میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

آیا لیزر موهای زائد باعث نازایی می شود
آیا لیزر موهای زائد باعث نازایی می شود

لیست موضوعات

آیا لیزر موهای زائد باعث نازایی می شود

در این مقاله قصد داریم به بررسی این سوال که آیا لیزر موهای زائد باعث نازایی می شود بپردازیم . لیزر موهای زائد را می توان جزو یکی از معمولی ترین تکنیک ها برای زیبایی افراد دانست . این کار یک روند پزشکی است که تشکیل شده از یک لیزر و اشعه نوری شدید برای از بین بردن موهای زائد.

اطلاعات نادرستی از عوارض لیزر اعم از نازایی بین مردم دست به دست می شود و باعث ایجاد سو تفاهم های زیادی شده است . بهتر است بدانید تمام روش هایی که برای حذف موهای زائد استفاده می کنیم دارای عوارض خاصی هستند .

آیا لیزر موهای زائد باعث نازایی می شود
آیا لیزر موهای زائد باعث نازایی می شود

سوالات متداولی که ممکن است ذهن شما را درگیر کند عبارتند از:

  1. قدرت نفوذ نور لیزر چقدر است؟
  2. آیا لیزر باعث نازایی زن ها و مرد ها می شود؟
  3. چگونه می توان ریسک های مربوط به لیزر موهای زائد را کاهش داد؟
  4. عواملی که باعث نازایی در زنان و مردان می شود کدامند؟

آیا لیزر موهای زائد باعث نازایی می شود
آیا لیزر موهای زائد باعث نازایی می شود

قدرت نفوذ نور لیزر :

این موضوع بستگی به نوع دستگاه مورد استفاده دارد و به صورت کلی اشعه لیزر از 1 تا 6 میلی متر می تواند به داخل بدن نفوذ کند . محل قرارگیری ریشه مو در این عمق از سطح پوست است و به نوعی محل قرار گیری ریشه و پیاز چه مو است . بهتر است بدانید اشعه لیزر تا دومین لایه پوست یعنی ناحیه درم پوست نفوذ می کند و این بر خلاف دیگر اشعه هایی چون اشعه ایکس ، امواج رادیویی و حتی موبایل و سایر آن ها است .

پس این اشعه به هیچ وجه به قسمت هایی چون تخمدان ، زیر بغل و غدد لنفاوی نمی رسد . شاید برایتان جالب باشد که بدانید لیزر نه تنها به بافت های داخلی بدن هیچ گونه آسیبی نمی رساند بلکه حتی پوستی که در اطراف موهای زائد قرار گرفته اند را از خطر سرطان دور می کند .

میزانی که لیزر به موهای زائد نفوذ می کند فقط در حدی است که بتواند این موها را سوزانده و ریشه کن کند و موهای سفیدی که رنگدانه ندارند با لیزر از بین نخواهند رفت .

قدرت نفوذ نور لیزر :
قدرت نفوذ نور لیزر :

آیا لیزر باعث نازایی زن ها و مرد ها می شود :

طبق تحقیقات علمی صورت گرفته استفاده از لیزر حتی در بارداری هم خطری برای جنین ندارد اما برای اطمینان خاطر مادران بهتر است در زن های باردار و شیرده استفاده از لیزر محدود شود و برای این که جنین در معرض این اشعه قرار نگیرد چند ماه قبل از بار داری و در طول شیر دهی به نوزاد از لیزر استفاده نکنند .

این موضوع باعث بوجود آمدن دغدغه بزرگی بین زنان و مردان مبنی بر تاثیر لیزر بر نازایی شده است . اما بهتر است بدانید بر اساس این تحقیقات لیزر بر نازایی افراد هیچ تاثیری نخواهد داشت و پرتو های نور آن بر فولیکول های مو تاثیر گذار است و با حرارتی که تولید می کند فولیکول ها را تخریب می کند این پرتو ها رنگدانه های پوست را هدف قرار می دهد و به اندام های جنسی نمی رسد حتی اگر به این اندام برسد در زنان هیچ آسیبی به تخمدان ها نمی زند و در مردان بر روی اسپرم ها و اندام جنسی بی تاثیر است .

نفوذ پرتوهای لیزر به داخل بدن و اندام جنسی واقعیت ندارد و متخصصان این موضوع را بارها عنوان کرده اند . اما با تمام این حرف ها نمی توان گفت لیزر هیچ عوارض جانبی ندارد اثراتی چون اسکار ، تورم ، تغییر رنگ بسیار خفیف در پوست برای استفاده از لیزر طبیعی هستند و بعد از گذشت چند ساعت تا چند روز این عوارض از بین می روند .

چگونه می توان ریسک های مربوط به لیزر موهای زائد را کاهش داد :

  • 86 % اشخاص در مراکز نا معتبری چون آرایشگاه ها برای از بین رفتن موهای زائد خود اقدام به لیزر کرده اند که این کار باعث بالاتر رفتن ریسک عوارض لیزر می شود و ممکن است مشکلات فراوانی را به بار بیاورد . اما بهتر است برای لیزر موهای زائد به کلینیک های معتبر مراجعه کنید تا بعدا باعث پشیمانی شما نشود .
  • از دستگاهی که با آن قرار است رفع موهای زائد را انجام دهید اطمینان حاصل کنید و مطمئن شوید که بهترین نوع از دستگاه است و زمان انجام این کار از تنظیمات دستگاه نیز مطمئن شوید دستگاه لیزر باید با رنگ پوست و موی افراد تناسب داشته باشد . اگر شخص پوست تیره ای دارد انجام لیزر می تواند تبعات بیشتری برای او به همراه داشته باشد . البته دستگاه هایی هم وجود دارند که عملکردی دقیق تر دارند و باعث سوختگی و تغییر رنگ در پوست نمی شوند . اگر کلینیک منتخب شما از یک دستگاه برای همه افراد مراجعه کننده استفاده می کند ، ممکن است نتیجه نهایی خوبی را دریافت نکنید .
  • پوست افراد با یکدیگر متفاوت است ، حتی اگر دکتر متخصص که به آن مراجعه می کنید مهارت و تجربه بسیار زیادی داشته باشد اما باز هم ممکن است عوارض و اثرات جانبی برای شما به همراه داشته باشد . بهترین راهی که می توانید مطمئن شوید لیزر بر پوست شما اثرات بدی نمی گذارد امتحان آن بر یک بخش کوچک از پوست است تا بتوانید واکنش بدن خودتان را به نور و حرارت لیزر ببینید .
چگونه می توان ریسک های مربوط به لیزر موهای زائد را کاهش داد :
چگونه می توان ریسک های مربوط به لیزر موهای زائد را کاهش داد :

عواملی که باعث نازایی در زنان و مردان می شود:

  • در زنان 10 % نازایی به دلیل مشکلات رحمی چون پلیپ است.
  • استفاده از داروهای شیمیایی بیماری های خاص چون سرطان می تواند در قدرت باروری مردان و زنان بسیار موثر باشد .
  • مصرف الکل هم بر اساس تحقیقات انجام شده تاثیر بسزایی بر ناباروری دارد و استفاده آن هنگام حاملگی ممکن است باعث نقص در جنین شود و در مردان مصرف الکل باعث کاهش اسپرم می شود .
  • سیگار کشیدن هم در زنان و هم در مردان تاثیرات بدی دارد که ناباروری هم جزو اثرات آن است .
  • رژیم های غذایی نادرستی که باعث اضافه وزن یا کمبود وزن در افراد می شوند می تواند تاثیر مستقیمی بر ناباروری داشته باشد .
  • یکی از مقوله های مهم در ناباروری سن زنان و مردانی است که اقدام به بارداری می کنند . قدرت باروری در افراد با افزایش سن کاهش پیدا می کند .
  • استفاده مکرر از سونا و حمام بخار در مردان باعث می شود که تولید اسپرم کمتری را داشته باشند .
عواملی که باعث نازایی در زنان و مردان می شود:
عواملی که باعث نازایی در زنان و مردان می شود:

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و فارغ التحصیل 1368

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74  در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه کار از سال 86 در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ

سابقه کار در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا از سال 94:

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس :

09127379893

161 930 22 021

اینستاگرام:dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

 

 

اگر دانشی در زمینه لیزر مو ندارید با ما همراه باشید ، خواندن مطالبی همچون لیزر موهای بیکینی و لیزر موهای زائد اقدسیه و قیمت لیزر مو زائد شرق تهران و قیمت لیزر موهای زائد میدان هروی و درد لیزر موهای زائد و لیزر موهای زائد شمال تهران پیشنهاد می شود

کلینیک دکتر زرگنج فرد در خدمت شما عزیزان است برای انجام لیزر موهای زائد و همچنین پیشنهاد می کنیم مطالبی که در ادامه گفته می شود را هم مطالعه کنید لیزر موهای زائد تجریش و لیزر موهای زائد دایود و بهترین کلینیک لیزر موی زائد و لیزر مو زائد مشیریه و عوارض لیزر مو بیکینی

همیشه به یاد داشته باشید موضوعاتی نظیر آیا لیزر موهای زائد سرطان‌زاست؟ و لیزر موهای زائد بیکینی و لیزر موهای زائد قیطریه و لیزر موهای زائد آقایان و لیزر مو صورت مردان و لیزر موی زائد نارمک و بهترین متخصص لیزر موهای زائد و دستگاه لیزر موهای زائد ایلایت می تواند در زمینه لیزر موهای زائد به شما کمک کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید