سوال آیا تزریق ژل لب درد دارد ؟ همیشه برای بیماران نقطه گنگی است

و در ادامه می خواهیم به سوالات زیر پاسخ دهیم

• تمام آنچه در مورد تزریق لب باید بدانیم
  • برای از بین رفتن درد تزریق ژل لب چکار کنیم ؟
  • پزشکان برای از بین بردن درد تزریق چه راهکارهای دارند؟
  • چه نکاتی را قبل از تزریق لب باید رعایت کنیم ؟
  • چه کسانی نباید تزریق لب کنند؟
  • چگونه از لب تزریق شده محافظت کنیم؟
  • آیا در صورت دوست نداشتن تزریق لب می توان آن را تخلیه کرد؟
  • ماندگاری تزریق ژل لب چقدر است؟
  • هزینه تزریق ژل لب چقدر است ؟

تزریق ژل لب درد دارد ؟

• تمام آنچه در مورد تزریق لب باید بدانیم؟

• برای از بین رفتن درد تزریق لب چکار کنیم؟

برای از بین رفتن درد تزریق لب چکار کنیم؟
  • پزشکان برای از بین بردن درد تزریق ژل لب چه راهکارهای دارند؟

معمولا از کرم بی حسی خاص استفاده می کنند  زیرا داروهای معمولی ممکن است کمی حس درد را کاهش دهد اما کرم مناسب باعث از بین رفتن کامل درد در موضع لب می شود

• چگونه از لب تزریق شده محافظت کنیم ؟

برای مراقبت از لب تزریق شده بهتر است از کمپرس اب یخ استفاده کنیم تا درد کمی هم بعد از بین رفتن کرم به بدن اعمال میشود از بین برود زیرا کرم بی حسی فقط 45دقیقه  تاثیر دارد و درد ارام ارام به لب برمی گردد و از داروهای ویتامین ای ، ضد انعقاد خون ،امگا 3 استفاده شود اما داروهای مثل آسپرین و ژلوفون استفاده نشود مواظب باشیم لب را گاز نگیریم در موقع غذا خوردن و در مدت یک ساعت بعد از تزریق از خوردن و آشامیدن اجتناب کنیم

• دلیل درد در تزریق لب چیست؟

از دلایل درد در لب وارد کردن سوزن ودر نتیجه فشار به اعصاب لب که باعث عواملی مثل تورم ،سنگینی،التهاب و کبودی می شود

و همین عوامل باعث کمی درد میشود که با کمپرس یخ بهتر می شود. البته توجه کنید که سوزن  تزریق مانند سوزن انسولین است و بسیار ظریف می باشد و ابدا قابل مقایسه با درد تزریق های دیگر نیست و خیلی کم است.

دلیل درد در تزریق لب چیست؟
  • ماندگاری تزریق لب چه مدت است؟

ماندگاری تزریق ژل لب معمولا بسته به نوع مواد انتخابی بین 6 ماه تا 2 سال است و اگر درمعرض نور شدید و گرما قرار نگیرید ماندگاری بیشتری دارد

• چه نکاتی را قبل از تزریق لب رعایت کنیم ؟

توقعات خود را بزرگ نکنیم و به استناد از تصویر خوانندگان و هنرپیشگان خارجی سطع توقع خود را بالا نبریم و تزریق را حتما در کلینیک زیبایی و نزد پزشک حاذق انجام دهیم قبل از تزریق حتما مشاوره دریافت کنیم و هزینه را بسنجیم و اطلاعات کافی را کسب کنیم و حتما از پزشک بخواهیم بسته را جلو چشم شما باز کند بررسی سوابق پزشکی ، پزشک که به کارایی پزشک اشراف کامل داشته باشیم و توصیه می کنیم قبل  از عمل برای تشدید کبودی ودرد از داروهای مسکن مثل ایبوپروفن و آسپرین اجتناب کنیم

چه نکاتی را قبل از تزریق لب رعایت کنیم ؟
  • چه کسانی نباید تزریق لب کنند؟

برخی از بیماران نباید تزریق لب کنند مثل مادران باردار، شیر ده ، بیماران دارای بیماری خود ایمن مثل الرژی و آسم ، بیماران خود ایمن شدید مثل رماتیسم ، بیمارانی با سابقه  بیماری های قلبی ،بیماران دیابتی که انسولین تزریق می کنند ،سکته و تورموزهای خونی و… این افراد باید تا پایان دوره بارداری یا شیردهی صبر کنند و بیماران خاص نیز از خیر تزریق بگذرند

• آیا در صورت دوست نداشتن ژل می توان آن تخلیه کرد؟

در صورتی که از تزریق خود راضی نبودید پزشک با تزریق آمپول اسید هالورونیک ژل را حل کرده و از بین می برد که این آمپول از هیالورونید است و خاصیت جذب ژل را دارد

• هزینه تزریق ژل لب چقدر است ؟

هزینه تزریق ژل لب بسته نوع مصرفی آن است که اگر از برندهای امریکایی ، ایتالیایی، آلمانی باشد گرانتر وازبرندهای کره ای و مالزیایی باشد ارزانتر است و اگر از مواد چینی که قاچاق است ارزانترین است و البته بهتر است از برندهای معتبر و اصل استفاده شود که دارای هولگرام باشد

نتیجه گیری :

نتیجه گیری :

با تشکر از حوصله شما خوانندگان محترم امید است به تمام سوالات شما در مورد درد تزریق ژل لب جواب داده باشیم

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و فارغ التحصیل 1368

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه موفق از سال 86 در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ

سابقه درخشان از سال 94 در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا تاچ

اینستاگرام: dr_zarganj

آیا با ژل لب نورامیس و همه چیز در مورد تزریق ژل لب و ژل لب پرنسس و تاثیر گرما بر ژل لب آشنا هستید؟ اگر تا بحال در رابطه با ژل لب تحقیق نکرده اید با ما همراه باشید