میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

بوتاکس خط گردن
بوتاکس خط گردن

لیست موضوعات

بوتاکس خط گردن

در این مقاله ما قصد داریم درباره ی بوتاکس خط گردن برای شما عزیزان صحبت کنیم.

با گذر زمان و از بین رفتن کلاژن و الاستین صورت و گردن دچار افتادگی می شود. هنگامی که ویژگی انعطاف پذیری پوست و همچنین ابعاد صورت دچار تغییر شود و یا از بین برود، پوست دچار آسیب هایی نظیر چین وچروک می شود.

برای بدست آوردن نتیجه ی بهتر حتما به ناحیه هایی که به قدامی عضله های پلاتیسما متصل هستند دقت بالایی داشته باشید چرا که این عضله های پلاتیسما عضله ایی بزرگ و گسترده ایی می باشد که قسمت قدامی و اطراف گردن و ناحیه زیرین صورت را در بر می گیرد. ابتدای این عضله در زیر فاسیا عضله های دلتوئید و پکتورالیس ماژور قرار گرفته است.

درپی گذشت زمان طولانی، جمعی از پزشکان که  در این زمینه فوق تخصص دارند، با تایید سازمان غذا و دارو آمریکا از تزریق بوتاکس وژل هایی که جدیدا ثبت شده است استفاده می کنند، ژل هایی که به تازگی در بازار یافت می شود مناسب برای درمان چروک های صورت و گردن می باشد. چند نمونه از این ژل ها در زیر آمده است:

ژوودرم ، رادیس ، و بلوتروبالانس

بوتاکس خط گردن
بوتاکس خط گردن

در ادامه قصد داریم به سوالات زیر پاسخ دهیم:

  • ایجاد چروک های گردن به چه عواملی بستگی دارد؟
  • چه ضرری در تزریق بوتاکس وجود دارد؟
  • بعد از انجام بوتاکس گردن نتیجه به چه صورت خواهد شد؟
  • مواردی که باید بعد از انجام تزریق بوتاکس رعایت شود؟

 

ایجاد چروک های گردن به چه عواملی بستگی دارد؟

با بالا رفتن سن، شما شاهد چروک هایی در قسمت های مختلف بدنتان می شوید، که این چروک ها به دلیل تاثیرات آب و هوایی محیط به وجود می آیند، و این امری طبیعی می باشد؛ یکی از اجزایی که در زیبایی بدن بسیار تاثیر دارد مربوط به گردن می شود، که شاید آنچنان به آن توجهی نمی کنیم و متاسفانه تا هنگامی که پیری بر روی این قسمت تاثیر نگذارد به سراغ آن نمی رویم و برایش تلاشی نمی کنیم.

هنگامی که روی گردنتان به مدت طولانی چروک هایی ایجاد می شود و برای از بین بردن آن اقدامی نمی کنید این چروک ها بیشتر شده و برطرف کردن آنها سخت تر می شود، پس بهتر است برای اینکار از قبل به فکر باشید و راهکارهایی را برای پیشگیری چروک ها در گردن بکار ببرید.

گردن به علت فعالیت زیادی که دارد  باعث کشش این ناحیه شده و چروک های آن زودتر ظاهر می شود، به همین دلیل تاکید می کنیم  پیشگیری های لازم را انجام دهید.

به علت انجام دادن فعالیت های روزانه پوست گردن مرتبا کشیده می شود. انجام تکراری این فعالیت ها با  صدمه های گرفته شده از نور خورشید پیوند داده می شود و خط ها و چروک هایی را ایجاد می کند.

ایجاد چروک های گردن به چه عواملی بستگی دارد؟
ایجاد چروک های گردن به چه عواملی بستگی دارد؟

چه ضرری در تزریق بوتاکس وجود دارد؟

در تزریق بوتاکس بسیاری از افراد حس سوختگی و درد دارند که این احساس به سرعت کاهش می یابد و از بین می رود. بعد از انجام این عمل عده ایی گرفتار قرمزی و ورم در ناحیه ی تزریق خواهند شد. توجه داشته باشید که این علائم مدت دار نبوده است و بعد از آن که شما مراحل خوب شدن را طی کنید به مرور از بین می روند.

 

بعد از انجام بوتاکس گردن نتیجه به چه صورت خواهد شد؟

لیفت و بوتاکس گردن به این صورت است که شما اول باید مراحل درمان خود را طی کنید و با تمام شدن این مراحل شما نتیجه ی آن را خواهید دید.

در طی روزهای سپری شده و بعد از اینکه ورم هایی که بر اثر بوتاکس ایجاد شده است از بین برود شما تاثیر گذار بودن بوتاکس را متوجه می شوید. برای از بین رفتن سریع ورم ها نیاز نیست که استراحت داشته باشید بلکه می توانید به راحتی به کارهای روزانه ی خود رسیدگی کنید.

بعد از انجام بوتاکس گردن نتیجه به چه صورت خواهد شد؟
بعد از انجام بوتاکس گردن نتیجه به چه صورت خواهد شد؟

نکاتی که باید قبل و بعد از انجام تزریق بوتاکس رعایت شود؟

نکته ی مهمی که وجود دارد این است که شما باید قبل از انجام تزریق بوتاکس تمامی اطلاعات کاری و بیماری های خود را به پزشک مخصوص خود بگویید، به خصوص اگر بیماری ایی مانند میاستنی گراو را مبتلا می باشد حتما باید با پزشک خود در میان بگذارد زیرا تزریق بوتاکس برای این نوع بیماری ها ممنوع است و به هیچ وجه نباید تزریق صورت گیرد.

بهتر است بدانید هنگامی که بوتاکس را انجام می دهید حتما تا ساعاتی بعد از تزریق تکه هایی یخ را بر روی نواحی تزریق قرار دهید.

اشخاصی که بوتاکس انجام می دهند به هیچ عنوان نباید به استخر یا سونا بروند زیرا این محیط ها دارای رطوبت می باشند و باعث از بین رفتن بوتاکس می شود، توصیه می کنیم در روزهای گرم تابستان از کلاه استفاده کرده و از مکان های گرم به دور باشید.

توجه داشته باشید که برای تزریق بوتاکس باید به پزشک متخصص مربوطه مراجعه کنید تا با تزریق بوتاکس در ناحیه ی گردن  خطری شما را تهدید نکند و آسیبی به شما وارد نشود. بوتاکس به صورت دائم نمی باشد و شما با گذشت 3 تا 5 ماه باید برای تزریق دوباره اقدام نمایید.

همانطور که گفته شد بوتاکس گردن در زیبایی شما تاثیر زیادی دارد بنابراین بهتر است به آن توجه ی ویژه ایی شود تا بتوانید با جوان نگه داشتن آن از چروک شدن و به وجود آمدن خط ها در گردن جلوگیری نمایید.

نکاتی که باید قبل و بعد از انجام تزریق بوتاکس رعایت شود؟
نکاتی که باید قبل و بعد از انجام تزریق بوتاکس رعایت شود؟

مزایای بوتاکس

در مدت زمان طولانی سم بوتاکس را هشداری در علم پزشکی می دانستند اما به زودی بوتاکس پا به علم جدیدی گذاشت که برای درمان بسیاری از بیماری ها مانند گرفتگی عضلات در ناحیه ی گردن، تنبل شدن چشم و عادت به تیک های عصبی مفید بوده است. برای تزریق بوتاکس باید علم مخصوص به آن را داشت و از دستورالعمل های خاصی که برای آن تعیین شده است استفاده کرد. بوتاکس تزریقی حساس است که باید با دقت بالایی آن را انجام داد.

امروزه بوتاکس در علم پزشکی برای زیبایی و درمان بیماری هایی بسیار پر کاربرد می باشد و توانسته است افراد بسیاری را سمت خود جذب نماید.

امیدواریم توانسته باشیم اطلاعات مفیدی را در رابطه با بوتاکس خط گردن در اختیار شما همراهان گرامی بگذاریم.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ از سال 86

سابقه کار در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا از سال 94

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

 

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

اینستاگرام:dr_zarganj

09127379893

شماره تماس : 161 930 22 021

ایمیل :info@drzarganj.com

 

سخت ترین کار در مورد تزریق بوتاکس انتخاب کلینیک خوب است که شما می توانید از کلینیک دکتر با تجربه یعنی دکتر افسانه زرگنج فرد استفاده کنید و مقالاتی در این باب مثل بوتاکس صورت برای کدام چروکها موثر است و بهترین کلینیک تزریق ژل و بوتاکس در قیطریه و بوتاکس گردن و درمان واژینیسموس با بوتاکس و بهترین دکتر برای تزریق بوتاکس و همه چیز درباره اثرات مثبت و منفی بوتاکس را مطالعه کنید

بعد از بوتاکس چند ساعت نباید خوابید و تزریق بوتاکس برای دیستونی گردن و از بین بردن اثر بوتاکس چگونه انجام می شود و رفع چروک گردن با بوتاکس چگونه انجام می شود و قیمت دقیق بوتاکس نورونوکس و انجام بوتاکس ابرو و انجام تاتو بعد از بوتاکس ایرادی ندارد؟ یادآوری می کنیم که موضوعاتی که نام برده شد می تواند شما را قبل از انجام بوتاکس با این مقوله آشنا کند

اگر میخواهید به خوبی در مورد بوتاکس اطلاعات داشته باشید مقالاتی مثل نحوه تزریق بوتاکس گردن و تزریق ژل و بوتاکس در میرداماد چگونه انجام می شود و ورزش بعد از بوتاکس و درمان قطعی پتوز ناشی ازبوتاکس و نکات مهم قبل و بعد از بوتاکس و انتخاب بهترین دکتر برای تزریق بوتاکس زیر بغل را با دقت مطالعه کنید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید