میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

درمان واژینیسموس با بوتاکس
درمان واژینیسموس با بوتاکس

لیست موضوعات

درمان واژینیسموس با بوتاکس

در مقاله امروز می خواهیم در رابطه با موضوع  درمان واژینیسموس با بوتاکس صحبت کنیم و مطالب مفیدی در این رابطه را در اختیار شما قرار دهیم پس تا پایان با ما همراه باشید.

در طی بیماری واژینیسموس که از دسته بیماری های جنسی می باشد فرد قادر به انجام مقاربت جنسی نمی باشد و واژن او به طرز دردناکی دچار انقباضات غیر قابل تحملی می شود.انقباض ماهیچه های واژنی در این بیماری به طور کاملا غیر ارادی انجام می شود و شخص هیچگونه دخالتی در آن ندارد و خود او نیز از این انقباضات رنج میبرد .

درمان واژینیسموس با بوتاکس
درمان واژینیسموس با بوتاکس

دلایل اصلی ابتلای بانوان به واژینیسموس

گاهی اوقات شرایط بیمار به گونه ای است که حتی پزشک متخصص زنان نیز نمی تواند نمی تواند بیمار را معاینه نماید.دلایل اصلی ابتلای بانوان به این بیماری هنوز مشخص نیست اما مشاهده شده است که میزان آن در بانوانی که در معرض تجاوز جنسی قرار گرفته اند و یا رابطه های متعددی دارند بالاتر می باشد.

طبق بررسی های انجام شده بانوانی که در رابطه با رفتارهای جنسی در کودکی بسیار سختگیرانه بزرگ شده اند نوعی ترس و اضطراب درباره روابط جنسی وجود دارد که می تواند موجب واژینیسموس شود به طوری که می توان گفت واژینیسموس و استرس رابطه مستقیمی با یکدیگر دارند.

درمان این بیماری بسیار مهم است از این رو پژوهشگران پس از بررسی های متعدد روش بوتاکس درمانی را برای رفع بیماری واژینیسموس کشف نمودند که در این مقاله بیشتر با آن آشنا می شویم.

در ادامه به سوالات مطرح شده در این رابطه پاسخ خواهیم داد:

  • چگونه می توان از بوتاکس برای درمان واژینیسموس استفاده نمود؟
  • آیا بوتاکس تنها راه درمان بیماری واژینیسموس می باشد؟
  • مزایای بوتاکس واژن چیست؟
  • روش های درمان بیماری واژینیسموس کدام است؟
  • تزریق بوتاکس در واژن می تواند خطراتی را برای فرد به دنبال داشته باشد؟
  • هزینه درمان واژینیسموس با بوتاکس چقدر است؟

 

چگونه می توان از بوتاکس برای درمان واژینیسموس استفاده نمود؟

همانطور که می دانید بوتاکس معمولا برای زیبایی و کاهش نشانه های پیری و رفع چین وچروک های صورت به کار می رود و در واقع سم بوتولینوم می باشد که به نقاط مورد نظر در حجم و غلظت های متفاوت تزریق می شود.

با توجه به اینکه مکانیزم بوتاکس به گونه ای است که عضلات را فلج می کند و مانع از انقباضات آن ها می شود از این رو در درمان بیماری های بسیار دردناک نیز اخیرا استفاده می شود مانند بیماری واژینیسموس.

بوتاکس واژن موجب می شود که جلوی انقباضات غیر ارادی ماهیچه ها گرفته شود.همین خاصیت بوتاکس موجب شده است که برای درمان بیماری های دردناک دیگری مانند سر درد، فک درد، درد مثانه و مواردی مشابه آن ها به کار رود و تحمل درد را برای بیمار آسان تر نماید.

چگونه می توان از بوتاکس برای درمان واژینیسموس استفاده نمود؟
چگونه می توان از بوتاکس برای درمان واژینیسموس استفاده نمود؟

آیا بوتاکس تنها راه درمان بیماری واژینیسموس می باشد؟

روش های مختلفی برای درمان این بیماری وجود دارد که بوتاکس یکی از آن ها است اما به دلیل عوارض جانبی که دارد به همه توصیه نمی شود و به عنوان آخرین راه درمان واژینیسموس به سراغ آن می روند.همچنین برای افرادی که مایل نیستند سایر روش های درمانی را امتحان کنند نیز می تواند مفید باشد.

در این روش بوتاکس را به نقاط مختلفی از واژن و نقاط عضلانی  تزریق می کنند تا عضلات حالت انقباضی خود را از دست دهند، ماندگاری اثر درمان این روش بین 4تا 6 ماه می باشد و بعد از آن ممکن است احتیاج باشد که فرد دوباره آن را تکرار نماید.

معمولا پزشک معالج بوتاکس را همراه با روان درمانی توصیه می کند زیرا با انجام روان درمانی اضطراب و استرس فرد کاهش میابد در نتیجه انقباض عضلات هم نیز کمتر می شود و بوتاکس می تواند موثر تر باشد و بازه زمانی طولانی تری ماندگار باشد.

آیا بوتاکس تنها راه درمان بیماری واژینیسموس می باشد؟
آیا بوتاکس تنها راه درمان بیماری واژینیسموس می باشد؟

مزایای بوتاکس واژن چیست؟

  • بوتاکس موجب زیبایی واژن می شود وحجم سطح خارجی ناحیه واژینال را افزایش می دهد همچنین انعطاف پذیری واژن را نیز بالا می برد علاوه بر آن بر افزایش میل جنسی و رفع چین وچروک موثر است.
  • بوتاکس با کاهش درد و انقباضات عضلات موجب می شود که دوران قاعدگی راحت تری را تجربه نمایید.
  • بوتاکس موجب بالا رفتن اعتماد به نفس بانوان و رضایت آن ها از روابط زناشویی می شود.
  • بوتاکس همچنین تاثیر مثبتی بر مشکلات مثانه و درمان بی اختیاری ادرار دارد.
مزایای بوتاکس واژن چیست؟
مزایای بوتاکس واژن چیست؟

روش های درمان بیماری واژینیسموس کدامند؟

از دیگر روش های درمان بیماری واژینیسموس می توان به  تزریق، حساسیت زدایی، فیزیوتراپی، رفتار درمانی و هیپنوتیزم اشاره نمود. انجام مرتب حساسیت زدایی می تواند تاثیرات بسیار خوبی در فرد داشته باشد به طوری که آستانه تحمل درد را در فرد افزایش می دهد در نتیجه فرد می تواند دخول راحت تری را تجربه نماید.

همچنین روش رفتار درمانی نیز می تواند کمک فراوانی برای زوجین باشد وبا ارائه راهکارهایی مشکل آن ها را حل نمایید تا بتوانند زندگی جنسی بهتری را تجربه نمایند.

تزریق بوتاکس در واژن می تواند خطراطی را برای فرد به دنبال داشته باشد؟

بوتاکس کاربردهای فراوانی در صنعت پزشکی دارد ومی تواند در درمان بسیاری از بیماری ها موثر باشد  سلامت جسمانی فرد را بهبود بخشد.

اگر درمان واژینیسموس با استفاده از  بوتاکس توسط پزشک متخصصی که تجربه فراوانی در این زمینه دارد انجام شود قطعا می تواند مشکلات بیمار را کاهش دهد و با کاهش انقباض عضلات تحمل درد را در فرد بالا ببرد اما اگر توسط فرد متخصصی صورت نگیرد و دوزهای بالایی از این سم تزریق شود قطعا عوارض جبران ناپذیری را برای فرد به همراه خواهد داشت پس بهتر است در انتخاب پزشک متخصص دقت نمایید تا بتوانید درمان خود را به خوبی انجام دهید.

به شما توصیه می کنیم که اگر نشانه های این بیماری را در خود مشاهده نمودید حتما هرچه سریعتر برای درمان آن اقدام نمایید تا کمتر دچار مشکلات ناشی از آن شوید.

تزریق بوتاکس در واژن می تواند خطراطی را برای فرد به دنبال داشته باشد؟
تزریق بوتاکس در واژن می تواند خطراطی را برای فرد به دنبال داشته باشد؟

هزینه درمان واژینیسموس با بوتاکس چقدر است؟

هزینه این روش با توجه به میزان حجم بوتاکس تزریق شده و نوع پزشک متخصص و کلینیک یا مطبی که این درمان در آنجا انجام می شود بستگی دارد .همچنین تغییرات قیمت بوتاکس و دیگر لوازم مورد نیاز برای تزریق آن نیز قیمت این روش درمانی را تحت تاثیر خود قرار می دهند.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال ۱۳۶۱به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و فارغ التحصیل 1368

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال۱۳۷۴ در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه  کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ از سال۱۳۸۶

سابقه کار در زمینه زیبایی های زنان با دستگاه مونالیزاتاچ از سال۱۳۹۴

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

۰۹۱۲۷۳۷۹۸۹۳

اینستاگرام:dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

 

در خمت شما دوستان عزیز هستیم با عنوان هایی در رابطه با بوتاکس که در این زمینه به شما کمک می کند انتخاب بهترین دکتر برای تزریق بوتاکس زیر بغل و بعد از بوتاکس چند ساعت نباید خوابید و بوتاکس صورت برای کدام چروکها موثر است و نحوه تزریق بوتاکس گردن و تزریق ژل و بوتاکس در میرداماد چگونه انجام می شود

بعضی افراد از روی ناآگاهی از تزریق بوتاکس ترس دارند ولی اگر مطالبی مثل  درمان قطعی پتوز ناشی ازبوتاکس و بوتاکس گردن و ورزش بعد از بوتاکس و از بین بردن اثر بوتاکس و رفع چروک گردن با بوتاکس و تزریق بوتاکس برای دیستونی گردن و انجام تاتو بعد از بوتاکس ایرادی ندارد؟ را بخوانید دیگر ترس سابق را نخواهید داشت

وقتی قصد انجام بوتاکس داشتید می توانید مقالات مربوط به بوتاکس را مثل همه چیز درباره اثرات مثبت و منفی بوتاکس و بهترین دکتر برای تزریق بوتاکس و بوتاکس ابرو و نکات قبل و بعد از بوتاکس و قیمت بوتاکس نورونوکس و بهترین کلینیک تزریق ژل و بوتاکس در قیطریه و بوتاکس خط گردن را نیز مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید