میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

تاتو بعد از بوتاکس
تاتو بعد از بوتاکس

لیست موضوعات

تاتو بعد از بوتاکس

امروز با بررسی موضوع تاتو بعد از بوتاکس با شما همراهیم.

تاتو بعد از بوتاکس شاید دغدغه افرادی باشد که مدت کوتاهی است که بوتاکس را انجام داده اند و الان در حال حاضر در پی این هستند که به نتیجه درستی برسند که در چه صورتی می توانند بعد از تزریق بوتاکس تاتو را انجام دهند و یا باید احتیاط هایی در این میان در نظر گرفته شود.

تاتو بعد از بوتاکس
تاتو بعد از بوتاکس

در ادامه مقاله به سوالاتی که شاید برای شما نیز پیش بیاید با هم همراهیم.

تاتو بعد از بوتاکس در چه زمانی می تواند انجام شود؟

علت استقبال افراد از روش های انجام زیبایی در چیست؟

تزریق بوتاکس چگونه انجام می شود؟

نواحی مورد استفاده برای بوتاکس چه قسمت هایی هستند؟

عارضه های ناشی از بوتاکس چیست؟

آیا استفاده از بوتاکس محدودیت سنی دارد؟

نکات قابل توجه بعد از بوتاکس چیست؟

چند مورد از معایب و مزایای تاتو را بیان کنید؟

 

تاتو بعد از بوتاکس در چه زمانی می تواند انجام شود؟

خیلی از افراد ترجیح می دهند بعد از انجام بوتاکس بلافاصله تاتو را انجام دهند، پزشکان باور دارند که بهتر است فاصله ای بین استفاده از این دو روش وجود داشته باشد، و حداقل یکی دو هفته بعد از انجام بوتاکس فرد صبر کند بعد تاتو را انجام دهد تا با این شیوه ماده بوتاکس در پوست او حرکت نکند و ماندگاری آن از بین نرود.

دلیل پزشکان برای این مطلب نیز این است که بوتاکس بلافاصله بعد از تزریق اثرات خود را نشان نمی دهد و  معمولا چند روز مثلا حدود یک هفته بعد از بوتاکس است که اثرات آن نمایان می شود. بنابراین احتیاط در این موارد می تواند به سلامت فرد کمک کند.

تاتو بعد از بوتاکس در چه زمانی می تواند انجام شود؟
تاتو بعد از بوتاکس در چه زمانی می تواند انجام شود؟

علت استقبال افراد از روش های انجام زیبایی در چیست؟

امروزه روش های زیادی برای استفاده بهتر افراد از زیبایی خود ایجاد شده است، معمولا روش هایی که در سال های گذشته وجود داشت احتیاج به عمل جراحی سخت داشتند و یا روش های موقتی و خیلی کوتاه مدت بودند که افراد را برای مدتی راضی نگه می داشت و بعد تأثیرات آن از بین می رفت

اما امروزه استفاده از روش های نیمه دائمی و دائمی پیشرفت زیادی داشته و افراد روز به روز متقاضی بیشتر این روش ها می شوند، چون هم فرد فرصت لازم برای احیای مجدد هر روزه آن ها را نداشته باشد مشکلی ایجاد نمی کند و هم اینکه فرد حس بهتری را دریافت می کند.

تزریق بوتاکس چگونه انجام می شود؟

بوتاکس از یک سم به وجود می آید و حتی تزریق کم از این سم در ماهیچه های افراد فعالیت ها را کمتر می کند و با این شیوه خطوطی که در روی صورت به علت فعالیت بیش از حد ماهیچه مانند چین و چروک ایجاد شده را کمتر می کند و فرد بعد از انجام این عمل با صورتی جوانتر و بهتر مواجه می شود و با صورت جذاب تر و جوانتر حس بهتری نسبت به ظاهر خود دریافت می کند.

تزریق بوتاکس چگونه انجام می شود؟
تزریق بوتاکس چگونه انجام می شود؟

نواحی مورد استفاده برای بوتاکس چه قسمت هایی هستند؟

معمولا افراد برای نقاطی از صورت خود مانند پیشانی و خطوط ایجاد شده در اثر زخم، خطوط دور چشم، میتوان از تزریق بوتاکس استفاده کرد، هم چنین معمولا برای افرادی که زیاد عرق می کنند و یا افرادی که بیماری میگرن دارند زیر استفاده می شود.

عارضه های ناشی از بوتاکس چیست؟

معمولا بعد از انجام بوتاکس افراد عوارضی را مشاهده کنند، اصلی ترین عارضه ای که افراد را زیاد درگیر خود می کند عارضه افتادگی پلک افراد است اما در این شرایط بعد از چند هفته دور چشم فرد به حالت عادی بر می گردد، در خیلی از افراد که حساسیت های خاص داشته باشند و یا اینکه داروی تزریق شده بوتاکس برای آنها تقلبی باشد باعث ایجاد آلرژی، متورم شدن و در بعضی مواقع قرمزی می شود.

 

آیا استفاده از بوتاکس محدودیت سنی دارد؟

باید گفت که هر چه فرد سنش پایین تر باشد به خصوص قبل از سنین جوانی بخواهد از بوتاکس استفاده کند برای او خطرات بیشتری دارد، چون صورت او در معرض مشکلات پوستی شاید قرار دارد.  بهتر است که پزشک متخصص برای نتیجه گیری بهتر و به جلوگیری از عوارض بیشتر،  به سن فرد توجه کند.

نکات قابل توجه بعد از بوتاکس چیست؟

فردی که بر روی پوست خود عمل بوتاکس را انجام می دهد بهتر است که تا یک روز بعد از این کار روی ناحیه ای که بوتاکس تزریق شد ه است دست نکشد و یا اینکه این ناحیه را ماساژ ندهد، چون در خیلی از موارد پیش آمده که با انجام این عمل، ماده تزریق شده در نواحی اطراف جابجا شده است.

فرد اگر بر روی صورت خود عمل بوتاکس انجام داده است بهتر است از اینکه در هنگام خواب سر خود را بر روی بالش بگذارد خودداری کند.

بهتر است تا حدود یک الی دو هفته فرد از اینکه انجام ورزش های سنگین خودداری کند.

فرد در معرض آفتاب یا مکان های که باعث انتقال گرمای زیاد به صورت او می شود خوداری کند، بهتر است از داروهای مسکن نیز تا چند وقت بعد از این عمل استفاده نکند.

نکات قابل توجه بعد از بوتاکس چیست؟
نکات قابل توجه بعد از بوتاکس چیست؟

چند مورد از معایب و مزایای تاتو را بیان کنید؟

مزایای استفاده از تاتو

در افرادیکه ریزش ابروها در آنها زیاد می باشد انجام تاتو باعث می شود که از راه رنگ و شکل مناسب در استفاده از این روش جای خالی ابروی فرد مشخص نباشد.

هم چنین در صورت افراد شکل انجام تاتو چون به صورت دائمی است باعث تغییر بیشتر در صورت به خصوص حالت چشم و جلوه بهتر به صورت افراد می شود .

معایب تاتو

تاتو درد دارد و همین درد که بعضی مواقع شاید با خونریزی نیز همراه باشد باعث می شود که فرد رضایت کافی را نداشته باشد. در خیلی از موارد که رنگ استفاده شده طبیعی نمی باشد فرد لازم است بعد از مدت کوتاهی مجدد تاتو را انجام دهد .

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و فارغ التحصیل 1368

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه کار از سال 86 در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ

سابقه کار در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا از سال 94 :

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس :

09127379893

161 930 22 021

اینستاگرام:dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

اگر در این موارد یعنی بوتاکس صورت برای کدام چروکها موثر است و بوتاکس ابرو و تزریق ژل و بوتاکس در میرداماد و ورزش بعد از بوتاکس و انتخاب بهترین دکتر برای تزریق بوتاکس زیر بغل و نکات قبل و بعد از بوتاکس اطلاعات لازم و مورد نیاز را ندارید با کلیک بر روی هر موضوع آن را مطالعه کنید

کلینیک تزریق ژل و بوتاکس در قیطریه و از بین بردن اثر بوتاکس و بهترین دکتر برای تزریق بوتاکس و بوتاکس خط گردن و بوتاکس گردن و همه چیز درباره ی اثرات مثبت و منفی بوتاکس و قیمت بوتاکس نورونوکس مواردی که نام برده شد با این هدف تهیه شده اند تا شما آنها را مطالعه و اطلاعاتتان را بروز کنید

ما تا زمانی که کاملا با مفهوم بوتاکس آشنا شوید در کنارتان می مانیم از این رو برای شما چند مقاله با اینموضوع تدارک دیده ایم مانند بعد از بوتاکس چند ساعت نباید خوابید و چگونگی رفع چروک گردن با بوتاکس و درمان واژینیسموس با بوتاکس و نحوه تزریق بوتاکس گردن و درمان پتوز ناشی ازبوتاکس چگونه است و تزریق بوتاکس برای دیستونی گردن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید