میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

لیزر موهای صورت مردان
لیزر موهای صورت مردان

لیست موضوعات

لیزر موهای صورت مردان

با توجه به اینکه روش‌های سنتی اصلاح کردن همه روزه کاری وقت‌گیر است، لیزر موهای صورت مردان به روشی محبوب برای از بین بردن دائمی موهای صورت تبدیل شده است.

ممکن است تعداد زیادی از مردان نسبت به این امر تردید داشته باشند؛ چرا که ممکن است کاری غیرمعمول و یا خطرناک به نظر برسد. با توجه به سؤالاتی در این زمینه وجود دارد، در این مقاله می‌خواهیم به تعدادی از آن‌ها پاسخ دهیم.

در ادامه‌ی این مطلب به مهم‌ترین سؤالات پیرامون این مساله پاسخ می‌دهیم:

آیا لیزر موهای صورت مردان باعث حذف دائمی موها می‌شود؟

آیا لیزر موهای صورت مردان باعث سرطان و یا ناباروری می‌شود؟

چه کسانی تقاضای لیزر موهای صورت خود را دارند؟

آیا لیزر موهای صورت مردان درد دارد؟

بعد از لیزر صورت باید چه اقداماتی انجام داد؟

هزینه‌ی لیزر صورت مردان چقدر است؟

لیزر موهای صورت مردان
لیزر موهای صورت مردان

آیا لیزر موهای صورت مردان باعث حذف دائمی موها می‌شود؟

لیزر در تمامی نقاط بدن مردان و خانم‌ها می‌تواند انجام شود و تقریباً در همه جای بدن و صورت تأثیر یکسانی دارد. البته درصورتی‌که موها تیره و باضخامت باشند، تأثیر لیزر در از بین بردن آن‌ها بیشتر است. مردان نیز می‌توانند از لیزر برای از بین بردن موهای صورت و گردن خود استفاده کنند.

اگرچه که بیشتر مردان خواستار کاهش موهای گردن و سینه‌ی خود هستند، اما افراد زیادی نیز وجود دارند که از اصلاح کردن با تیغ و یا ماشین خسته شده و می‌خواهند که تمامی موهای صورت خود را از بین ببرند. لیزر در این موارد به‌خوبی عمل کرده و می‌تواند موهای زمخت صورت مردان را بعد از چند جلسه از بین ببرد.

اما مساله این است که متأسفانه مردان به تعداد جلسات بیشتری نسبت به خانم‌ها نیاز دارند تا لیزر بتواند تأثیرگذاری لازم را داشته باشد.

به‌طورمعمول ممکن است بین 5 تا 10 جلسه طول بکشد تا موهای صورت شما از بین برود. اما نتیجه معمولا دائمی نیست و ممکن است سالی یک یا چند جلسه تکرار لیزر لازم باشد. اما مسلما این روش بسیار ساده‌تر از سایر روشهای سنتی برای اصلاح کردن است.

نکته

توجه داشته باشید که در صورتی که موهای صورت شما نازک و یا به رنگ روشن است، لیزر تأثیر چندانی بر کاهش موهای صورت شما نخواهد داشت. موهای خاکستری نیز از این قضیه مستثنا نیستند.

شما حتی می‌توانید به جای حذف دائم موهای صورت خود، موهای صورت خود را با لیزر نازک‌تر و کم‌پشت‌تر کنید. بنابراین اگر موهای صورت شما در اثر استفاده‌ی مداوم از تیغ، زبر و خشن شده‌اند، می‌توانید با استفاده از لیزر بخش زیادی از آن‌ها را نازک و یا کم‌پشت کنید.

حتی برای اصلاح خط ریش و یا خط زیر گردن خود می‌توانید از لیزر استفاده کنید و برای همیشه یک خط ریش منظم و گردنی تمیز و بدون مو داشته باشید.

آیا لیزر موهای صورت مردان باعث سرطان و یا ناباروری می‌شود؟

گاهی از عوارض خطرناک لیزر صحبت می‌شود که به مردان نسبت به عدم باروری در آینده هشدار می‌دهند. اما واقعیت این است که لیزرهای مخصوص بدن، با توجه به طول موج بلندی که دارند، تنها می‌توانند به عمق کمی از پوست بدن و یا صورت انسان نفوذ کنند.

این نفوذ آنقدری ناچیز است که هرگز نمی‌تواند به ارگان‌های داخلی بدن و یا سایر بخش‌ها آسیبی وارد کند. علاوه بر این لیزر به‌هیچ‌عنوان نمی‌تواند باعث ایجاد تغییر در DNA سلول‌های بدن شود.

بدون تغییر در DNA نیز هیچ‌گونه سرطانی در بدن شکل نمی‌گیرد. بنابراین شایعات مبنی بر ایجاد سرطان و یا ناباروری در مردان به‌هیچ‌عنوان صحت ندارند. تاکنون هیچ مورد حادی از عوارض لیزر گزارش نشده است. تنها عوارض ناشی از لیزر می‌تواند ایجاد جوش، قرمزی، التهاب و یا سوزش باشد که بعد از مدتی تمام این علائم از بین می‌روند.

اما در مواردی نیز که لیزر توسط فرد بی‌تجربه انجام‌ شده باشد، می‌تواند باعث ایجاد سوختگی و یا بالا رفتن ضربان قلب و تنفس شود. بنابراین مهم است که به مراکز معتبر و افراد متخصص مراجعه کنید که بتوانید از انجام روند لیزر به خوبی اطمینان حاصل کنید.

آیا لیزر موهای صورت مردان باعث سرطان و یا ناباروری می‌شود؟
آیا لیزر موهای صورت مردان باعث سرطان و یا ناباروری می‌شود؟

چه کسانی تقاضای لیزر موهای صورت خود را دارند؟

همان‌طور که در ابتدای مقاله نیز اشاره کردیم، بسیاری از مردان برای لیزر موهای صورت خود دچار تردید هستند. اما باید گفت که این مساله به امری رایج در سراسر دینا تبدیل شده و مردان زیادی که از انجام اصلاح‌های مکرر خسته شده‌اند و یا می‌خواهند خطوط موهای صورت خود را مرتب کنند، متقاضیان انجام لیزر صورت هستند.

تقریباً هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد و همه می‌توانند برای از بین بردن همه و یا بخشی از موهای صورت خود از لیزر استفاده کنند.

آیا لیزر موهای صورت مردان درد دارد؟

به طور کلی لیزر درد ندارد و شما تنها فشاری نسبتا خفیف را بر صورت خود حس خواهید کرد. اما در مواردی نیز وجود دردهای خفیف گزارش شده که با استفاده از انواع بی‌حس کننده‌ها مانند پماد، می‌تواند کاملاً برطرف شود.

البته مهارت اپراتور نیز در کاهش درد ناشی از لیزر تأثیر بالایی دارد. اما به هر ترتیب، لیزر به‌هیچ‌عنوان عملی دردناک نخواهد بود. بهتر است که برای حفظ سلامت خود، قبل از مراجعه به مراکز انجام لیزر، از معتبر بودن و بالا بودن تجربه‌ی این مراکز اطمینان حاصل کنید.

آیا لیزر موهای صورت مردان درد دارد؟
آیا لیزر موهای صورت مردان درد دارد؟

بعد از لیزر صورت باید چه اقداماتی انجام داد؟

مهم‌ترین کاری که باید بعد از لیزر انجام دهید این است که صورت خود را از تابش نور آفتاب محافظت کنید. بهتر است که از ضد آفتاب و کلاه آفتاب‌گیر در بیرون از منزل استفاده کنید تا پوست شما دچار سوختگی نشود.

هزینه‌ی لیزر صورت مردان چقدر است؟

با توجه به نوع کلینیک، دستگاه مورداستفاده و شرایط شخص، قیمت‌های متفاوتی برای انجام لیزر وجود دارد. ناحیه‌ای که شما می‌خواهید در آن قسمت لیزر انجام دهید نیز تأثیر مستقیم بر قیمت آن دارد.

به‌عنوان مثال می‌توانید کل صورت و یا بخشی از آن را برای انجام لیزر انتخاب کنید که با توجه به معیارهای کلینیک مربوطه، می‌تواند قیمت‌های متفاوتی داشته باشد.

معمولاً در شهرهای بزرگ و کلینیک‌های باتجربه این هزینه‌ها بیشتر می‌شود. اما برای آگاهی از هزینه‌ی دقیق انجام لیزر در هر جلسه، بهتر است که با کلینیک موردنظر خود تماس گرفته و از آخرین قیمت‌ها باخبر شوید.

درنهایت امیدواریم که از مطالب این مقاله استفاده‌ی لازم را برده باشید.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ از سال 86

سابقه کار در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا از سال 94

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

اینستاگرام:dr_zarganj

09127379893

شماره تماس : 161 930 22 021

ایمیل :info@drzarganj.com

 

مطالبی مانند بهترین متخصص لیزر موهای زائد و قیمت لیزر موهای زائد شرق تهران و لیزر موی زائد نارمک و لیزر موهای زائد شمال تهران و لیزر موهای بیکینی و آیا لیزر موهای زائد باعث نازایی می شود را ما برای شما تهیه کرده ایم تا با خواندن آنها دقیقا بر روی مبحث مورد نظر مسلط شوید

در کنار خدماتی که کلینیک ها ارائه می کنند شما نیز باید در مورد لیزر مو و نکات آن آشنا باشید که به همین خاطر مطالبی برای شما در نظر گرفته ایم مانند آیا لیزر مو زائد سرطان‌زاست؟ و قیمت لیزر موهای زائد میدان هروی و لیزر موهای زائد آقایان و لیزر مو زائد اقدسیه و عوارض لیزر موهای بیکینی و لیزر موهای زائد قیطریه به شما پیشنهاد می کنیم از خدمات کلینیک دکتر زرگنج فرد استفاده کنید

 لیزر موهای زائد دایود و لیزر موهای زائد تجریش و لیزر موهای زائد بیکینی و دستگاه لیزر مو زائد ایلایت و بهترین کلینیک لیزر موی زائد و درد لیزر موهای زائد و لیزر موهای زائد مشیریه همه موارد گفته شده به دلیل آشنایی شما با لیزر موهای زائد آماده شده اند و ما به شما پیشنهاد می کنیم از کلینیک دکتر زرگنج فرد استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید