میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

هزینه جراحی زیبایی واژن
هزینه جراحی زیبایی واژن

لیست موضوعات

هزینه جراحی زیبایی واژن

امروز با بررسی موضوع هزینه جراحی زیبایی واژن با شما عزیزان همراه هستیم .

هزینه جراحی زیبایی واژن را زنانی مد نظر دارند که، تصمیم دارند از عمل زیبایی واژن استفاده کرده و در مورد هزینه جراحی، جویای اطلاعات کاملی هستند، تا بتوانند این عمل را با آسودگی انجام دهند.

هزینه جراحی زیبایی واژن
هزینه جراحی زیبایی واژن

در ادامه مقاله و مبحث : هزینه جراحی زیبایی واژن ، به سوالاتی که ممکن است برای شما نیز پیش بیاید و ذهنتان را درگیر کند، پاسخ می دهیم.

در ادامه به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

جراحی زیبایی واژن چیست؟

دلایل زنان برای انجام عمل زیبایی واژن کدامند؟

مزیت هایی که عمل جراحی زیبایی واژن برای زنان در پی دارد، چه مواردی را شامل می شود؟

انواع روش های موجود برای  جراحی زیبایی واژن، کدامند؟

با توجه به فیلم عمل برداشتن لابیا، مدت زمان انجام جراحی زیبایی واژن، چقدر است؟

آیا  عکس های عمل لابیاپلاستی، می تواند نشان دهنده خطرات جراحی زیبای واژن باشد؟

بر اساس فیلم لیزر واژن، آیا انجام جراحی زیبایی ، عوارضی در پی دارد؟

با توجه به مشاهده فیلم عمل زیبایی واژن  با لیزر، مراقبت های مهم بعد از عمل کدامند؟

آیا زنان، در هر سنی می توانند عمل جراحی زیبایی واژن را انجام دهند؟

چه مواردی هزینه عمل لابیاپلاستی با لیزر و در کل قیمت واژن ترمیم شده را تعیین می کند؟

با توجه به مشاهده فیلم عمل لابیاپلاستی با لیزر، آیا انجام دادن این عمل، دردی به همراه دارد؟

لابیاپلاستی با لیزر بهتر است یا جراحی؟

با توجه به عکس لابیا، آیا زنان می توانند عمل زیبایی واژن حین زایمان را انجام دهند؟

بر اساس فیلم لیزر رحم، قیمت دستگاه لیزر تنگ کننده واژن را چه عواملی مشخص می کند؟

آیا مشاهده عکس واژن بعد از ترمیم، می تواند تعیین کننده زمان مناسب برای انجام رابطه جنسی پس از لابیاپلاستی باشد؟

انجام جراحی زیبایی واژن در چه زنانی نباید انجام شود؟

کاربرد فیلم عمل لابیاپلاستی با لیزر در چه زمینه هایی است؟

اسم قرص تنگ کننده واژینال چیست؟

زنان چگونه می توانند بهترین مارک ژل تنگ کننده واژن را انتخاب کنند؟

برای تهیه ژل تنگ کننده واژن موجود در داروخانه ها، به چه صورتی باید اقدام کرد؟

ترمیم بخیه واژن چه زمانی طول می کشد؟

با توجه به فیلم جراحی واژن با لیزر، هزینه ترمیم واژن را چه عواملی تعیین می کند؟

چند روز بعد از عمل لابیا، بخیه ها خواهند افتاد ؟

عوامل موثر بر مدت زمان جوش خوردن بخیه واژن کدامند؟

آیا افتادن بخیه جذبی واژن، به راحتی صورت می گیرد؟

مدت زمان جذب بخیه جذبی واژن، به چه میزانی است؟

 

جراحی زیبایی واژن چیست؟

قبل از پرداختن به بحث اصلی  هزینه جراحی زیبایی واژن ، بهتر است ابتدا، به طور کلی با موضوع جراحی زیبایی عضو واژن آشنا شویم. یکی از انواع جراحی های زیبایی که در حال حاضر مد نظر زنان زیادی است، به جراحی زیبایی واژن مشهور است.

در این جراحی، معمولا جراح به این صورت اقدام می کند که، شکلی ظاهری که در لبه داخلی واژن وجود دارد را، تغییر شکل داده، یا اینکه لبه های بیرونی را به نوعی بهبود می دهد و به سلامت بهتر فرد در این ناحیه کمک می کند.

جراحان نمی توانند اندازه دقیقی را برای اینکه لبه های واژن باید به چه میزانی باشد، تعیین کنند و بر اساس درخواست افراد، این عمل را در تغییر اندازه انجام می دهند و پزشک می تواند این کار را با مشورت بیمار به صورت بهتر انجام دهد و از این طریق بیمار به جراحی زیبایی واژن که نیاز دارد، دست می یابد.

فیلم عمل برداشتن لابیا، در مواردی که برداشتن لابیا نیاز باشد، زنان را بیشتر در مورد این جراحی آگاه می کند.

جراحی زیبایی واژن چیست؟
جراحی زیبایی واژن چیست؟

 

دلایل زنان، برای انجام عمل زیبایی واژن کدامند؟

به طور کلی، آناتومی که در مورد لابیا و شکل آن در میان زنان و دختران وجود دارد، بسیار متفاوت می باشد و این شکل می تواند در زمان هایی خاص، مانند

بعد از زایمان، عوض شود و بیشتر دچار تغییرات شود، خانم ها ترجیح می دهند که، مشکلات موجود در این زمینه را برطرف کنند. تنها بارداری و زایمان سبب تغییر دادن در این ناحیه نمی شود، بلکه موارد دیگری نیز می تواند تأثیر داشته باشد و فرد را دچار مشکل کند، به عنوان مثال : افزایش سن نیز شکل این ناحیه را تغییر می کند.

دلایل زنان، برای انجام عمل زیبایی واژن کدامند؟
دلایل زنان، برای انجام عمل زیبایی واژن کدامند؟

اگر لب ها بزرگ باشد یا اینکه در خیلی موارد به صورت ناهموار باشد ممکن است که برای زنانی که این مشکل را دارند، به مرور متوجه آسیب هایی جدی شده و از این طریق دغدغه های فکری زیادی را برای زنان ایجاد کند و بخواهند به هر صورتی که شده این ناهمواری را برطرف کنند.

دلایل متعددی وجود دارد که زنان را به سمت عمل جراحی زیبایی واژن می کشاند و در اکثر موارد، بافت عضلانی در این ناحیه دارای چین های زیادی است

اما بطور کلی، مهمترین مسأله  به خطر افتادن زیبایی ظاهری زنان است و خانم ها برای اینکه بتوانند این زیبایی را به ناحیه تناسلی خود برگردانند و از ایجاد مشکلات برای خود جلوگیری کنند، از جراحی زیبایی واژن استفاده می کنند.

این امکان وجود داردکه، زنانیکه به هر دلیل از ظاهری که لابیا دارد، در بدن خود رضایت نداشته باشند، دچاراعتماد به نفس کمتری در برابر شریک جنسی  خود شوند، عدم وجود اعتماد به نفس سبب می شود که، زنان آرامش لازم در انجام دادن رابطه نداشته باشند و استرس زیادی را در این مرحله داشته باشند.

در مواردی امکان دارد، که زنان با خجالت زیادی در این مورد برای زیبایی ظاهر خود مواجه شوند و در مواقعی ممکن است از اینکه بخواهند رابطه جنسی داشته باشند، امتناع کنند، تا به این طریق بتوانند از استرسی که در مورد زیبایی ظاهری در ناحیه تناسلی برای آنها وجود دارد را کاهش دهند و دغدغه ای در این مورد نداشته باشند.

البته این کار می تواند به جای اینکه برای زنان مزیت هایی داشته باشد، ایجاد کننده مشکلات بیشتری در زندگی زناشویی آنها باشد و با ایجاد خطراتی در این زمینه همراه باشد.

در زمینه هایی نیز ممکن است که، زنان در هنگام رابطه جنسی درد زیادی را تجربه کنند و به این صورت برای برقرار شدن یک رابطه که کیفیت بالایی داشته باشد، یا اینکه لذتی از این رابطه ببرند، با مشکل مواجه می شوند.

در صورتی که لب های واژن در زنان بزرگ تر باشد و این دسته از آنها به پوشیدن لباس های تنگ علاقه نشان دهند، در این زمینه به مشکل بر می خورند و استرس خاصی در استفاده از این نوع لباس ها برای آنها به وجود می آید، که ممکن است اذیت شوند. در خیلی موارد برای اینکه از مشکل موجود خود را رها کنند، ترجیح می دهند از لباس هایی که گشاد باشد استفاده کنند.

شاید این روش ها بتواند در خیلی موارد مشکل فرد را برای مدت کوتاهی رفع کند، اما اگر راهی منطقی تر و بهتر برای آن در نظر گرفته نشود، می تواند که به مرور آسیب هایی جدی را در پی داشته باشد و زنان را با مشکل بیشتری مواجه کند.

تحریک مزمن

در مواقعی که لابیا بزرگ باشد، در ارتباط با شغل نیز زنان در محیط کار مشکلات زیادی دارند، در موارد دیگری ممکن است زنان دچار تحریکی به صورت مزمن شوند و این تحریک در خیلی موارد آسیب هایی جدی را برای آنها در بر دارد و استرس بیشتری را در این مورد تجربه می کند.

تحریک مزمن
تحریک مزمن

در مواقعی احتمال اینکه از فعالیت هایی که به کارشان مربوط می شود، خود را محروم کنند،افزایش می یابد و به مواردی چون در خانه نشستن و دور ماندن از این مشکلات رغبت پیدا می کنند.

زنانی که به تمرین کردن برای فعالیت های کاری خود یا انجام تمرین های متعددی در زمینه های چون ورزش نیاز داشته باشند، با نگرانی هایی مواجه می شوند، که امکان دارد نتوانند این کار را انجام دهند.

در موقعیت هایی که این مشکل خیلی حاد شود، این احتمال وجود دارد که فرد در تمامی فعالیت هایی که در طول روز انجام می داده، با اختلال هایی مواجه شود و نتواند کارهایی که هر روز بر عهده داشته را با خیالی آسوده به اتمام برساند

و به اختلال افسردگی یا گوشه نشینی منجر می شود، زیرا به مرور مشکلاتی که در این زمینه فرد را درگیر می کند، می تواند کل فعالیت ها را تحت تأثیر قرار داده و زنان مجبور به این اقدام شوند.

خوشبختانه با اینکه مشکلات موجود گرفتاری و سختی های زیادی را برای زنان ایجاد می کند، اما با مراجعه به پزشکی که در زمینه جراحی واژن تخصص لازم را دارد، می توان برای حل هر کدام از این مشکلات اقدام کرد.

پزشک متخصص در این زمینه با آگاهی کامل از چگونگی انجام دادن این عمل جراحی زیبایی واژن، می تواند به زنان یاری برساند و مشکلات آنها را برطرف کند.

مزیت هایی که عمل جراحی زیبایی واژن برای زنان در پی دارد، چه مواردی را شامل می شود؟

در خیلی موارد زنانی که جراحی زیبایی واژن را انجام می دهند، تنها به دلیل اینکه ظاهری بهتری را در ناحیه تناسلی خود داشته باشند،این کار را می کنند و هیچ مشکلی در این مورد ندارند.

اما در موارد متعددی نیز این عمل برای رفع کردن مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد، صورت می گیرد و در برخی مواقع انجام دادن عمل جراحی زیبایی واژن،می تواند مزیت هایی را به همراه داشته باشد و هر کدام از این مزایا به عنوان یک دلیل اصلی تلقی می شود، که خانم ها را برای انجام دادن عمل تشویق می کند.

مزیت هایی که عمل جراحی زیبایی واژن برای زنان در پی دارد، چه مواردی را شامل می شود؟
مزیت هایی که عمل جراحی زیبایی واژن برای زنان در پی دارد، چه مواردی را شامل می شود؟

کمتر کردن درد درحین رابطه جنسی

این نوع عمل زیبایی می تواند، دردهایی را که در حین انجام رابطه جنسی با همسر وجود دارد، کمتر کند و زنان در این مورد دردی را تجربه نکنند و آنها نیز بتوانند لذت جنسی لازم را از رابطه خود ببرند.

مزیت دیگر جراحی زیبایی واژن این است که، به راحتی می توان در مواردی که در شکل ظاهری واژن عدم تقارن هایی وجود دارد، این مشکل را اصلاح کرده و به این روش به زنان کمک شود.در خیلی موارد ممکن است، این عدم تقارن از همان ابتدا وجود داشته باشد، اما در موارد دیگر دلیل های خاصی ناهمسان بودن شکل ظاهری واژن را ایجاد می کند.

کمتر کردن درد درحین رابطه جنسی
کمتر کردن درد درحین رابطه جنسی

با عمل جراحی زیبایی واژن، کلیتوریس کمتر تحریک شده و افرادی که در زمینه ناحیه تناسلی با تحریک مزمن مواجه می شدند، می توانند با انجام این عمل راحت تر مشکلاتشان را رفع کرده و تحریک کمتری را تجربه کنند.

فعالیت هایی ورزشی

زنانی که در حین انجام دادن فعالیت هایی ورزشی چون دوچرخه سواری مشکل دارند و این گونه ورزش ها، دردهایی را در ناحیه تناسلی شان ایجاد می کند، با انجام دادن این عمل می توانند به راحتی فعالیت های ورزشی خود را ادامه دهند و به این طریق محدودیت های که در انجام دادن فعالیت های ورزشی داشتند،  برطرف می شود.

فعالیت هایی ورزشی
فعالیت هایی ورزشی

در مواردی که خانم ها مشکلاتی در ارتباط با پوشیدن لباس هایی تنگ داشته باشند، با این عمل می توانند ناراحتی ها را کمتر کرده و قادر هستند هر گونه لباسی مانند شلوارهای جین که به پوشیدن آن علاقه دارند را،  استفاده کنند.تنها با گذشت مدت زمان کوتاهی بعد از انجام عمل جراحی زیبایی واژن، زنان دیگر محدودیتی در پوشیدن لباس های خاص ندارند.

در مواقعی که زنان به ورزشی خاص علاقه دارند، ولی در حین انجام ورزش با سوزش هایی در ناحیه تناسلی خود مواجه می شوند، با به کار بردن این عمل می توانند این گونه درد و سوزش را برطرف کنند. در موارد دیگری که احساس کشیدگی در ارتباط با ورزش کردن تجربه می شود، نیز می توان این مشکل را کاهش داد.

رعایت نکات بهداشتی

با انجام این عمل زنان راحت تر می توانند، در مسائل بهداشتی خود نکاتی که حائز اهمیت است را رعایت کنندو به مشکلی برنمی خورند، در مواردی چون عدم تقارن و … ممکن است مشکلاتی ایجاد شود و مسائل بهداشتی با دغدغه هایی همراه شود، اما اگر این کار صورت گیرد، برای زنان شرایط بهتری را در پی دارد.

رعایت نکات بهداشتی
رعایت نکات بهداشتی

از لحاظ ظاهری، واژن می تواند شکل بهتری داشته باشدو به این طریق اعتماد به نفس در زنان بیشتر می شود. ناحیه تناسلی مانند دیگر نواحی بدن از ایجاد شدن مشکلاتی چون عفونت و تبخال در امان است و تمامی این مزیت ها تنها با انجام دادن جراحی زیبایی واژن به وجود می آید.

در زنانی که به هر صورتی دچار عدم تقارن هایی هستند که در ناحیه تناسلی آنها وجود دارد، می توانند با جراحی زیبایی واژن این مشکل را برطرف کنند.

فیلم عمل زیبایی واژن با لیزر، مزیت هایی که در این مورد وجود دارد را، به طور کامل می تواند برای زنان نمایش دهد.

انواع روش های موجود برای جراحی زیبایی واژن، کدامند؟

روش های مختلفی برای اینکه بتوان جراحی زیبای واژن را به بهترین شکل ممکن انجام داد، وجود دارد، ولی در میان جراحان درصد استفاده از دو نوع از این روش ها بالاتر است و مزیت های این شیوه ها بیشتر است. البته این دو روش را تنها برای انجام جراحی ها به کار می برند و در کل شیوه هایی که برای زیباتر کردن ناحیه واژن وجود دارد، موارد بیشتری است.

یکی از این شیو ها به نام روش Trimشناخته شده است که، در آن پزشک متخصص معمولا لب های داخلی واژن را با برشی که ایجاد می کند، تغییر شکل داده و لبه هایی که این برش دارد را بخیه می زند. این روش با برش همراه است و زنان دردهایی را در حین انجام عمل تجربه می کنند.

انواع روش های موجود برای جراحی زیبایی واژن، کدامند؟
انواع روش های موجود برای جراحی زیبایی واژن، کدامند؟

انجام این عمل تقریبا در حد 60 دقیقه زمان می برد و در صورتی که توسط پزشک آگاه و با تجربه انجام شود، ممکن است زنان کمتر اذیت شوند، چون عمل در مدت کوتاهی صورت می گیرد.

روش معروف دیگر، به نام روش wedge نیز وجود دارد که،به این صورت انجام می شود:

در روش wedge جراح به این صورت اقدام می کند که، در لبه هایی که در ارتباط با لابیای مینور وجود دارد،برشی را به صورت Vشکل ایجاد می کند و به این طریق بافت هایی که در این ناحیه وجود دارد، به خصوص در مورد بافت های ناحیه مرکزی برداشته می شود.

در کل معمولا پزشکان زمان بیشتری را برای انجام دادن این عمل جراحی زیبایی واژن باید اختصاص دهند، تا نتیجه ای که از این عمل ایجاد می شود، نتیجه بالاتر و بهتری را به همراه داشته باشد، البته در صورتی نتیجه مورد نظر راحت تر به دست می آید که، پزشک با دقت بیشتری در این مورد اقدام کند.

با توجه به فیلم عمل برداشتن لابیا،مدت زمان انجام جراحی زیبایی واژن، چقدر است؟

قبل از اینکه فرد هر گونه اقدامی را برای عمل جراحی زیبایی واژن انجام دهد، نیاز است که به پزشک متخصص در این زمینه مراجعه کند و جراح در این مورد اطلاعات لازم را در اختیار داشته باشد

و جلسه ای را به عنوان زمان مشاوره برای بیمار اختصاص دهد و در این یک جلسه جراح بتواند، هر نوع مسأله ای در ارتباط با عمل که برای خانم ها گنگ است را، شفاف سازی می کند و در مورد اینکه عمل به چه صورتی انجام می شود

با توجه به فیلم عمل برداشتن لابیا،مدت زمان انجام جراحی زیبایی واژن، چقدر است؟
با توجه به فیلم عمل برداشتن لابیا،مدت زمان انجام جراحی زیبایی واژن، چقدر است؟

توضیحات لازم را به زنان ارائه می دهد، تا زنان استرس کمتری در این مورد داشته باشند و به این طریق فرد از همان ابتدا می داند که، باید قبل از عمل چه اقداماتی را انجام دهد،تا نتیجه بهتری بگیرد و پزشک چه مواردی را به عنوان اقدامات قبل عمل برای فرد در نظر می گیرد.

بعد از آن،پزشک توضیحات لازم را برای اینکه در عمل چه اتفاقی می افتد، شرح داده و در انتها پزشک هر گونه انتظار و خواسته ای را که زنان می توانند بعد از عمل جراحی زیبایی واژن داشته باشد، بیان کرده و به صورت واقع بینانه اطلاعات لازم را در اختیار آنها قرار می دهد.

با انجام این کار، زنان آگاهی های مناسب را کسب کرده و می دانند که این عمل جراحی زیبایی واژن چه مدتی طول می کشد.

در کل، مدت زمانی که پزشکان برای انجام عمل جراحی زیبایی واژن نیاز دارند، چیزی به میزان یک ساعت می باشد و بهتر آن است که، زنان بعد از اینکه این عمل را انجام دادند، نیم ساعتی استراحت کرده و بعد از آن به خانه خود بازگشته و روال عادی کارهای خود را از سر بگیرند.

این عمل به هیچ عنوان در فعالیت های فرد بعد از عمل مشکلی ایجاد نمی کند. البته اگر فرد استراحتی را برای خود در نظر بگیرد و چند روزی را به استراحت کردن اختصاص دهد، مناسب تر است.

آیا  عکس های عمل لابیاپلاستی، می تواند نشان دهنده خطرات جراحی زیبای واژن باشد؟

در کل،جراحی زیبایی واژن اگر توسط متخصصی ماهر و در یک مکان کاملا با اعتبار در این زمینه انجام شود، به عنوان یک روش ایمن شناخته می شود و خطرات خیلی کمی را در پی دارد.

پزشکی که در این زمینه تخصص کافی داشته باشد، می تواند خطرات این عمل را به میزان صفر درصد کاهش دهد و زنان از جراحی زیبایی واژن به عنوان یک روش که کاملا بدون خطر است، استفاده کنند.

آیا عکس های عمل لابیاپلاستی، می تواند نشان دهنده خطرات جراحی زیبای واژن باشد؟
آیا عکس های عمل لابیاپلاستی، می تواند نشان دهنده خطرات جراحی زیبای واژن باشد؟

نوع دستگاه هایی که پزشک در این زمینه به کار می برد نیز در کاهش دادن خطرات می تواند مفید باشد و اگر محیط مناسب برای انجام عمل، مکانی بهداشتی و آرام انتخاب شود، در انجام دادن بهتر عمل جراحی زیبایی واژن به پزشک کمک می کند و در ناحیه تناسلی زنان، مشکلاتی ایجاد نمی شود، عفونت و… به وجود نمی آید.

هر خانمی در این مورد نیاز دارد که، به مسائل مهم دقت کند، تا خطرات خیلی کمتری را برای انجام این عمل تجربه کند و بتواند نتیجه ای را که از عمل جراحی مد نظر دارد،به دست بیاورد .

بر اساس فیلم لیزر واژن، آیا جراحی زیبایی، عوارضی در پی دارد؟

مسلما هر فردی آگاه است که، انجام دادن هر گونه عمل جراحی،عوارضی را می تواند در پی داشته باشد. البته این عوارض، به عنوان عارضه هایی طبیعی شناخته می شوند و خوشبختانه در مدت خیلی کوتاهی،این مشکلات می تواند کمتر شده و فرد بهبودی خود را به دست می آورد.

از عوارضی که عمل جراحی زیبایی واژن، برای افراد به وجود می آورد،می توان به ورم خیلی کمی در ناحیه تناسلی و جایی که جراحی انجام شده است اشاره شود، این ورم اگر با رعایت اصولی همراه باشد، راحت تر می توان آن را کاهش داد.

بر اساس فیلم لیزر واژن، آیا جراحی زیبایی، عوارضی در پی دارد؟
بر اساس فیلم لیزر واژن، آیا جراحی زیبایی، عوارضی در پی دارد؟

در مواردی ممکن است بافت هایی که در واژن وجود دارد و دارای غدد خیلی زیادی است، با آسیب هایی در غدد لنفاوی و عصبی مواجه شود و مشکلاتی در این ناحیه در مورد رگ های فرد و بافت های موجود در ناحیه تناسلی ایجاد شود. از بین رفتن این رگ ها تورم را در مورد واژن به وجود می آورد.

در خیلی موارد زنان استرس زیادی دارند و تصور می کنند که اگر ورم برای مدتی طولانی طول بکشد،می تواند ایجاد کننده مشکلات بیشتری باشد

در این زمینه باید گفت که اگر این ورم تا حدود یک ماه ادامه داشته باشد، مشکلی به وجود نمی آید و ماندگاری ورم تا این مدت چیزی کاملا طبیعی است

اما برای اینکه ورم بیشتر نشود، نیاز است که، خانم هایی که این عمل را انجام می دهند، به پزشک متخصص مراجعه کرده و جراح در این زمینه بیمار را معاینه کرده، تا بتواند نوع ورم ایجاد شده را بررسی کند و در صورتی که در ناحیه تناسلی احتمال دارد که ، مشکلات بیشتری به وجود آید، با بیمار مشورت می کند.

 

با توجه به مشاهده فیلم عمل زیبایی واژن با لیزر، مراقبت های مهم بعد از عمل کدامند؟

معمولا بهبودی که بعد از جراحی زیبایی واژن در زنان شکل می گیرد، خیلی سریع است ولی برای اینکه این شرایط ادامه پیدا کند، باید نکاتی را رعایت کرد و مراقبت هایی که به عنوان موارد مهم بعد از عمل جراحی زیبایی واژن شناخته می شود را، به کار برد، تا نتیجه مورد نظر راحت تر حاصل شود و از این طریق فرد به نتیجه بهتری دست یابد.

با توجه به مشاهده فیلم عمل زیبایی واژن با لیزر، مراقبت های مهم بعد از عمل کدامند؟
با توجه به مشاهده فیلم عمل زیبایی واژن با لیزر، مراقبت های مهم بعد از عمل کدامند؟

در صورتی که پزشک متخصص بعد از عمل، داروهایی را برای زنان تجویز کند، نیاز است که به طور کامل این داروها استفاده شود و  اگر به طور مرتب داروها به کار رود، می تواند دردی که وجود دارد را، به همراه ورم طبیعی کمتر کند.

بهتر است در سه روز پس از اینکه جراحی زیبایی واژن انجام شد، از داروهایی چون ایبوپروفن که می تواند مسکن باشد و درد را کمتر کند، به کار برده شود. هر کدام از این داروها، تنها باید با دستور پزشک انجام شود.

استفاده از کیسه یخ

توصیه های خاصی برای زنان در روز عمل وجود دارد که، اگر رعایت شود سلامتی راحت تر به دست می آید. در دو روز اول بعد عمل از کیسه یخی استفاده کنند،تا به این طریق ناحیه تناسلی از ورم کردن و… دور شود و برای اینکه ناحیه تناسلی تمیز بماند، لازم است، تمامی موارد خاص را رعایت کرد.

استفاده از کیسه یخ
استفاده از کیسه یخ

پزشک آگاه در این مورد بعد از انجام دادن عمل هر گونه پیشنهاد لازم را به فرد اطلاع می دهد و با این توصیه های پزشک، زنان می توانند این ناحیه را از ایجاد مشکلاتی بیشتر دور نگه دارند.

به زنان پیشنهاد می شود، بعد از عمل،  از استفاده کردن لباس هایی که به بدن آنها می چسبد، تا مدت محدودی خودداری کنند و هر گونه لباسی که تنگ می باشد را، به کار نبرند. پوشیدن این دسته لباس می تواند برای زنان بعد از عمل دردهایی را به همراه داشته باشد و خانم ها با آسیب هایی مواجه شوند.

بهتر است که بیمار چند روزی را در منزل استراحت کند، تا با گذشت این مدت با خیالی راحت بتواند، به هر گونه فعالیت خود در محل کار و زندگی برگردد. انجام دادن این مدت استراحت در هر فردی می تواند متفاوت باشد، اما با این چند روز نتیجه ای که فرد از عمل خود مد نظر دارد را دریافت کرده و بهتر می تواند نتیجه را بگیرد.

حمام

خانم ها، برای حمام کردن و دوش گرفتن می توانند، این کار را بعد یک روز از عمل جراحی زیبایی واژن  انجام دهند، اما برای این کار نیاز است، زنان از اینکه ناحیه تناسلی خود را مالش دهند، جلوگیری کنند و حمامی با اصول رعایت شده را مد نظر داشته باشند.

تا زمانی پزشک تجویز نکند که فرد به بهبودی کامل دست یافته است، زنان مناسب تر این است که، از رفتن به مکان هایی چون استخر خودداری کنند و پزشک توصیه می کند که از اینکه در وان بنشینند، جلوگیری کرده و زمان زیادی در حمام نباشند. هر کدام از این موارد می تواند مشکلاتی را به همراه داشته باشد، زیرا این توصیه ها کمک می کند، تا عوارض کمتری بعد عمل ایجاد شود.

حمام
حمام

دردی که در این ناحیه احساس می شود، تا چند روز طبیعی است و مشکلاتی ایجاد نمی کند. معمولا این درد اگر تا حدود سه روزی ادامه پیدا کند، مشکلی نیست و بعد از آن بهتر است که،رعایت نکات مهم مد نظر خانم ها قرار بگیرد، تا این درد کم شود.

موادی غذایی دارای فیبر

دکتر در خیلی مواقع، موادی غذایی را که دارای فیبر باشد را، برای کم کردن ورمی که ناشی از جراحی زیبایی واژن است پیشنهاد می کند و این مواد تأثیر زیادی دارد و به این طریق غذاهایی که پرچرب هستند را، کمتر کند و لازم است که غذاها یا موادی غذایی شور را کمتر به کار برد، تا این ورم به مرور کاهش یابد.

موادی غذایی دارای فیبر
موادی غذایی دارای فیبر

از هر گونه تمرین های ورزشی وفعالیت هایی که می تواند فشاری را به نواحی تناسلی وارد کند، جلوگیری شود و تلاش بر این است فعالیت هایی مانند سوار کاری که ممکن است سایشی را در این ناحیه ایجاد کند، تا مدتی انجام ندهند، بعد از اینکه پزشک در این مورد محدودیتی را در نظر نگرفت، می توان به طور طبیعی فعالیت های ورزشی را انجام داد.

زنان باید از انجام دادن رابطه جنسی تا حدود یک ماه خودداری کنند و بهتر این است که ارتباط جنسی را تا سی روز انجام ندهند، تا بهبودی بهتری در ناحیه تناسلی آنها ایجاد شود.

خیلی از زنان، در این مورد برای اینکه به سلامت کامل خود بهتر دست یابند، تلاش دارند که مدت بیشتری چون دو ماه را بدون رابطه جنسی سپری کنند و استرس اینکه ناحیه تناسلی دچار زخم شود نداشته باشند.

با این کار زنان راحت تر در یک مرحله بهبودی خود را می یابند و از اینکه مجددا مجبور شوند که دوره بیشتری را به استراحت بگذرانند، خود را در امان نگه می دارند.

در مواردی اتفاق افتاده است که خانم ها نکاتی که پزشک به آنها توصیه کرده است را رعایت نکرده و بهبودی در مورد اثرات عمل در آنها حاصل نشده و جراح به فرد پیشنهاد می دهد که، دوره طولانی تری را برای استراحت اختصاص دهد.

البته هر کدام از این نکاتی که بیان شد، می تواند در هر پزشکی که برای بیمار خود مراقبت هایی را در نظر می گیرد، متفاوت باشد و یک پزشک می تواند توصیه های جدیدتری را برای یک بیمار در نظر داشته باشد.

مشورت با پزشک تا بهبودی کامل و انجام معاینات توسط جراح، پیشنهادی است که افراد باید به آن دقت کنند. بعد از هر بار مراجعه به پزشک پس از انجام عمل جراحی زیبایی واژن، زنان می توانند نکاتی بهتر را یاد گرفته و نتیجه مناسب را از عمل دریافت می کنند.

افرادی که عکس لابیا را قبل از عمل توسط پزشک ببینند و در حین دیدن عکس ها پزشک توضیحات لازم را به آنها بدهد، بهتر می توانند انجام این عمل را درک کنند.

آیا زنان در هر سنی می توانند عمل جراحی زیبایی واژن را انجام دهند؟

در مورد اینکه چه سنی برای انجام دادن عمل جراحی زیبایی واژن وجود دارد، پزشک به مواردی اشاره می کند. به طور کلی نمی توان زمان خاصی را برای عمل جراحی زیبایی واژن تعیین کرد و این مربوط به مواردی چون رشد جسمی متفاوت در زنان می شود. همچنین  در مواردی که بلوغ جنسی زودتر اتفاق بیفتد ،می توان این کار را انجام داد.

آیا زنان در هر سنی می توانند عمل جراحی زیبایی واژن را انجام دهند؟
آیا زنان در هر سنی می توانند عمل جراحی زیبایی واژن را انجام دهند؟

بهتر این است که این عمل را خانم هایی که کمتر از بیست سال سن دارند، انجام ندهند. همچنین پیشنهاد پزشکان این است که، در فاصله بیست سالگی تا پنجاه سالگی آن را انجام داد و اگر به هر صورتی به بالای پنجاه سال موکول شود،می تواند مشکلات زیادی را ایجاد کند.

چون در مواردی که خانم ها در سنین بالاتر از پنجاه سال باشند، ممکن است، برای بهبودی بخیه ها زمان بیشتری نیاز داشته باشند و در این مورد مشکلات بیشتری را مشاهده کنند.

در بدن خانم هایی که سنین بالاتری دارند، زخم ها به بازسازی بیشتری نیاز دارند و بدن این قدرت را ندارد که مانند سنین پایین تر بهبود زخم ها را انجام دهد.

اگر بدن این قدرت را نداشته باشد که بافت ها را به درستی ترمیم کند و جای بخیه ها جوش بخورد، ممکن است که، سبب عفونت هایی بشود و آسیب هایی بیشتری را برای زنان به همراه داشته باشد.

در ارتباط با اینکه توصیه می شود که عمل در خانم های زیر بیست سال نیز انجام نگیرد، پزشکان به موارد زیادی اشاره می کنند، که این محدودیت را ایجاد می کند. خانم های بیست ساله هنوز به سن کاملی که از لحاظ بلوغ جنسی اتفاق می افتد نرسیده اند و ممکن است هنوز رشد لابیاها در آنها کامل نشده باشد.

اگر زنان این عمل را بعد از سن بیست سالگی انجام دهند، پزشک بهتر می تواند در مورد اینکه عمل را برای آنها  استفاده کند، تصمیم بگیرد.

چه مواردی هزینه عمل لابیاپلاستی با لیزر و در کل قیمت واژن ترمیم شده را تعیین می کند؟

در مورد هزینه ای که برای جراحی زیبایی واژن در نظر گرفته می شود، به این موارد اشاره می شود که، لابیاپلاستی چون به عنوان یک عمل زیبایی به حساب می آید،هیچ نوع بیمه ای به آن تعلق نمی گیرد و کلا هزینه به صورت آزاد دریافت می شود.

هزینه این نوع جراحی، به میزان آسیبی بستگی دارد که در بافت های واژن به وجود آمده است. همچنین هر چه فرد تمایل به تنگ کردن بیشتر یا موارد دیگری نیز داشته باشد، این هزینه بیشتر می شود.

چه مواردی هزینه عمل لابیاپلاستی با لیزر و در کل قیمت واژن ترمیم شده را تعیین می کند؟
چه مواردی هزینه عمل لابیاپلاستی با لیزر و در کل قیمت واژن ترمیم شده را تعیین می کند؟

مشخص کردن هزینه خاصی برای انجام عمل جراحی زیبایی واژن، امکانپذیر نیست و این مورد برای هر فردی متفاوت تعیین می شود و پزشک در هر فردی، بعد از معاینه می تواند میزان این هزینه را مشخص کند.

در مرحله اول، خانم ها برای اینکه از هزینه اطلاع یابند، نیاز است که به پزشک متخصص مراجعه کنند و جراح در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهد و هزینه ای که در نظر گرفته می شود را،  به فرد اطلاع دهد.

با توجه به مشاهده فیلم عمل لابیاپلاستی با لیزر، آیا انجام دادن این عمل دردی به همراه دارد؟

در خیلی موارد خانم ها قبل از اینکه پزشک عمل را شروع کند، از این کار  به شدت می ترسند. لابیاپلاستی، به عنوان یک نوع جراحی دردناک در بین زنان، شناخته شده است.

بافت های ناحیه واژن حساسیت خیلی زیادی دارد و دردی که در حین عمل ایجاد می شود، طبیعی است و لبه های واژن چون عصب های حسی زیادی را در بردارند، ممکن است، دردی را تجربه کنند.

با توجه به مشاهده فیلم عمل لابیاپلاستی با لیزر، آیا انجام دادن این عمل دردی به همراه دارد؟
با توجه به مشاهده فیلم عمل لابیاپلاستی با لیزر، آیا انجام دادن این عمل دردی به همراه دارد؟

در خیلی موارد پزشک با استفاده از بی حسی می تواند این درد را کمتر کند و به این طریق فرد در وضعیت آسوده تری قرار بگیرد.

در عمل جراحی زیبایی واژن، جراح متخصص برای اینکه زنان دردی را به شدت احساس نکنند، ترجیح می دهد که قبل از انجام دادن جراحی، از یک بی حسی که کاملا موضعی باشد

برای فرد استفاده کند و این عمل معمولا بدون اینکه ترزیقی به صوت وریدی صورت گیرد، برای فرد به کار می رود. با استفاده از  این بی حسی موضعی فرد دیگر دردی را به میزان زیاد تجربه نمی کند و در این مورد می تواند بدون استرس جراحی را انجام دهد.

لابیاپلاستی با لیزر بهتر است یا جراحی؟

در حال حاضر، این سوال خیلی مهمی برای زنانی است،که قصد دارند عمل لابیاپلاستی را انجام داده، اما در این مورد ترجیح می دهند که درد کمتری را احساس کرده و روش کاملا بدون خطری را تجربه کنند.

مشخص ترین تفاوتی که بین عمل لابیاپلاستی با لیزر در مقایسه با لابیاپلاستی به وسیله انجام جراحی وجود دارد، به دوره نقاهتی هر دو نوع عمل مربوط می شود .

لابیاپلاستی با لیزر بهتر است یا جراحی؟
لابیاپلاستی با لیزر بهتر است یا جراحی؟

عکس های عمل لابیاپلاستی با لیزر را، افراد می توانند زیر نظر پزشک مشاهده کنند و در مورد عمل خود آگاهی بیشتری بیابند.

در لابیاپلاستی با لیزر، کلیتوریس تحت عمل جراحی قرار نمی گیرد و جراحی سختی را بر لابیاها پزشک متخصص صورت نمی دهد و بیمار تنها بعد از چند ساعتی استراحت به راحتی می تواند به کارهای روزمره خود برسد و فعالیت هایش را از سر بگیرد، ولی در جراحی، معمولا دوره نقاهت طولانی تر است و از بیمار خواسته می شود که، چند روزی را به استراحت اختصاص دهد.

فیلم جراحی واژن با لیزر، این مورد را نمایش می دهد که، امروزه بیشتر از لابیاپلاستی به وسیله لیزر استفاده می شود و مزایای این نوع عمل بیشتر است.

با توجه به عکس لابیا، آیا زنان می توانند عمل زیبایی واژن حین زایمان را انجام دهند؟

در خیلی موارد زنان ترجیح می دهند، بعد از اینکه زایمان طبیعی می کنند، هم زمان با زایمان خود، عمل زیبایی واژن را توسط پزشک انجام دهند و به این طریق عمل به یکباره صورت گیرد.

باید اضافه کرد که، در زایمان همه اعضای بدنی که یک زن دارد به پر خونی مبتلا می شود و ناحیه واژن در زنان دچار احتقان می شود. اگر زنان تمایل داشته باشند، می توانند بعد از زایمان خود این عمل را انجام دهند

اما خطراتی را می تواند به همراه داشته باشد، چون زمانی که در هنگام زایمان این عمل را پزشک به کار ببرد، خانم ها ممکن است دچار آسیب هایی شوند و مناسب تر این است که زمان معقولی را بین زایمان و انجام عمل زیبایی واژن در نظر بگیرند.

فاصله بین زایمان و عمل

معمولا توصیه بر این است که، حدود چند ماهی بین زایمان با این عمل فاصله وجود داشته باشد، تا بافت های ناحیه واژینال به طور کامل سلامتی خود را بیابد و بعد از آن عمل را انجام داد.

البته اگر زنان در این مورد اصرار داشته باشند، پزشک در این مورد می تواند عمل را انجام دهد و تلاش خود را برای اینکه آسیبی به بافت ها رخ ندهد، به کار ببرد.

فیلم لیزر رحم را، پزشک به زنانی که ترجیح می دهند در حین زایمان عمل جراحی زیبایی واژن را انجام دهند، نشان داده و با این اقدام اطلاعات زنان بیشتر می شود.

بر اساس فیلم لیزر رحم، قیمت دستگاه لیزر تنگ کننده واژن را، چه عواملی مشخص می کند؟

در خیلی موارد، قیمتی که در مورد دستگاه لیزر تنگ کننده واژن وجود دارد،ذهن فرد را درگیر می کند. در مواردی این دستگاه هر چه پیشرفته تر باشد و تلاش شود که از دستگاه های روز دنیا برای لیزر استفاده شود، قطعا می تواند کارآیی بهتری را به وسیله این نوع دستگاه ها انتظار داشت و پزشک در این زمینه کار خود را بهتر انجام می دهد.

برای تهیه دستگاه لیزر تنگ کننده واژن، هزینه  زیادی را باید متقبل شد.اگر از دستگاه های پیشرفته که فناوری های بهتری در ساخت آنها استفاده شده است، به کار گرفته شود، مسلما این نوع دستگاه، افزایش هزینه را در پی دارد.

آیا مشاهده عکس واژن بعد از ترمیم، می تواند تعیین کننده زمان مناسب برای انجام رابطه جنسی پس از لابیاپلاستی باشد؟

پزشک، در مورد اینکه لازم است بعد از عمل جراحی زیبایی واژن چه مدتی را فرد فارغ از انجام رابطه جنسی باشد، معمولا به این مورد اشاره می کنند که، لازم است در ابتدا بخیه ها به طور کامل بهبود یابد و بعد از دست یافتن به سلامتی کامل، این کار را انجام داد.  زمان در نظر گرفته در  حدود یک ماه  است، تا در این مدت بافت ها کاملا بتواند حالت طبیعی خود را بیابد.

مشاهده فیلم لیزر واژن، می تواند به زنان کمک کند که، در مورد این عمل و انجام دادن آن، آگاهی های بیشتری بیابند.

انجام جراحی زیبایی واژن، در چه زنانی نباید انجام شود؟

برای انجام دادن عمل جراحی زیبایی واژن، معمولا هر خانمی نمی تواند این کار را انجام دهد و در خانم هایی بهتر است که استفاده نشود.

در کل، این موارد شامل  منع هایی به این صورت می شود از جمله:

خانم هایی که باردار هستند، بهتر این است که، زمان دیگری را برای انجام جراحی در نظر بگیرند و  بعد از زایمان این عمل را طبق نظر پزشک انجام دهند.

جراحی زیبایی زنان، نیاز به این دارد که، پزشک برای افراد، بی حسی را انجام دهد و این بی حسی، برای خانمی که باردار باشد، ممکن است آسیبی را  به سلامت جنین وارد کند.

تغییرات هورمونی

از موارد مهم دیگر این است که، خانم های باردار، تغییرات هورمونی زیادی را در طول مدت بارداری خود تجربه می کنند و ممکن است که، بعد از زایمان مشکلی که در این زمینه وجود داشت، برطرف شود.

خانم هایی که زگیل دارند یا اینکه در ناحیه تناسلی خود تبخال دارند، مناسب تر این است که ، در ابتدا به فکر درمان زگیل و مشکلاتی از این قبیل باشند و بعد از بهبودی کامل، عمل جراحی زیبایی واژن را انجام دهند.

خانم هایی که عفونت هایی واژنی دارند، بهتر است که، تا بهبود کامل خود، این کار را انجام ندهند و ابتدا  عفونت موجود را تحت نظر پزشک درمان کرده و بعد از یافتن سلامتی خود به انجام این عمل اقدام کنند.

همه می دانیم که،  این عمل به عنوان یک عمل زیبایی محسوب می شود و برای آن اجباری شدید وجود ندارد و مناسب تر این است که، زنان بتوانند در ابتدا بیماری هایی که مشکلاتی را برای آنها ایجاد می کند درمان کرده و سپس تصمیم خود را برای انجام عمل زیبایی واژن بگیرند.

 

کاربرد فیلم عمل لابیاپلاستی با لیزر، در چه زمینه هایی است؟

در مورد انجام جراحی زیبایی واژن، راه های متفاوتی وجود دارد و یکی از روش هایی که در حال حاضر انجام می شود و متقاضیان زیادی دارد، به عنوان روش جراحی زیبایی واژن با لیزر شناخته شده است.

بر اساس اینکه، ناحیه تناسلی زنان، حساسیت زیادی دارد و عروقی که در این ناحیه وجود دارد خیلی زیاد می باشد، ممکن است که، انجام دادن لیزر بهترین گزینه تلقی شود، زیرا روش جراحی تهاجمی تر می باشد، ولی استفاده از لیزر که در آن جراحی انجام نمی شود، می تواند این کار را راحت تر صورت دهد.

فیلم عمل لابیاپلاستی با لیزر نشان می دهد که، در روش لیزر پزشک می تواند بدون دغدغه این کار را بکند و دقت عمل جراحی زیبایی را بالاتر ببرد. با مشاهده این فیلم، می توان در ارتباط با جراحی زیبایی به وسیله لیزر و مزایای آن، اطلاعات مفیدی در اختیار خانم ها قرار داد.

کاربرد فیلم عمل لابیاپلاستی با لیزر، در چه زمینه هایی است؟
کاربرد فیلم عمل لابیاپلاستی با لیزر، در چه زمینه هایی است؟

اسم قرص تنگ کننده واژینال چیست؟

در حال حاضر قرص هایی در بازار ارئه می شوند که، به عنوان قرص تنگ کننده واژینال شناخته می شوند و در این مورد زنانی که قصد داشته باشند واژن تنگ تری داشته باشند، از طریق پزشک می توانند این قرص ها را تهیه کرده و به خواسته خود برسند.

در مورد این قرص که  هم اکنون در داروخانه ها وجود دارد، لازم است گفته شود که ، بیشتر آنها را کشورهای اروپایی ساخته اند. یکی از قرص هایی که برای تنگ کردن واژن درخانم ها کارآیی بالایی دارد، به نام تارگت شناخته شده است و اثرات مثبتی را در پی دارد.

این قرص، در موارد دیگری چون، بهبود دادن زمان دوره های عادت ماهیانه نیز می تواند استفاده شود.

 

زنان چگونه می توانند بهترین مارک ژل تنگ کننده واژن را انتخاب کنند؟

در ارتباط با اینکه بهترین مارک ژل تنگ کننده واژن چیست، باید دقت کرد که  ژل باید توسط شرکت هایی که در زمینه این نوع ژل ها تخصص کافی دارند، ساخته شده باشد

همچنین نیاز است که در مورد این ژل ها به کارآیی که در سال های گذشته داشته دقت کرد. پزشک متخصص می تواند بر اساس تجربه کاری بالایی که در این زمینه دارد، بهترین مارک را در نظر گرفته و به عنوان تنگ کننده واژن به بانوان معرفی کند

بهتر این است که، این ژل با یک نوع فرمولاسیون گیاهی تهیه شده باشد، تا عوارض استفاده از آن به کمترین حد ممکن برسد.

در خیلی موارد اگر این ژل به درستی انتخاب، شود می تواند تأثیرات خود را در زمان کمی بگذارد و خانم ها این تأثیر را احساس می کنند.

زنان چگونه می توانند بهترین مارک ژل تنگ کننده واژن را انتخاب کنند؟
زنان چگونه می توانند بهترین مارک ژل تنگ کننده واژن را انتخاب کنند؟

برای تهیه ژل تنگ کننده واژن موجود در داروخانه ها، به چه صورتی باید اقدام کرد؟

ژل تنگ کننده واژن موجود در داروخانه ها، با نام های متفاوتی شناخته شده است و شرکت های مختلفی این ژل ها را ساخته و به داروخانه ها عرضه می کنند.

می توان به این مورد دقت کرد که، این ژل ها  در حال حاضر در خیلی از داروخانه ها ارائه می شود و افراد با تجویز پزشک می توانند ژل مورد نظر را از داروخانه دریافت کنند.

لازم است برای دریافت این ژل از داروخانه ها، خانم ها با پزشک متخصص خود مشورت کرده و بهترین نوع ژل را انتخاب کرده و سپس به تهیه آن اقدام کنند.

در  داروخانه ها سعی بر این است که، از بی عوارض ترین ژل هایی که در دنیا افراد به کار برده اند و خواص آن را مشاهده کرده اند، استفاده شود. پیشنهاد پزشکان این است که، تنها از ژل های تنگ کننده واژن در صورتی به کار برده شود که، پزشک نوع خاصی از  ژل را  تجویز کرده باشد و اطمینان پزشک از اینکه ژل آسیبی بر ناحیه تناسلی وارد نمی کند، در حد بالایی باشد.

 

ترمیم بخیه واژن چه زمانی طول می کشد؟

در مورد زمانی که برای ترمیم بخیه واژن وجود دارد، می توان به این مسأله توجه کرد که، عمل مورد نظر توسط چه پزشکی صورت گرفته است. در خیلی موارد، پزشک متخصص در این زمینه سابقه کار زیادی دارد و  بخیه های واژن را به صورتی انجام می دهد که، فرد زمان کمتری را برای ترمیم نیاز داشته باشد.

 

برای اینکه بخیه های واژن به درستی ترمیم شود، نیاز است که، خانم ها مراقبت هایی را انجام دهند، تا به این طریق این  بخیه ها در مدت کوتاهی ترمیم شود و نیاز به این نباشد که زمان بیشتری را برای استراحت اختصاص دهند.

در مواقعی اتفاق افتاده است که، خانم ها مراقبت های لازم را رعایت نکرده اند و مجبور به استفاده از زمان بیشتری برای استراحت شده اند و در تمامی این مدت جای بخیه ها با سوزش همراه بوده است، اما اگر در مدت مورد نظر پزشک تمامی نکات رعایت شود، ترمیم خیلی زود انجام می شود.

در کل، برای ترمیم بخیه در زنان زمان متفاوتی وجود دارد.

با توجه به فیلم جراحی واژن با لیزر، هزینه ترمیم واژن را چه عواملی تعیین می کند؟

واژن در زنان به دلایل مختلفی ممکن است که دچار گشادی و… شود و به این طریق  دچار تغییراتی می شود. به طور طبیعی واژن بعد از عواملی چون زایمان یا انجام دادن رابطه های جنسی، ممکن است، دچار مشکلاتی شود و فرد دردی را تجربه کند.

برای رفع این گشادی واژن در خیلی موارد نیازاست که، ترمیمی را انجام داد. ممکن است که بعد از زایمان یا برای موارد بیشتری واژن نیاز به عمل جراحی داشته باشد.

هزینه ای که یک پزشک برای ترمیم بخیه واژن از خانم ها دریافت می کند، به مواردی چون هزینه ای که برای بی حسی فرد استفاده می کند، مربوط می شود.

معمولا هزینه ترمیم بخیه به نسبت انجام دان عمل جراحی زیبایی کمتر است

اما اندازه اینکه ترمیم در ناحیه کمتر یا بیشتری باید صورت گیرد، بر افزایش یا کاهش هزینه توسط پزشک موثر است.

اگر این عمل در بیمارستان انجام شود، به نسبت زمانی که در کلینیک تخصصی پزشک صورت گیرد، می تواند هزینه ای بیشتری را در پی داشته باشد.

در مواردی ممکن است که، پزشک به دلیل تخصص بالایی که دارد، به خانم ها اطلاع دهد که، دستمزد بالاتری را در مورد ترمیم کردن واژن در نظر دارد .

 

چند روز بعد از عمل لابیا، بخیه ها خواهند افتاد ؟

در عده ای از زنان،  نیاز است،  بعد از اینکه جراحی زیبایی واژن انجام شد، بخیه ها کشیده شود و در این زمینه پزشک متخصص به خانم ها این آگاهی را بعد از عمل می دهد که، از چه زمانی می توانند برای کشیدن بخیه ها اقدام کنند. در مواردی که بخیه ها به صورت جذبی باشد نیز،  پزشک این اطلاع را می دهد که، چند روز بعد عمل لابیا بخیه ها خواهد افتاد .

بخیه هایی که به صورت جذبی باشد، دیگر نیازی به این نیست که خانم ها مجددا به مطب پزشک مراجعه کرده و بخیه ها را بکشند، بلکه حدود سه روز تا یک هفته بعد از عمل، بخیه ها جذب شده و می افتند و از این لحاظ نیاز نیست زنان برای کشیدن بخیه ها دردی را تجربه کنند.

عوامل موثر بر مدت زمان جوش خوردن بخیه واژن کدامند؟

هر خانمی که عمل لابیاپلاستی را انجام می دهد، در مورد اینکه مدت زمان جوش خوردن بخیه واژن تا چه زمانی است، دغدغه زیادی دارد. در ارتباط با مدتی که برای این مورد در نظر گرفته شده است، معمولا به گزینه های متعددی اشاره می شود که، این جوش خوردن به آن بستگی دارد.

اولین مورد موثر بر اساس وضعیت جسمانی  است که، در هر خانم متفاوت است، همچنین بافت های متفاوت واژن نیز تعیین کننده مدت زمان جوش خوردن بخیه ها است.

مورد دیگر موثر در این زمینه، به سلامت شخصی مربوط می شود که، زنان رعایت می کنند. در مواردی که سن زنان بالاتر باشد یا اینکه بافت هایی که در واژن دارند ضعیف تر باشد، ضرورت دارد زمان بیشتری را برای جوش خوردن بخیه واژن انتظار  داشته باشد.

یک مورد موثر در این زمینه نیز، به نخی مربوط می شود که پزشک متخصص در این زمینه استفاده می کند. در کل، اگر زنان با آگاهی بیشتری در این مورد اقدام کنند و در سن مناسب عمل را انجام دهند، جوش خوردن بخیه واژن مدت خیلی محدودتری را شامل می شود.

جوش خوردن بخیه واژن، در مورد بافت های بدن به میزانی چون هشت روز تا دو هفته نیاز دارد.

آیا افتادن بخیه جذبی واژن، به راحتی صورت می گیرد؟

در این مورد می توان گفت که: بخیه هایی که در مورد لابیاپلاستی انجام می شود، اگر به صورت جذبی باشد، احتیاجی به کشیدن آن نمی باشد و بخیه ها به صورت جذبی شکل گرفته و به راحتی بعد از اینکه یک هفته از زمان عمل می گذرد، این بخیه ها خود به خود و به صورت تک تک می افتد و مشکلی در این مورد ایجاد نمی شود.

در کل، افتادن بخیه جذبی واژن به آسانی انجام می شود و در برخی موارد که بیمار به پزشک مراجعه کرده و با انجام معاینات مشخص می شود که بخیه ها جذب نشده اند، پزشک می تواند اقدام به کشیدن بخیه ها کند.

مدت زمان جذب بخیه جذبی واژن، به چه میزانی است؟

مدت زمان جذب بخیه جذبی واژن، به میزان زیادی نیست و با انجام مراقبت های لازم این بخیه ها جذب می شوند. معمولا برای اینکه بخیه ها جذب شوند و بخیه هایی که در قسمت بیرونی واژن قرار دارند بیفتند، نیاز است چهارده روز سپری شود.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سالها سابقه کار ( از سال ۸۶) در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت , کاشت نخ

سالها سابقه کار (از سال ۹۴) در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد:

آدرس: تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس: 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل: info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید