میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

لیزر مو بیکینی
لیزر مو بیکینی

لیست موضوعات

لیزر مو بیکینی

لیزر مو بیکینی روشی است که امروزه خیلی از افراد برای زیبایی، رعایت بهداشت و سلامت از آن استفاده می کنند. در این مقاله در مورد لیزر موهای زائد، فواید و عوارض آن بیشتر صحبت خواهیم کرد.

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم

لیزر موهای زائد چیست؟

لیزر موهای زائد بیکینی به چه صورت است؟

روش لیزر موهای زائد بیکینی برزیلی چیست؟

فواید و عوارض بیکینی چیست؟

هزینه لیزر موهای زائد چه قدر است؟

 

تعریفی از لیزر موهای زائد

لیزر، در واقع پرتو نورى است که به سبب دارا بودن خصوصیاتی مانند تک رنگ بودن و داشتن انرژى زیاد، کارایی زیادی در علم طب دارد. یکى از پسندیده ترین کاربرد لیزر، از بین بردن موهاى زائد است. لیزر موی اضافه، بر پایه ی خاصیت جذب توسط رنگدانه ملانین که در موها وجود دارد، عمل مى‌کند.

به عبارتی، لیزر روى سطح پوستى که موى زائد دارد، تابیده مى‌شود، رنگدانه هاى ملانین موجود در موها، انرژى لیزر را به خود می گیرد و آن را از روی پوست، به عمق ٢ تا ٣ میلیمترى پوست، جایی که سلول های تولید کننده ی مو در ریشه ی موها قرار دارند رسانده و یبب خراب شدن سلول ها می گردد.

تعریفی از لیزر موهای زائد
تعریفی از لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد یکی از شیوه های مورد پسند برای از بین بردن موهای اضافی بدن می باشد که در چند سال اخیر درخواست آن زیاد شده است. این روش سبب راحت شدن از سالن های اپیلاسیون، تیغ، مومک، کرم های موبر و دستگاه اپیلیدی و همین طور جوش ها و موهای زیر پوستی است.

لیزر موهای زائد هم مثل هر تکنولوژى تازه ای که امکان دارد مورد سوء استفاده واقع شود. خیلى از افرادی که بدون مطالعه قبلى و فقط با توجه کردن به تبلیغات یا قیمت ارزان تر، شروع به انجام لیزر موهای زائد کرده اند را نا امید می کند. اما بعضی از متخصصین این تکنولوژی نظرات دیگری دارند که جلوتر با آن آشنا می شویم.

 

همه چیز در مورد لیزر موهای زائد بیکینی

یکی از دشوار ترین موهای زائد بدن از نظر بانوان و آقایان موهای زائد ژنیتال یا موهای زائد بیکینی می باشد. امروزه یکی از روش های درمان رفع این معضل لیزر در این ناحیه است.

یکی از ناراحتی بانوان در رابطه با بیکینی و ژنیتال خود، تیره بودن این قسمت از بدن می باشد. اشخاص به راحتی می توانند این معضل را پشت سر بگذارند. به این روش که لیزر موهای زائد ریشه و ناحیه ی تیره زیر پوست را بر طرف می کند و  سبب می شود پوست قسمت ژنیتال پس از انجام جلسه های لیزر موهای زاید به طور کامل روشن و لطیف می شود. لطیف شدن پوست به سبب بسته شدن منافذ آن و وجود موهای زائد می باشد.

راه رسیدن به نتیجه ی بهتر از لیزر موهای زائد بیکینی ، این است که: با تست یک قسمت کوچک، تاثیر لیزر را روی پوست این ناحیه مشاهده کرد.

روش های  مختلف برای رفع موهای زائد اندام تناسلی در خانم ها و اقایان استفاده می شود اما دوام طولانی ندارند ولی روش لیزر تا مدت طولانی تأثیرش باقی می ماند.

روش لیزر بیکینی برزیلی

از ۴۰۰۰ سال پیش از میلاد، رفع موهای زائد بدن از جمله قسمت تناسلی در بین خانم ها رایج بود. با رونق پیدا کردن لباس شنا، از بین بردن موهای زائد در میان بانوان غربی، بیشتر شد. در طول سالها، تغییر در شیوه ی لباس‌های زیر از عواملی بود که باعث حذف موهای زائد شد.

در دهه‌های اخیر، میل بیشتر به رفع موی زائد سبب شد که لیزر برزیلی انتخابی رواج یافته بین خانم ها در همه جای جهان شود. لیزر موهای زائد به شیوه ی برزیلی روشی دائمی برای از بین بردن موهای زائد در ناحیه بیکینی می باشد.

روش لیزر بیکینی برزیلی
روش لیزر بیکینی برزیلی

فواید لیزر موهای زائد بیکینی  

   پوست قسمت تناسلی خانم ها خیلی حساس است و در روابط جنسی سالم تاثیر مهمی دارد و نکته این است که این قسمت از بدن در معرض نوع مختلفی از عفونت ها و آسیب های بافتی قرار دارد، باید از شیوه هایی  که آسیب کم تری به پوست می زند استفاده کرد.

همان گونه که در بالا ذکر شد لیزر نوری متمرکز شده است که به شکل انتخابی فولیکول­های فعال ریشه مو را هدف قرار می‌دهد و با آسیب زدن به ریشه مو سبب رفع و یا کم شدن رشد دوباره آن می­ گردد. پس لیزر با پوست و اطراف فولیکول مو کار ندارد.

دقت و سرعت عمل در عملکرد بهتر لیزر بیکینی مؤثر است. در هر ثانیه لیزر به تعداد یک سکه پوست را تحت تاثیر قرار می­دهد و موهای آن قسمت مورد آسیب قرار می گیرد. با انجام دادن لیزر موهای زائد در قسمت بیکینی می‌توان در وقت صرفه جویی کرد.

فواید لیزر موهای زائد بیکینی  
فواید لیزر موهای زائد بیکینی

با روش لیزر موهای زائد بدن و قسمت بیکینی برای مدت طولانی موهای زائد رشد نخواهد کرد و اگر دوباره موها رشد کند بسیار نازک تر و کمتر می شود.

احتیاجی به عمل جراحی ندارد و جای بخیه روی پوست ایجاد نمی شود.

در زمان طولانی از نظر هزینه مقرون به صرفه است چون دیگر احتیاج نیست تیغ اصلاح خریده شود و یا اپیلاسیون انجام شود.

پوست حالتی ابریشمی می گیرد و نرم و لطیف می شود همچنین تا مدت طولانی پوست تمیز خواهد بود.

می­توان قشنگ ترین و شیک ترین مدل­های لباس زیر و مایو را تجربه کرد. از این روش اعتماد به نفس بالا خواهد رفت.

عوارض لیزر موهای زائد بیکینی

لیزر درمانی یک شیوه با درد کم است و دارای مزایای زیادی می باشد اما امکان دارد در زمان انجام آن و بعد از آن مشکلاتی برای پوست به وجود بیاید که بیشترین عوارض لیزر موهای زائد در قسمت بیکینی تورم فولیکول های مو، قرمزی در پوست و سوزش و تحریک پوست است.

 

عوارض لیزر موهای زائد بیکینی
عوارض لیزر موهای زائد بیکینی

هزینه ی لیزر موهای زائد بیکینی

هزینه لیزر برای از بین بردن موهای زائد بیکینی به چند مورد وابسته است: مقدار وسعت موهای زائد، جلسات لازم برای انجام لیزر درمانی، کلفتی مو، دکتری که کار مورد نظر را قبول می کند و همین طور دستگاهی که با آن لیزر موهای اضافی بیکینی مورد استفاده قرار می گیرد.

نتیجه گیری

خیلی از خانم ها و حتی آقایان دوست دارند پوستی لطیف  و نرم داشته باشند. لیزر درمانی روشی باشد که چند سالی است برای رفع موهای زائد خیلی مورد استقبال و استفاده قرار گرفته است.

با توجه به نکاتی که در مقاله گفته شد این روش عوارض چندانی ندارد و مزایای آن بیشتر است. پزشکان بسیاری نیز این روش را برای داشتن پوستی زیبا و نرم توصیه کرده اند.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق ازسال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

تجربه کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ از سال 86

سابقه کار در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا از سال 94:

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس :

09127379893

161 930 22 021

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

 

لیزر موهای زائد آقایان و درد لیزر موهای زائد و متخصص لیزر موهای زائد و بهترین کلینیک لیزر موهای زائد و لیزر موهای زائد نارمک و لیزر موهای زائد دایود عناوینی که ذکر شد همگی در راستای موضوع اصلی یعنی لیزر مو هستند

از اینکه سایت ما را برای مطالعه در رابطه با لیزر مو انتخاب کردید متشکریم ازاین رو برای مطالعه بیشتر شما مقالاتی مانند لیزر موهای صورت مردان و آیا لیزر موهای زائد سرطان‌زاست؟ و لیزر موهای زائد تجریش و قیمت لیزر موهای زائد میدان هروی و لیزر موهای زائد اقدسیه و لیزر موهای زائد شمال تهران و عوارض لیزر موهای بیکینی انتخاب کرده ایم

همیشه انتخاب یک کلینیک خوب برای لیزر مو یک دغدغه محسوب می شود از این رو ما به شما پیشنهاد می کنیم از کلینیک دکتر زرگنج فرد استفاده کنید و همچنین شما را به خواندن مطالبی با عنوان های قیمت لیزر موهای زائد شرق تهران و لیزر موهای زائد قیطریه و آیا لیزر موهای زائد باعث نازایی می شود و دستگاه لیزر موهای زائد ایلایت و لیزر موهای زائد بیکینی و لیزر موهای زائد مشیریه دعوت می کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید