میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

لیزر موهای زائد بیکینی
لیزر موهای زائد بیکینی

لیست موضوعات

لیزر موهای زائد بیکینی

یکی از دغدغه های دائمی بانوان که همیشه در فکر راه چاره برای حل آن هستند، درمان و لیزر موهای زائد بیکینی و زیر بغل است  که  البته خیلی از آقایان نیز درگیر برطرف کردن این معضل سخت هستند.

پیش تر از این برای رفع موهای زائد این ناحیه از مواردی همچون تیغ، پودرهای بهداشتی، موم و… استفاده می شد که در حال حاضر هم خیلی از افراد از این روش ها برای پاک سازی استفاده می کنند ولی هرکدام از این راه حل ها، عوارض خاص خودش رادارد. اما امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی، برای برطرف کردن این معضل نگران کننده از لیزر استفاده می شود که نتایج آن فوق العاده اثربخش می باشد.

لیزر موهای زائد بیکینی
لیزر موهای زائد بیکینی

در ادامه این مبحث به تمامی سوال هایی که در این رابطه در ذهن شما ایجاد شده است پاسخ خواهیم داد تا بهترین راه برای درمان موهای زائد بیکینی را به شما معرفی کنیم.

عوارض استفاده ازتیغ برای رفع موهای زائد بیکینی

فوائد لیزرموهای زائد بیکینی

تعداد جلسات لازم برای رفع موهای زائد بیکینی با لیزر

آیا لیزرموهای زائد ناحیه بیکنی عوارض دارد؟

لیزرناحیه بیکینی موجب نازایی یا سرطان می شود؟

هزینه ی لیزرموهای زائد بیکینی چه میزان می باشد؟

لیزر موهای زائد بیکینی
لیزر موهای زائد بیکینی

عوارض استفاده از تیغ برای رفع موهای زائد بیکینی

لیزر موهای زائد بیکینی، نه تنها باعث از بین رفتن  موهای این ناحیه می شود بلکه تیرگی های قسمت بیکینی را تا حد زیادی برطرف می کند. این تیرگی ها که عواملی همچون ژنتیک و استفاده از تیغ را دارند، از طریق لیزر به اندازه ی زیادی درمان می شوند و شما روند بهبود را طی دوران انجام لیزر،به وضوح مشاهده خواهید کرد. تیغ زدن موهای زائد به دلیل سهل بودن در استفاده در میان افراد بسیاررواج دارد اما باید منتظر عواقب آن هم باشید.

اگر از تیغ برای این کار استفاده کنید، علاوه بر زمان بر بودن آن حتما باید به شکل دائمی در ناحیه ی مورد نظر از تیغ استفاده کنید و شاید مجبور شوید هفته ای چندبار این کار را تکرار کنید که البته چون ریشه موها در زیر پوست باقی می مانند و فقط روی پوست از مو پاکسازی می شود، آن ناحیه هرگز کاملا تمیز نمی شود و هاله ای از تیره گی در محل باقی می ماند و به مرور زمان در اثر کشیده شدن قسمت فلزی، پوست تیره می شود. علاوه بر این استفاده از تیغ در نقاط حساس خطراتی  مثل جراحت را به دنبال دارد و ممکن است پوست خود را زخمی کنید.

اپیلاسیون بدن نیز عواقب وخیمی دارد، جدا از درد وحشتناکی که باید برای کندن موها تحمل کنید، التهاب و جوش زدن هم از عوارض آن است. پس از استفاده ممتد از این روش پوست شما شل شده و حالت پیری زودرس در ناحیه مربوطه اتفاق می افتد. عوارض زیاد دیگری در پی استفاده از این روش ها وجود دارد که به همین موارد بسنده می کنیم.

عوارض استفاده از تیغ برای رفع موهای زائد بیکینی
عوارض استفاده از تیغ برای رفع موهای زائد بیکینی

فوائد لیزر موهای زائد بیکینی

لیزر موهای زائد، به آسانی ریشه و نواحی تیره شده ی پوست را درمان می کند. به طوری که بعد از لیزر قسمت ژنیتال، طراوت و سفیدی از دست رفته ی پوست احیا می شود. علت لطیف شدن پوست این می باشد که از بین رفتن موها موجب بسته شدن منافذ باز شده و به این طریق پوست نرم و روشن می شود. اگر می خواهید نتیجه ی لیزر را به روی ناحیه بیکینی ببینید، قسمتی از بیکینی را فقط با یک شات لیزرآزمایش کنید تا تاثیر آن برایتان مشخص شود.

این روش برخلاف استفاده از اپیلاسیون، تیغ، پودر و کرم های موبر و… که کاملا موقتی هستند و حالت درمانی ندارند، کاملا دائمی بوده و بدون هیچ مشکل خاصی موهای زائد بیکینی و سایر نواحی را از بین می برد.

 

تعداد جلسات لازم برای رفع موهای زائد بیکینی با لیزر

دلایلی نظیر رنگ و جنس پوست، نوع دستگاه لیزر و شدت تراکم موهای زائد عواملی هستند که به روی تعداد جلسات لیزر تاثیر می گذارند. لیزر موها به روی پوست های روشن با موی تیره نتیجه ی عالی را به همراه دارد و پس از چند جلسه موهای ضخیم و تیره از بین رفته و مقدار اندکی موی نازک به جا می ماند.

معمولا بین 6-8 جلسه برای درمان قطعی احتیاج است که بیش تر از 80 درصد موها طی این مدت از بین خواهند رفت که البته در همان جلسه اول نتیجه کار را به وضوح خواهید دید.

تعداد جلسات لازم برای رفع موهای زائد بیکینی با لیزر
تعداد جلسات لازم برای رفع موهای زائد بیکینی با لیزر

آیا لیزر موهای زائد ناحیه بیکنی عوارض دارد؟

به جرات می توان گفت یکی از بی ضرر ترین و مفید ترین راه های حل موهای زائد، لیزرمی باشد. معمولا این عمل بدون درد زیادی انجام می پذیرد که البته به دستگاه لیزر و درجه ی آن بستگی دارد. پس از انجام لیزر هیچ گونه دوران نقاهتی نخواهید داشت و به راحتی می توانید کارهای روزانه خود را از سر بگیرید.

متخصصین امور زیبایی با هدف کمک به بهبود حال مشتریان، از برترین تکنولوژی های روز که کم ترین عوارض را دارند استفاده می کنند. به گفته این متخصصین، انجام لیزر در حال حاضر بهترین روش برای حذف موهای زائد آزار دهنده ای است که در قسمت بیکینی رشد کرده و موجبات آزار بانوان را فراهم ساخته است.

 

لیزر ناحیه بیکینی موجب نازایی یا سرطان می شود؟

به طور قطع به یقین جواب این سوال منفی است. لیزر در این ناحیه هیچ ارتباطی به سرطان و نازایی ندارد. لیزر با توجه به این که در ماهیت اشعه خود عوارضی به روی سیستم بدن نمی گذارد، عملی بسیار ایمن و با کیفیت محسوب می شود، و حتی  از بعضی بیماری های عفونی که بر اثر کمبود بهداشت و عدم رسیدگی کافی  به ناحیه شرمگاهی رخ می دهد، پیش گیری می کند.

آیا لیزر موهای زائد ناحیه بیکنی عوارض دارد؟
آیا لیزر موهای زائد ناحیه بیکنی عوارض دارد؟

هزینه ی لیزر موهای زائد بیکینی چه میزان می باشد؟

هزینه ای که باید برای لیزر پرداخت کنید، بسته به مقدار موی موجود در ناحیه مورد نظر، تعداد جلسات لازم و دستگاه لیزر استفاده شده متغیر است. در هرجلسه نزدیک به بیست درصد موهای زائد به صورت دائم از بین می روند، برطبق همین موضوع باید حساب کنید چند جلسه لازم است که به نتیجه ی دلخواه خود برسید.

البته این نکته را در نظر داشته باشید که بخش مهم هزینه  این درمان،بستگی به مرکزی است که در آن جا اقدام به لیزر موهای زائد بیکینی خود می کنید زیرا قیمت گذاری در هر محل بسته به عوامل متعددی، کاملا متفاوت است.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ از سال 86

سابقه کار در زمینه زیبایی های زنان با لیز مونالیزا از سال 94

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

 

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

اینستاگرام:dr_zarganj

09127379893

شماره تماس : 161 930 22 021

ایمیل :info@drzarganj.com

 

همیشه قبل از انجام لیزر موهای زائد به دبنا یک کلینیک خوب و با دکتری با تجربه باشید که این کار را به خوبی برایتان انجام دهد از این رو ما به شما پیشنهاد می کنیم از کلینیک دکتر زرگنج فرد استفاده کنید و با خواندن مقالاتی مانند لیزر موهای زائد مشیریه و لیزر موهای زائد دایود و قیمت لیزر موهای زائد میدان هروی و لیزر موهای زائد آقایان و عوارض لیزر موهای بیکینی و متخصص لیزر موهای زائد و درد لیزر موهای زائد اطلاعات خود را در این زمینه بروز کنید

داشتن اطلاعات کافی در مورد لیزر مو به شما کمک می کند تا تصمیم درستی در این رابطه بگیرید و همچنین پیشنهاد می کنیم از کلینیک دکتر زرگنج فرد استفاده کنید لیزر موهای زائد تجریش و لیزر موهای زائد شمال تهران و لیزر موهای زائد قیطریه و دستگاه لیزر مو زائد ایلایت و قیمت لیزر مو زائد شرق تهران و لیزر موهای صورت مردان

ما بسیار از شما کاربران عزیز متشکریم که تا پایان این مقاله ما را همراهی کردید و توجه شما دوستان را به موضوعاتی مثل آیا لیزر مو زائد باعث نازایی می شود و لیزر موهای بیکینی و بهترین کلینیک لیزر موهای زائد و لیزر مو زائد نارمک و لیزر موهای زائد اقدسیه و آیا لیزر موهای زائد سرطان‌زاست؟ جلب می کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید