میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

راه های از بین بردن ژل لب
راه های از بین بردن ژل لب

لیست موضوعات

راه های از بین بردن ژل لب

در مقاله امروز قصد داریم در رابطه با موضوع راه های از بین بردن ژل لب مطالبی را در اختیار شما کاربران گرامی قرار دهیم.

امروزه مسئله زیبایی وتوجه به آن بسیار اهمیت یافته است وافراد زیادی سعی دارند که با استفاده از راه های مختلف ظاهر خود را به استاندارد های زیبایی نزدیک نمایند.یکی از روش های پرطرفداری که اخیرا مورد استفاده قرار گرفته است تزریق ژل و بوتاکس می باشد که می تواند تاثیر زیادی در تغییر چهره و افزایش زیبایی داشته باشد

البته تزریق ژل و بوتاکس فقط برای زیبایی نمی باشد بلکه برای برای از بین بردن خطوط پیری و چین وچروک صورت و موارد دیگری نیز کاربرد دارد. ژل لب یکی از روش هایی می باشد که طرفداران زیادی دارداما این روش همانند سایر روش های جراحی زیبایی نیز مزایا ومعایبی دارد .

راه های از بین بردن ژل لب
راه های از بین بردن ژل لب

در ادامه به سوالات مطرح شده در این بخش پاسخ خواهیم داد.

  • چرا افراد تزریق ژل لب را انجام می دهند؟
  • در تزریق ژل لب باید به چه نکاتی توجه نمود؟
  • آیا می توان ژل لب را از بین برد؟
  • با استفاده از چه روش هایی می توان ژل را از بین برد؟
  • در صورتی که ژل تزریقی از نوع غیر هیالورونیک باشد چه باید کرد؟

 

چرا افراد تزریق ژل لب را انجام می دهند؟

لب یکی از اجزای صورت می باشد که تاثیر زیادی در جذابیت وزیبایی فرد دارد. این عضو از صورت به مرور زمان وبا افزایش سن دچار تغییراتی شده واز میزان حجم وبرجستگی هایش کاسته می شود همین مسئله موجب می شود که افراد به سمت تزریق ژل لب روی بیاورند البته امروزه جوانان زیادی تحت تاثیر مد وزیبایی ترجیح می دهند که لب هایی برجسته تر داشته باشند تا زیبا تر شوند.

در تزریق ژل حاشیه های لب را برجسته می کنند که لب ظاهر جذاب تری داشته باشد.این کار بسیار حساس است وباید توسط متخصص با دقت زیادی انجام شود زیرا اگر به درستی انجام نگیرد می تواند باعث عدم تقارن در دو طرف لب وایجاد حالتی زشت در صورت فرد گردد.

چرا افراد تزریق ژل لب را انجام می دهند؟
چرا افراد تزریق ژل لب را انجام می دهند؟

در تزریق ژل لب باید به چه نکاتی توجه نمود؟

  • قبل از انجام تزریق ژل باید لب توسط متخصص زیبایی معاینه شود.
  • فرم لب باید به گونه ای انتخاب شود که با فرم اولیه لب مطابقت داشته باشد.
  • درتزریق ژل لب تنها تزریق ژل به دو طرف لب ظاهر مناسبی را ایجاد نمی کند بلکه باید به مرکز لب نیز متناسب با آن مقداری ژل تزریق گردد.
  • گاهی اوقات مشاهده می شود که فرد مراجعه کننده دارای لب مناسبی می باشد اما چانه نا مناسب او موجب شده است که لب از جذابیت لازم برخوردار نباشد از این رو ابتدا باید مشکل چانه او بر طرف گردد سپس در صورت نیاز حجم دهی لب انجام شود.
  • ژل های هیالورونیک بهترین گزینه برای افزایش دهی حجم لب می باشند
در تزریق ژل لب باید به چه نکاتی توجه نمود؟
در تزریق ژل لب باید به چه نکاتی توجه نمود؟

آیا می توان ژل را از بین برد؟

تزریق ژل لب یکی از روش های زیبایی است که طرفداران زیادی دارد وبرای پر کردن وبرجسته کردن لب وزاویه دادن به آن استفاده می شود.

تزریق ژل حتما باید توسط پزشک متخصص انجام گیرد تا از ظرافت وزیبایی لازم برخوردار باشد وتقارن آن کاملا احساس شود به طوری که فرد با مشاهده خود احساس رضایت و ارامش داشته باشد اما گاهی اوقات افراد برای تزریق لب به افراد خبره ومتخصص مراجعه نمی کنند در نتیجه پس از تزریق ازحالت آن رضایت ندارند.

از جمله عواملی که می تواند موجب نارضایتی بیمار شود می توان به  عدم تقارن، حساس بودن وآلرژی داشتن به نوع ژل تزریقی، ورم بلند مدت که طولانی تر از حد عادی پس از تزریق باشد، تزریق بیش از حد ژل وخیلی موارد دیگر.

این عوامل موجب می شود که فرد تصمیم گیرد که ژل تزریق شده را خارج نماید ولب را به حالت قبلی خود باز گرداند.روش های مختلفی برای این منظور وجود دارد که کمک می کند فرد تا حدودی به حالت اولیه خود باز گردد.

توجه داشته باشید اندکی توجه وپرس وجو در یافتن پزشک متخصص ومورد اعتماد و استفاده از ژل با کیفیت می تواند  این مشکلات را به حداقل برساند.

آیا می توان ژل را از بین برد؟
آیا می توان ژل را از بین برد؟

با استفاده از چه روش هایی می توان ژل را از بین برد؟

1.ناحیه ای که به آن ژل تزریق نموده اید را ماساژ دهید.

در عدم تقارن وناهمواری های بسیار جزئی می توان با ماساژ دادن  آن ناحیه این مشکل را بهبود بخشید. این کار می تواند به وسیله پزشک متخصص ویا خود شما صورت گیرد.

با استفاده از چه روش هایی می توان ژل را از بین برد؟
با استفاده از چه روش هایی می توان ژل را از بین برد؟

2.حذف ژل تزریق شده

آنزیم هایی مانند هیالورنیداز وجود دارد که می توانند اثر ژل اسید هیالورونیک را از بین ببرند و با تزریق این آنزیم به منطقه تزریق ژل، مکانیزمی ایجاد می شود که ژل در آنزیم حل گردد و از بین رود.تزریق این آنزیم در موارد زیر بکار می رود.

 

  • زمانی که نتایج مورد انتظار حاصل نشده است
  • ورم آن ناحیه بیش از حد طولانی شده است
  • وجود عفونت در آن منطقه
  • ضایعات وبافت های نامناسبی که با ماساژ از بین نمی رود.

البته تواجه داشته باشید که هیالورنیداز نمی تواند به طور کامل اثر ژل را از بین ببرد ودر مواردی که توقع داریم اثر ژل به مقدار بیشتری از بین رود باید میزان بیشتری از این آنزیم به محل تزریق نماییم.اما اثر این آنزیم به حدی می باشد که دیگر فرد نگران چهره خود نباشد وبتواند با چهره خود کنار بیاید.

 

در صورتی که ژل تزریقی از نوع غیر هیالورونیک باشد چه باید کرد؟

مواردی وجود دارد که از ژل غیر هیالورونیک استفاده می شود در چنین مواردی نمی توان برای از بین بردن اثر ژل از آنزیم استفاده نمود بلکه باید صبر کرد که اثر ژل به مرور از بین رود وجذب گردد.

اگر نمی توانید این مدت زمان را تحمل کنید تا چهره شما به حالت عادی خود باز گردد بهتر است پزشک معالج شما با تزریق ژل به برخی نقاط دیگر از صورت اثر ژل تزریق شده به لب را کاهش دهد به طوری که کمتر در معرض دید باشد ویا از پرکننده ها که موقت هستند برای رفع این مشکل استفاده نماید.

توجه داشته باشید پس از تزریق مجدد ژل به سایر نقاط صورت اگر احساس درد شدید ویا گرم شدن آن ناحیه از پوست را داشتید حتما با پزشک در میان بگذارید زیرا ممکن است پوست شما به ژل حساس شده باشد وعفونت در آن ناحیه ایجاد شده باشد.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ از سال 86

سابقه کار در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا از سال 94

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

اینستاگرام:dr_zarganj

09127379893

شماره تماس : 161 930 22 021

ایمیل :info@drzarganj.com

 

معرفی مطالب مانند همه چیز در مورد تزریق ژل لب و هزینه تزریق ژل لب و ژل لب نورامیس با این هدف صورت گرفته اند که هر کس با مبحث ژل لب آشنا نیست بتواند به سادگی اطلاعات کسب کند

انتخاب یک کلینیک معتبر برای انجام ژل لب بسیار کار دشواری می باشد از این رو ما مقالاتی در رابطه با ژل لب برای شما آماده کرده ایم و همچنین به شما پیشنهاد می کنیم از کلینیک دکتر زرگنج فرد استفاده کنید تاثیر گرما بر ژل لب و ژل لب پرنسس و ژل لب پرفکتا و انواع ژل لب

همگی موضوعات مدل ژل لب و اقدامات پس از تزریق ژل لب و تزریق ژل لب درد دارد ؟ و انواع تزریق ژل لب و ژل لب رووفیل برای اینکه شما هرچه بیشتر با مبحث ژل لب آشنا شوید مهیا شده اند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید