میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

مدل ژل لب
مدل ژل لب

لیست موضوعات

مدل ژل لب

در این مقاله همراه شما عزیزان خواهیم بود تا درباره ی مدل ژل لب و موارد مصرف ژل های تزریقی لب بپردازیم، امیدواریم که این مقاله مورد توجه و عنایت شما همراهان همیشگی ما قرار بگیرد.

مدل ژل لب
مدل ژل لب

در این مقاله موارد زیر شرح داده می شوند :

  • تزریق ژل لب در پزشکی یعنی چه ؟
  • آناتومی لب ها
  • برای تزریق ژل لب به چه نکاتی باید توجه کرد ؟
  • انواع مدل ژل لب

 

تزریق ژل لب در پزشکی یعنی چه ؟

یکی از روش های  کم خطر و مدرن و امروزی برجسته سازی لب و زیبا نمودن لب تزریق ژل به لب ها می باشد. برای این عمل  پزشک با استفاده از ژل های تزریقی و یک سرنگ، بر حسب اندازه و ناحیه ی مورد استفاده اقدام به تزریق ژل در لب ها می کند.

تزریق ژل لب در پزشکی یعنی چه ؟
تزریق ژل لب در پزشکی یعنی چه ؟

با استفاده از تزریق ژل می توان نقایص و یا ناهماهنگی میان لب های بالایی و پایینی را متعادل نمود و یا هم چنین می توان فرم لب ها را به طور کل عوض کرد.

البته نکته ی مهمی که در این جا وجود دارد این است که شما برای انجام تزریق ژل بهتر است که به پزشکان و متخصصان مربوطه مراجعه نمائید، چرا که با تزریق ژل توسط افرادی که معتبر نمی باشند و یا از ژل های بی کیفیتی استفاده می نمایند بسیار خطرناک می باشد.

 

آناتومی لب ها :

برای اینکه بهترین شکل ممکن را پس از انجام عمل تزریق ژل داشته باشید و از فرم و حالت لب های خود رضایت کامل را داشته باشید لازم است که شما با آناتومی و اجزاء مختلف لب هایتان آشنا شوید.

لب ها دارای آناتومی مختلفی می باشد که در زیر به معرفی آن بخش ها می پردازیم :

  • خط لب که اطراف دهان را محصور نموده است
  • گوشه های دهان
  • کمان لب
  • برجستگی لب فوقانی
  • میانه ی لب تحتانی
آناتومی لب ها :
آناتومی لب ها :

برای تزریق ژل لب به چه نکاتی باید توجه کرد ؟

از نکات مهمی که برای تزریق ژل لب باید به آن توجه نمود یکی رعایت و تعادل اندازه برای تزریق ژل به لب می باشد و باید برای انجام این عمل کاملا به اصول و شکل و شمایل و فرم صورت و دهان و دندان ها توجه نمود تا از بروز ناهماهنگی و نافرمی در صورت جلوگیری شود.

برخی از افراد تصور می کنند که هر چه میزان ژل تزریقی به لب های فوقانی و تحتانی آن ها بیشتر باشد، فرم لب هایشان بهتر خواهد شد؛ این تصور غلط باعث به وجود آمدن فرم و حالتی شبیه به دهان اردک می شود، پس در انجام ژل تزریقی باید کاملا محتاطانه عمل کرد.

برای تزریق ژل لب به چه نکاتی باید توجه کرد ؟
برای تزریق ژل لب به چه نکاتی باید توجه کرد ؟

تزریق بیش از اندازه ی ژل در میانه ی لب ها و گوشه های دهان نیز فرم لب ها را به شکل سوسیس در می آورد. نکته ی مهم دیگری که در تزریق ژل باید به آن توجه داشت عدم تزریق بیش از اندازه ی ژل در اولین جلسه ی تزریق می باشد، چرا که معمولا ژل های تزریقی مانند اسید هیالورونیک پس از انجام عمل تزریق افزایش حجم پیدا می کنند و ممکن است فرم به دست آمده را دوست نداشته باشید

. اغلب ژل های تزریقی با توجه به برند و کیفیتی که دارند میزان ماندگاری آن ها متفاوت می باشد ولی به طور کلی ماندگاری آن ها بین نه ماه تا دوازده ماه می باشد. بعد از انجام تزریق ژل به لب ها باید از قرار گیری طولانی مدت در معرض اشعه ی ماوراء بنفش خورشید جلوگیری کرد، زیرا باعث می شود که میزان ماندگاری ژل تزریقی کم شده و زودتر از بین برود.

 

انواع مدل ژل لب:

مدل های مختلفی از فرم دهان برای تزریق ژل لب وجود دارد که افراد می توانند قبل از انجام تزریق ژل لب آن ها را انتخاب نموده و تصور خود را از تزریق ژل لب به پزشک خود مطرح نمایند.

البته تصمیم نهایی بهتر است توسط پزشک متخصصی که این کار را انجام می دهد صورت بگیرد، چرا که برای تزریق ژل به صورت باید همه ی جوانب امر سنجیده شود و هر مدل لب به همه ی صورت ها نمی آید و برای زیبایی بهتر باید به همه ی نکات توجه کرد تا تزریق نهایی چیزی باشد که انتظار داریم.

انواع مدل ژل لب:
انواع مدل ژل لب:

در زیر مدل های مختلف ژل لب را برای شما عزیزان معرفی می نمائیم :

  • مدل پر حجم و برجسته
  • مدل کلاسیک ( قلب )
  • مدل گرد برجسته و حجیم
  • مدل سیب
  • مدل حجم در لب فوقانی
  • مدل مرز بین لب فوقانی و تحتانی

 

مدل پر حجم و برجسته :

در این مدل تزریق ژل بسیار با ظرافت صورت می گیرد و در کل لب ها ژل تزریق می شود و پزشک در این مدل حجم و برجستگی را به سمت بیرون سوق می دهد.

 

مدل کلاسیک ( قلب ) : 

در این مدل ژل با حجم متوسط به لب ها تزریق می شود، این مدل با نام  Cupid’s Bow نیز در بین افراد شناخته شده است و فرم کلی آن به شکل و شمایل قلب می باشد.

 

مدل گرد برجسته و حجیم :

در این مدل که به لب قلوه ای نیز مشهور است بیشترین تزریق در دور دهان و خط لب و لب فوقانی صورت می گیرد، ولی اصولا باید ظرافت تزریق نیز توجه داشت تا شکل آن زیبا باشد.

مدل سیب :

در این مدل سعی می شود که بیشترین میزان ژل به میانه لب و در مرکز آن صورت بگیرد و حالت کمان لب را نیز به شکل مدل کلاسیک تزریق می کنند. نام دیگر این مدل گرد می باشد.

 

مدل حجم در لب فوقانی :

در این مدل سعی بر این است که بیشترین میزان تزریق در لب فوقانی باشد و در لب تحتانی کمترین میزان تزریق نسبت به بالا صورت بگیرد. این مدل بیشتر برای ایجاد متعادل نمودن لب ها ی باریک در قسمت لب بالا صورت می گیرد.

مدل مرز بین لب فوقانی و تحتانی :

برای ایجاد و فاصله انداختن میان لب فوقانی و تحتانی از این مدل برای انجام عمل تزریق ژل استفاده میکنند و در این مدل در کمان لب مقدار متوسطی از ژل تزریق می شود و تمرکز بر روی تزریق بیشتر ژل در لب پایینی می باشد.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1368 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و فارغ التحصیل 1368

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگه علوم پزشکی اراک

23 سال تجربه موفق در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنینی از جمله واژینیسموس

سابقه 12 سال کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ

سابقه 5 سال کار در زمینه زیبایی های زنان :

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

کار با دستگاه  مونالیز

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

ایمیل :info@drzarganj.com

 

از اینکه تا انتهای این مقاله ما را همراهی کردید سپاسگزار هستیم و توجه شما را به سایر مقالات مرتبط با این موضوع جلب می کنم ژل لب رووفیل و اقدامات پس از تزریق ژل لب و راه های از بین بردن ژل لب و تاثیر گرما بر ژل لب

اگر در اینترنت مطالب خوب و جدید در رابطه با ژل لب پیدا نکردید ما مقالاتی چون همه چیز در مورد تزریق ژل لب  و هزینه تزریق ژل لب و ژل لب پرفکتا برای شما آماده کرده ایم

برای کسانی که در فکر تزریق ژل هستند بسیار مهم است که در مورد تزریق ژل و مزایای آن اطلاعات داشته باشند از این رو ما مقالاتی چون ژل لب نورامیس و انواع تزریق ژل لب و تزریق ژل لب درد دارد ؟ و انواع ژل لب و ژل لب پرنسس برای شما در نظر گرفته ایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید