میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

ترشحات بعد از عمل واژن
ترشحات بعد از عمل واژن

لیست موضوعات

ترشحات بعد از عمل واژن

امروز با موضوع ترشحات بعد از عمل واژن در خدمت شما هستیم.

پس از هر جراحی ممکن است عوارضی نمایان شود که با مرور زمان و رعایت مراقبت های ویژه از بین برود و در این میان از جمله عوارض عمل واژن، خروج ترشحات بعد از عمل واژن است که از رحم خارج می شود. این ترشحات به صورت طبیعی است و دلیل اصلی آن ترشحات هورمون های جنسی می باشد که دارای شکل خاصی می باشد.

برای کسب اطلاعات لازم در مورد ترشحات بعد از عمل واژن می توانید به زر کلینیک مراجعه کنید و یا با شماره تلفن این کلینیک تماس بگیرید.

02122930161

ترشحات بعد از عمل واژن
ترشحات بعد از عمل واژن

در ادامه به سؤالات زیر پاسخ خواهیم داد:

کدام ترشحات بعد از عمل واژن طبیعی و یا غیرطبیعی محسوب می شوند؟

نکات مهم پیرامون ترشحات بعد از عمل واژن

توضیحات مهمی که در مورد ترشحات بعد از عمل واژن باید بدانیم

نشانه های اصلی ترشحات طبیعی واژن

عفونت و ترشحات بعد از عمل واژن

علت عفونت بعد از عمل های جراحی زیبایی زنان

دو دلیل مهم مبنی بر اینکه چرا بعد از عمل های جراحی زیبایی زنان به عفونت مبتلا می شوید؟

علائم وجود عفونت بعد از عمل های جراحی زیبایی زنان کدامند؟

نکاتی که خانم ها برای پیشگیری از عفونت باید رعایت کنند.

علت به وجود آمدن عفونت بعد از عمل های جراحی های زیبایی واژن چیست؟

پیشگیری از بروز عفونت بعد از عمل های جراحی های زیبایی واژن

اگر بعد از عمل های جراحی های زیبایی واژن دچار عفونت شدیم درمان آن چیست؟

انواع جراحی زیبایی واژن

واژینوپلاستی

لابیاپلاستی

جوانسازی واژن

انواع عمل های جوانسازی واژن

مزایای جراحی زیبایی واژن:

مراقبت های بعد از جراحی واژن

نتیجه گیری

 

کدام ترشحات بعد از عمل واژن طبیعی و یا غیرطبیعی محسوب می شوند؟

در بعضی مواقع بعد از عمل های زیبایی مربوط به دستگاه تناسلی ترشحات بعد از این عمل دیده می شود که ممکن است بسته به شرایط این ترشحات طبیعی یا غیرطبیعی باشند.

در بعضی مواقع ترشحات می توانند شروع کننده عفونت های دستگاه تناسلی باشند که لازم است تدابیری را برای جلوگیری از ترشحات و عفونت به کار ببرید.

کدام ترشحات بعد از عمل واژن طبیعی و یا غیرطبیعی محسوب می شوند؟
کدام ترشحات بعد از عمل واژن طبیعی و یا غیرطبیعی محسوب می شوند؟

برای همین حتما در صورت دیدن علائم غیرطبیعی و ترشحات بعد از عمل واژن لازم است به پزشک متخصص زنان مراجعه کنید تا با معاینه بیشتر دقیقا مشخص شود که این علائم طبیعی و یا غیرطبیعی است و درصورت تشخیص پزشک مبنی بر غیرطبیعی بودن ترشحات بعد از عمل واژن، راههای درمان و کنترل عفونت های احتمالی و ترشحات بعد از عمل واژن را بگیرید.

بعضی اوقات ترشحات بعد از عمل واژن در افراد به طور مدوام و پی در پی مشاهده می شود

بعضی اوقات ترشحات بعد از عمل واژن در افراد به طور مدوام و پی در پی مشاهده می شود که در این مواقع باید از لباس زیر مناسبی استفاده کنید تا بتوانید این شرایط را بهتر کنترل کنید. از مهم ترین دلایلی که باعث می شود خانم ها ترشحات بعد از عمل واژن را تجربه کنند مرطوب بودن ناحیه تناسلی است.

به طوری که نور و هوای مناسب به آن ناحیه نرسد و رطوبت هایی که بعد از شست و شو در آن ناحیه باقی می ماند باعث می شود شرایط برای مبتلا شدن به انواع عفونت ها ایجاد شود.

به خاطر همین پیشنهاد می کنیم که بعد از عمل، لباس های تنگ و چسبان نپوشید و از لباس های گشاد و نازک استفاده کنید تا از عرق کردن و مرطوب شدن این ناحیه جلوگیری کنید تا بتوانید به این طریق از مشکلات بعدی و عفونت های مختلف پیشگیری کنید.

همچنین نکته مهمی که باید بعد از جراحی های زیبایی ناحیه تناسلی رعایت کنید این است که از نوشیدن نوشیدنی های کافئین دار مثل چای، قهوه و غیره و همچنین نوشیدنی های الکی دوری کنید و به هیچ وجه نباید از این نوع نوشیدنی ها در دوران نقاهت خود استفاده کنید

نوشیدن این مدل نوشیدنی ها باعث می شود که روند طبیعی بهبود و ترمیم زخم ها و بخیه هایتان مختل شود

زیرا نوشیدن این مدل نوشیدنی ها باعث می شود که روند طبیعی بهبود و ترمیم زخم ها و بخیه هایتان مختل شود و باعث شود این پروسه طولانی تر و دیرتر از حد طبیعی پیش برود.

همچنین نوشیدن این نوشیدنی ها در برخی موارد باعث ثشدید ترشحات بعد از عمل واژن می شود. حتما برای طی کردن دوران نقاهت و ریکاوری سریع تر و در بهترین حالت به توصیه ها و حرف های پزشک معالج تان گوش کنید و داروهایی که پزشکتان برای تان تجویز کرده است را سروقت و منظم مصرف کنید، شاید در ظاهر مسئله ساده ای به نظرتان بیاید اما رعایت نظم و سروفت بودن در مصرف داروها باعث می شود داروهای مصرفی تان بهتر تاثیر بگذارد و باعث می شود روند بهبودی سریعی را بعد از عمل های جراحی زیبایی ناحیه تناسلی تجربه کنید.

نوشیدن این مدل نوشیدنی ها باعث می شود که روند طبیعی بهبود و ترمیم زخم ها و بخیه هایتان مختل شود
نوشیدن این مدل نوشیدنی ها باعث می شود که روند طبیعی بهبود و ترمیم زخم ها و بخیه هایتان مختل شود

اساسا در موارد زیادی که ترشحات بعد از عمل واژن در خانم ها مشاهده می شود. ویژگی ها و خصوصیات پایین را دارند که بعضی از آن ها از این قرار هستند:

  • رنگ خاصی ندارد و حالت شفافی دارد
  • تحت هیچ شرایطی باعث تحریک و حساس شدن ناحیه تناسلی نمی شود.
  • دارای بوی خاصی نیست و بدون بو است.
  • باعث احساس سوزش در ناحیه تناسلی نمی شود.
  • باعث احساس خارش و ناراحتی در ناحیه تناسلی نمی شود.

البته فراموش نکنید که این مسئله در افراد مختلف به صورت های مختلفی می تواند رخ دهد و همچنین مدت زمانی که فرد درگیر این مشکلات می شود نیز با هم دیگر فرق دارد و بستگی به شرایط فیزیکی فرد و بدن او دارد.

ترشحات بعد از عمل واژن در همه موارد نشان دهنده مبتلا شدن به عفونت های مختلف نیست و ممکن است این ترشحات طبیعی و نرمال باشد و با رعایت نکات و توصیه های ساده بتوان این شرایط را حل کرد.

در اصل به جز موارد دیگر اگر در این دوران مواظب خود باشید و مراقبت های خاص توصیه شده توسط پزشکتان را انجام دهید با احتمال زیاد می توانید از بروز مشکلات این چنینی و عفونت و ترشجات بعد از عمل واژن جلوگیری کنید و یا در صورت بروز علائم آن ها را کنترل و درمان کنید.

اساسا در موارد زیادی که ترشحات بعد از عمل واژن در خانم ها مشاهده می شود. ویژگی ها و خصوصیات پایین را دارند که بعضی از آن ها از این قرار هستند:
اساسا در موارد زیادی که ترشحات بعد از عمل واژن در خانم ها مشاهده می شود. ویژگی ها و خصوصیات پایین را دارند که بعضی از آن ها از این قرار هستند:

نکات مهم پیرامون ترشحات بعد از عمل واژن:

به خاطر این که این جراحی از حساسیت و ظرافت بالایی برخوردار است. برای این که مشکلات رایج بعد از عمل های جراحی زیبایی ناحیه تناسلی را تجربه نکنید احتیاج دارید تا بطور جدی بعد از این گونه عمل ها توصیه ها و نکات لازم را برای مراقبت از خود رعایت کنید.

در بعضی مواقع بعضی از افراد بعد از عمل های جراحی این ناحیه را با آب شستشو می دهند و تمیز می کنند که در حالت عادی مشکلی نیست و می توان آن را انجام داد اما بعد از عمل جراحی زیبایی زنان برای ناحیه تناسلی، بعد از شستن این ناحیه حتما باید توجه داشته باشید که با حوله و یا پارچه نرم این ناحیه را به خوبی خشک کنید و نباید رطوبت و یا نم در ناحیه تناسلی تان باقی بماند. چرا که وجود رطوبت و مرطوب بودن این ناحیه باعث ایجاد عفونت و ترشحات بعد از عمل واژن میشود.

همچنین قابل ذکر است که ضدعفونی و استریل کردن ناحیه تناسلی بعد از عمل های زیبایی واژن به طور چشمگیری باعث جلوگیری از مبتلا شدن به انواع مختلف عفونت و ترشحات بعد از عمل واژن میشود. استریل کردن این ناحیه را باید حداقل دو بار در روز انجام دهید.

ترشحات عادی و غیرعادی بعد از عمل های جراحی زیبایی زنان با هم تفاوت دارند

ترشحات عادی و غیرعادی بعد از عمل های جراحی زیبایی زنان با هم تفاوت دارند و تشخیص اینکه ترشحات بعد از عمل واژن جزو ترشحات معمولی و طبیعی است و یا جزو ترشحات غیرعادی محسوب می شود کار تقریباً سختی است.

به خاطر همین اگر خودتان از روی علائم نتوانستید عادی و غیر عادی بودن ترشحات بعد از عمل واژن را تشخیص دهید توصیه می کنیم در اسرع وقت به پزشک متخصص زنان مراجعه کنید تا جواب این سوال را پیدا کرده و در صورت وجود ترشحات غیرعادی روند درمان و کنترل این معضل را شروع کنید.

در حالت کلی ترشحات بعد از عمل واژن در اندازه و حد نرمال و مناسبی است اما هنگامی که این ترشحات بعد از عمل واژن از حد طبیعی خود خارج شد و در اندازه های بیش از حد این ترشحات در بدن فرد انجام شود تقریباً می توان گفت فرد به عفونت دچار شده است و باید برای درمان آن اقدام کند.

بعضی مواقع ترشحات بعد از عمل واژن با علائمی مثل هرگونه تغییر در رنگ، بو شروع می شود

همچنین بعضی مواقع ترشحات بعد از عمل واژن با علائمی مثل هرگونه تغییر در رنگ، بو شروع می شود همچنین می تواند همراه با مشکلات دیگری مثل ملتهب شدن، احساس خارش، احساس سوزش نیز همراه باشد که در این مواقع غیر طبیعی بودن ترشحات بعد از عمل واژن ثابت می‌شود و حتما باید برای درمان این علائم و عفونت های احتمالی به پزشک متخصص زنان مراجعه کنید.

همچنین نکته ای که باید عرض کنیم این است که معمولاً ترشحات مربوط به ناحیه تناسلی در زنان ویژگی ها و خواصی مانند چسبناک بودن را دارد.

بعضی مواقع ترشحات بعد از عمل واژن با علائمی مثل هرگونه تغییر در رنگ، بو شروع می شود
بعضی مواقع ترشحات بعد از عمل واژن با علائمی مثل هرگونه تغییر در رنگ، بو شروع می شود

در حالی که ترشحات بعد از عمل واژن اگر طبیعی باشند هیچ موقع دارای خصوصیات چسبندگی نیستند؛ و همین نکته کوچک باعث می‌شود بتوانید راحت تر انواع ترشحات طبیعی و غیرطبیعی بعد از عمل واژن را از هم دیگر تشخیص دهید و می‌توان از این طریق آنها را از همدیگر مجزا کرد.

ترشحات بعد از عمل واژن به راحتی درمان می شوند

همچنین ترشحات بعد از عمل واژن به راحتی درمان می شوند و نباید راجع به این مسئله نگران نباشید فقط لازم است از توصیه ها و دستورات درمانی پزشکتان مبنی بر درمان این مشکل پیروی کنید.

به عنوان نقطه پایانی باید بگوییم بیشتر ترشحات بعد از عمل واژن که در خانم ها در قسمت ورودی واژن اتفاق می افتد طبیعی و نرمال است و در اکثر افرادی که قبلاً تحت عمل های جراحی زیبایی واژن قرار گرفتند این اتفاق رخ داده است و هیچ گونه مشکلی برای آنها ایجاد نشده است،

حتی اگر بگوییم ترشحات بعد از عمل واژن در فرد طبیعی و نرمال نباشد به راحتی می‌تواند با توصیه ها و تدابیر پزشکی و درمانی در این حوزه در مدت زمان کوتاهی این مشکل را با کمک پزشک متخصص درمان کند.

توصیه می کنیم از پزشکان با تجربه و ماهر تخصص و مهارت آنها در حیطه زنان است کمک بگیرید و هرگز به توصیه های افرادی اطلاعات کافی و تخصص لازم را در این زمینه ندارند عمل نکنید.

پیشنهاد ما به شما کمک گرفتن از خانم دکتر افسانه زرگنج فرد متخصص زنان و زایمان و نازایی است. خانم دکتر افسانه زرگنج فرد با داشتن تجربه موفق و بالا در زمینه انواع جراحی های زیبایی مربوط به زنان مانند عمل های جراحی لابیاپلاستی، واژینوپلاستی و دیگر عمل های جراحی مشابه می توانند به شما در انجام دادن هرگونه عمل زیبایی مربوط به دستگاه تناسلی و همچنین در مراقبت های بعد از این عمل های جراحی زیبایی زنان که ذکر کردیم نیز کمک کنند.

هرگز ترشحات بعد از عمل واژن را سرسری نگیرید

نکته دیگری که در این مورد باید به آن توجه ویژه داشته باشید این است که هرگز ترشحات بعد از عمل واژن را سرسری نگیرید در صورت داشتن علائم هر چند کوچک به پزشک متخصص زنان مراجعه کنید تا از وجود و یا عدم وجود مشکلات در این زمینه اطمینان پیدا کنید؛

و در صورت وجود هرگونه مشکل شروع به درمان آن کنید چرا که اگر این مشکل را بدون درمان رها کنید به علت حساسیت بالای این ناحیه و پخش شدن سریع عفونت در این قسمت از بدن، می‌تواند در آینده درمان این مشکل جزئی و کوچک برایتان سخت و طاقت فرسا شود و ممکن است هزینه های جانبی زیادی را برایتان داشته باشد.

همچنین در صورت نرسیدن به این مشکل، وضع این مشکل وخیم تر می شود و ممکن است نیاز به راههای درمانی به غیر از راههای ساده باشید و باید از راههای درمانی جراحی برای مشکل تان استفاده کنید.

هرگز ترشحات بعد از عمل واژن را سرسری نگیرید
هرگز ترشحات بعد از عمل واژن را سرسری نگیرید

توضیحات مهمی که در مورد ترشحات بعد از عمل واژن باید بدانیم

پس از هر جراحی ممکن است برخی از عوارض جانبی رخ دهد که پس از مدت زمانی از بین برود، در این مقاله به ترشح واژن پس از لابیاپلاستی را بیان می کنیم تا بیشتر با لابیاپلاستی و مراقبت های بعد از آن آشنا شوید.

اغلب ترشحاتی که در دستگاه ناحیه تناسلی برای زنان رخ می دهد طبیعی و نرمال هستند و در بیشتر موارد این ترشحات به خاطر هورمون های جنسی در بدن زنان است که هرکدام از این ترشحات بسته به هورمون ها و در زمان های مختلف دارای خصوصیات و ویژگی های مختلفی هستند. این ترشحات باعث عفونت در بدن خانم ها نمی شوند و مشکلاتی از این راه برای زنان ایجاد نمی کنند.

باید بگوییم که در خانم ها ترشحات در اواسط ماه یعنی در روزهای ابتدایی چهاردهم ماه یعنی نیمه های اول سیکل در فرد، همراه با ترشحات طبیعی و نرمالی همراه است که این ترشحات در افراد مختلف می تواند متفاوت باشد علائم کلی ترشحات که نشان دهنده ترشحات نرمال و طبیعی است از این قرار است:

نشانه های اصلی ترشحات طبیعی واژن

  • داری هیچ گونه بوی خاصی نیست
  • رنگ خاصی ندارد و به رنگ شفاف است
  • حساسیت و تحریک شدگی خاصی را برای واژن ایجاد نمی کند.
  • هرگونه سوزش و خارشی را همراه با خود ایجاد نمی کند.

اگر بخواهیم کاملا و به طور واضح از ترشحات نرمال صحبت کنیم باید بگوییم که ترشحات طبیعی و نرمال واژن خانم ها هیچ گونه رنگی بر روی لباس زیر ایجاد نمیکند و بدون رنگ هستند و هیچ گونه بوی خاصی هم روی لباس زیر ایجاد نمی کنند،

همچنین موقعی که لباس های خود را می شویید رنگ اضافه و تغییز رنگی روی لباس زیر ایجاد نمی کند ترشحاتی این چنینی که دارای خصوصیاتی از قبیل بدون رنگ، بدون بو و بدون مشکلات سوزش و خارش هستند را ترشحات نرمال و طبیعی بدن است.

نشانه های اصلی ترشحات طبیعی واژن
نشانه های اصلی ترشحات طبیعی واژن

از لباس های زیر نخی استفاده کنید

برای همین به خاطر همین موارد پزشکان متخصص زنان پیشنهاد می کنند برای اینکه دچار عفونت و مشکلات این چنینی نشود از لباس های زیر نخی استفاده کنید و ترجیحا اگر در رنگ های روشن و سفید باشد می توانید هرگونه تغییر و علایمی از ترشحات غیرطبیعی و عفونت را به راحتی متوجه شوید؛ و می توانید از این طریق متوجه شوید که این ترشحات طبیعی و نرمال است و یا عوامل دیگری باعث این اتفاق شده است.

همچنین در نیمه های دوم سیکل قاعدگی در خانم ها اگر دقت کنید افراد در چهارده روز دوم ماه ییشتر متوجه تغییرات در ترشحات واژن می شوند و با احتمال قوی نوع و خاصیت ترشحات در فرد با تغییرات زیادی همراه است. این ترشحات بیشتر در حالتی بی رنگ و شفاف و شبیه به سفیده تخم مرغ پخته شده است اما در سیکل اول این ترشحات به صورت سفیده تخم مرغ پخته نشده است.

ترشحات سفید رنگ حالت چسبندگی ندارند

این ترشحات سفید رنگ حالت چسبندگی ندارند اما اگر ترشحات حالت چسبناک و چسبندگی داشته باشند و همراه با بو نیز باشند، همچنین تغییرات رنگی داشته باشند که بر روی لباس زیر نیز مشخص شود و علائمی مثل تحریک، سوزش و خارش داشته باشند معلوم می شود این ترشحات دیگر از حالت نرمال و طبیعی خارج شده است ونشان دهنده عفونت در بدن فرد است.

در اصل عاملی که باعث می شود بدن خانم ها دچار عفونت شوند ترشحات بدن خانم ها نیست بلکه مرطوب و خیس ماندن ناحیه تناسلی و نرسیدن نور به آن ناحیه باعث می شود شرایط برای ایجاد شدن انواع عفونت های قارچی و باکتریایی فراهم شود. اگر دچار ترشحات غیرطبیعی با علایمی که ذکر کردیم شدید در سریع ترین زمان به پزشک متخصص زنان مراجعه کنید.

ترشحات سفید رنگ حالت چسبندگی ندارند
ترشحات سفید رنگ حالت چسبندگی ندارند

عفونت و ترشحات بعد از عمل واژن

عفونت هایی که ممکن است بعد از عمل های جراحی زیبایی واژن درگیر شوید می تواند برایتان مشکل ساز باشد؛ اما لازم به نگرانی نیست چرا که به آسانی می توانید از ترشحات بعد از عمل واژن و عفونت های بعدی جلوگیری کرد.

در ادامه می خواهیم به علت های عفونت و ترشحات بعد از عمل واژن، علائم وجود عفونت بعد از عمل و نکاتی که باید رعایت کنید تا از مبتلا شده به عفونت و ترشحات بعد از عمل واژن جلوگیری کنید.

عفونت و ترشحات بعد از عمل واژن
عفونت و ترشحات بعد از عمل واژن

علت عفونت بعد از عمل های جراحی زیبایی زنان

نکاتی که پزشک شما برای پایین آوردن ریسک مبتلا شدنتان به عفونت را باید رعایت کند از این قرار هستند:

پزشک معالج شما قبل از هر جیزی باید ابزارهایی که در جراحی از آن ها استفاده میکند و همچنین محل زخم و برش را ضدعفونی و استریل کند.

در حالت کلی حتما لازم است محل جراحی را قبل از انجام دادن جراحی به محیطی تمیز و استریل شده تبدیل کنند و هیچ گونه آلودگی و یا موارد بهداشتی دیگری بر این ناحیه وجود نداشته باشد.

علت عفونت بعد از عمل های جراحی زیبایی زنان
علت عفونت بعد از عمل های جراحی زیبایی زنان

البته لازم به ذکر است مسئله ای که ذکر کردیم را همه جراحان رعایت می کنند و موضوعی بدیهی و روشن است مگر این که شما برای این نوع عمل نزد جراحی بی تجربه و غیرحرفه ای رفته باشید.

معاینه عفونت واژن قبل از عمل

خانم دکتر افسانه زرگنج فرد یکی از بهترین جراحان انواع عمل های زیبایی زنان هستند که قبل از هرگونه عمل زیبایی از قبیل عمل جراحی لابیاپلاستی، واژینوپلاستی و غیره فرد مراجعه کننده را به آزمایشات مختلفی می فرستد تا از این مسئله که فرد دچار عفونت است و یا نه با خبر شود.

اگر فرد بعد از آزمایش و معاینه معلوم شود که به عفونت مبتلا است در مرحله اول عفونت فرد درمان می شود و سپس هرگونه جراحی انتخابی برای فرد انجام می شود.

برخی از جراحان به این مسئله مهم اهمیت قائل نمی شوند و بدون معاینه و آزمایش و مطمئن شدن از مبتلا نبودن فرد به عفونت عمل جراحی را انجام می دهند که باعث می شود

اگر عفونت فرد قبل از عمل در حد خفیفی بود بعد از عمل جراحی عفونت فرد تشدید می شود و مشکلات و عارضه های زیادی را برای بیمار ایجاد می کند.

به خاطر همین لازم است قبل از انجام هرگونه عمل جراحی مربوط به این ناحیه از مبتلا نبودن تان به عفونت مطمئن شوید تا بعد از عمل دچار مشکلات عفونتی نشوید.

معاینه عفونت واژن قبل از عمل
معاینه عفونت واژن قبل از عمل

دو دلیل مهم مبنی بر اینکه چرا بعد از عمل های جراحی زیبایی زنان به عفونت مبتلا می شوید؟

عفونت مهم جزو مهم ترین و رایج ترین عوارض بعد از عمل های زیبایی واژن است. ترشحات بعد از عمل واژن و عفونت بعد از عمل های جراحی زیبایی واژن یکی از انواع رایج عارضه های بعد از این گونه عمل ها است که معمولا به خاطر دو دلیل می تواند اتفاق بیفتد. این دلایل از این قرار هستند:

دلیل اولی که مهم ترین و اصلی ترین علت مبتلا شدن به عفونت است این است که شما برای عمل جراحی تان، پزشک و جراح مناسب و با تجربه ای را انتخاب نکرده اید. پزشکی که ماهر و با تجربه نباشد نمی تواند در همه مراحل مراقبت های بعد ازعمل به شما راهنمایی بدهد و کمک کند

همچنین اگر پزشک تان قبل از انجام دادن عمل جراحی، با آزمایش های دقیق و معاینه مشخص نکند که در حال حاضر دچار عفونت های واژن هستید و یا خیر، همین مسئله به خودی خود ریسک مبتلا شدن به عفونت را بالا می برد چرا که ممکن است در حین عمل به عفونت دچار باشید و بعد از عمل این مشکل شما به علت درمان نشدن زیادتر شود و درمان آن نیز سخت تر شود.

دومین دلیلی که باعث می شود بعد از عمل های جراحی زیبایی واژن به عفونت مبتلا شوید این است که نکات و توصیه های بهداشتی و مراقبت های لازم را بعد از انجام دادن این گونه عمل ها رعایت نکرده اید.

دو دلیل مهم مبنی بر اینکه چرا بعد از عمل های جراحی زیبایی زنان به عفونت مبتلا می شوید؟
دو دلیل مهم مبنی بر اینکه چرا بعد از عمل های جراحی زیبایی زنان به عفونت مبتلا می شوید؟

علائم وجود عفونت بعد از عمل های جراحی زیبایی زنان کدامند؟

بعضی از علائمی که نشان دهنده وجود عفونت در بدن خانم ها بعد از عمل های زیبایی واژن است را توضیح می دهیم؛ اما نکته دیگری که باید در این باره بگوییم این است که حتی اگر تمامی علائم و نشانه های پایین را در خود دیدید باز هم نمی توان گفت که صد در صد مبتلا به عفونت شده اید

بلکه برای تشخیص دقیق و اطمینان یافتن از این قضیه باید به پزشک متخصص زنان مراجعه کنید تا در این مورد و وجود و یا عدم وجود عفونت در بدن تان مطمئن شوید. علائمی که ممکن است نشانه عفونت بعد از عمل های جراحی زیبایی واژن باشد از این قرار هستند:

درد در قسمت لابیاپلاستی

در روزهای اولیه بعد از جراحی داشتن درد در ناحیه عمل شده طبیعی و نرمال است و به طور خود به خود بعد از چند روز از بین می رود. همچنین پزشک شما برای اینکه از دردهای بعد از عمل خلاص شوید مسکن ها و داروهای ضد دردی را برای تان تجویز می کند تا راحت تر بتوانید این دوران را بگذرانید؛

اما اگر بعد از گذشتن چند مدت از عمل، دردی که در این ناحیه دارید کم نشد و یا بعد از مدت زمان زیادی بعد از عمل نیز لابیاها و ناحیه عمل شده هنوز درد می کند و یا با کم ترین ضربه و یا لمس کردن ناحیه و یا تماس دادن این ناحیه به آب درد شدیدی را احساس می کنید در این موقع باید هرچه زودتر به پزشک مراجعه کنید تا پزشک تان بعد از معاینه علت این مسئله را مشخص کند و روند درمانی دیگری را برای حل این مسئله شروع کنید.

متورم شدن طولانی مدت

همان طور که شاید اطلاع دارید در همه عمل های جراحی تورم در ناحیه عمل شده ایجاد می شود؛ و تا زمان دو روز بعد از عمل تورم لابیاها نرمال و طبیعی است؛ اما این تورم ها بعد از گذشتن چند روز درست می شوند.

پزشک تان بعد از عمل جراحی زیبایی واژن برای کمتر شدن تورم ها پیشنهاد می کند تا از کیسه های آب سرد و یا کمپرس یخ استفاده کنید؛ اما اگر با انجام دادن توصیه های پزشک تان بعد از مدتی تورم های بعد از عمل در ناحیه عمل شده کم تر نشد برای معاینه و بررسی مشکل لازم است به پزشک تان مراجعه کنید.

متورم شدن طولانی مدت
متورم شدن طولانی مدت

ایجاد بوی بد و غیرطبیعی از واژن

اگر بعد از عمل از جای زخم و بخیه هایتان بوی بد و غیر طبیعی را احساس کنید لازم است به پزشک مراجعه کنید. داشتن بوی بد در ناحیه عمل شده یکی از مهم ترین دلایل مبتلا شده به عفونت بعد از عمل است چرا که در حالت طبیعی و نرمال بعد از عمل جراحی زیبایی واژن بوی خاص و یا بدی در ناحیه عمل شده و یا زخم ها و بخیه ها ایجاد نمی شود.

ترشحات بعد از عمل واژن

در روزهای ابتدایی بعد از عمل جراحی ترشحات واژن در رنگ بی رنگ و شفاف ممکن است زیادتر شود و ممکن است این گونه ترشحات را قبل از عمل جراحی نیز داشته باشید و بعد از عمل جراحی نیز روند نرمال این ترشحات ادامه داشته باشد.

اصولا مشاهده ترشحات خفیف و کم بعد از عمل جراحی نرمال و طبیعی است و فرد نباید راجع به این نگران باشد؛ اما اگر بعد از عمل جراحی با ترشحاتی مواجه شدید که از حالت بی رنگی و شفاف خارج شده و ترشجات رنگی باشند و یا حجم این ترشجات به طور چشمگیری زیاد شود و باعث اذیت شدن شما شود این نشانه ها احتمالا خبر از مبتلا شدن شما به عفونت را می دهد.

همچنین لازم است دقت کنید ترشحات از محل بخیه ها خارج شده است و یا از داخل واژن شما است اگر هرگونه علائم مشابه را تجربه کنید برای مطمئن شدن از وضعیت بدن تان و مبتلا بودن یا نبودنتان به عفونت به پزشک متخصص زنان مراجعه کنید.

اگر شما نیز قصد دارید عمل های جراحی زیبایی واژن را انجام دهید

اگر شما نیز قصد دارید عمل های جراحی زیبایی واژن را انجام دهید پیشنهاد می کنیم برای این که روند جراحی و دوران نقاهت خوبی داشته باشید و کمتر به عوارض ذکر شده مبتلا شوید، عمل جراحی خود را تحت نظر خانم دکتر افسانه زرگنج فرد متخصص زنان انجام دهید

چرا که ایشان با تجربه بالا و موفق در زمینه عمل های جراحی زیبایی زنان می توانند به شما در رسیدن به هدف تان و نتیجه عالی بعد از عمل جراحی کمک کنند.

خانم دکتر افسانه زرگنج فرد یکی از بهترین پزشکان متخصص زنان در زمینه انواع عمل های زیبایی زنان مثل لابیالاستی، واژینتوپلاستی و غیره هستند و می تواندد به خوبی به شما در این زمینه کمک کنند.

اگر شما نیز قصد دارید عمل های جراحی زیبایی واژن را انجام دهید
اگر شما نیز قصد دارید عمل های جراحی زیبایی واژن را انجام دهید

نکاتی که خانم ها برای پیشگیری از عفونت باید رعایت کنند

رعایت بهداشت پس از عمل و مراقبت از زخم ها و بخیه ها

بعد از عمل جراحی ناحیه تناسلی و لابیاها مقداری دچار تورم و قرمزی می شوند که به خاطر روند جراحی و تغییراتی که بر روی این ناحیه انجام شده است همچنین به خااطر وجود بخیه ها این علائم نرمال و طبیعی است و جای نگرانی نیست. برای اینکه به روند درمان و بهبودی بعد از عمل جراحی کمک کنید لازم است از زخم ها و بخیه های ناحیه عمل شده به خوبی مراقبت کنید و احتیاط لازم را داشته باشید.

استفاده از ژل های بهداشتی

بعد از عمل های جراحی زیبایی واژن پزشکان به خانم ها توصیه می کنند که برای تمیز کردن و شست و شوی ناحیه از ژل های بهداشتی شست و شو استفاده کنند و بعد از شست و شو ناحیه تناسلی حتما توجه داشته باشند هیچ گونه رطوبت و نم در این ناحیهه باقی نماند برای این کار می توانید با دستمال های و حوله های پارچه ی تمیز این ناحیه را خشک کنید و یا از سشوار نیز برای مطمئن شدن از خشک شدن کامل این ناحیه می توانید کمک بگیرید.

همچنین دقت داشته باشید هنگام شست و شو و خشک کردن این ناحیه فشار زیادی به ناحیه عمل شده وارد نکنید تا زخم ها و بخیه هایتان دچار آسیب نشوند. همچنین برای بهبودی و درمان بخیه ها و زخم هایتان تا دو ماه بعد از عمل نباید هیچ گونه رابطه جنسی را داشته باشید.

بعد از گذشتن سه ماه بعد از عمل های جراحی زیبایی واژن فرد نباید از وان حمام استفاده کند و فقط می تواند به صورت ایستاده و کوتاه دوش بگیرد و به هیچ وجه داخل وان، لگن و یا زمین ننشیند. همچنین نباید به مکان های مثل استخر، جکوزی و سونا برود. چرا که رطوبت زیاد در ناحیه تناسلی باعث افزایش ریسک مبتلا شدن به عفونت می شود.

مصرف داروها و پمادها

همچنین برای اینکه احتمال مبتلا شدنتان به عفونت های بعد از عمل جراحی زیبایی را کم کنید لازم است که داروهایی که پزشک تان برای شما تجویز کرده است را منظم و سروقت مصرف کنید.

دلیل اینکه روی مسئله زمان و نحوه مصرف داروهایتان تاکید می کنیم این است که هرچه قدر داروهایتان را سر ساعت و سروقتی که پزشکتان به شما توصیه کرده است مصرف کنید اثربخشی داروها بالاتر می رود و از این طریق می توانید از مبتلا شدن به عفونت جلوگیری کنید.

مصرف داروها و پمادها
مصرف داروها و پمادها

همچنین پمادهایی که پزشکتان برای ترمیم زخم ها و بخیه ها برای تان می نویسد را به طور منظم استفاده کنید تا هم بتوانید از گرفتن عفونت پیشگیری کنید و همچنین جای زخم ها به صورت اسکار بر روی بدن تان باقی نماند ملتهب بودن زخم هایتان هرچه سریع تر التیام پیدا کند به همان مقدار ریسک مبتلا شدنتان به عفونت کم تر می شود.

همچنین مصرف کردن آنتی بیوتیک ها بعد از عمل جراحی از اصلی ترین موارد برای جلوگیری از مبتلا شدن به عفونت و عفونت کردن بخیه ها است. به خاطر همین آنتی بیوتیک هایی که پزشکتان برای تان تجویز می کند را به طور منظم و مرتب مصرف کنید تا جلوی مشکلات بعدی را بگیرید.

مصرف نکردن دخانیات و مشروبات الکی

اغلب پزشکان توصیه می کنند اگر از سیگار و انواع دخانیات دیگر و نوشیدنی های الکی استفاده می کنید از دو هفته قبل از عمل جراحی از استعمال دخانیات و نوشیدن نوشیدنی های الکلی دوری کنید. همچنین بسیار مهم است که مصرف کردن هرگونه دخانیات مثل سیگار، قلیان و غیره و نوشیدن نوشیدنی های الکی را حداقل تا یک ماه بعد از عمل کنار بگذارید.

دلیل این کار این است که نیکوتین موجود در دخانیات باعث می شود روند بهبودی طبیعی بدن با اختلال روبرو شود و سرعت بهبود بدن و زخم هایتان بعد از عمل پایین بیاید.Bottom of Form

اگر می خواهید هرگونه عمل جراحی زیبایی واژن را انجام دهید برای گرفتن بهترین نتیجه بعد از عمل و رضایت بالا بعد از عمل توصیه ما به شما این است که عمل جراحی خود را تحت نظر خانم دکتر افسانه زرگنج فرد متخصص زنان انجام دهید. خانم دکتر افسانه زرگنج فرد دارای تجربه بالا و موفق در حوزه عمل های جراحی زیبایی زنان می توانند به شما در رسیدن به هدفتان و رسیدن به نتایج عالی و بی نقص کمک کنند.

مصرف نکردن دخانیات و مشروبات الکی
مصرف نکردن دخانیات و مشروبات الکی

علت به وجود آمدن عفونت بعد از عمل های جراحی های زیبایی واژن چیست؟

احتمال اینکه قبل از عمل جراحی دچار عفونت باشید وجود دارد که مشخص کردن این مسئله وظیفه پزشک است و باید به طور دقیق وضعیت شما در مورد مبتلا بودن به عفونت قبل از عمل جراحی زیبایی واژن مورد بررسی قرار بگیرد و با آزمایش و معاینه این مسئله کاملا روشن شود و اگر در حال حاضر دچار عفونت بودید باید قبل از هر نوع جراحی ابتدا عفونت تان درمان شود و هر موقع از رفتن عفونت به طور کامل مطمئن شدید می توانید تحت عمل جراحی زیبایی واژن قرار بگیرید.

احتمال اینکه این اتفاق بیفتد بسیارکم و ناچیز است اما اگر در موارد نادری پزشک قبل از انجام دادن جراحی و برش زدن، ناحیه ای که می خواهد عمل کند را کاملا استریل و ضدعفونی نکرده باشد این احتمال وجود دارد که بعد از انجام دادن جراحی وزدن برش عفونت هایی به داخل بدن وارد شده و در نهایت فرد دچار عفونت بعد از عمل شود.

اگر به توصیه ها و نکات بهداشتی که پزشک تان به شما اطلاع می دهد عمل نکنید ریسک مبتلا شدن تان به عفونت بالا به طور زیادی می رود.

شست و شو و تمیز کردن ناحیه و زخم ها و بخیه با ژل های شست و شو

از این توصیه ها می توان به مواردی نظیر شست و شو و تمیز کردن ناحیه و زخم ها و بخیه با ژل های شست و شو و یا نکات بهداشتی مثل خشک نگه داشتن ناحیه تناسلی و خشک کردن ناحیه بعد از شست و شو با دستمال و حوله و یا سشوار کشیدن ناحیه برای مطمئن شدن از باقی نماندن رطوبت و نم در ناحیه تناسلی اشاره کرد

اگر این نکات را رعایت نکنبد به احتمال خیلی بالایی دچار عفونت خواهید شد. به خاطر همین به دقت تمامی توصیه ها و موارد بهداشتی لازم را بعد از عمل جراحی زیبایی را رعایت کنید.

بعد از عمل جراحی اگر به خوبی از زخم ها و بخیه هایتان مواظبت نکنید احتمال دارد زخم هایتان باز شود و راهی برای نفوذ عفونت به بدن تان ایجاد کنند و یا باعث بیماری های دیگری در ناحیه عمل شده بشوند. زخم ها و بخیه ها از حساسیت بالایی برخوردار هستند و باید با دقت بالا از آن ها مراقبت کنید تا مشکلی برای تان از این بابت پیش نیاید.

پزشک معالج شما برای مراقبت های بعد از عمل پمادهایی را برای تان تجویز می کند

پزشک معالج شما برای مراقبت های بعد از عمل پمادهایی را برای تان تجویز می کند که خاصیت ضد عفونتی دارند و از عفونی شدن ناحیه تناسلی و زخم ها و بخیه ها جلوگیری می کنند. استفاده نکردن از پمادها یا استفاده نکردن مرتب از پمادهای تجویزی طبق دستور پزشک احتمالا باعث می شود دچار عفونت بشوید.

همچنین اگر بعد از عمل های جراحی زیبایی زنان و در زمان دوران نقاهت و ریکاوری بعد از عمل از وان حمام، استخر، سونا و جکوزی استفاده کنید به احتمال زیادی دچار عفونت خواهید شد.

برای همین تا زمانی که پزشک تان این اجازه را به شما نداده است و به طور کامل زخم ها و بخیه ها و ناحیه عمل شده تان بهبود نیافته است از انجام دادن این کارها دوری کنید و فقط به صورت ایستاده و کوتاه دوش های سرپایی بگیرید.

رعایت نکردن نکات بهداشتی و مراقبتی بعد از عمل های جراحی زیبایی زنان

رعایت نکردن نکات بهداشتی و مراقبتی بعد از عمل های جراحی زیبایی زنان، فقط بعضی جزو بعضی از دلایلی است که به عفونت دچار می شوید. دلایل دیگری نیز وجود دارد که اگر نکات بهداشتی و مراقبتی بعد از عمل جراحی زیبایی زنان را رعایت نکنید مبتلا به عفونت می شوید.

اگر قصد دارید جراحی های زیبایی مخصوص خانم ها مثل لابیاپلاستی، واژینوپلاستی و غیره را انجام دهید، پیشنهاد ما این است که اگر می خواهید عمل جراحی راحتی را داشته باشید و دوران نقاهت بعد از عمل کوتاهی داشته باشید و از نتایج بعد از عمل راضی باشید عمل جراحی خود را تحت نظر خانم دکتر افسانه زرگنج فرد متخخص زنان که تجربه بالایی موفقی در زمینه انواع جراحی های زیبایی واژن را دارند انجام دهید.

رعایت نکردن نکات بهداشتی و مراقبتی بعد از عمل های جراحی زیبایی زنان
رعایت نکردن نکات بهداشتی و مراقبتی بعد از عمل های جراحی زیبایی زنان

پیشگیری از بروز عفونت بعد از عمل های جراحی های زیبایی واژن

بهترین روش برای پیشگیری از عفونت بعد از عمل های جراحی زیبایی واژن این است که بتوانید پزشک مناسب و ماهر و با تجربه ای را برای انجام دادن عمل جراحی خود پیدا کنید. اگر پزشک مناسبی را برای عمل جراحی تان انتخاب کنید می توانید مطمئن شوید دلایلی که از طرف پزشک باعث عفونت می شود را تجربه نمی کنید.

همچنین برای پیشگیری از مبتلا شدن به عفونت باید از زخم ها و بخیه هایتان به دقت مراقب کنید. داروها و آنتی بیوتیک های تجویزی پزشک تان منظم و سروقت مصرف کنید. بعد از اینکه ناحیه تناسلی و لابیا ها را شستشو دادید به خوبی آن ناحیه را خشک کنید و کوچک ترین نم و رطوبتی نباید در آن ناحیه باقی بماند چرا که باعث عفونت می شود. همچنین باید بعد از دو ماه بعد از عمل جراحی هیچ گونه رابطه جنسی را نداشته باشید.

توصیه ما در این مورد و انتخاب پزشک مناسب و با تجربه و ماهر خانم دکتر افسانه زرگنج فرد متخصص زنان است که در زمینه عمل های جراحی زیبایی واژن دارای تجربه کاری بالا و موفقی هستند و تجربه عالی و نتایج رضایت بخش و بی نقصی را به مراجعه کنندگان خود ارمغان می دهند

و همچنین در مراقبت های بعد از عمل جراحی نیز با توصیه های خود و داروهای تجویزی مناسب به هرچه راحت گذراندن دوران نقاهت افراد و مبتلا نشدن به عفونت بعد از عمل جراحی در افراد نیز کمک می کنند.

پیشگیری از بروز عفونت بعد از عمل های جراحی های زیبایی واژن
پیشگیری از بروز عفونت بعد از عمل های جراحی های زیبایی واژن

اگر بعد از عمل های جراحی های زیبایی واژن دچار عفونت شدیم درمان آن چیست؟

اگر بعد از عمل جراحی نشانه و علائمی مبنی بر مبتلا شدن به عفونت را داشته باشید و یا احساس می کنید در ناحیه عمل شده و لابیاهای خود نشانه های غیر طبیعی را دارید هرچه سریع تر به پزشک متخصص زنان مراجعه کنید تا بعد از معاینه و بررسی مشخص شود که نگرانی شما از مبتلا شدنتان به عفونت درست بوده است و یا خیر.

همچنین توصیه می کنیم به پزشک خودتان که جراحی تان را انجام داده است مراجعه کنید و نزد پزشک دیگری نروید چرا که با شرایط و سابقه بیماری و درمانی شما آشنا تر است و بهتر می تواند به شما کمک کند.

اگر بعد از بررسی و معاینه پزشک تان تشخیص داده شد که به عفونت مبتلا شده اید، درمان عفونت های بعد از جراحی بسته به میزان و نوع عفونت شما راههای درمانی متفاوتی دارد و پزشک تان از روی علائم و تشخیص نوع و شدت عفونت شما روند درمانی شما برای از بین بردن عفونت را شروع می کند.

اگر عفونت شما در حد خفیف الی متوسط باشد پزشک تان داروها و پمادهایی را برای از بین بردن عفونت بدن تان به شما تجویز می کند؛ اما اگر شدت عفونت زیاد باشد و به بخیه ها و زخم هایتان نیز سرایت کرده باشد احتمالا احتیاج داشته باشید تا بخیه هایتان را دوباره برای تان ضدعفونی کنند و برای بار دوم و مجدد بخیه بزنند.

اگر بعد از عمل های جراحی های زیبایی واژن دچار عفونت شدیم درمان آن چیست؟
اگر بعد از عمل های جراحی های زیبایی واژن دچار عفونت شدیم درمان آن چیست؟

انواع جراحی زیبایی واژن

رحم یکی از ارگان های داخلی مهم بدن زنان است. این عضو از بدن نقش مهم و اساسی را در زندگی خانم ها دارد. رحم خود از سه قسمت قعر، تنه و گردن تشکیل می شود که شریان های رحم در ناحیه ای داخلی ایلیاک ها قرار می گیرد. قابل دکر است که این قسمت از رحم وظیفه رساندن خون به رحم را انجام می دهد.

نکته مهمی که خانم ها باید در این باره بدانند این است که چرا جراحی های زیبایی واژن انجام می شود و علت دقیق آن چه می باشد. یکی از دلایلی که عمل های جراحی زیبایی واژن انجام می شود رسیدن به دوران یائسگی است.

هنگامی که خانم ها به دوران یائسگی خود نزدیک می شوند و در نهایت یائسه می شوند رحم زنان تغییرات چشمگیری را تجربه می کند.

تخمدان های خانم ها در دهه های آخر سی سالگی و اوایل چهل سالگی کمتر از گذشته به پروژسترون و استروژن تولید می کنند اما همچین خانم ها هنوز قادر به بارداری هستند و فقط در اواخر سی و اوایل چهل سالگی این روند شروع می شود و در افراد مختلف بسته به ژنتیک و سابقه خانودگی آن ها این روند ممکن است دیرتر شروع شود.

بعد از شروع این روند عادت های ماهیانه در خانم ها کمتر اتفاق می افتد

بعد از شروع این روند عادت های ماهیانه در خانم ها کمتر اتفاق می افتد و بعد از چند سال نیز به طور کامل قطع می شود که شروع یائسگی زنان از بعد قطع شدن دوران عادت ماهیانه شروع می شود.

بیشتر خانم های ایرانی به خاطر سبک زندگی و عادت های غذایی ناسالم در اواخر سی سالگی و اوایل چهل سالگی با کم شدن میزان ترشح هورمون های استروژن و پروژسترون مواجه می شوند. از مشکلات کم شدن این هورمون ها می توان به شل شدگی و افتادگی عضلات واژن، کاهش حجم لبه های واژن و قسمت بیرونی ناحیه تناسلی اشاره کرد.

همین مسئله باعث می شود زندگی زناشویی خانم ها تحت الشعاع قرار بگیرد و اعتماد به نفس آن ها کم تر شود. خوشبختانه با پیشرفت تکنواوژی در علوم پزشکی مشکلاتی جزئی مثل این قابل حل شده اند و می توان با روش های مختلفی مثل جراحی، لیزر و روش های دیگری به درمان این مشکلات پرداخت.

خانم دکتر افسانه زرگنج فرد متخصص زنان می توانند با روش های مختلفی بسته به وضعیت شما و انتخاب شما این مشکلات شما را درمان و حل کنند.

واژینوپلاستی

بعضی از مواقع با زیاد شدن سن در خانم ها و به علت های مختلفی مثل زایمان های طبیعی زیاد مخصوصا به صورت پشت سر هم و در فواصل زمانی کوتاه عضلات واژن در خانم ها دچار مشکلاتی مثل شل شدگی و افتادگی و گشاد شدن دچار شود.

در این زمان ها افراد می توانند با انجام دادن جراحی واژینوپلاستی اقدام به حل مشکل فرد بکند و بافت ها و عضلات واژن را جمع تر بکند.

این نوع جراحی نیز با روش های زیادی مثل جراحی، لیزر و غیره انجام می شود که بسته به خفیف و شدید بودن شل شدگی و تشخیص پزشک و تصمیم نهایی شما با روش های مختلفی قابل انجام است که روش لیزر در ین جراحی هم عوارض بعد از عمل را ندارد و هم دوران نقاهت بسیار کوتاه تری را به نسبت به روش جراحی دارد.

البته نکته مهمی که باید بگوییم این است که اگر شدت مشکل شما در حد خفیف و متوسط باشد استفاده کردن از لیزر بهترین گزینه شما است؛

اگر به علت های مختلفی وضعیت شل شدگی و افتادگی واژن شما شدید باشد

اما اگر به علت های مختلفی وضعیت شل شدگی و افتادگی واژن شما شدید باشد روش جراحی بهترین راه برای از بین بردن به یکباره شلی و افتادگی عضلات واژن است چرا که لیزر نمی تواند مشکلات شدید را حل کند و در بهترین حالت باید چندین بار لیزر را انجام دهید تا مشکل تان حل شود اما روش جراحی راهی مطمئن و یک باره برای حل این مشکل است.

پس به طور کلی اگر مشکلات شل شدگی خفیف الی متوسط داشتید روش لیزر بهترین روش برای حل مشکل شما است اما اگر مشکل تان حاد و شدید بود روش جراحی بهترین روش برای حل مشکل شما است.

اگر به علت های مختلفی وضعیت شل شدگی و افتادگی واژن شما شدید باشد
اگر به علت های مختلفی وضعیت شل شدگی و افتادگی واژن شما شدید باشد

لابیاپلاستی

عمل جراحی لابیاپلاستی که جراح تغییراتی را بر روی لبه های واژن یا همان لابیاها ایجاد می کند. این تغییرات می تواند بر روی لابیاهای مینور و یا ماژور قابل انجام باشد. هدف این جراحی تغییر شکل و اندازه لابیاها در اندازه های کوچک تر و یا اصلاح عدم تقارن لابیاها است که مشکلاتی را برای فرد ایجاد می کند.

همچنین این جراحی به جز هدف های زیبایی اهداف سلامتی را نیز دارد. این عمل جراحی می تواند به طور ترکیبی همراه با عمل جراحی واژینوپلاستی نیز انجام شود.

لابیاپلاستی
لابیاپلاستی

جوانسازی واژن

عمل های جراحی به منظور جوانسازی واژن نیز وجود دارد که در دنیای امروزی از محبوبیت زیادی بین خانم ها برخوردار است. لازم به ذکر است عمل های جراحی لابیاپلاستی و واژینوپلاستی جزو عمل های زیبایی و جوانسازی واژن محسوب می شوند که در بیشتر موارد اهداف زیبایی شناسی دارند.

همچنین از لیزر نیز می توان برای جوانسازی واژن استفاده کرد و دیگر قسمت های دیگر بدن نیز می توانند با اهداف جوانسازی و زیبایی با لیزر انجام شوند.

جوانسازی واژن
جوانسازی واژن

انواع عمل های جوانسازی واژن

نهان سازی ناحیه کلیتورال یا به زبانی دیگر همان پنهان کردن و کوچک کردن ناحیه کلیتوریس

تقویت کردن نقطه جی در بدن خانم ها

لیزرهای روشن کننده واژن

انواع عمل های جوانسازی واژن
انواع عمل های جوانسازی واژن

مزایای جراحی زیبایی واژن:

بعد از عمل های جراحی زیبایی زنان به غیر از درست کردن مشکلات پرینه و شل شدگی و افتادگی های عضلات واژن بعصی دیگر از این مشکلات بعد از عمل بهبود می یابند که از مهم ترین مزایای دیگری که بعد از عمل های زیبایی زنان محسوب می شوند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •    روشن شدن رنگ پوست ناحیه تناسلی خانم ها
  •    درمان کردن مشکلات بی اختیاری ادراری و یا بی اختیاری مدفوع
  •    درمان مشکل خشکی واژن و زیاد کردن رطوبت این ناحیه بعد از عمل های جراحی زیبایی زنان
  •    زیاد کردن مقدار کلاژن سازی در پوست ناحیه تناسلی ودر نهایت باعث سفت شدن پوست این ناحیه و برطرف شدن چروک های سطحی در این ناحیه
  •     جوان سازی ظاهر کلی واژن
  •    حل مشکلات شل شدگی و افتادگی واژن و عضلات آن
  • زیاد کردن مقاومت قسمت های داخلی دستگاه تناسلی بعد از عمل های جراحی واژن
  •    برطرف کردن ضعف در لابیاهای مینور بعد از عمل های جراحی واژن

مراقبت های بعد از جراحی واژن

  • بعد از گذشتن دو روز از عمل های جراحی زیبایی واژن از کمپرس های یخ و یا کیسه های آب سرد استفاده کنید تا از ابن طریق به کم شدن تورم ها و همچنین کم شدن درد و سوزش آن ناحیه کمک کنید.
  • با مشورت با پزشک تان می توانید از پمادهایی مثل تتراسایکیلین تا بعد از دو روز از جراحی استفاده کنید.
  • آنتی بیوتیک و داروهایی که پزشک تان بعد از عمل جراحی برایتان تجویز کرده است را به طور منظم و مرتب استفاده کنید.
  • بعد از هرگونه عمل جراحی زیبایی واژن نباید به مدت حداقل دو ماه رابطه جنسی داشته باشید چرا که باعث خونریزی، عفونت و آسیب های جدی به ناحیه تناسلی و بخیه هایتان می شود.
  • تا بهبودی کامل و صحت کامل بعد از عمل های جراحی زیبایی واژن نباید هیچ گونه فعالیت سنگین و یا ورزش های سنگین و جا به جا کردن اجسام سنگین را انجام دهید.
  • بعد از اینکه یک هفته از عمل جراحی تان گذشت باید برای بررسی وضعیت و نظارت بر روی روند بهبودی تان به پزشک متخصص زنان خود مراجعه کنید.
مراقبت های بعد از جراحی واژن
مراقبت های بعد از جراحی واژن

نتیجه گیری:

قبل از اینکه هرگونه جراحی بر روی بیمار انجام شود، پزشک با بیمار پیرامون نحوه عمل و سوالاتت متداوا راجع به عمل جراحی صحبت می کند و به طور واضح و شفاف تمامی سوالات بیمار و نکاتی که باید بیمار از آن ها اطلاع داشته باشد را برای او می گوید تا بتواند بهترین نتیجه بعد از عمل را داشته باشد.

همچنین جلسه هایی قبل از عمل جراحی مبنی بر نگرانی های بیمار و مشکلات و تغییراتی که بیمار مایل است بر روی ناحیه تناسلی انجام دهد انجام می پذیرد تا کاملا مشخص شود هدف و قصد بیمار از انجام دادن این عمل چیست و آیا فرد نیازی به این عمل دارد.

از انواع عمل هایی که می تواند برای فرد مراجعه کننده انجام شود می توان به عمل های جراحی لابیاپلاستی، واژینوپلاستی، جوانسازی واژن، لیزر روشن کننده و غیره اشاره کرد.

همچنین در مورد نحوه روش جراحی نیز صحبت می شود تا بهترین روش برای فرد مشخص شود. قبل از جراحی پزشک از مبتلا نبودن بیمار به عفونت مطمئن می شود تا بتواند از ترشحات بعد از عمل واژن که ناشی از مبتلا شدن به عفونت و یا تشدید عفونت باشد جلوگیری کند.

پزشک و جراح ماهر و با تجربه

عمل های جراحی زیبایی زنان در صورتی که به دست پزشک و جراح ماهر و با تجربه ای انجام شود ننایج عالی و پایداری را دارد و باعث زیاد شدن اعتماد به نفس در فرد و بهبود روابط زناشویی او نیز می شود. به خاطر همین بسیار مهم است که عمل جراحی تان توسط پزشک متخصص زنان حاذق و ماهری انجام شود.

پیشنهاد ما به شما خانم دکتر افسانه زرگنج فرد است که با داشتن تجربه کاری بالا و موفق می توانند به شما تجربه ای عالی و موفقی و نتایج عالی و رضایت بخشی بعد از عمل را هدیه کنند.

خانم دکتر افسانه زرگنج فرد می توانند عمل های جراحی زیبایی زنان از جمله لابیاپلاستی، واژینوپلاستی و غیره را انجام دهند، ایشان با داشتن تجربه کاری سالیان طولانی فعالیت در این حوزه درمانی یکی از بهترین و ماهر ترین پزشکان در زمینه عمل های جراحی زیبایی زنان هستند که به شما در داشتن بهترین نتیجه بعد از عمل کمک می کنند.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سالها سابقه کار ( از سال ۸۶) در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت , کاشت نخ

سالها سابقه کار (از سال ۹۴) در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با زر کلینیک:

آدرس: تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس: 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل: info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید