میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

لیزر موهای زائد شمال تهران
لیزر موهای زائد شمال تهران

لیست موضوعات

لیزر موهای زائد شمال تهران

با ما همراه باشید تا در این مقاله ما به معرفی مرکز تخصصی لیزر موهای زائد شمال تهران و خدماتی که ارائه می دهند و معرفی جدیدترین و پیشرفته ترین و با کیفیت ترین دستگاه هایی که در این مرکز استفاده می شود بپردازیم ؛ امید است با استفاده از این مطالب کمک شایانی به شما عزیزان کرده باشیم .

در این مقاله به بررسی موارد زیر می پردازیم :

  • لیزر موهای زائد چیست و برای چه افرادی مناسب است ؟
  • لیزر موهای زائد چه مزایا و معایبی دارد ؟
  • ویژگی های دستگاه های لیزر موهای زائد
  • معرفی مرکز زیبایی لیزرموهای زائد شمال تهران
  • لیست خدماتی مرکز زیبایی لیزر موهای زائد شمال تهران

 

لیزر موهای زائد چیست ؟

لیزر موهای زائد یکی از روش های زیبایی می باشد که امروزه طرفداران بسیاری دارد ، و برای کسانی مناسب می باشد که از اپیلاسیون و شیو  موهای زائد در بدن خسته شده اند و به آراستگی و زیبایی بدن خود اهمییت می دهند .

لیزر موهای زائد چیست ؟
لیزر موهای زائد چیست ؟

لیزر موهای زائد دستگاهی می باشد که با استفاده از این دستگاه و اشعه ی نور لیزری که دارد از طریق پوست شخص به فولیکول های مو امواج نور لیزر تابانده می شود و با استفاده از اشعه ی قوی و حرارت و گرمای شدیدی که در آن ناحیه وارد می شود به تخریب فولیکول های مو می انجامد و از رویش مجدد موهای زائد جلوگیری به عمل می آورد

البته روش لیزر در از بین بردن موهای زائد همیشگی نمی باشد ، یعنی با استفاده از این روش رشد موهای زائد کم شده و به تدریج از بین می روند ولی برای اینکه دوباره موها رویش نکنند به تجدید دوره ای نیازمند می باشد .

با استفاده از این دستگاه ها که توسط پزشک متخصص و یا اپراتور دستگاه( که آموزش های لازم را توسط فرد متخصص و با نظارت وی) انجام می گیرد شاهد از بین رفتن موهای زائد در چند جلسه خواهیم بود که تغییرات از همان جلسه ی اول به طور کامل قابل مشهود می باشد ولی برای از بین رفتن موهای زائد باید دوره ی درمان کامل شود .

 

لیزر موهای زائد چه مزایا و معایبی دارد ؟

مزایا :با استفاده از لیزر موهای زائد می توانیم موهای زائد در نواحی صورت ، و بدن مانند دست ها و پاها ، بیکینی ، زیر بغل و کشاله ران و به طور کلی همه ی بدن را انجام داد و از شر موهای زائد راحت شد .

معایب : از معایب و مشکلاتی که در طی لیزر موهای زائد ممکن است در یک فرد دیده شود و یا هرگز دیده نشود ، می توان به مواردی چون : قرمزی و التهاب و سوزش ناحیه ی لیزر شده که به صورت مقطعی بعد از لیزر در برخی از افراد به وجود می آید اشاره کرد

هم چنین تغییرات رنگدانه های پوست و تیرگی و تاول ناشی از سوختگی پوست و سفید شدن مو و رشد موهای اطراف ناحیه ی لیزر شده از مشکلاتی هستند که  ممکن است به وجود بیاید .  البته همه این موارد به تخصص فردی که این کار را انجام میدهد بستگی دارد. در کلینیک های تخصصی که زیر نظر پزشک انجام میشود، این عوارض به حداقل می رسند

 

ویژگی های دستگاه های لیزر موهای زائد :

دستگاه های لیزر با استفاده از سه ویژگی : دقت ، سرعت و اثر زیادی که دارند در از بین بردن موهای زائد نقش به سزایی دارند .

ویژگی های دستگاه های لیزر موهای زائد :
ویژگی های دستگاه های لیزر موهای زائد :

ویژگی دقت :

با استفاده از این ویژگی و دقتی که دستگاه های لیزر موی زائد دارا می باشند می توانند فولیکول های موهای ضخیم و تیره زائد بدن را مورد هدف قرار دهند ، به گونه ای که هیچ آسیبی به ناحیه های اطراف پوست و زیر پوست وارد نمی کنند . موها مانند آنتن اشعه را جذب می کنند.

ویژگی سرعت :

با استفاده از سرعت بالایی که دستگاه های لیزر موهای زائد دارا هستند می توان در مدت زمان کمی موهای زائد کل بدن را از بین برد . سرعت دستگاه های لیزر به گونه ای می باشد که هر پالس لیزر در کمتر از یک ثانیه انجام می گیرد و در هر پالس لیزر بسیاری از فولیکول های مو مورد هدف قرار می گیرند

هر پالس لیزر به اندازه ی یک چارک ( 26 سانتی متر ) ناحیه را پوشش می دهد . نواحی کوچکی مثل پشت لب و چانه در کمتر از یک دقیقه انجام می شود و لیزر کل بدن حدودا در یک ساعت انجام می پذیرد .

ویژگی اثر زیاد :

با استفاده از ویژگی اثردهی زیادی که دستگاه های لیزر موهای زائد دارند می توان پس از گذشت 6 تا 8 جلسه موهای زائد بدن را از بین برد .

 

معرفی مرکز زیبایی لیزرموهای زائد شمال تهران :

کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد دکتر زرگنج ارائه دهنده ی با کیفیت ترین و جدیدترین روش های از بین بردن موهای زائد با استفاده از دستگاه های لیزر پیشرفته ی روز دنیا  و با به کارگیری افراد متخصص و کادری مجرب و کاردان توانسته است که باعث رضایتمندی مراجعه کنندگان به مرکز زیبایی لیزر موهای زائد شود .

این مرکز زیبایی و لیزر موهای زائد یکی از پیشرفته ترین و مجهزترین مراکز لیزر در تهران می باشد که با به کارگیری دستگاه های پیشرفته و استاندارد باعث کم شدن دوره ی جلسات و درمان و کاهش هزینه های ناشی از تعدد جلسات می شود .

لیست خدماتی مرکز زیبایی لیزر موهای زائد شمال تهران:

در این مرکز خدمات لیزر موهای زائد در نواحی زیر انجام می گیرد :

لیزر موهای زائد کل بدن ( full body )

لیزر موهای زائد به صورت ناحیه ای : بیکینی ، زیر بغل ، پاها ، دست ها ، شکم ، کشاله ران و …

لیست خدماتی مرکز زیبایی لیزر موهای زائد شمال تهران:
لیست خدماتی مرکز زیبایی لیزر موهای زائد شمال تهران:

لیزر کل صورت و یا نواحی از صورت مثل : پشت لب ، چانه ، پیشانی و …

مرکز زیبایی لیزر موهای زائد شمال تهران مجهز به پیشرفته ترین و استاندارد ترین دستگاه های لیزر می باشد از جمله الکساندرایت کندلا و موتوس که انجام خدمات لیزر موهای زائد همگی زیر نظر پزشک متخصص صورت می پذیرد .

این مرکزبا استفاده از کادر مجرب و کارآزموده و با تجربه تلاش خود را مبنی بر ارائه بهترین خدمات به مراجعه کنندگان و مشتریان  عزیز و با کیفیت ترین خدمات بدون داشتن  عوارضی مانند درد و سوختگی و سوزش و  در اولویت کارهای خود قرار می دهد ، هم چنین قیمت مناسب این مرکز باعث جذب مشتریان  در این می شود .

استفاده از بهترین دستگاه های موجود که برای همه نوع پوستی مناسب می باشد و استفاده از دستگاه های لیزری که به سیستم خنک کننده ی پیشرفته ی کرایوژن جهت جلوگیری از سوختگی مجهز می باشد و موهای نازک و کرکی را از بین می برد .

با یکبار استفاده از خدمات این مرکز مشتری دائمی ما خواهید شد .

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ از سال 86

سابقه  کار در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا از سال 94

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

 

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

اینستاگرام:dr_zarganj

09127379893

شماره تماس : 161 930 22 021

ایمیل :info@drzarganj.com

 

در کنار مطالبی که از لیزر مو فرا گرفته اید می توانید از مطالب دیگر همچون بهترین کلینیک لیزر مو زائد و قیمت لیزر مو زائد شرق تهران و دستگاه لیزر مو زائد ایلایت و عوارض لیزر موهای بیکینی و لیزر مو صورت مردان و لیزر مو زائد آقایان و لیزر موهای زائد دایود نیز دیدن کنید

می توانید با مطالعه دقیق لیزر مو زائد قیطریه و آیا لیزر مو زائد باعث نازایی می شود و متخصص لیزر موهای زائد و لیزر مو زائد مشیریه و آیا لیزر مو زائد سرطان‌زاست؟ و لیزر موهای زائد اقدسیه به فهم و درک بهتری از لیزر موی زائد برسید 

لیزر مو زائد بیکینی و قیمت لیزر موهای زائد میدان هروی و لیزر مو بیکینی و لیزر مو زائد تجریش و درد لیزر مو زائد و لیزر موهای زائد نارمک شش موضوع بیان شده دقیقا می توانند به شما کاربرانی که برای بار اول است که با لیزر مو آشنا شده اید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید