میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

متخصص لیزر موهای زائد
متخصص لیزر موهای زائد

لیست موضوعات

متخصص لیزر موهای زائد

در این مقاله میخواهیم درباره متخصص لیزر موهای زائد صحبت کنیم :

امروزه لیزرموهای زائد یکی از مهم ترین و پرطرفدارترین روش های رفع موهای زائد ناخواسته بدن تبدیل شده است. دکتر های متخصص آمریکا گفته اند که تمام موهای زائد دراثر لیزر ازبین نمی روند به دلیل اینکه بعضی ازآن ها در برابر لیزر مقاوم هستند تعداد دیگراز آن ها بعد از انجام این کار باز رشد می کنند. متخصصان این گروه به این موضوع اعتقاد دارند که در بهترین روش ممکن باز هم رشد مجدد 30-20 درصد موهای زائد لیزر شده وجود دارد.

در واقع لیزر موهای زائد، جز آن دسته از خدمات زیبایی بوده که باید و نبایدهای در رابطه با این کار وجود دارد که حتی محدودیت و ممنوعیت هایی  برای این کار در نظر گرفته شده است .

دراین مقاله می خواهیم به سوالاتی درباره ی متخصص لیزر موهای زائد پاسخ دهیم :

  • افرادی که موهای زائد زیادی دارند می توانند داوطلب مناسبی برای لیزرباشند؟
  • چه افرادی نباید به دنبال لیزر کردن برای موهای زائد باشند؟
  • آیا خانم های باردار یا شیرده می توانند لیزر کنند؟
  • کدام قسمت از بدن را چه دستگاه لیزری می تواند موهای زائد را از بین ببرد؟

 

نکاتی که قبل از انجام لیزرکردن موهای زائد باید رعایت کنیم :

رشد کردن موهای زائد درقسمتی از بدن یکی ازمشکل ها برای خانم ها وآقایان است. موهای زائد که رنگ آن تیره است که همین رویش بیش از حد طبیعی باعث شده آن ها بیشتر به چشم بیایند که آن ها در نواحی مانند: چانه، لب پایینی، هر دوسمت صورت واز سمت ناف به طرف پایین درقسمت فرورفگی ناحیه کمر قابل دیدن است .

میتوان گفت کسانی که درقسمت های مختلفی از بدنشان موهای زائد روییده، به دنبال روش هایی برای نابود کردن آن ها هستند. برای این کار روش هایی را می توان نام برد از جمله کرم های موبر و روش دیگر اپلاسیون می تواند یک روش موقت برای خلاص شدن از این موها باشد اما باز باید به دنبالی روشی باشیم ک به صورت دائم از بین روند که روشی به نام لیزر است که این روش توانسته رضایت مراجعه کنندگان را به خود جلب کند .

برنزه

اگر قبل از این کار برنزه کرده اید، باید صبر کنید تا کامل اثر آن روی پوستتان پاک شود، زیرا انجام این کار در این مدت که پوست شما برنزه است عواقبی مانند سوختگی و به وجود آمدن تاول روی پوست شما دیده می شود، که به شما توصیه می کنیم قبل از انجام لیزر به مدت زمان 4 الی 6 هفته در معرض مستقیم نورخورشید قرار نگیرید .

برای تمیز کردن موهای زائد در زمان دوره درمان از تیغ استفاده کنید که این بهترین روش است. از روش هایی مثل اپلاسیون واصلاح خودداری کنید.افرادی که پوست سفیدی دارند و موهای آن ها تیره وضخیم هست بهترین افراد برای لیزر می توان به حساب آید.

امروزه بحث های زیادی درمیان همه ی افراد به ویژه خانم ها قرار گرفته است که لیزر برای از بین بردن جای جوش ، چین وچروک های و جای لک ها رامی تواند ازبین ببرد که لیزر یک روش خوب و دائمی برای این موارد توصیه می شود.

نکاتی که باید بعد از انجام لیزر کردن موهای زائد باید رعایت کنیم :

بعد از انجام لیزر کردن تا یک ساعت بعد ازآن از ورزش های سخت خودداری کنید.

یک ماه ونیم  بعد از انجام لیزر درمعرض مستقیم نور خورشید قرار نگیرید پس نتیجه می­گیریم که حدود یک مدت آفتاب گرفتن را فراموش کنید .

نکاتی که باید بعد از انجام لیزر کردن موهای زائد باید رعایت کنیم :
نکاتی که باید بعد از انجام لیزر کردن موهای زائد باید رعایت کنیم :

زمانی که لیرز می کنید نباید به آن ها دست بزنید و بعد انجام لیرز نباید از کرم های قوی و مواد شیمیایی  که مانند بنزوئیل می باشد، نباید استفاده کنید .

بعد از انجام دادن لیزر قسمت مورد نظر قرمز می شود . اما نگران نباشید، این قرمزی خیلی سریع از بین میرود و بسیار سطحی است.

لیزر کردن موهای زائد چه عوارضی دارد؟

لیزر کردن اگر توسط یک متخصص خوب انجام گیرد دچارهیچ مشکل خاصی نمی شود. اما در هرصورت این کار هم مانند عمل های دیگر می تواند عوارضی داشته باشد.ممکن است که تغییر رنگدانه ها روی پوست ایجاد شود که البته به مرور زمان برطرف می شود، اگر شخصی کار لیزر را انجام می دهد  باید به کار خود مسلط باشد ونوع لیزر مناسب را انتخاب کند دچار هیچگونه مشکلی نمی شود .

افرادی که موهای زائد زیادی دارند می توانند داوطلب مناسبی برای لیزرباشند؟

موهای زائد، دونوع هستند هورمونی وغیر هورمونی. دلایل هورمونی که باعث ایجاد شدن موهای زائد می شود، هیچ گونه لیزری و بدون درمان بیماری  زمینه ای نمی توانند این موها را از بین ببرند. بهم ریختن هورمون ها یا تخمدان پلی کیستیک باعث شده که خانم ها در بعضی از قسمت های بدن خود به صورت طبیعی مو ندارند، با موهای ضخیم وتیره رشد می کنند.

چه افرادی نباید به دنبال لیزر کردن برای موهای زائد باشند؟

کسانی که مبتلا به بیماری لوپوس هستند لیزر کردن برای این دسته از افراد مضر است زیرا باعث تشدید بیماری می شود. افرادی که مشکل قلبی دارند و درقلب آن ها باتری گذاشته است قبل از انجام این کارحتما باید با پزشک خود مشورت کنند که برای این دسته توصیه می شود که این دسته از افراد  از این کار منع شوند .

آیا خانم های باردار یا شیرده می توانند لیزر کنند؟

مدت هاست که متخصصان و دانشمندان به دنبال این سوال هستند اما فعلا هیچ منبع علمی ثابت نکرده که لیزر موهای زائد برای دوران بارداری برای مادر یا بچه مضر است یا خیر. به صورت کلی  ما توصیه می کنیم که هر نوع اشعه رابرای خانم های باردار خطرناک است اما در دوران شیردهی  هیچ خطر یا ضرری برای مادر یا نوزاد ندارد .

کدام قسمت از بدن را چه دستگاه لیزری می تواند موهای زائد را از بین ببرد؟

لیرزهای زیادی برای از بین بردن موهای زائد استفاده می شود از جمله دستگاه های ال.پی.ال و… که هر کدام آثار خود رانشان دهند وبرای موهای خاص استفاده می شود. هر فردی که می خواهد لیزر کند باید بداند که چه نوع لیزری و سازنده کدام کارخانه است که دارد استفاده می کند . اما بهترین روش مراجعه به کلینیک تخصصی و استاندارد می باشد.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و فارغ التحصیل 1368

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه کار از سال 86 در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ

سابقه کار در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا از سال 94:

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس :

09127379893
161 930 22 021

اینستاگرام:dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

 

می دانستید با لیزر موهای زائد از شر تمام موهای زائد خود خلاص شوید و مطالبی مثل لیزر مو زائد اقدسیه و قیمت لیزر موهای زائد شرق تهران و لیزر موهای زائد نارمک و لیزر موهای زائد شمال تهران  و آیا لیزر مو زائد باعث نازایی می شود و لیزر موهای زائد مشیریه و لیزر مو زائد آقایان به شما کمک میکند با روند این کار آشنا شوید

دیگر نیازی به اصلاح هفتگی موهای زائد ندارید با لیز موهای زائد از این کار راحت می شود و برای مطلع شدن شما با این کار مقالاتی نظیر لیزر موهای زائد تجریش و بهترین کلینیک لیزر موهای زائد و عوارض لیزر موهای بیکینی و قیمت لیزر موهای زائد میدان هروی و لیزر موهای صورت مردان برای شما در نظر گرفته ایم

اگر از دستگاه های لیزر و نحوه کار آنها می خواهید اطلاعات بدست بیاورید مقالاتی که در ادامه می آوریم را مطالعه کنید لیزر موهای زائد دایود و دستگاه لیزر مو زائد ایلایت و لیزر موهای بیکینی و درد لیزر مو زائد و آیا لیزر مو زائد سرطان‌زاست؟ و لیزر موهای زائد بیکینی و لیزر موهای زائد قیطریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید