میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

همه چیز در مورد تزریق ژل لب
همه چیز در مورد تزریق ژل لب

لیست موضوعات

همه چیز در مورد تزریق ژل لب

در این مقاله قصد داریم به همه چیز در مورد تزریق ژل لب بپردازیم :

یکی از قسمتهایی که در زیبایی صورت و جوان نشان دادن چهره نقش مهمی را ایفا می کند لب می باشد . معمولا افراد لب ها نسبتا بزرگ و حجم را ترجیح می دهند به لبهای صاف به همین دلیل بیشتر به دنبال این هستند که تزریق ژل را در این ناحیه داشته باشند .

با افزایش سن لبها کوچک می شود و فاصله آن از بینی زیاد می شود و قوانین زیباسازی لبها را تغییر می دهد و یک راه برای جوانسازی لبها نیز می تواند تزریق ژل به میزان کمتری باشد .

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم

روشهای جوانسازی لب ها چیست ؟

تزریق برای چه قسمتهایی استفاده  می شود ؟

جنس ژل های تزریق لب چیست ؟

فرم کلی لب ها بعد از تزریق ژل لب چیست ؟

آیا بعد از تزریق ژل لب ممکن است ژل ها حرکت کنند ؟

همه چیز در مورد تزریق ژل لب
همه چیز در مورد تزریق ژل لب

روشهای جوانسازی لب ها

معمولا زمانی که سن بالا می رود کم کم از حجم لب کم می شود و لب ها به صورت ناخودآگاه به سمت داخل کشیده می شود و این مسئله ممکن است برای بعضی از افراد آزار دهنده باشد به همین منظور اکثر افراد تصمیم میگیرند روش های جوانسازی را برای این ناحیه از صورتشان  انجام دهند ، که اکثر این افراد معمولا بانوان می باشد . در زیر به روش ها جوانسازی لب ها اشاره کرده ایم  :

  • بوتاکس : یکی از روشهای جوانسازی لب بوتاکس می باشد . بهتر است برای این روش از یک دکتر خبره کمک بگیرید که با هنری که دارد تزریق را در ناحیه ای مناسب انجام دهد . تزریق بوتاکس در لبها را به طور کاملا طبیعی حجیم میکند .و چین و چروک های احتمالی اطراف لب را از بین می برد .
  • تزریق چربی : این روش یکی از روش های بی خطر برای حجیم کردن لبها می باشد زیرا از چربی بدن خود فرد در حد بسیار کمی گرفته می شود و در لب هایش تزریق می شود . این روش علاوه بر حجیم کردن لبها وظیفه جوانسازی لبها را برعهده  دارد .
  • تزریق ژل : یکی دیگر از روش های جوانسازی لبها تزریق ژل می باشد در این روش معمولا از ژل هایی که حاوی کلاژن هستند استفاده می شود ، این ژلها بیشتر از حجم دادن به لبها وظیفه دارد که آنها را جوانتر وشادابتر نشان دهد .
روشهای جوانسازی لب ها
روشهای جوانسازی لب ها

قسمت هایی که میتوان ژل تزریق کرد

ژل برای پر کردن قسمتهایی از بدن استفاده می شود مانند :

  • گودی هایی که در صورت میباشد مانند : گودی زیر چشم
  • برای حجم دادن به گونه ها استفاده می شود این روش بیشتر برای افرادی که صورت لاغری دارند استفاده می شود .
  • بعضی از افراد بین گونه و بینی شان دارای شیار هستند که صورت آنها را لاغرتر نشان می دهد این افراد می توانند با تزریق ژل صورت خود را پرتر نشان دهند .
  • برای از بین بردن خطوط خنده می توان از ژل ها استفاده کرد
  • یکی از رایج ترین روش ها استفاده از تزریق ژل ، تزریق ژل لب یا خط لب می باشد .

برای تمامی موارد بالا باید از یک برند ژل استفاده کرد ، زیرا هر برند دارای یک نوع کارایی می باشد و همچنین روش تزریق هر کدام متفاوت می باشد مثلا بعی باید در لایه میانی پوست و بعضی دیگر باید کمی عمیق تر تزریق شوند به همین دلیل پیشنهاد ما به شما این است که قبل از هرکاری یک پزشک با تجربه در این  زمینه پیدا کنید تا از عوارض جبران ناپذیر احتمالی تزریق ژل جلوگیری کنید .

قسمت هایی که میتوان ژل تزریق کرد
قسمت هایی که میتوان ژل تزریق کرد

جنس ژل تزریق لب

بهترین نوع ژل ، ژلی می باشد که بیشترین سازگاری با بدن را داشته  باشد ، بدن را نسبت به واکنش های ایمنی تحریک نکند و در آینده به توده های سرطانی تبدیل نشود . معمولا برای اینکه حرکت لب ها به دلیل صحبت کردن در طول شبانه روز زیاد می باشد ، خونرسانی در لب ها زیاد اتفاق می افتد به همین دلیل ماندگاری  ژل ها در ناحیه لب ها بیشتر از نواحی دیگر می باشد .

پیشنهاد ما به شما این است که اگر بار اول است که تزریق ژل لب را انجام می دهید از ژلهای دائمی استفاده کنید زیرا معمولا این ژل ها حساسیت زا هستند و اگر از فرم لب ها خسته شدید و ناراضی بودید دردسر برای خارج کردن ژل نمی کشید . همچنین بهتر است برای تزریق ژل در این ناحیه از ژل هایی که حاوی هیالورونیک هستند استفاده شود زیرا این ژل سازگاری بیشتری با لب ها دارد .

جنس ژل تزریق لب
جنس ژل تزریق لب

فرم کلی لب ها بعد از تزریق ژل لب

تزریق ژل لب می تواند در دور لب یا در لب باشد که این انتخاب خود فرد می باشد که با توجه به سلیقه فرد تزریق انجام می شود . هزینه تزریق خط لب با تزریق در خود لب متفاوت می باشد زیرا میزان ژل تزریقی متفاوت می باشد .

اگر برای هر دو روش از ژل هایی که بعد از گذشت زمان ماندگاری جذب شوند استفاده  کنید هیچ تغییری در حالت کلیی لب ها ایجاد نمی شود .

فرم کلی لب ها بعد از تزریق ژل لب
فرم کلی لب ها بعد از تزریق ژل لب

حرکت ژل ها بعد از تزریق ژل لب

یکی از عوارضی که تزریق ژل لب دارد رابطه مستقیمی با استاندارد نبود ژل دارد اگر ژل ها غیر استاندارد باشد به مرور زمان ژل ها حرکت می کند و ظاهری بسیار زشت را به وجود می آورد .

از دیگر عوارضی که به طور طبیعی بعد از هر تزریق امکان دارد اتفاق بیفتد تورم ، کبودی ایجاد حساسیت و نامتقارنی می باشد  . تمامی این عارض در صورت انتخاب یک مرکز زیبایی معتبر و همچنین انتخاب یک پزشک با تجربه قابل پیشگیری می باشد . دقت داشته باشید دکتری که انتخاب میکند فقط دکتر متخصص پوست و یا جراح پلاستیک  باشد .

حرکت ژل ها بعد از تزریق ژل لب
حرکت ژل ها بعد از تزریق ژل لب

نتیجه گیری

امروزه اکثر افراد به خصوص بانوان به دنبال این هستند که لبهای شاداب و جوان تری داشته باند به همین منظور اقدام به تزریق ژل می کنند . برای تزریق ژل از ژل های حاوی هیالورونیک اسید استفاده می شود که متناسب به بافت لبها می باشد .

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و فارغ التحصیل 1368

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه درخشان ازسال 86 در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ

سابقه موفق از سال94 در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا تاچ

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

مشاوره در زمینه مراقبت بعد از تزریق ژل لب

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام : dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

 

کسب اطلاعات کافی در زمینه ژل لب برای شما کاربران بسیار مهم است از اینکه در رابطه با موضوعات ژل لب پرنسس و مدل ژل لب و انواع تزریق ژل لب و انواع ژل لب اطلاعات داشته باشید

ما مقاله هایی همچون هزینه تزریق ژل لب و تزریق ژل لب درد دارد ؟ و راه های از بین بردن ژل لب و ژل لب رووفیل را تهیه کرده ایم در اختیار شما کاربران قرار می دهیم تا مطالعه کنید

همیشه کسانی که برای ژل لب اقدام می کنند اطلاعات کافی در رابطه با آن ندارند به همین دلیل ما شما را با مقالاتی همچون تاثیر گرما بر ژل لب و اقدامات پس از تزریق ژل لب و ژل لب پرفکتا و ژل لب نورامیس آشنا می کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید