میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

قیمت لیزر موهای زائد شرق تهران
قیمت لیزر موهای زائد شرق تهران

لیست موضوعات

قیمت لیزر موهای زائد شرق تهران

در این مقاله درباره قیمت لیزر موهای زائد شرق تهران صحبت خواهد شد. و درباره عوامل موثر بر هزینه آن توضیحاتی به شما ارائه میدهیم. لیزر موهای زائد یکی از روشهای پرطرفدار برای درمان موهای زائد است. اما لیزر تمام موهای زائد بدن را از بین نمی برد.و معمولا بین 20 تا 30 درصد احتمال بازگشت وجود دارد.

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم

1.لیزر و موانع آن چیست؟

2.عوامل موثر بر هزینه لیزر چیست؟

3.انواع دستگاه های لیزر مو زائد چه هستند؟

قیمت لیزر موهای زائد شرق تهران
قیمت لیزر موهای زائد شرق تهران

موهای زائد

موهای زائد ذلایل مختلفی ایجاد میشوند بعضی ها هورمونی وبعضی ها غیرهورمونی هستند.اگر علت موهای زائد شما هورمونی باشد لیزر درمان موثری برا آن نخواهد بود.

بخصوص برای خانم ها که بدلیل تخمدان پلی کیستیک این موهای زائد ایجاد میشود. اما این افراد در کنار لیزر باید از قرص مخصوص بیماری هورمون خود نیز استفاده کنند. پرمویی نیز با لیزر درمان میشود هرچه مو ضخیم تر وناحیه بدن روشن تر باشد این تاثیر بیشتر مشهود خواهد بود.

رنگ پوست نیز معیار مهمی برای لیزر هست زیرا افراد با پوست تیره یا کسانیکه سولاریوم کرده اند امکان سوختگی در آنها وجود دارد.لیزر موی زائد بهتراست توسط افراد متخصص انجام شود زیرا درغیر اینصورت سوختگی به همراه دارد.

افرادی با بیماری لوتوس و پورفیری نباید از لیزر استفاده کنند زیرا امکان افزایش بیماریها آنها وجود دارد.افرادی که داروهایی چون مسکن یا ضدالتهاب،کوتریموکسازول،داروهای دیابت،کینین و کندین، تتراسایکلین، آمیودارون ،پیروکسیکام، سولفونامیدها ،داروهای ضدبارداری،ایزوترتینویئن را استفاده میکندد نیز نباید از لیزر استفاده کنند.زنان باردار نیز نباید از لیزر استفاده کنند زیرا احتمال تاثیر مخرب اشعه بر روی جنین وجود دارد.

در مورد پاسخ دهی اولیه لیزر نیز معمولا بیمار بعد از جلسه اول حدود 70 درصد از موهای زائدش رفع میشود . معمولا با لیزر میتوان تمام موهای زائد بدن استفاده کرد و آقایان بیشتر خواستار لیزر موهای زائد در کمر سینه صورت و پاهای خود هستند.در لیزر از ژل بی حسی استفاده میشود.

موهای زائد
موهای زائد

این افراد نباید از لیزر استفاده کنند:

زنان باردار

افرادی که دائما در معرض آفتاب هستند

افرادی که درناحیه مدنظر برای لیزر دچار زخم و عفونت هستند

بیمارانی که عصبی هستند

قبل از لیزر باید یکسری موارد را رعایت کنید:

بهتراست قبل از لیزر حدود 24 ساعت قبل بدن خود را با تیغ اصلاح کنید.

لیزر با تاثیر اشعه خود برناحیه مدنظر موجب ازبین رفتن موهای زائد میشود

حداقل یکماه قبل از لیزر نباید سولاریوم انجام دادبه همین دلیل بهترین زمان لیزر پاییز،زمستان و ابتدای بهار است.

قبل از لیزر ابتدا نوع پوست خود را با مشورت پزشک تشخیص دهید.رنگ پوست،جنس پوست،جنس موی بدن از موارد موثر بر روی نتیجه گیری لیزر است.

مدت زمان هر جلسه 20 دقیقه تا یک ساعت است اما در نواحی مختلف متفاوت است

در یک جلسه کل بدن را نمیتوان لیزر کرد و بهتر است برخی از نواحی را لیزر کرداما برخی دستگاهها مثل لیزرسوپرانوایس پلاتینوم دارای این ویژگی هستند.

بهترین فاصله زمانی بین جلسات حدود 4تا6 هفته است.زیرا فولیکول موها همیشه در حال رشد هستنددر این پروسه موهای جدید رشد کرده و موهای مرده نیز میمیرند

پوست و موهای مختلف میزان جوابدهی شان به لیزر متفاوت است زیرا موهای تیره نسبت به موهای روشن پاسخدهی بهتری دارند و پوستهای روشن نسبت به پوستهای تیره بهترین جوابدهی را دارند.در حالت ایده آۀ پوست روشن با موهای ضخیم وتیره بهترین نتیجه را با لیزر میگیرند.

جوابدهی کامل لیزر بعد از سه ماه انجام میگیرد و شما میتوانید موثر بودن لیزر را بر روی موهای زائد خود را بهتر ببینید.

حتما از کرمهای ضدآفتاب مناسب پوست خود استفاده کنیدو بعد از لیزر پوست خود را کاملا به کرم آغشته کنید تا مانع جذب اشعه خورشید و درنتیجه سوختگی آن نشوید

عوامل موثر بر هزینه لیزر

اندازه ناحیه موردنظر برای لیزر میتواند برهزینه لیزر تاثیر داشته باشد.یعنی نواحی کوچک مثل بیکینی یا صورت کمترین هزینه را شامل میشود.ولی نواحی چون پاها و کمر بیشترین هزینه را دربردارد.

و تعداد جلسات را نیز باید درنظر گرفت که معمولا شش جلسه لازم است تا میزان موهای پشت،کمر،بیکینی،پاها،دست و سایرنواحی خود را کمتر کنند. ضمن اینکه نوع مو ،میزان تراکم،طول و اندازه مو نقش مهمی در محاسبه هزینه ها دارد.

 

دستگاه های متفاوتی برای لیزر وجود دارد

سیستم لیزر الکساندرایت با طول موج755 نانومتر

سیستم لیزر دایود با طول موج800 نانومتر

سیستم لیزرNd-YAG  با طول موج 1056 نانومتر

سیستم نوری IPL که علاوه بر نور از رادیوفرکانس بطور همزمان استفاده میکند بهمین دلیل روی موهای کم رنگ اثر بهتری دارد

IPL

این دستگاه برای برداشتن موهای زائد و جوانسازی پوست و کمتر کردن لکها و آثار سطحی جوشها صورت می باشد. دستگاه IPL لیزر نیست ولی کارایی مشابه ای دارد. این روش ارزان و سریع است. این دستگاه مناسب افراد پوست روشن و موی تیره است. این دستگاه با پالس نوری شدید موجب حذف موهای صورت و.. میشود. این درمان بدون سوختگی است

Elight

این دستگاه ترکیب دستگاه  IPL و دستگاه RF یا دستگاه رادیوفرکانسی است.

لیزر Nd-YAG

این لیزرها برای استفاده در یک لامپ برق یا لیزر دیودی کاربرد دارد.که برای موارد دیگرنیز استفاده میشود

لیزر Nd-YAG
لیزر Nd-YAG

لیزر دایود

این لیزر برای رفع موهای زائد استفاده میشود وبصورت پالسی با طول موج800یا810 نانومتراست.جذب این طول موج در ملانین موها تاحدودی کمتر از الکساندرایت و یاقوت و بیشتر از IPL ,Nd-YAG, است.این دستگاه قابل استفاده برای پوستهای تیره است.

مزیتهایی دستگاه دایود

دارای عمق نفوذ زیادا نسبت به الکساندرایت

خنک سازی سطحی پوست

قابل استفاده برای پوستهای تیره رنگ

کاهش ریسک آن بخاطر پالس یکنواخت

 

لیزر الکساندرایت

از پیشرفته ترین دستگاههای لیزر الکساندرایت است و از خصوصیات آن تنظیم طول موج و میزان انرژی برای از بین بردن هرنوع مو و پوستی است.این دستگاه طول موج 755 نانومتر داراست.

بدلیل جذب بالای ملانین توسط این دستگاه مهمترین کاربرد این دستگاه از بین بردن موی زائد است.وبرخی لیزر الکس را قدرتمندترین و پرتاثیرترین لیزر میدانند.این دستگاه دارای خنک کننده مخصوص نیز است. اما میزان درد آن نیز نسبت به سایر دستگاهها بیشتر می باشد.

در این مقاله لیزر را به شما معرفی کردیم که با از بین بردن فولیکول مو موهای زائد را از بین میبرد و موانع و عوامل موثر بر آن را قید کردیم ضمن اینکه سعی شد دستگاههای لیزر و موارد استفاده را به شما معرفی کنیم. و میزان تاثیرگذاری آنها را بطور مختصر بیان کنیم.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1368 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و فارغ التحصیل 1368

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگه علوم پزشکی اراک

23 سال تجربه موفق در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنینی از جمله واژینیسموس

سابقه 12 سال کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ

سابقه 5 سال کار در زمینه زیبایی های زنان :

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

کار با دستگاه  مونالیز

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

ایمیل :info@drzarganj.com

 

اگر مایل هستید می توانید موضوعاتلیزر موهای زائد اقدسیه و آیا لیزر موهای زائد باعث نازایی می شود و درد لیزر موهای زائد و لیزر موهای زائد دایود و لیزر موهای زائد شمال تهران و لیزر موی زائد نارمک را مطالعه کنید

  لیزر موهای بیکینی و بهترین کلینیک لیزر موی زائد و دستگاه لیزر موهای زائد ایلایت و لیزر مو زائد مشیریه و عوارض لیزر مو بیکینی و لیزر موهای زائد آقایان و آیا لیزر موهای زائد سرطان‌زاست؟ عنوان هایی که نام برده شد برای شما در نظر گرفته شده اند تا با خواندن آنها بیشتر در مورد لیزر مو بدانید

عزیزانی که شدیدا به دنبال مطالبی تازه در مورد لیزر موهای زائد هستند باید خدمتشان عرض کنیم که ما مقالاتی مانند لیزر موهای زائد قیطریه و لیزر مو صورت مردان و بهترین متخصص لیزر موهای زائد و قیمت لیزر موهای زائد میدان هروی و لیزر موهای زائد بیکینی و لیزر موهای زائد تجریش برای شما مهیا کرده ایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید