میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

لیزر موهای زائد نارمک
لیزر موهای زائد نارمک

لیست موضوعات

لیزر موهای زائد نارمک

در این مقاله با موضوع لیزر موهای زائد نارمک در خدمت شما عزیزان هستیم. چنانچه ساکن محله نارمک هستید و به هر طریقی در این منطقه به دنبال مرکز لیزر موهای زاید می باشید به شما پیشنهاد می کنیم به مرکز لیزر دکتر زرگنج مراجعه کنید تا بتوانید بهترین نتیجه را تحت نظارت کامل پزشک متخصص دریافت کنید و ریسک و پشیمانی عمل خود را به حداقل برسانید.

اگر از ریش تراشیدن، استفاده از موبر، یا موم کردن موها برای از بین بردن موهای ناخواسته رضایت ندارید، حذف مو با لیزر ممکن است گزینه ای باشد که باید مورد توجه قرار گیرد.

هم اکنون حذف مو با لیزر یکی از معمول ترین روش های زیبایی در دنیا می باشد که به راحتی به فولیکول های مو کمک می کند که رنگدانه در فولیکولها نور را جذب کند و مو را از بین می برد.

فتوتر مولیز انتخابی (SPTL)

نکته اصلی در لیزر مو، فتوتر مولیز انتخابی (SPTL) است، تطبیق طول موج مشخصی از نور و مدت زمان پالس برای به دست آوردن اثر مطلوب بر یک بافت هدف به حداقل تاثیر بر بافت اطراف است.

لیزر می تواند سبب آسیب موضعی شود و به صورت انتخابی مواد تیره تر هدف، ملانین را حرارت داده و به این ترتیب سلول های بنیادی پایه در فولیکول ایجاد می کند، در حالی که بقیه پوست را گرم نمی کند. نور توسط قسمت‌های تاریک جذب می شود،  بنابراین انرژی لیزر را می توان با مواد تیره تر در مو یا پوست جذب، با سرعت و شدت بسیار بیشتری استفاده کرد.

 

در این مقاله به سوالات زیر پاسخ میدهیم:

مزایای حذف موهای لیزر چیست؟

سرعت درمان با لیزر چگونه است؟

چگونه برای حذف موی خود با لیزر آماده شویم؟

آنچه که در طول مواجهه با لیزر انتظار می رود چیست؟

ریکاوری و خطرات انجام لیزر چگونه است؟

هزینه های لیزر مو به چه اندازه است؟

چرا استفاده از لیزر پیشنهاد می شود؟

 

مزایای حذف موهای لیزر؟

لیزر ها برای از بین بردن موهای ناخواسته از صورت، پا، بازو، زیر آرام، خط بیکینی و سایر زمینه ها مفید هستند.

دقت لیزرها می توانند به طور انتخابی موهای باریک و درشت را هدف قرار دهند در حالی که به پوست اطراف صدمه ای نزنند.

مزایای حذف موهای لیزر؟
مزایای حذف موهای لیزر؟

سرعت درمان با لیزر چگونه است؟

در مورد سرعت هر پالس لیزر باید بگوییم که می تواند زمان یک ثانیه موهای بسیاری را درمان کند. لیزر می تواند هر قسمت را با سرعت تقریبا به اندازه یک چهارم ثانیه درمان کند. مناطق کوچک مانند لب بالا می توانند در کمتر از یک دقیقه درمان شوند و مناطق بزرگ مانند پشت و یا پاها ممکن است تا یک ساعت طول بکشد.

پیش بینی برای حذف موی دائمی پس از سه تا هفت جلسه می باشند.

چگونه برای حذف موی خود با لیزر آماده شویم؟

حذف مو توسط لیزر بیش از فقط “تراشیدن” موهای ناخواسته است. این یک روش پزشکی است که نیاز به آموزش برای انجام و ریسک بالقوه دارد. قبل از اینکه اقدام به لیزر کنید، باید مستندات پزشک یا تکنسین را که در حال انجام این روش است، به طور کامل بررسی کنید.

اگر شما در حال برنامه ریزی برای برداشتن مو توسط لیزر هستید، باید قبل از شش هفته شستشو دادن، اپیلاسیون و الکترولیز را محدود کنید. این اقدامات به این دلیل است که لیزر ریشه های موها را هدف قرار می دهد که به طور موقت توسط موم یا پاره شدن آنها برداشته می شود.

شما همچنین نباید قبل و بعد از شش هفته در معرض آفتاب قرار گیرید. قرار گرفتن در معرض تابش خورشید، اثر لیزر مو را کاهش می دهد و عوارض بیشتری پس از درمان ایجاد می کند.

 

آنچه که در طول مواجهه با لیزر انتظار می رود؟

درست قبل از عمل، مویی که تحت درمان قرار خواهد گرفت چند میلی متر بالاتر از سطح پوست اصلاح خواهد شد. تجهیزات لیزر با توجه به رنگ، ضخامت، و محل موهای شما و همچنین رنگ پوست شما تنظیم خواهد شد..

با توجه به منبع لیزر یا منبع نور مورد استفاده، شما و تکنسین نیاز به پوشیدن محافظت چشم مناسب دارید. همچنین لایه های بیرونی پوست شما با ژل سرد و یا دستگاه خنک کننده مخصوص محافظت می شود. این کار به نور لیزری که به پوست نفوذ می‌کند کمک می‌کند.

آنچه که در طول مواجهه با لیزر انتظار می رود؟
آنچه که در طول مواجهه با لیزر انتظار می رود؟

بعد از آن، تکنسین، یک پالس نور را به منطقه درمان خواهد داد و چند دقیقه به منطقه نگاه خواهد کرد تا مطمئن شود که تنظیمات درست در جای درست مورد استفاده قرار گرفته و واکنش‌های بد را اینگونه تحت کنترل خود در می آورد.

هنگامی که این روش کامل می شود، ممکن است به شما بسته های یخ، کرم ضد التهاب یا لوسیون، یا آب سرد برای کاهش هر گونه سرخی یا التهاب  داده شود. شما ممکن است درمان بعدی خود را چهار تا شش هفته بعد برنامه ریزی کنید و اینگونه برنامه درمان خود را تا زمانی که حذف کامل مو انجام شود، دریافت خواهید کرد.

ریکاوری و خطرات انجام لیزر چگونه است؟

بعد از یک یا دو روز، منطقه تحت درمان پوست شما حساس خواهد شد و ممکن است احساس سوزش داشته باشید، کمپرس سرد و مرطوب کننده ممکن است کمک کند. اگر صورت شما تحت درمان قرار گرفته، می‌توانید روز بعد آرایش کنید مگر این که پوست شما تاول بزند.

در طول ماه آینده، موهای تحت درمان شما کاهش خواهد یافت. بهتر است که از کرم ضد آفتاب استفاده کنید تا از تغییرات موقت در رنگ پوست درمان جلوگیری کنید.

ریکاوری و خطرات انجام لیزر چگونه است؟
ریکاوری و خطرات انجام لیزر چگونه است؟

بولسترها نادر اند اما در افرادی که دارای پوست تیره تر هستند بیشتر احتمال دارد. از دیگر عوارض جانبی بالقوه تورم، قرمزی و زخم است. زخم های دائمی یا تغییرات در رنگ پوست نادر هستند.

 

هزینه های حذف لیزر مو به چه میزان است؟

هزینه ها به طور گسترده ای متفاوت است، بسته به عوامل مختلف که شامل:

– اندازه محل مورد درمان

– زمان لازم برای درمان

– تعداد درمان های مورد نیاز

– آیا یک پزشک یا شخص دیگری این روش را انجام می دهد

چرا استفاده از لیزر پیشنهاد می شود؟

لیزرهای حذف مو از سال ۹۷ میلادی مورداستفاده قرار گرفته است و توسط اداره غذا و دارو (FDA) برای “کاهش موی دائمی” در ایالات متحده مورد تأیید نهایی قرار گرفته است. در واقع، بسیاری از بیماران در سالهای پس از آخرین درمان خود، رشد کامل مو در مناطق درمان شده خود را تجربه می کنند.

این بدان معنی است که اگر چه درمان های لیزری با این دستگاه ها به طور دائم تعداد موهای بدن را کاهش می‌دهد، اما منجر به حذف کامل مو ها بطور دائم نخواهند شد.

حذف مو توسط لیزر به علت سرعت و کارایی آن، محبوبیت زیادی پیدا کرده است، هر چند برخی از اثربخشی آن بستگی به مهارت و تجربه اپراتور لیزر و انتخاب و در دسترس بودن تکنولوژی های مختلف لیزر مورد استفاده برای این روش دارد.

از اینکه تا انتهای مقاله لیزر موهای زائد نارمک با ما همراه بودید متشکریم و امیدواریم از مقاله لیزر موهای زائد نارمک کمال استفاده را برده باشید

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال ۱۳۶۱به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و فارغ التحصیل 1368

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق ازسال۷۴ در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ از سال۸۶

سابقه کار در زمینه زیبایی های زنان با دستگاه مونالیزاتاچ از سال۹۴

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی ناحیه تناسلی

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

۰۹۱۲۷۳۷۹۸۹۳

اینستاگرام:dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

 

ما برای شما کاربران عزیز سایت کلینیک دکتر زرگنج فرد مطالبی همچون درد لیزر مو زائد و آیا لیزر مو زائد سرطان‌زاست؟ و بهترین متخصص لیزر موهای زائد و قیمت لیزر موهای زائد شرق تهران و لیزر موهای زائد شمال تهران و بهترین کلینیک لیزر موی زائد آماده کرده ایم

شما از لیزر موهای زائد چه اطلاعاتی دارید؟ ما برای شما مقالاتی مانند لیزر مو زائد اقدسیه و عوارض لیزر موهای بیکینی و لیزر موهای زائد قیطریه و لیزر موهای زائد بیکینی و لیزر موهای زائد دایود و لیزر موهای صورت مردان و دستگاه لیزر مو زائد ایلایت را برای ارتقای اطلاعات شما آماده کرده ایم

اگر سوالات زیادی در ذهنتان در مورد لیزر مو دارید می توانید مقالات لیزر موهای زائد مشیریه و لیزر موهای زائد تجریش و لیزر مو زائد آقایان و لیزر موهای بیکینی و قیمت لیزر موهای زائد میدان هروی و آیا لیزر مو زائد باعث نازایی می شود را مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید