازیم. امروزه برای پوشاندن برخی از نواقص بدن و صورت زیر نظر پزشک انجام می گیرد عده ای هم برای زیباتر شدن و برای اینکه احساس بهتری داشته باشند دست به این کار می زنند. حال در طراحی این مقاله قصد داریم راجب ژل لب پرفکتا اطلاعاتی را به شما ارائه کنیم امیدواریم مورد توجه شما قرار بگیرد.

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم

-1 ژل لب پرفکتا چگونه محصولی می باشد؟

-2 عوارض جانبی ژل های لب چیست؟

-3 مدت زمان ماندگاری ژل های فیلر چقدر است؟

-4 چه مراقبت هایی باید یعد از این تزریق صورت بگیرد؟

-5 به چه دلیل قیمت تزریق لب درجاهای مختلف متفاوت است؟

 

ژل لب پرفکتا چگونه محصولی می باشد؟

اسید هیالورونیک نوعی اسید است که در بدن ساخته می شود حالت ژله ای دارد و باعث برجسته شدن لب ها برخی دیگر از نواحی بدن می شود اما چون در بدن برخی از افراد میزان تولید این اسید کمتر از حالت طبیعی است باعث می شود به تزریق ژل به لب های خود شوند.

هنگامی که به مطب دکتر مراجعه  کنید پزشک شما می تواند عکس هایی از بیماران پیشین را در اختیار شما بگذارد که کارهای قبلی او را مشاهده کنید و بعد تصمیم بگیرید که می خواهید این کار را انجام دهید یا نه البته ریسک این عمل از عمل های زیبایی دیگر پایین تر است زیرا اگر از آن راضی نبودید پزشک شما می تواند لب های شما را به حالت عادی برگرداند.

ژل لب پرفکتا چگونه محصولی می باشد؟
ژل لب پرفکتا چگونه محصولی می باشد؟

عوارض جانبی ژل های لب چیست؟

اسید هیالورونیک یکی از بیشترین مقدار مواد این فیلرها را تشکیل می دهد اما به دلیل حساسیت و واکنش های افراد مختلف به آن می توان گفت بیشترین عوارض جانبی به این مربوط می شود که پزشک معالج تمامی این موارد را برای شما توضیح خواهد داد.یکی دیگر از مواردی که باید مورد توجه قرار بگیرد تاریخ انقضای ژل ها می باشد توجه نکردن به این موضوع هرساله قربانیان زیادی را می گیرد پاره شدن پوست لب یکی از دلایل شایع این امر است.

کبودی و تورم یکی دیگر از موارد معمول می باشد البته در ابتدا طبیعی است اما اگر بعد ازچند روز بهبود نیافت برای خارج کردن مواد آن باید به پزشک مراجعه نمایید.

ژل پرفکتا خوشبختانه سابقه ای درخشان در این مورد دارد یعنی کمترین میزان حساسیت به این نوع ژل برمی گردد به همین دلیل اکثر کسانی که می خواهند فیلر انجام دهند ژل پرفکتا را انتخاب می کنند این ژل دربیش از 80 کشور درحال مصرف است که درسال 2008 توانست علامت سی-ای را در کشورهای اروپا و آمریکایی کسب کند.

عوارض جانبی ژل های لب چیست؟
عوارض جانبی ژل های لب چیست؟

مدت زمان ماندگاری ژل های فیلر چقدر است؟

به طور معمول 5الی 7 ماه دوام دارد که بعد اگر مایل بودید می توانید بعد از این مدت تزریق را دوباره انجام دهید

برای تمدید کردن هر دوره ی تزریق ژل ها ابتدا باید محل مورد استفاده را در نظر گرفت مثلا خط لبخند به دلیل تحرک زیاد لب ها زود تر سایر نقاط نیاز به تمدید دارد و مرحله ی بعد بستگی به واکنش بدن هر فرد دارد که بسته به نوع پوست و میزان افتادگی آن در هرفرد متفاوت است.

از دست رفتن آب بدن بیش ترین دخالت را درچروک شدن پوست دارد که این هم به دلیل بالا رفتن سن است تزریق ژل به دلیل ازبین بردن چروک و برجسته کردن بیشتر آن انجام میگیرد.

در برخی مواد دریک جلسه ممکن است به نتیجه ی دلخواه رسید اما اگر لب ها دارای چروک عمق زیاد باشند بعد از 3الی4 هفته باید مرحله ی دوم را آغاز کرد البته درمواردی به دلیل هم اندازه نبودن فرم عادی لب ها مرحله ی دوم تجویز می شود.

بعد از تزریق ماساژ لمس لب ها واز این قبیل توصیه ها توسط پزشک به شما می شود که با انجام آن به زیباتر شدن فرم لب کمک می کند.استفاده از پالم های لب و روغن های نرم کننده نیز توصیه ای خوب برای بیماران می باشد.

اگر این عمل را برای شرکت در یک مراسم خاص مانند عروسی انجام می دهید بهتر است از ماه ها قبل به فکر این عمل باشید چرا که مدت زمانی نیاز دارد که به حالت عادی و زیبای خود برسد.

مدت زمان ماندگاری ژل های فیلر چقدر است؟
مدت زمان ماندگاری ژل های فیلر چقدر است؟

چه مراقبت هایی باید بعد از این تزریق صورت بگیرد؟

توصیه های زیادی در این مورد به بیماران می شود اما در برخی موارد با دلیل سهل انگاری برخی از آن ها هم پزشک اذیت می شود هم خود آنان این توصیه ها به صورت زیر می باشد

*مصرف بیشتر آب بعد از تزریق ژل

*بعد از انجام تزریق به مدت چندساعت از کمپرس سرد استفاده کنند.

*به هیچ عنوان به مدت 36تا 48 ساعت از لوازم آرایشی در محل تزریق استفاده نشود چون دارای مواد الکلی و بو دار هستند.

*درجاهای مرطوب مانند حمام وسونا واستخر قرار نگیرند.

*حتی ورزش هم به دلیل عرق کردن و گرم شدن بدن ممکن است خطرناک باشد.

*محل تزریق را تمیز و عاری از میکروب نگه دارید.

*مسافرت های هوایی نیز عامل بهم ریختن فرم لب می شود.

*اجتناب از خوردن غذاهای ادویه دار و تند و عدم نوشیدن نوشیدنی های داغ.

چه مراقبت هایی باید بعد از این تزریق صورت بگیرد؟
چه مراقبت هایی باید بعد از این تزریق صورت بگیرد؟

به چه دلیل قیمت تزریق لب در جاهای مختلف متفاوت است؟

دراین مورد کیفیت وماندگاری حرف اول را می زند دربازارهای جهانی هزاران برند مختلف وجود دارد که هرکدام درصدهای مختلفی از ژل اسید هیالورونیک را استفاده می کنند تفاوت قیمت هاهم بیشتر به همین دلیل است.

این ژل ها بستگی به نوع آب وهوای هرکشور وارد ان می شود به عنوان مثال در کشورهای گرم تر باید میزان این اسید پایین تر باشد تا به جای غلظت بیشتر بتواند آب بیشتری را درخود نگه دارد.

برای اینکه به فرم لب طبیعی و زیبایی برسید بهتر است بدون در نظر گرفتن قیمت بهترین برند را انتخاب کنید اما اگر قیمت برای شما دراولویت است به یک لب مصنوعی می رسید.اگر از این موضوع صرف نظر کنیم حساسیت و سفت شدن ژل داخل لب یکی از بیشترین مواردی است که بیماران بخاطر تخلیه ی ژل به پزشک مراجعه می کنند که این هم مربوط به استفاده از ژل های ارزان قیمت است.

کمتری میزان بهبودی کامل بعد از این عمل 4هفته است قبل از گذشت این 4هفته شما ممکن است سفت بودن غیرعادی را درلب خود احساس کنید اما بعد از این مدت زمان شاهد نرم شدن آن خواهید بود.

به چه دلیل قیمت تزریق لب در جاهای مختلف متفاوت است؟
به چه دلیل قیمت تزریق لب در جاهای مختلف متفاوت است؟

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1368 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و فارغ التحصیل 1368

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگه علوم پزشکی اراک

23 سال تجربه موفق در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنینی از جمله واژینیسموس

سابقه 12 سال کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ

سابقه 5 سال کار در زمینه زیبایی های زنان :

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

کار با دستگاه  مونالیز

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

ایمیل :info@drzarganj.com

 

اگر جزء آن دسته از افراد هستید که در فکر تزریق ژل لب هستید ولی در رابطه با آن اطلاعات کافی ندارید ما به شما پیشنهاد می کنیم مقالاتی همچون ژل لب رووفیل و  ژل لب پرنسس و انواع تزریق ژل لب و مدل ژل لب را مطالعه کنید و البته پیشنهاد ما به شما استفاده از کلینیک دکتر زرگنج فرد می باشد

ما برای آشنایی هرچه بیشتر شما با مفهوم و کاربرد ژل لب تصمیم گرفتیم مقالاتی مانند هزینه تزریق ژل لب و تاثیر گرما بر ژل لب و تزریق ژل لب درد دارد ؟ و انواع ژل لب را برای شما آماده کنیم

مقالاتی مانند اقدامات پس از تزریق ژل لب و همه چیز در مورد تزریق ژل لب و راه های از بین بردن ژل لب و ژل لب نورامیس شما را با مقوله ی ژل لب آشنا می کند و اینکه شما کلینیکی مناسب پیدا کنید ولی پیشنهاد ما به شما کلینیک دکتر زرگنج فرد می باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید