میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

رفع چروک گردن با بوتاکس
رفع چروک گردن با بوتاکس

لیست موضوعات

رفع چروک گردن با بوتاکس

امروزه رفع چروک گردن با بوتاکس یکی از بیشترین موارد مراجعه کنندگان به کلینیک های زیبایی برای تزریق بوتاکس می باشد. علت های مختلفی وجود دارد که افراد جهت تزریق بوتاکس به کلینیک ها مراجعه می کنند اما مهم ترین و بیشترین دلیل مراجعه جهت زیبایی و جوان کردن پوست گردن می باشد که معمولاً حضور خانم ها در این مکان ها بیشتر از آقایان می باشد.

رفع چروک گردن با بوتاکس
رفع چروک گردن با بوتاکس

در این مقاله تصمیم داریم تا به سوالاتی در زمینه ی تزریق بوتاکس در ناحیه ی گردن پاسخ دهیم:

  • علت به وجود آمدن چروک های گردن چیست؟
  • بوتاکس گردن در چه مواردی استفاده می شود؟
  • در چه مواردی نمی توان از تزریق بوتاکس در گردن استفاد ه کرد؟
  • برای بوتاکس گردن چقدر باید هزینه کرد؟

 

علت به وجود آمدن چروک های گردن چیست؟

معمولا چین و چروک در قسمت های مختلفی از بدن همچون پوست دست، صورت و نواحی دیگر به وجود می آید که گردن هم  یکی از این نواحی می باشد. بر اثر عوامل محیطی و افزایش سن باعث می شود چروک هایی بر روی پوست این ناحیه ایجاد شود که معمولا کمتر کسی به آن فکرمی کند. اما وقتی این چروک ها و خطوط بر روی گردن بیشتر و عمیق تر می شود باعث می شو که پوست این ناحیه شل و دچار افتادگی شود.

نکته ی مهم آن است که ابتدا باید از بروز این مشکل پیشگیری شود چون درمان و رفع صد درصدی این چروک ها مشکل می باشد زیرا معمولا پوست گردن نسبت به نواحی دیگر ضخیم تر است و بخاطر حرکات زیاد کشش پوست هم بیشتر می شود که همه ی این ها باعث ایچاد چین و چروک می شود.

علت به وجود آمدن چروک های گردن چیست؟
علت به وجود آمدن چروک های گردن چیست؟

بوتاکس گردن در چه مواردی استفاده می شود؟

علاوه بر زیبایی یک سری دلایل دیگر وجود دارد که ممکن است افراد به کلینیک ها برای تزریق بوتاکس گردن مراجعه کنند هدف آنها درمان و پیشگیری از بیماری هایی مانند از بین بردن کجی در سر و گردن، دردهایی مانند سفت شدن عضله های گردن و شل شدن پوست و … می باشد. به خاطر شایع بودن همچین بیماری هایی تزریق بوتاکس در گردن یکی از شایع ترین قسمت ها برای تزریق بوتاکس می باشد.

بوتاکس گردن در چه مواردی استفاده می شود؟
بوتاکس گردن در چه مواردی استفاده می شود؟

در مان بیماری تورتیکولی:

یکی از بیماری های کم سابقه در ناحیه ی گردن بیماری تورتیکولی می باشد که مهمترین علت بروز آن ژنتیک می باشد. نام این بیماری لکیسا است که به صورت غیر ارادی عضلات گردن منقبض می شود و گردن به جلو و عقب می چرخد. پزشکان نام این بیماری را دیستونی گردن می دانند و ممکن است برای هر کسی در هر سنی رخ دهد اما معمولا بین افراد 30 تا 50 سال شایعتر است برای این بیماری هنوز چی درمان قطعی پیدا نشده است. اما می توان با استفاده از تزریق بوتاکس در گردن از رشد این بیماری جلوگیری کرد و گاهاً هم دیده شده که تزریق بوتاکس باعث بهبود این مشکل شده است.

لازم است که بدانید تزریق بوتاکس استاندارد و معتبر اگر تحت نظر پزشک متخصص صورت گیرد نه تنها هیچ عارضه ای ندارد بلکه باعث بهبود این بیماری در افراد می شود.

مقطعی بودن درمان

تنها مشکل این روش در مقطعی بودن درمان می باشد که 4 ماه بیشتر دوام ندارد و مجدداً باید تزریق انجام شود. لازم است که بدانید به هیچ عنوان افراد زیر 18 سال نباید از این روش درمانی استفاده کنند.

بیمارانی که برای بهبود کجی گردن از تزریق بوتاکس استفاده می کنند می توانند برای اینکه نتیجه ی بهتری را کسب کنند در کنار تزریق از شل کننده ی عضلات برای درمان استفاده کنند.

حال اگر بیماری افراد به این شیوه درمان نشود مکن است عوارض شدیدی بیمار را متوجه خود کند از جمله  باعث گسترش این بیماری به قسمت های دیگر بدن مانند کتف، ستون فقرات و همچنین فک شود.

اگر این بیماری به سمت ستون فقرات حرکت کند ممکن است فرد دچار تنگی نخاع شود. افرادی که به این عارضه مبتلا شده اند باید جهت درمان این بیماری هرچه سریع تر اقدام نمایند که مهمترین و بهترین روش برای آن بوتاکس گردن می باشد.

بهبود افتادگی و شل شدن پوست گردن:

دلایلی مانند افزایش سن، تغذیه نامناسب، ورزش نکردن، عدم تحرک، باعث توقف ساخت کلاژن در پوست می شود که موجب شل شدن و افتادگی پوست ناحیه ی گردن می شود. آنهایی که به زیبایی خود اهمیت می دهند این شل شدگی پوست برای آنها ناخوشایند است که موجب می شود برای جوان سازی و درمان آن از تزریق بوتاکس گردن استفاده کنند.

اینتزریق باعث می شود که عضلات گردن فلج شوند و عمل انقباض ماهیچه ها کمتر شود که نتیجه ی آن شادابی و جوان شدن پوست است و از افتادگی پوست جلوگیری می کند.این تزریق باعث می شود که پوست کشیده شود و تولید کلاژن در پوست آغاز شود که خود باعث زیبایی و جوانسازی پوست می شود.

بهبود افتادگی و شل شدن پوست گردن:
بهبود افتادگی و شل شدن پوست گردن:

رفع چین و چروک گردن:

حرکت گردن به وسیله ی ماهیچه های زیادی صورت می گیرد یکی از این ماهیچه ها پلاتیسما نام دارد که هر اندازه این ماهیچه بیشتر منقبض شود و همچنین سفتی ماهیچه ها ی این نواحی باعث می شود چروک های عمودی بر روی گردن ظاهر شود. از روش هایی که می توان برای رفع این چین و چروک ها استفاده کرد تزریق بوتاکس است. اگر خطوط عمیق تر باشد از جراحی برای درمان این مشکل استفاده می شود نام این جراحی لیفتینگ می باشد که حتماً باید توسط متخصص این کار انجام شود. هزینه ی این نوع درمان بیشتر از تزریق بوتاکس است و زمان ببشتری را باید صرف جراحی کرد.

تزریق بوتاکس به عنوان یک روش موثر، کم هزینه و بدون عوارض در ناحیه ی گردن شناخته شده است چون بدون بیهوشی می توان تزریق را انجام داد. تزریق، عضله ی پلاتیسما را مقطعی فلج می کند طوری که دیگر حرکت نداشته باشد که باعث می شود چین و چروک از بین برود و تولید کلاژن جدید باعث شادابی و جوان سازی پوست این ناحیه شود.

رفع چین و چروک گردن:
رفع چین و چروک گردن:

در چه مواردی نمی توان از تزریق بوتاکس در گردن استفاد ه کرد؟

تزریق بوتاکس علاوه بر مزیت های زیادی که دارد نمی توان از آن برای تمام سنین استفاده کرد. استفاده از این روش برای افراد زیر 18 سال و همچنین افراد بالای 70 سال به خاطر مشکلاتی نظیر مشکل عصبی به نام میاستینا، آنهایی که ضعف عظله دارند و همچنین آنهایی که قرص های تتراسایکلین و جنتامایسین مصرف دارندمنع شده است و  نباید به هیچ عنوان از تزریق بوتاکس برای درمان استفاده کنند. چون علاوه بر اینکه بیماری را بهبود نمی دهد بلکه باعث تشدید آن می شود.

برای بوتاکس گردن چقدر باید هزینه کرد؟

در کلینیک های مختلف با توجه به نوع بوتاکس و برندی که استفاده می شود و همچنین توجه به اینکه در چه ناحیه ای قرار است تزریق شود قیمت ها متفاوت می باشد. معمولا خطوطی که در ناحیه ی گردن ایجاد می شود به خاطر ضخامت پوست گردن عمیق تر از نواحی دیگر است و احتیاج به تزریق بیشتر می باشد و زمان بیشتری باید برای این کار صرف شود.

برای اینکه تزریق بوتاکس گردن نتیجه ی مطلوب تری داشته باشد باید به قسمت ناحیه ی قدامی عضله پلاتیسما بیشتر اهمیت داد چون این عضله پهن می باشد و تمام قسمت تحتانی صورت را شامل می شود. امیدواریم با خواندن این مقاله اطلاعات کافی در زمینه ی تزریق بوتاکس گردن به شما داده باشیم.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و فارغ التحصیل 1368

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه موفق از سال 86 در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ

سابقه درخشان از سال 94 در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا تاچ

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

توجه داشته باشید که موضوعاتی مانند تزریق ژل و بوتاکس در میرداماد چگونه انجام می شود و انتخاب بهترین دکتر برای تزریق بوتاکس زیر بغل و بعد از بوتاکس چند ساعت نباید خوابید و درمان واژینیسموس با بوتاکس چگونه انجام می شود و بوتاکس صورت برای کدام چروکها موثر است و انجام تاتو بعد از بوتاکس مشکلی ندارد؟ برای شما بسیار مفید می باشند و با خواندن آنها می توانید در مورد بوتاکس اطلاعات کسب کنید

اگر از تزریق بوتاکس و کارهای بعداز بوتاکس اطلاعات خاصی ندارید می توانید  با مطالعه مطالبی مثل تزریق بوتاکس برای دیستونی گردن و کلینیک تزریق ژل و بوتاکس در قیطریه و قیمت بوتاکس نورونوکس و بوتاکس گردن و از بین بردن اثر بوتاکس و نحوه تزریق بوتاکس گردن اطلاعات خود رابروز کنید

قصد داریم امروز شما را با چند موضوع مفید آشنا کنیم موضوعاتی مثل ورزش بعد از بوتاکس و همه چیز درباره اثرات مثبت و منفی بوتاکس و درمان پتوز ناشی ازبوتاکس و نحوه بوتاکس خط گردن و بهترین دکتر برای تزریق بوتاکس و بوتاکس ابرو و نکات قبل و بعد از بوتاکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید