میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

لیزر موهای زائد اقدسیه
لیزر موهای زائد اقدسیه

لیست موضوعات

لیزر موهای زائد اقدسیه

با سلام خدمت خوانندگان عزیز با ما باشید با ارائه مقاله ای در مورد لیزر موهای زائد اقدیسه

لیزر موهای زائد اخیراً یکی از بحث های پر طرفداری است که می توان به استفاده از این روش از شر موهای زائد خلاص شد. با پیشرفت در تکنولوژی و لیزرهای متفاوتی که در بازار می باشد این سوال پیش می آید که بین دستگاه لیزر الکساندرایت و دستگاه لیزر الکس دایود کدام عمل لیزر درمانی را بهتر انجام می دهد و علت تفاوت این دو لیزر در چیست؟

لیزر موهای زائد اقدسیه
لیزر موهای زائد اقدسیه

در این مقاله به سوالات زیر پیرامون لیزر موهای زائد اقدیسه پاسخ داده خواهد شد:

  • دستگاه لیزر الکساندرایت Alexandrite Laserچیست؟
  • لیزر دایود Diode Laser چیست؟
  • لیزر الکس دایود Alex Diode چیست؟
  • تفاوت لیزر الکس دایود Alex Diode با دستگاه الکساندرایت چیست؟
  • برتری مرکز لیزر موهای زائد اقدسیه در چیست؟

 

دستگاه لیزر الکساندرایت Alexandrite Laser چیست؟

این دستگاه یک لیزری با طول موج 755 نانومتر می باشد که از یک عنصر خیلی نایاب و با ارزشی به نام Chrysoberyl تشکیل شده این عنصر طبق مقایسه های علمی در موسسه های جواهر شناسی به عنوان یکی از گرانقیمت ترین سنگ و کمیابب تر از الماس تشخیص داده شده است.

این سنگ در دو رنگ آبی مایل به سبز و بنفش مایل به قرمز وجود دارد. خصوصیات ویژه و منحصر به فرد مربوط به این سنگ باعث شده است تا دستگاه الکساندرایت که از این سنگ در تکنولوژی خود بهره می برد به عنوان یک دستگاه برتر در مقایسه با بقیه و در گروه گران قیمت ترین نوع لیزر قرار بگیرد. نوع لیزری که در این دستگاه به کار می رود جامد می باشد و محدوده ی آن در نور مرئی قرار دارد.

دلیل از بین رفتن موهای زائد در این دستگاه به علت جذب فوق العاده بالای آن در ملانین می باشد طوری که می توان گفت بالاترین جذب را در مقایسه با بقیه دستگاه هاه دارد. علاوه بر این ویژگی ها امروزه با پیشرفت این دستگاه با توجه به نوع تکنولوژی علاوه بر موهای ضخیم و تیره قادر است موهای نازک و کرکی مانند را هم اثر بخشی داشته باشد.

دستگاه لیزر الکساندرایت Alexandrite Laser چیست؟
دستگاه لیزر الکساندرایت Alexandrite Laser چیست؟

لیزر دایود Diode Laser  چیست؟

این مدل لیزر برعکس الکساندرایت که جز لیزر های جامد است در دسته ی لیزر های نیمه هادی می باشد و میزان نفوذی آن حدودا بین 800 تا 810 نانومتر است و این لیزر با طول موج 808 نانومتری مورد استفاده قرار می گیرد.

این طول موج به عمق بیشتری از پوست نفوذ می کند و فولیکول ها را تحت تاثیر قرار می دهد. این مدل لیزر برای موهای زمخت و تیره ماسب تر می باشد. و در عملکردی که دارد ریشه های مو را هدف قرار می دهدو برای قسمت های پشت و بیکینی مناسب تر می باشد.

 

لیزر الکس دایود Alex Diode چیست؟

شاید فکر کنید منظور از لیزرهای الکس دایود لیزری است که مشخصات و استاندارد های لیزر الکساندرایت و لیزر دایود را هر دو با هم دارا می باشد اما در پاسخ باید گفت اصولاً هیچ دستگاهی وجود ندارد که  همزمان دو لیزر متفاوت الکساندرایت و دایود را با هم در یک دستگاه استفاده کند چون تفاوت های زیادی بین ماهیت این دو گروه لیزر وجود دارد که انجام چنین کاری غیر ممکن است.

پس از این به بعد اگر لیزری به نام الکس دایود شنیدید صرفا منظور لیزر دایودی می باشد که از نوع نیمه هادی می باشد. که در زیر به بررسی بعضی از تفاوت های لیزر الکساندرایت واقعی و دایود الکس می پردازیم:

 

تفاوت لیزر الکس دایود Alex Diode با دو دستگاه الکساندرایت چیست؟

  • لیزر الکساندرایت جزئی از خانواده های لیزر جامد به حساب می آید که طول موج آن 755 نانومتری است اما لیزرهای دایودالکس از خانواده نیمه هادی محسوب می شوند و طول موج ها حدودا بین 750 تا 1060 نانومتر می باشد.
  • لیزر الکساندرایت واقعی لیزر سورسی از جنس سنگ الماس و یا بالاتر دارد در حالیکه لیزر سورس دایود الکس بر پایه سلیکون می باشد.
  • لیزر الکساندرایت نیازی به تغییر لیزر سورس ندارید اما لیزر دایود الکس به تعویض لیزر سورس احتیاج دارد.
  • لیزر الکساندرایت واقعی سیستم خنک کننده گازی می باشد که گاز نیتروژن را روی بدن اسپری می کند در حالیکه دایود الکس هیچ گاز مایعی را روی پوست اسپری نمی کند و از کولینگهای هوای دمنده استفاده می کند.
  • و …

برتری مرکز لیزر موهای زائد دکتر زرگنج فرد در چیست؟

با توجه به اینکه لیزرهای الکساندرایت به نسبت لیزرهای دیگر میزان اثر بخشی بیشتری بر روی پوست و مو دارد نسبت به لیزرهای نوع دیگر بخاطر واقعی بودنش در اولویت قرار می گیرد به همین خاطر لیزر موهای زائد در مرکز پوست و مو دکتر زرگنج فرد با استفاده از دستگاه فوق پیشرفته لیزر موهای زائد الکساندرایت به صورت خیلی ویژه عمل لیزر درمانی را با سرعت خیلی بالا و با کمترین دردصورت می گیرد که این دستگاه یکی از پیشرفته ترین دستگاه های لیزر دنیا برای از بین بردن موهای زائد بکار می رود.

یکی از ویژگی هایی که این دستگاه را منحصر به فرد کرده است این است که می توان طول موج و میزان انرژی را با توجه به نوع پوست و مو تنظیم کرد. از دیگر مزیت های لیزر مو زائد این است که در کمترین جلسات می توان به نتیجه دلخواه رسید طوری که نتیجه در اولین جلسات هم قابل مشاهده می باشد.

برتری مرکز لیزر موهای زائد دکتر زرگنج فرد در چیست؟
برتری مرکز لیزر موهای زائد دکتر زرگنج فرد در چیست؟

از اینکه ما را تاپایان همراهی کردید سپاسگزاریم.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال ۱۳۶۱به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و فارغ التحصیل 1368

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال۷۴در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ از سال۸۶

سابقه کار در زمینه زیبایی های زنان با دستگاه مونالیزاتاچ از سال۹۴

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

۰۹۱۲۷۳۷۹۸۹۳

اینستاگرام:dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

 

 لیزر موهای زائد شمال تهران و بهترین کلینیک لیزر موی زائد و قیمت لیزر موهای زائد میدان هروی و لیزر موهای زائد دایود و لیزر موهای زائد تجریش و بهترین متخصص لیزر موهای زائد هر موضوعی که نام برده شد به دلیل اهمیت موضوع آن حتما آن را مطالعه کنید و برای این کار کافیست با کلیک بر روی هر موضوع آنرا مطالعه کنید

مطالعه در رابطه با لیزر مو بسیار موضوع مهمی است از این رو ما برای شما مطالبی در این باب آماده کرده ایم مانند آیا لیزر موهای زائد باعث نازایی می شود و قیمت لیزر موهای زائد شرق تهران و درد لیزر موهای زائد و لیزر مو صورت مردان و آیا لیزر موهای زائد سرطان‌زاست؟ و لیزر موهای بیکینی

برای آشنایی هرچه بیشتر شما با موضوع مهم لیزر مو ما مطالبی نظیر دستگاه لیزر موهای زائد ایلایت و لیزر مو زائد مشیریه و عوارض لیزر موهای بیکینی و لیزر موهای زائد آقایان و لیزر موهای زائد بیکینی و لیزر موهای زائد قیطریه و لیزر موی زائد نارمک آماده کرده ایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید