میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

همه چیز درباره اثرات مثبت و منفی بوتاکس
همه چیز درباره اثرات مثبت و منفی بوتاکس

لیست موضوعات

همه چیز درباره اثرات مثبت و منفی بوتاکس

در این مقاله قصد داریم به همه چیز درباره اثرات مثبت و منفی بوتاکس بپردازیم :

مقدمه

انسان از گذشته تا به امروز به دنبال زیبایی بوده است و خواهد بود . در گذشته برای جوان ماندن و زیبایی صورت از گیاهان دارویی بیشتر استفاده می شد اما امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی راههای زیادی برای زیبایی و جوان ماند صورت وجود دارد یکی از این روش ها بوتاکس می باشد .

بوتاکس یکی از پرطرفدار ترین روش هایی است که افراد برای زیبایی و جوان ماندن  استفاده می کنند .  اما پیشنهاد ما به شما این است که قبل از تزریق بوتاکس همه چیز درباره اثرات مثبت و منفی بوتاکس را به خوبی بدانید ، برا اینکه اطلاعات خود را در این زمینه بالا ببرید بهتر است حتما با ما تا انتها همراه باشید .

همه چیز درباره اثرات مثبت و منفی بوتاکس
همه چیز درباره اثرات مثبت و منفی بوتاکس

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم

بوتاکس چیست ؟

موارد استفاده  از بوتاکس چیست ؟ آیا فقط برای زیبایی استفاده می شود ؟

تزریق بوتاکس به چه صورت انجام می شود ؟

زمان تاثیر بوتاکس به چه صورت است ؟

چه افرادی نباید تزریق بوتاکس را انجام دهند ؟

همه چیز درباره اثرات مثبت و منفی بوتاکس
همه چیز درباره اثرات مثبت و منفی بوتاکس

بوتاکس و شرایط نگهداری آن

بوتاکس از سم باکتری کلستریدیوم بوتولینیوم می باشد و در صورتی که در قوط های در بسته در زمان زیادی بماند تبدیل به یک  سم بسیار خطرناکی می شود به همین دلیل باید  قبل از استفاده حدود بیست دقیقه در آب کاملا جوش قرار بگیرد .

یکی از شرایط نگهداری بوتاکس این است که بعد از تولید تا زمانی که استفاده می شود در دمای صفر الی دو درجه سانتی گراد قرار بگیرد .

بوتاکس و شرایط نگهداری آن
بوتاکس و شرایط نگهداری آن

موارد کاربردی بوتاکس

یکی از موارد که پیرامون همه چیز درباره اثرات مثبت و منفی بوتاکس این است که با کاربردهای مختلف آن آشنا شوید :

  • یکی از کاربردهایی بوتاکس در علم پزشکی این است که در درمان میگرن بسیار مفید می باشد و تحت زیادی سردرد های میگرنی را برطرف میکند .
  • یکی دیگر از کاربردهای بوتاکس در علم پزشکی این است که برای کجی و در های گردنی که بر اثر سفتی عضلات است بسیار مفید می باشد .
  • برای رفع اسپاسم های آرنج ، انگشتها و مچ دست بسیار مفید می باشد .
  • برای اسپاسم هایی که در چشم اتفاق می افتد بسیار مفید است . همچنین اسپاسم های به نام بلفارواسپاسم که در پلک اتفاق می افتد استفاده می شود .
  • برای پیشگیری از عرق کردن های زیاد می توانید از تزریق بوتاکس استفاده کنید . این تزریق برای قسمت های مختلف بدن که عرق می کند استفاده می شود .
  • درمان زیبایی بوتاکس بسیار متفاوت است و برای از بین بردن چین و چروک ها و حجم دادن طبیعی لب و گونه استفاده می شود .
موارد کاربردی بوتاکس
موارد کاربردی بوتاکس

روش تزریق بوتاکس

در ابتدا بوتاکس به صورت پودر می باشد و در بسته های یک ، دو و سه نفره می باشد . دقت داشته باشید بسته های سه نفره باید به صورت همزمان استفاده شود زیرا اگر در بسته باز شود نمی توانید به صورت مدت طولانی آنرا نگه دارید . تزریق بوتاکس درد زیادی ندارد و از بی حسی برای تزریق استفاده نمی شود و در مطب و یا مرکز زیبایی انجام می شود و حدود ده دقیقه برای هر ناحیه انجام می شود .

برای تزریق پودر بوتاکس را با محلولی ترکیب می کنند و با استفاده از سرنگ سوزن انسولین که بسیار نازک است تزریق انجام می شود .

به طور معمول پزشک قبل از اینکه تزریق بوتاکس را انجام دهد از کمپرس یخ را بر روی  ناحیه هایی که تزریق قرار است انجام شود میگذارد تا بی حس شود و تزریق به راحتی انجام شود و بیمار اذیت نشود . بعد از تزریق فرد می تواند صورت خود را بشود و به فعالیت های روزانه خود ادامه دهد .

روش تزریق بوتاکس
روش تزریق بوتاکس

زمان تاثیر بوتاکس

بهتر است برای اینکه به اثرات مثبت و منفی بوتاکس اشراف کامل داشته باشید این را بدانید که بوتاکس بعد از سه روز تاثیر خود را نشان می دهد و تا هفته چهارم به صورت واضح دیده می شود .

این  روند ادامه دارد تا 4 الی 6 ماه بعد از تزریق که ماندگار می باشد ، این مدت در هر بیمار با توجه به شرایط جسمی که دارد متفاوت است ، معمولا افرادی که دارای سن بالایی هستند ماندگاری بوتاکس برای آنها حدود چهار ماه می باشد و برای افرادی که شرایط جسمی مناسب دارند ماندگاری تا شش ماه است .

بعد از اتمام دوره ماندگاری بوتاکس فرد می تواند دوباره نسبت به تزریق بوتاکس اقدام کند . در صورتی که تزریق انجام نشود دوباره چین و چروک ها بر می گردد.

دقت داشته باشید نحوه تزریق بوتاکس در نتیجه بسیار مهم است مثلا اگر قصد دارید علاوه بر برطرف کردن چین و چروک ها ، ابروهایتان را نیز بالا ببرید باید به پزشکی مراجعه کنید که در این زمینه تجربه بالاتری داشته باشد .

زمان تاثیر بوتاکس
زمان تاثیر بوتاکس

افرادی که نباید تزریق بوتاکس را انجام دهند

در زیر به افرادی که تزریق بوتاکس برای آنها مضر می باشد اشاره کرده ایم :

  • اگر فردی به یک نوع از بوتاکس حساسیت دارد بهتر است از برندهای دیگر استفاده نکند . زیرا مطمئنا به برندهای دیگر حساسیت دارد .
  • اگر فردی به تخم مرغ حساسیت دارد بهتر است از بوتاکس استفاده نکند .
  • اگر در ناحیه ای که قصد دارید تزریق بوتاکس را انجام دهید دچار عفونت شده است بهتر است تزریق بوتاکس را انجام ندهید .
  • افرادی که دارای بیماریهای استخوانی و عضلانی هستند مانند ALS و میاستنی گراو نباید بوتاکس را تزریق کنید .
افرادی که نباید تزریق بوتاکس را انجام دهند
افرادی که نباید تزریق بوتاکس را انجام دهند

نتیجه گیری

یکی از روش های زیبایی و جوانسازی بوتاکس می باشد . این روش به صورت پودر می باشد و برای تزریق با محلولی ترکیب می شود و سپس در مدت زمان حدود ده دقیقه انجام می شود و بعد از آن فرد می تواند به فعالیت های روزانه اش بپردازد .

بهتر است افرادی که دارای بیماریهای استخوانی و عضلانی هستند و همچنین حساسیت غذایی به تخم مرغ دارند از بوتاکس استفاده نکند . دقت داشته باشید ماندگاری بوتاکس برای هر فرد متفاوت است مثلا برای افرادی که وضعیت جسمانی مناسب دارند ماندگاری نزدیک به شش ماه و برای افرادی که سن بالای دارند ماندگاری نزدیک به چهار ماه دارد .

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و فارغ التحصیل 1368

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه درخشان از سال 86در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ

سابقه درخشان از سال 94در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا تاچ

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

مشاوره در زمینه مراقبت بعد از تزریق ژل لب

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام:dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

 

قیمت دقیق بوتاکس نورونوکس و تزریق ژل و بوتاکس در میرداماد تهران و بوتاکس گردن و انتخاب بهترین دکتر برای تزریق بوتاکس و ورزش بعد از بوتاکس و درمان پتوز ناشی ازبوتاکس و دقیقا بعد از بوتاکس چند ساعت نباید خوابید داشتن فهم و درک درست در رابطه با بوتاکس به شما برای تصمصم گیری در این رابطه بسیار کمک می کند از این رو مقالاتی کهدر ابتدا عنوان شدند را مطالعه کنید

شما می توانید با کلیگ بر روی هر لینک که مد نظرتان است آن موضوع را مطالعه کنید چگونگی رفع چروک گردن با بوتاکس و نحوه تزریق بوتاکس گردن و بوتاکس خط گردن و تزریق بوتاکس برای دیستونی گردن و از بین بردن اثر بوتاکس و کلینیک تزریق ژل و بوتاکس در قیطریه

آیا شما برای اولین بار است که قصد بوتاکس دارید ؟ اگر اطلاعاتی در این مبحث ندارید می توانید مقالاتی که برایتان در نظر گرفتیم مطالعه کنید درمان واژینیسموس با بوتاکس و بوتاکس صورت برای کدام چروکها موثر است و بوتاکس ابرو چگونه انجام می شود و تاتو بعد از بوتاکس مجاز است؟ و انتخاب بهترین دکتر برای تزریق بوتاکس زیر بغل و نکات قبل و بعد از بوتاکس

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید