میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

بهترین دکتر برای تزریق بوتاکس
بهترین دکتر برای تزریق بوتاکس

لیست موضوعات

بهترین دکتر برای تزریق بوتاکس

در این مقاله به بررسی بهترین دکتر برای تزریق بوتاکس می پردازیم. متخصص بودن و تجربه کافی داشتن از ویژگی های مهم یک پزشک خوب برای تزریق بوتاکس است.

در این مقاله پاسخ مناسبی برای سوالات زیر ارائه می دهیم:

  • بوتاکس چیست؟
  • تفاوت بوتاکس و ژل؟
  • بهترین دکتر برای تزریق بوتاکس؟
  • اقدامات لازم قبل از تزریق بوتاکس؟
  • بعد از تزریق بوتاکس چه مراقبت هایی لازم است؟

 

بهترین دکتر برای تزریق بوتاکس
بهترین دکتر برای تزریق بوتاکس

بوتاکس چیست؟

اگر بخواهیم ماده ی اصلی که بوتاکس از آن گرفته می شود را نام ببریم باید به سمی به نام بوتولنیوم اشاره می کنیم. گر چه ماده اصلی آن یک سم است اما در هنگام استفاده از آن نگران نباشید زیرا این سم در دوز خیلی پایین مورد استفاده قرار می گیرد و خطری شما را تهدید نخواهد کرد. اما همین دوز پایین باعث می شود که عصب ها و عضلات زیر پوست شما فلج شوند. همین فلج شدن است که چین و چروک را از بین می برد و دیگر اثری از آن باقی نمی گذارد.

زیرا هنگامی که بوتاکس به قسمتی از صورت شما تزریق می شود بر روی گیرنده های عصبی اثر می گذارد و کار این گیرنده ها را مختل می کند. اگر بخواهیم به زبان ساده توضیح دهیم یعنی با از بین رفتن گیرنده ای عصبی سلول های موجود در بافت صورت هیچ اتصالی با یکدیگر ندارند پس چین و چروکی هم مشاهده نمی شود.

البته لازم است بگوییم که این اختلال در کار گیرنده های عصبی دائمی نیست. سیستم عصبی توانایی احیا این گیرنده ها را دارد پس می توان نتیجه گرفت که تزریق بوتاکس راه حلی دائمی نیست و احتیاج به تمدید دارد.

بوتاکس چیست؟
بوتاکس چیست؟

تفاوت بوتاکس و ژل؟

بوتاکس عموما برای رفع چین و چروک های صورت به کار می رود خصوصا چین و چروک های عمیق.

اما ژل به جز رفع چین و چروک کاربرد های دیگری هم دارد به عنوان مثال برای پر کردن و حجیم کردن لب ها بسیار کاربردی است. به علاوه برای پر کردن قسمت هایی از صورت که چال افتاده است مناسب است مثلا اگر بر اثر جای جوش صورت شما فرو رفتگی هایی دارد با خیالی راحت با تزریق ژل می توانید آن را احیا کنید.

در حالت کلی می توان گفت که بوتاکس ماندگاری بیشتری نسبت به ژل ها دارد زیرا ژل ها از ماده ای ساخته می شوند که بدن قدرت و توانایی جذب آن را دارد. اما بوتاکس هرگز جذب نمی شود. البته اگر چین و چروک های شما عمیق هستند بوتاکس بهترین گزینه است.

تفاوت بوتاکس و ژل؟
تفاوت بوتاکس و ژل؟

بهترین دکتر برای تزریق بوتاکس؟

تزریق بوتاکس گر چه ساده به نظر می رسد اما برای تزریق آن نیاز به تخصص خاصی دارد که هر کسی از عهده آن بر نمی آید.

پزشکی که برای تزریق بوتاکس انتخاب می کنید باید تجربه کافی در این باره را داشته باشد زیرا تزریق بوتاکس بسیار حساس است و اگر مشکلی پیش بیاید جبران آن علاوه بر هزینه زیاد برای شما و همین طور وقتی که باید برای آن صرف کنید گاهی اعتماد به نفس شما را نیز نشانه می گیرد البته این در صورتی است که اشتباه به وجود آمده قابلیت جبران داشته باشد. گاهی شاهد اشتباهاتی هستیم که جبران ناپذیر هستند.

پس به هیچ عنوان تزریق بوتاکس را در هیچ جایی جز مراکز معتبر و توسط هیچ کسی جز پزشک متخصص انجام ندهید. پیشنهاد ما به شما کلینیک تخصصی دکتر زرگنج فرد می باشد

بعد از تزریق بوتاکس چه مراقبت هایی لازم است؟

از مهمترین کار هایی که بعد از تزریق بوتاکس باید انجام دهید این است که هیچ کاری نکنید. بله درست خواندید گفتیم که بوتاکس به گیرنده های عصبی متصل می شود و آن ها را فلج می کند. برای این اتصال زمانی در حدود 2 ساعت لازم است پس در این دو ساعت فقط بنشینید و هیچ کار خاصی که احتیاج به تحرک دارد را انجام ندهید.

در این 2 ساعت توجه کنید که به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی نباید محل تزریق را ماساژ دهید. زیرا با انجام این حرکات سم موجود در بوتاکس را به محل های دیگر هدایت می کنید یا به اصطلاح آن را رکت می دهید.

پزشکان گاهی توصیه می کنند که بعد از این 2 ساعت نشستن این نکته را نیز رعایت کنید که 4 ساعت بعد از تزریق بوتاکس هرگز دراز نکشید. درراز کشیدن هم به اندازه ماساژدادو و لمس کردن می تواند خطر آفرین باشد. از عوارض آن می توان به این اشاره کرد که ممکن است باعث افتادگی پلک شود و تا 3 ماه هم به هیچ عنوان قابل رفع نیست. پس اگر به سلامت و زیبایی خود اهمیت می دهید نکات بالا را رعایت کنید.

بعد از تزریق بوتاکس چه مراقبت هایی لازم است؟
بعد از تزریق بوتاکس چه مراقبت هایی لازم است؟

اقدامات لازم قبل از تزریق بوتاکس؟

از اقدامات بسیار مهمی که باید قبل از تزریق بوتاکس انجام دهید این است که در انتخاب پزشک خود دقت لازم را داشته باشید. گاهی ممکن است بعضی از پزشکان برای سود بیشتر خود از مارک های نامرغوب استفاده کنند و در هنگام استفاده موارد بهداشتی از قبیل استریل و ضد عفونی کردن را رعایت نکنند. پس علاوه به دقت در انتخاب پزشک مطمعن شوید که در مراکز معتبری بوتاکس تزریق می کنید.

از دیگر مواردی که باید قبل از تزریق بوتاکس رعایت کنید این است که دارو های رقیق کننده خون مثل آسپرین مصرف نکنید. مصرف آسپرین یک هفته قبل از تزریق بوتاکس باعث می شود که بعد از تزریق بوتاکس شاهد کبودی زیادی در اطراف محلی که بوتاکس تزریق کرده اید باشید.

البته این کبودی همیشگی نیست و بعد از تقریبا 10 روز نا پدید می شود. اما وقتی می توانید با انجام ندادن کاری به راحتی از آن جلوگیری کنید چرا باید چندین روز این کبودی ها را تحمل کنید.

اقدامات لازم قبل از تزریق بوتاکس؟
اقدامات لازم قبل از تزریق بوتاکس؟

نتیجه گیری:

بوتاکس را می توان از بهترین روش های رفع چین و چروک صورت دانست که اگر در انتخاب مرکز تزریق و پزشکی که این کار را برای شما انجام می دهد دقت کافی را داشته باشید می توان احتمال خطر آفرین بودن آن را به میزان قابل توجهی کاهش داد تا جایی که می توان آن را از ایمن ترین و بی خطر ترین راه ها نامید.

از همراهی شما دوستان عزیز در این مقاله کمال تشکر و قدر دانی را داریم.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1368 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و فارغ التحصیل 1368

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگه علوم پزشکی اراک

23 سال تجربه موفق در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنینی از جمله واژینیسموس

سابقه 12 سال کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ

سابقه 5 سال کار در زمینه زیبایی های زنان :

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

کار با دستگاه  مونالیز

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

ایمیل :info@drzarganj.com

 

رسیدن به اطلاعات کامل در مورد بوتاکس مستلزم مطالعه دقیق موضوعاتی مثل بوتاکس صورت برای کدام چروکها موثر است و بوتاکس گردن و درمان واژینیسموس با بوتاکس و بوتاکس خط گردن و همه چیز درباره اثرات مثبت و منفی بوتاکس و کلینیک تزریق ژل و بوتاکس در قیطریه است

به طور کامل موضوعاتی مثل نحوه تزریق بوتاکس گردن و تزریق بوتاکس برای دیستونی گردن و قیمت دقیق بوتاکس نورونوکس و انجام تاتو بعد از بوتاکس ایرادی ندارد؟ و نکات مهم قبل و بعد از بوتاکس و درمان قطعی پتوز ناشی ازبوتاکس را بخوانید و بعد از خواندن یک کلینیک خوب برای بوتاکسپیدا کنید که ما به شما کلینیک دکتر زرگنج فرد را پیشنهاد می کنیم

 و تزریق ژل و بوتاکس در میرداماد چگونه انجام می شود و ورزش بعد از بوتاکس و رفع چروک گردن با بوتاکس چگونه انجام می شود و بعد از بوتاکس چند ساعت نباید خوابید و انتخاب بهترین دکتر برای تزریق بوتاکس زیر بغل و از بین بردن اثر بوتاکس چگونه انجام می شود و انجام بوتاکس ابرو با عنوان هایی که ذکر شد می توانید دقیقا بر روی بحث بوتاکس مسلط شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با یک کلیک تماس بگیرید