میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

انواع تزریق ژل لب
انواع تزریق ژل لب

لیست موضوعات

انواع تزریق ژل لب

در این مقاله همراه شما عزیزان خواهیم بود تا درباره ی انواع تزریق ژل لب و روش تزریق ژل لب بپردازیم، امیدواریم که این مقاله مورد توجه و عنایت شما همراهان همیشگی ما قرار بگیرد.

در این مقاله موارد زیر شرح داده می شوند :

  • روش زیبایی تزریق ژل لب به چه صورت می باشد ؟
  • لب از چه بخش هایی تشکیل گردیده است ؟
  • برای تزریق ژل لب از چه نوع ژل هایی می توان استفاده نمود ؟

انواع تزریق ژل لب
انواع تزریق ژل لب

روش زیبایی تزریق ژل لب به چه صورت می باشد ؟

امروزه تزریق ژل لب یکی از روش های زیبایی می باشد که با استفاده از آن می توان نقایص لب  را برطرف و یا جلوه ی لب را بیشتر نمود و به آن زیبایی داد.

با بالا رفتن سن تغییرات بسیاری در بدن شکل می گیرد و علائم کهولت سن و پیری بیشتر خودش را نشان می دهد. باریک شدن و تغییر شکل لب  یکی از تغییراتی است که به مرور و با بالا رفتن سن در صورت افراد به وجود می آید، با استفاده از روش های امروزی و تزریق ژل به ناحیه ی لب می توان این مشکلات را برطرف نمود.

برخی از افراد نیز برای زیباتر شدن خود اقدام به تزریق ژل می نمایند. به طور کلی لب هر انسان دارای دو بخش لب فوقانی و لب پایینی می باشد که لب فوقانی متشکل از لب قرمز و لب سفید می باشد که این دو بخش با استفاده از گوشه ی لب با هم مجزا می باشند.

روش زیبایی تزریق ژل لب به چه صورت می باشد ؟
روش زیبایی تزریق ژل لب به چه صورت می باشد ؟

بالا رفتن سن

با بالا رفتن سن از حجم لب فوقانی کاسته می شود و خطوطی بر روی آن می افتد که نشان دهنده ی افزایش سن است . لب پایینی نسبت به لب فوقانی بزرگتر می باشد و با بالا رفتن سن کمتر دچار تغییرات می شود.

برای انجام تزریق ژل به لبها چه برای اعمال زیبایی و حجم دادن به لب و چه برای از بین بردن ایرادات و نواقص بالا رفتن سن بهتر است به افراد متخصص  و پزشکان زیبایی مراجعه نمود، چرا که انجام این اعمال زیبایی آنطور که به نظر می رسد راحت و بدون دردسر نمی باشد و از اهمیت بالایی برخوردار است.

زیبایی لب باعث زیبایی بهتر صورت می باشد و باعث جذابیت بیشتر ظاهر فرد می گردد. حتی برخی از افرادی که علاقه ی چندانی به آرایش ندارند همواره ممکن است به این ناحیه بسیار حساس باشند و درصدد زیباتر کردن این ناحیه برآیند.

البته برای این که نتیجه ی مطلوبی از تزریق ژل گرفته شود و بهترین شکل ممکن از آن به وجود بیاید باید پزشک متخصص که کار تزریق ژل را انجام می دهد به فرم صورت و حالت لب ها توجه ویژه ای داشته باشد تا فرم لب از حالت طبیعی خود خارج نشود و زیبایی صورت دو چندان گردد.

 

لب از چه بخش هایی تشکیل گردیده است ؟

لب هر انسان از بخش های مختلفی تشکیل گردیده است که برای انجام تزریق ژل توجه به فرم کلی صورت و حالت لب ها بسیار اهمیت دارد، لب های هر انسان با یکدیگر متفاوت می باشد و فرم و اندازه ی لب های فوقانی و پایینی در همه ی انسان به یک شکل نمی باشد و هر کدام از لب های فوقانی و پایینی دارای شکل منحصر به فرد خود می باشد و این به علت وجود عضله های زیر پوست ناحیه لب می باشد. برای آشنایی بیشتر با لب، بخش های مختلف لب را برای شما عزیزان شرح خواهیم داد.

لب از بخش های مختلفی مثل خط لب های فوقانی و پایینی، گوشه های لب ها، میانه لب فوقانی و میانه لب پایینی تشکیل شده است و در انجام تزریق ژل این نواحی از اهمیت بالایی برخوردارند.

لب از چه بخش هایی تشکیل گردیده است ؟
لب از چه بخش هایی تشکیل گردیده است ؟

خط لب های فوقانی و پایینی به خطوط اطراف لب گفته می شود  که لب ها را محصور کرده اند. خط لب باعث جدا سازی پوست صورت از لب ها شده است و باعث زیبایی بیشتر لب ها می باشد. این خط در تمامی اطراف لب کشیده شده است و با استفاده از تزریق ژل می توان حالت برجسته ای به لب ها داد.

اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارید که لب هایتان برجسته شود باید پزشک به این ناحیه ژل تزریق نماید و بسته به میزان برجستگی لب  میزان ژل تزریقی نیز تغییر می کند.

گوشه های لب های فوقانی و پایینی به قسمتی از دهان گفته می شود  که لب های فوقانی و پایینی به یکدیگر متصل شده اند. حالت متصل شدن این گوشه ها در انسان ها با یکدیگر متفاوت است و با استفاده از انجام تزریق ژل می توان فرم دهان را تغییر داد.

کوچک شدن دهان

اگر شما تصمیم دارید که دهان خود را کوچکتر از اندازه ی واقعی خود نشان دهید، پزشک متخصص ژل را به این ناحیه تزریق می کند. البته در این نواحی نمی توان مقدار زیادی ژل تزریق نمود و پزشک باید تمامی حالات صورت را برای تزریق ژل در نظر بگیرد تا به فرم زیبایی دست یابد.

میانه های لب فوقانی و پایینی به قسمت وسط لب ها گفته می شود که اگر از قسمت کمان ( فیلتروم ) لب خطی عمودی به لب پایین بکشیم میانه ی لب به دست می آید. پزشک می تواند با تزریق ژل در میانه ی لب بالایی اندازه و فرم لب را تغییر دهد و یا با تزریق در میانه لب پایینی شکاف لب را به وجود بیاورد و بر زیبایی لب افزوده شود، همچنین می توان با انجام تزریق ژل در ناحیه ی فیلتروم  لب ها را برجسته نمود و باریکی لب فوقانی را از بین برد و بر زیبایی چهره افزود.

 

برای تزریق ژل لب از چه نوع ژل هایی می توان استفاده نمود ؟

انواع مختلفی از ژل های تزریقی برای استفاده در لب وجود دارد که می توان به ژل ژوییدرم، ژل رستیلن محصول آمریکا، ژل تئوسیال، ژل محصول سوئیس، ژل آلاینا آلمان، ژل هیومکس سوئیس که در حال حاضر چینی آن نیز موجود می باشد

ژل اسکین فیل ایتالیا، ژل فرفکتا فرانسه و بسیاری از ژل های تزریقی و انواع مختلف دیگر که همگی آن ها برای زیبایی و حجم دادن به نواحی صورت و لب ها به کار می رود و دارای کیفیت و ماندگاری های متنوعی می باشند و بسته به کیفیت هر کدام قیمت های آن ها با یکدیگر متفاوت می باشد.

برای تزریق ژل لب از چه نوع ژل هایی می توان استفاده نمود ؟
برای تزریق ژل لب از چه نوع ژل هایی می توان استفاده نمود ؟

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و فارغ التحصیل 1368

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه موفق از سال 86 در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ

سابقه درخشان از سال 94 در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا تاچ

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

 

بررسی و تحقیق در رابطه با ژل لب همیشه برای کسانی که به دنبال تزریق ژل لب هستند مهم بوده اند از این رو ما مطالب همچون راه های از بین بردن ژل لب و همه چیز در مورد تزریق ژل لب  را برای شما مهیا کرده ایم و پیشنهاد می کنیم که برای این کار به کلینیک دکتر زرگنج فرد مراجعه کنید

اگر از ژل لب پرنسس و مدل ژل لب و ژل لب پرفکتا و ژل لب نورامیس و تاثیر گرما بر ژل لب آگاهی ندارید می توانید به سادگی با کلیک بر روی هر یک از موضوعات ذکر شده آن موضوع را مطالعه کنید

هزینه تزریق ژل لب و اقدامات پس از تزریق ژل لب و تزریق ژل لب درد دارد ؟ و ژل لب رووفیل و انواع ژل لب عناوین یاد شده شما را هرچه بیشتر با ژل لب آشنا می کند پس با ما همراه باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید