میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

ژل لب نورامیس
ژل لب نورامیس

لیست موضوعات

ژل لب نورامیس

در این مقاله به بررسی ژل لب نورامیس می پردازیم.

تزریق ژل لب یکی از راهکار های زیبایی است که در ادامه به طور مفصل درباره آن صحبت خواهیم کرد.

در این مقاله به سوالات زیر پاسخ داده می شود:

ژل لب چست؟

همه چیز درباره ژل نورامیس؟

اقدامات لازم قبل از انجام تزریق ژل لب؟

اقدامات لازم بعد از تزریق ژل لب؟

ژل لب نورامیس
ژل لب نورامیس

ژل لب چست؟

اسید هیالورونیک ماده ای است که به طور کاملا طبیعی در بدن یافت می شود برای ساخت ژل لب از این ماده استفاده میکند که مقاومت بالایی در رابر آب دارد. در خصوص ژل لب باید بگوییم که یکی از بهترین روش ها برای زیبایی لب ها ست که ضررهای آن نسبت به مزیت های آن بسیار کم است.

در این باره لازم است بگوییم که تزریق ژل یک روش درمانی به حساب می آید در همه ی روش های درمانی احتمال بروز خطا و اشتباه وجود دارد در تزریق ژل نیز این احتمال وجود دارد. اما برای کاهش احتمال اشتباه در این کار لازم است که با تحقیق فردی را انتخاب کنید که در کار خود حرفه ای باشد و تخصص لازم در این کار را داشته باشید. به شما پیشنهاد میکنیم به هیچ عنوان این کار را در آرایشگاه انجام ندهید.

تزریق ژل در آریشگاه ها ممکن است هزینه کمتری نسبت به کلینیک داشته باشد اما احتمال اشتباه در آن زیاد است زیرا نیرو متخصص در آنجا وجود ندارد و اگر در تزریق ژل اشتباهی رخ دهد هزینه بر طرف کردن آن اشتباه خیلی بیشتر از هزینه ای است در ابتدا برای صرف نکردن آن آرایشگاه را انتخاب کرده اید.

ژل لب چست؟
ژل لب چست؟

همه چیز درباره ژل نورامیس؟

ژل نورامیس از انواع ژل هایی است که برای تزریق در لب استفاده می شوند. نزریق ژل در لب می تواند به عنوان کم خطر ترین روش زیبایی انتخاب شود.

در تزریق ژل به دلیل آنکه لیدوکائین در داخل ژل تعبیه شده است باعث می شود که فرد در هنگام تزریق دردی را احساس نکند به علاوه سوزنی که با آن عمل تزریق انجام می شود بسیار نازک است و این نیز باعث می شود که میزان درد به شدت کاهش پیدا کند.

در انتخاب مرکزی که قصد دارد برای شما ژل لب تزریق کند دقت کنید و حتما از آن درباره نوع ژلی که تزریق می کند و برند آن سوال کنید زیرا تعداد مراکزی که با ژل نامرغوب اقدام به تزریق ژل می کنند کم نیست.

اقدامات لازم قبل از انجام تزریق ژل لب؟

تزریق ژل لب عمل بسیار حساسی است که لازم است قبل از عمل اقداماتی را انجام دهید که به تزریق بهتر و راحتتر کمک کند و هم اینکه عوارض بعد از عمل را نیز می تواند تا حد زیادی کاهش دهد.

اقدامات لازم قبل از انجام تزریق ژل لب؟
اقدامات لازم قبل از انجام تزریق ژل لب؟

این اقدامات شامل موارد زیر است:

مهمترین این اقدامات را می توان در انتخاب مرکز معتبر خلاصه کرد زیرا اگر از اعتبار مرکز اطمینان حاصل کنیم از تخصص پزشک و همین طور از مواد استاندارد نیز استفاده می شود.

از دیگر اقدامات که باید رعایت کنید این است که اگر مشکلات دهان و دهان دارید با پزشک خود مشورت کنید و اگر که تزریق ژل برای شما خطر آفرین است ان را انجام ندهید. با اینکه لب ها جزئی از زیبایی صورت به حساب می آید اما سلامت مهمترین اصل است و نباید برای زیبایی به خطر بی افتد.

در مرحله آخر قبل از تزریق بهداشت دهان و دندان را رعایت کنید مسواک بزنید و دهان خود را با دهان شوره بشورید.

 

اقدامات لازم بعد از تزریق ژل لب؟

بعد از تزریق ژل لب تورمو التهاب کاملا طبیعی است و از آنجایی که تزریق ژل لب از ان دسته از عمل خایی است که همان ابتدا نتیجه آن را می توانید ببینید پس تورم به وجود آمده بخشی مربوط به ژل تزریق شده است که حجم لب شما را بزرگتر کرده است و بخش دیگر آن با از بین رفتن التهاب کاهش پیدا می کند. به طور متوسط می توان گفت که بعد از 2 تا 3 هفته التهاب به طور کلی از بین می رود و چیزی که وجود دارد لب حجیم شده شما است.

بعد از تزریق ژل به این نکته توجه کنید که به هیچ عنوان محل تزریق را با دست لمس نکنید. بعد از تزریق ژل میزان مصرف مایعات را افزایش دهید به خصوص نوشیدن آب می تواند کمک قابل توجهی در کاهش التهاب و قرمزی محل داشته باشد.

البته در نوشیدن مایعات به این نکته توجه کنید که داغ نباشند زیرا مایعات داغ نه تنها که اثر مثبتی ندارد بلکه شاهد اثرات منفی آن نیز می توانیم باشیم.

بعد از انجام تزریق با توجه به صلاح دید پزشک خود می توانید از روغن ها و یا ترمیم کننده ها استفاده کنید که التهاب زودتر از بین برود.

کرم های ترمیم کننده در بازار موجود است اما اگر علاقه ای به محصولات شیمیایی ندارید می توانید از ترمیم کننده های گیاهی و خانگی استفاده کنید. روغن نارگیل و برگ آلوئه ورا را می توان از بهترین ترمیم کننده های خانگی بر شمرد که تاثیر چشم گیری در کاهش التهاب پوستی دارند.

نکته

نکته ای دیگر که بعد از تزریق ژل لب باید به آن توجه کنید این است که تا زمانی که التهاب لب شما از بین نرفته به هیچ عنوان از وسایل آرایشی استفاده نکنید زیرا استفاده از وسایل آرایشی ممکن است التهاب پوستی را تشدید کند. در این مدت غذا های تند و پر ادیه را از لیست غذایی خود حذف کنید زیرا التهاب را افزایش می دهند.

اگر سابقه تبخال دارید حتما آن را با پزشک خود در میان بگذارید تا با مصرف دارو های ضد ویروسی از تبخال جلوگیری کنید

نتیجه گیری:

تزریق ژل را می توان یکی از عمل های زیبایی دانست که انجام آن بسیار کم درد و راحت است و بهبودی پس از آن نیز زمان کمی میبرد.

البته با دقت در انتخاب مرکز معتبر می توانید با خیالی آسوده این عمل را انجام دهید و با رعایت نکات بع از عمل نیز می توانید عوارض آن را کاهش دهید.

نتیجه گیری:
نتیجه گیری:

امیدارم که مطالب فوق برای شما مفید بوده باشد و از آن لذت برده باشید.

نتیجه گیری:
نتیجه گیری:

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و فارغ التحصیل 1368

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه موفق از سال 86 در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ

سابقه درخشان در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا تاچ

لابیاپلاستی

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

 

در نظر داشته باشید موضوعاتی مثل ژل لب پرفکتا و اقدامات پس از تزریق ژل لب و تاثیر گرما بر ژل لب به خوبی شما را در زمینه ژل لب کمک می کند

دانستن تمام نکات لازم در رابطه با ژل لب برای تمام کسانی که قصد انجام تزریق ژل لب دارند ضروری به نظر می رسد از این رو ما مقالاتی مانند هزینه تزریق ژل لب و مدل ژل لب و انواع ژل لب و راه های از بین بردن ژل لب برای شما آماده کرده ایم

آیا از تزریق ژل لب اطلاعات کافی دارید ؟ اگر ندارید می توانید مقالاتی مانند ژل لب رووفیل و انواع تزریق ژل لب و تزریق ژل لب درد دارد ؟ و ژل لب پرنسس و همه چیز در مورد تزریق ژل لب را مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید