میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

برای زیبایی واژن به چه دکتری مراجعه کنیم
برای زیبایی واژن به چه دکتری مراجعه کنیم

لیست موضوعات

برای زیبایی واژن به چه دکتری مراجعه کنیم

تا انتهای مقاله با ما باشید تا بدانید که باید برای زیبایی واژن به چه دکتری مراجعه کنیم .

در این مقاله سعی داریم تا برای بررسی این موضوع که برای زیبایی واژن به چه دکتری مراجعه کنیم، مطالب کاملی را در اختیار شما قرار دهیم. همچنین در خصوص عمل زیبایی واژن، انواع عمل های زیبایی واژن، دلایل انجام جراحی، ویژگی های بهترین جراح متخصص زیبایی واژن و …. اطلاعات جامعی را ارائه نماییم.

برای زیبایی واژن به چه دکتری مراجعه کنیم
برای زیبایی واژن به چه دکتری مراجعه کنیم

برای کسب اطلاعات لازم در مورد زیبایی واژن می توانید به زر کلینیک مراجعه کنید و یا با شماره تلفن این کلینیک که در انتهای همین پست درج شده است تماس بگیرید.

آن چه در این نوشتار علمی پزشکی، می خوانیم:

. عمل زیبایی واژن چیست؟

برای زیبایی واژن به چه دکتری مراجعه کنیم؟

چه عواملی سبب آسیب به ناحیه پرینه واژن در بانوان می شود؟ توضیح دهید.

انواع جراحی های زیبایی واژن را نام ببرید؟

عوامل تاثیرگذار که سبب بروز مشکلات متعدد در دستگاه تناسلی بانوان می شود را بیان کنید.

مشخصه های بهترین جراحان متخصص زیبایی واژن را نام ببرید.

مزیت های جراحی زیبایی واژن را ذکر کنید؟

نتیجه گیری

 

عمل زیبایی واژن

پیش از توضیح در خصوص این که برای زیبایی واژن به چه دکتری مراجعه کنیم، باید درباره عمل زیبایی واژن مطالبی را بیان کنیم. برای اغلب بانوان، داشتن واژن زیبا امری ضروری و مهم تلقی می شود و اگر از نظر شکل ظاهری این ناحیه از بدنشان با مشکلاتی همراه باشد، سعی می کنند تحت نظر مجرب ترین متخصصین زنان و زایمان از عمل های زیبایی واژن بهره مند شوند.

عمل زیبایی واژن
عمل زیبایی واژن

اما از این که برای زیبایی واژن به چه دکتری مراجعه کنند و نسبت به رفع مشکل اصلی اقدام کنند، اطلاعات کاملی در اختیار دارند. یکی از اندام های ناحیه تناسلی در بانوان، واژن نامیده می شود که با ظاهر و مدل های متعدد تاثیر زیادی در زیبایی بیشتر بخش ژنیتال بدن بانوان به همراه دارد.

زمانی که بانوان با تغییرات اندک در این ناحیه همراه می شوند، با انتخاب مناسب ترین عمل زیبایی واژن تحت نظر متخصصین این امر، جراحی واژن را انجام می دهند.

پیشرفت علم و تکنولوژی در حوزه پزشکی

در حال حاضر با پیشرفت علم و تکنولوژی در حوزه پزشکی، متدهای درمانی و دستگاه های پیشرفته متعددی وجود دارد که بدون خونریزی، بیهوشی و یا پیامدهای بعد از عمل جراحی، متخصصین می توانند به راحتی و در کمترین زمان، زیباسازی واژن را در بانوان انجام دهند.

در ادامه مبحث برای زیبایی واژن به چه دکتری مراجعه کنیم، بایستی متذکر شویم که عمل زیبایی واژن پروسه ای است که در طی آن متخصصین به شیوه های متعدد اقدام به سفید کردن، تنگ کردن، کوتاه کردن و یا زیباسازی لبه های لابیا و … می کنند و با تقلیل قطر واژن و دهانه ی ورودی آن، بهبودی زیبایی ژنیتال در بانوان دوچندان می شود.

پیشرفت علم و تکنولوژی در حوزه پزشکی
پیشرفت علم و تکنولوژی در حوزه پزشکی

کوتاه تر کردن لابیاها

با تشخیص پزشک متخصص در صورت لزوم، ممکن است در زمان انجام جراحی نسبت به کوتاه تر کردن لابیاها و یا سایر اقدامات جراحی زیبایی روی بیماران انجام گیرد.

چنان چه هدف پزشک معالج تنها لابیا باشد، به صورت کاملاً تخصصی بایستی جراحی لابیاپلاستی روی بیماران انجام گیرد که این متد جراحی سبب فرم دهی و شکل زیباتر لابیاهای واژن می شود.

جراحی زیبایی واژن برای اصلاح بهتر لابیاها و ورودی واژن در بانوان انجام می گیرد که از نتیجه جراحی می توان به تنگ شدن و زیبایی واژن اشاره کرد. پس از این که بیماران از این عمل هایی زیبایی برای معالجه مشکلات واژن استفاده کردند و به نتیجه مطلوبی دست یافتند، علاوه بر افزایش اعتماد به نفس، می توانند رابطه جنسی بهتری را تجربه کنند.

در راستای موضوع برای زیبایی واژن به چه دکتری مراجعه کنیم، باید خانم دکتر زرگنج فرد را معرفی کرد. ایشان به عنوان بهترین جراح متخصص زیبایی زنان می تواند در این راستا مشاوره های لازم درباره انواع عمل های زیبایی واژن را به شما ارائه دهد.

انواع عمل های زیبایی واژن

عمل زیبایی واژن با شیوه ها و در جهت رسیدن به اهداف ویژه برای بیماران انجام می شود که دارای انواع متعددی است. ممکن است برخی از جراحان متخصص زیبایی زنان در طی انجام جراحی، از بیهوشی عمومی استفاده کنند و برخی از متدهای عمل زیبایی را نیز از طریق کمی بی حسی روی بیماران انجام دهند.

انواع عمل های زیبایی واژن
انواع عمل های زیبایی واژن

انواع جراحی های زیبایی واژن شامل:

1)    لابیاپلاستی 2) لابیاپلاستی با لیزر 3) لابیاپلاستی با جراحی 4) سافرینگ؛ می شود.

هدف از این متد جراحی، فرم دهی و شکل دادن لبه های واژن در بیماران است. متد جراحی فوق، هم به شکل عمل جراحی و هم از طریق دستگاه های لیزر انجام می گیرد.استفاده از لیزر به منظور انجام عمل فوق، به علت تسریع انعقاد پوست در زمان برش و خونریزی کمتر، مورد استقبال بیشتر بیماران قرار می گیرد.

یکی از دستگاه هایی که متخصصین برای انجام این عمل زیبایی از آن برای درمان بیماران استفاده می کنند، دستگاه لیزر مونالیزا تاچ است.

متخصصین زیبایی زنان از عمل های دیگری برای زیبایی واژن استفاده می کنند که عبارتند از:

1)    جراحی واژینوپلاستی از طریق نخ 2) واژینوپلاستی با لیزر 3) واژینوپلاستی از طریق انجام جراحی 4) واژینوپلاستی با تزریق چربی 5) واژینوپلاستی با تزریق نمودن فیلر

البته انجام این عمل زیباسازی واژن از طریق سنتی و با کمک داروها و همچنین مواد موضعی نیز انجام می گیرد. امروزه یکی از متداولترین شیوه های معالجه گشادی واژن، انجام جراحی واژینوپلاستی از طریق لیزر است. انتخاب این متد درمانی علاوه بر راندمان بسیار بالا، از نظر هزینه و سایر پیامدها از دیگر تکنیک های درمانی تاثیرگذارتر است.

چنان چه بیمار مایل است که برای رفع گشادی واژن، جراحی واژینوپلاستی و لابیاپلاستی را به صورت همزمان انجام دهد، بایستی موضوع را با پزشک معالج خود در میان بگذارد. در نهایت، بهترین شیوه، بر مبنای نظر و مشاوره پزشک به بیماران ارائه می گردد.

دلایل انجام جراحی زیبایی واژن

با توجه به این که فرم ظاهری واژن کلیه بانوان با یکدیگر متفاوت است و نیز به تدریج پس از بارداری های مکرر، فرم ظاهری واژن با تغییرات بسیاری همراه می شود، سوالی که در این خصوص ممکن است مطرح شود این است که، برای زیبایی واژن به چه دکتری مراجعه کنیم؟

لابیا، لبه های واژن در بانوان است که در تمامی بانوان، ضخامت یکسانی نداشته و با یکدیگر فرق دارد. ایجاد هر ناهمواری در این ناحیه، درد و ناراحتی بسیاری را برای فرد به همراه دارد که در چنین شرایطی، بیماران به دنبال این هستند که برای زیبایی واژن به چه دکتری مراجعه کنیم، تا سریعتر مشکلات ایجاد شده را برطرف کنند.

دلایل انجام جراحی زیبایی واژن
دلایل انجام جراحی زیبایی واژن

ناهمواری های خاص و همچنین چین و چروک، باعث از بین رفتن زیبایی این عضو حساس در بانوان می شود که نتیجه آن از دست دادن اعتماد به نفس در آن ها است.

مشکلات نامبرده در بانوان باعث حس شرم و خجالت در برابر شریک زندگی می شود

مشکلات نامبرده در بانوان باعث حس شرم و خجالت در برابر شریک زندگی می شود و در نهایت، فرد با عدم روابط جنسی همراه می شود. یکی دیگر از دلایلی که سبب گرایش بانوان شده است به این موضوع اختصاص دارد که:

هنگامی که سایز لابیا از حد نرمال آن بزرگتر است، شخص با پوشیدن شلوار و یا لباس زیر تنگ، با احساس درد و ناراحتی همراه می شود. بانوانی که با این مشکل همراه هستند، بایستی پیوسته از لباس های گشادتر و یا سایز بزرگ استفاده کنند.

بانوانی که سایز لابیای آن ها از حد نرمال بزرگتر است، قادر نیستند که از تمرینات فیزیکی بهره مند شوند. زیرا انجام حرکت های ساده نیز می تواند برای آن ها دردناک و غیر قابل تحمل باشد.

برهمین اساس بانوانی که با ناهمواری و یا مشکلات لابیا همراه هستند و از این موضوع احساس نارضایتی می کنند، می توانند از عمل زیبایی واژن بهره مند شوند.

دکتر زرگنج فرد به عنوان بهترین جراح زیبایی زنان با توجه به تخصص و تجربه انجام عمل های جراحی می تواند مناسب ترین شیوه درمانی را برای برطرف نمودن این عارضه به بیماران معرفی کند.

لابیاپلاستی- جراحی زیبایی واژن

در ادامه مطلب برای زیبایی واژن به چه دکتری مراجعه کنیم، باید در خصوص انجام عمل جراحی لابیاپلاستی اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. به عمل جراحی در قسمت لبه های کوچک بخش بیرونی اندام تناسلی بانوان (لابیاپلاستی) می گویند.

جراحی فوق، عمل زیبایی است که به منظور تقلیل مقدار لابیا مینور در بخش ژنیتال است. ناحیه فوق، داخل لابیا ماژور و از سمت دیگر در بخش دهانه واژن قرار گرفته است.

لابیاپلاستی- جراحی زیبایی واژن
لابیاپلاستی- جراحی زیبایی واژن

جراحی لابیاپلاستی فقط محدود به زیبایی واژن نمی شود و حذف بیرون زدگی رکتوم به درون واژن، تنگ نمودن کانال واژن، افتادگی و یا حذف بیرون زدگی مثانه به بخش داخلی واژن و همچنین افتادگی رحم از جمله موارد دیگری است که از طریق جراحی زیبایی فوق برای بیماران انجام می شود. هدف از جراحی فوق رضایتمندی روابط جنسی، بهبود و صحت کارکرد ادرار و دفع و بالا رفتن حس اعتماد به نفس در بیماران است.

جراحی زیبایی لابیاپلاستی شصت الی صد و بیست دقیقه به طول می انجامد و پزشک معالج شما تعیین می کند که برای انجام این عمل زیبایی واژن از چه نوع بیهوشی به منظور روند جراحی استفاده کند.

در پاسخ بیماران که برای زیبایی واژن به چه دکتری مراجعه کنیم، بایستی بیان کرد که دکتر زرگنج فرد بهترین جراح زیبایی زنان می تواند در انجام جراحی لابیاپلاستی اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار دهد.

آیا عمل زیبایی لابیاپلاستی برای دختران باکره نیز انجام می شود؟

هر بانویی بعد از پایان دوره بلوغ در هر رده سنی می تواند از این عمل جراحی زیبایی واژن بهره مند شود و از نظر متخصصین زنان و زایمان، هیچ مانعی برای انجام جراحی فوق وجود ندارد و در طی جراحی، به پرده بکارت صدمه وارد نمی شود.

آیا عمل زیبایی لابیاپلاستی برای دختران باکره نیز انجام می شود؟
آیا عمل زیبایی لابیاپلاستی برای دختران باکره نیز انجام می شود؟

انواع متدهای جراحی زیبایی لابیاپلاستی

شیوه های متعددی به منظور انجام عمل لابیاپلاستی وجود دارد که در این بخش، دو متد متداول را متذکر می شویم:

1)    انجام لابیاپلاستی از طریق لیزر 2) لابیاپلاستی به روش جراحی

هدف کلی از شیوه های نامبرده، تقلیل لابیا را در بیماران به وضوح نشان می دهد. دکتر زرگنج فرد در خصوص این که کدام متد درمانی عملکرد بهتری را روی بیماران به همراه دارد، اهداف بیمار و همچنین آناتومی بدن هر شخص را موثرترین شیوه در جهت انجام جراحی لابیاپلاستی معرفی می کند.

بهبودی کامل پس از جراحی زیبایی لابیاپلاستی

با توجه به این که برای زیبایی واژن به چه دکتری مراجعه کنیم تا سریعتر بهبودی کامل خود را پس از انجام جراحی لابیاپلاستی به دست آوریم، بایستی بیان کنیم که:

درد و ناراحتی اندک با کمک داروهای ضد درد که بیشتر به شکل قرص توسط پزشک معالج به بیماران تجویز می شود، بعد از چند روز از عمل جراحی زیبایی بهبود می یابد. کبودی و یا تورم در بخش دستگاه تناسلی بانوان تا چند روز نخست امری طبیعی بوده است.

جراح متخصص اجازه دوش گرفتن را بعد از روز عمل جراحی به بیماران توصیه می کنند و نیز پمادهای حاوی آنتی بیوتیک را نیز برای مصرف روزانه به این گروه از بیماران تجویز می کنند.

بهبودی کامل پس از جراحی زیبایی لابیاپلاستی
بهبودی کامل پس از جراحی زیبایی لابیاپلاستی

به طور معمول، بیماران تحت عمل جراحی زیبایی لابیاپلاستی بهبودی کامل خود را بعد از گذشت شش الی هشت هفته از انجام جراحی به دست می آورند. همچون سایر عمل های جراحی، حداقل چهل و دو روز زمان لازم است تا تورم اولیه، تقلیل یابد. همچنین بین شش الی دوازده ماه برای دستیابی به بهترین عملکرد، زمان نیاز است.

عمل زیبایی هودکتومی یا کلیتوریس

از دیگر عمل های زیبایی واژن که توسط جراح زیبایی زنان انجام می شود، میتوان به عمل هودکتومی متذکر شد. کلیتوریس بافتی است که در اغلب بانوان لذت حسی را به همراه دارد. بعضی از بانوان با پوست بسیاری در این بخش مواجه هستند که با انجام عمل جراحی زیبایی می توان نسبت به بهبود و اصلاح آن اقدام کرد که غالباً متد فوق به صورت همزمان با جراحی زیبایی لابیاپلاستی قابل معالجه است.

در حقیقت تقلیل هود کلیتورال برای بانوانی که با چین و چروک های مازاد در بخش کلاهک کلیتوریس همراه هستند، مورد استفاده قرار می گیرد.

جراحی تقلیل هود کلیتورال فارغ از این که صدمه عصبی، تحریک و یا تاثیر بر احساس جنسی به همراه داشته باشد، به زیبایی و برابر شدن واژن و ناحیه تناسلی کمک شایانی می کند.

به طور معمول این متد جراحی زیبایی واژن تحت بی حسی موضعی و یا بیهوشی عمومی توسط جراحان متخصص برای بیماران انجام می شود. جراح متخصص از بی حسی موضعی به منظور پیشگیری از کبودی و یا خونریزی در زمان انجام جراحی و همچنین بی حسی در ناحیه تحت درمان برای ساعات بعد از عمل استفاده می کنند.

بعد از عمل؛ جراح متخصص، پماد حاوی آنتی بیوتیک را با کمک یک پد روی نواحی تحت عمل جراحی قرار می دهد. مدت زمان انجام عمل فوق تقریباً بین یک الی دو ساعت بوده است که بعد از گذشت چندین ساعت از عمل جراحی، بیمار با اجازه جراح متخصص ترخیص می شود.

جراحی پرینورافی

با توجه به عنوان مقاله فوق، عمل پرینورافی از دیگر جراحی های زیبایی واژن است. عمل فوق به منظور اصلاح و یا ترمیم دهانه واژن روی بیماران انجام می شود.

در خصوص این که برای زیبایی واژن به چه دکتری مراجعه کنیم که عمل جراحی پرینورافی از تخصص و مهارت کافی برخوردار باشد، بایستی بیان کنیم که این عمل، جراحی پیلوپلاستی است که سبب تقلیل دهانه واژن در بیماران می شود.

بیشتر بیماران برای برگشت آناتومی عادی واژن، از جراحی فوق استفاده می کنند که در بیشتر موارد به همراه دیگر متدهای عمل زیبایی توسط مجرب ترین متخصصین زنان و زایمان انجام می شود. پارامترهای متعددی نظیر افتادگی رحم، می توانند به تدریج سبب تضعیف بافت و عضلات ناحیه پرینه و واژن شود و در نهایت با تقلیل تنگی و استحکام واژن نیز همراه گردد.

جراحی پرینورافی
جراحی پرینورافی

شیوه انجام جراحی به این صورت است که:

به طور معمول جراح زیبایی زنان برای انجام عمل جراحی پرینورافی از بیهوشی عمومی و یا بی حسی موضعی به منظور پروسه جراحی استفاده می کنند.

در مرحله نخست؛ جراح متخصص، برشی را در راستای ناحیه پرینه و دیواره واژن ایجاد می کنند و با دقت کامل، پوست واژن را از عضلات زیرین پشتیبانی کننده تفکیک می کنند. پوست شل شده و همچنین بافت های اضافی را برش داده و حذف می کنند.

به این ترتیب نسبت به نزدیک کردن دیواره های ناحیه خارجی واژن به یکدیگر اقدام می کنند و در نهایت، دهانه واژن طی این عمل جراحی تنگ تر می شود. بعد از پایان عمل فوق، جراح ناحیه تحت عمل جراحی را بخیه می زند.

شیوه انجام جراحی به این صورت است که:
شیوه انجام جراحی به این صورت است که:

عوامل تاثیرگذار در صدمه به ناحیه پرینه

زایمان طبیعی:

یکی از پارامترهای تاثیرگذار در بروز صدمه به ناحیه پرینه و واژن را می توان به زایمان های طبیعی متذکر شد. در بعضی موارد، جراح زیبایی زنان برای زایمان راحت تر بیمار، بخشی از پرینه را در حین زایمان برش می زنند که به برش فوق (اپیزیوتومی) می گویند.

معمولاً بعد از زایمان ناحیه پرینه توسط پزشک متخصص بخیه می شود، اما چنان چه برش فوق به صورت صحیح انجام نشود، به تدریج در آینده سبب درد و ناراحتی و به محل جراحت در بیمار تبدیل می شود.

تقلیل وزن شدید:

با تقلیل بیش از اندازه و ناگهانی وزن در بیماران ممکن است بافت های ناحیه پرینه و عضلات پیرامون آن با شل شدگی همراه شود که منجر به آویزان شدن پیوسته عضله های فوق می شود.

افزایش سن:

با بالارفتن سن و نزدیک شدن بانوان به دوره یائسگی بدن با تحولات و تغییرات بسیاری همراه می گردد که یکی از پیامدهای همزمان که پس از یائسگی در بیماران نمایان می شود، افتادگی بافت ها و عضله های واژن است که می تواند تاثیرات منفی را روی روابط جنسی بر جای گذارد.

اضافه وزن:

بالا بودن شاخص توده بدنی به بافت ها و ناحیه پرینه در واژن، فشار بسیاری وارد می کند و به علت کشش عضله ها، قدرت کشسانی نیز به تدریج از بین می رود.

سایر عوامل:

سرفه های پی در پی و طولانی مدت، عوامل ژنتیکی و ایجاد عارضه در ناحیه فوق سبب بروز اختلالاتی در ناحیه پرینه واژن می شود.

کلیه موارد نامبرده از عوامل موثر در آسیب به ناحیه پرینه است که پزشک باید در انجام عمل پرینورافی از تخصص کافی برخوردار باشد. دکتر زرگنج فرد به عنوان بهترین جراح زیبایی زنان می تواند در این راستا به شما کمک شایانی کند.

سایر عوامل:
سایر عوامل:

سایر عمل های دیگر همزمان با جراحی پرینورافی

پیش از انجام عمل جراحی، جراح زیبایی زنان درباره سایر جراحی های همزمان با عمل پرینورافی با بیمار گفت و گو می کند. به طور معمول از عمل هایی که به صورت همزمان با جراحی فوق قابل انجام است، می توان به:

1)    برداشتن رحم یا هیسترکتومی 2) حذف تخمدان و لوله ها (سالپنگو اوفورکتومی) 3) برداشتن لوله ها (سالپنژکتومی دو طرفه) 4) عمل های زیباسازی پرولاپس رحم

متذکر شد که جراحان متخصص می تواند در حین انجام جراحی پرینورافی روی بیماران انجام دهند.

سایر عمل های دیگر همزمان با جراحی پرینورافی
سایر عمل های دیگر همزمان با جراحی پرینورافی

عمل جراحی واژینوپلاستی

در ادامه مقاله برای زیبایی واژن به چه دکتری مراجعه کنیم، باید درباره جراحی واژینوپلاستی مواردی را متذکر شویم. با بالا رفتن سن، واژن (دستگاه تناسلی بانوان) قابلیت ارتجاعی خود را به تدریج از دست می دهد. برای پیشگیری از این بیماری، انجام بعضی از تمرینات کگل به شکل منظم به بیماران کمک زیادی می کند.

اما در بعضی از بیماران، تمرینات فوق در معالجه آن ها اثربخش نخواهد بود و بایستی برای برطرف نمودن عارضه از عمل جراحی زیبایی واژن تحت نظر مجرب ترین جراحان متخصص بهره مند شوند. در اغلب موارد، جراحی واژینوپلاستی در جهت تنگ و یا سفت تر شدن واژن روی بیماران انجام می شود.

ممکن است واژن به علت افزایش سن و یا زایمان های مکرر، خاصیت ارتجاعی خود را به تدریج از دست بدهد. انجام جراحی فوق می تواند در جهت صحت و بهبود بیماری فوق کمک شایانی کند.

اکثر جراحان زیبایی واژن برای برطرف نمودن اختلالات مادرزادی و یا بازسازی صدمات برآمده از اختلالاتی نظیر سرطان از جراحی واژینوپلاستی برای درمان بیماران استفاده می کنند.

پیش از انجام عمل واژینوپلاستی، جراح متخصص در خصوص مواردی که ممکن است بیمار با آن مواجه شود، بررسی های لازم را انجام داده و اطلاعات کاملی را در اختیار بیمار قرار می دهد. پس این موضوع می تواند در موضوع برای زیبایی واژن به چه دکتری مراجعه کنیم، بسیار حائز اهمیت باشد.

عوامل موثر در انجام جراحی واژینوپلاستی

پارامترهای متعددی نظیر پروسه پیری و زایمان سبب سستی عضله های واژن در بانوان می شود. در اغلب بانوان، این موضوع تا حد قابل توجهی سبب تقلیل روابط جنسی می شود. جراحی واژینوپلاستی، عملی نسبتاً راحت است که برای سفت تر شدن بافت های واژن روی بیماران صورت می پذیرد.

معمولا جراح متخصص برای انجام جراحی فوق از بیهوشی عمومی برای بیماران استفاده می کنند. معمولاً بیماران روز بعد از جراحی واژینوپلاستی با تشخیص جراح متخصص ترخیص و دوران نقاهت را در منزل سپری می کنند.

به منظور بهره مندی از مزیت های جراحی واژینوپلاستی، برای زیبایی واژن به چه دکتری مراجعه کنیم؟

پس از انجام عمل جراحی فوق، در اغلب بانوان ارگاسم راحت تر خواهد بود و در نتیجه حس لذت بیشتری را از روابط زناشویی تجربه می کنند. بانوانی که تحت این عمل زیبایی واژن قرار می گیرند، بعد از جراحی مواردی که در زیر به آن اشاره می کنیم را تجربه خواهند کرد:

–       بالا رفتن قدرت و مهار بهتر عضله های واژن در زمان رابطه جنسی از مزیت های بارز عمل جراحی واژینوپلاستی است.

–       یکی دیگر از مزیت های جراحی زیبایی واژن فوق را می توان به افزایش میل جنسی در بانوان متذکر شد.

–       قوی ترین ارگاسم ها و همچنین اصطکاک بهتر، از مزیت های دیگر عمل جراحی واژینوپلاستی است که بیماران از آن بهره مند می شوند.

–       افزایش اعتماد به نفس جنسی و بهبود فرم ظاهری واژن از دیگر مزیت های این عمل جراحی است.

به منظور بهره مندی از مزیت های جراحی واژینوپلاستی، برای زیبایی واژن به چه دکتری مراجعه کنیم؟
به منظور بهره مندی از مزیت های جراحی واژینوپلاستی، برای زیبایی واژن به چه دکتری مراجعه کنیم؟

G-Spot

منطقه اروژنیک در بانوان (نقطه G) است که دقیقاً در قسمت دیواره قدامی واژن واقع گردیده است. G-Spot در فواصل چهار الی پنج سانتیمتری از ناحیه داخلی واژن و میان مجرای ادرار و دهانه واژن قرار دارد. منطقه جی فرساینده بوده که با تحریک، سبب قوی ترین و بیشترین تحریک جنسی در بانوان می شود. در صورتی که در بعضی از بانوان منجر به تحریک شود، ارگاسم، تحریک جنسی و انزال را به دنبال دارد.

تقویت G-Spot

تقویت نقطه جی، یک تکنیک عمل جراحی پیشرفته است که با هدف صحت احساس، تقویت اعتماد به نفس و میل جنسی در بانوان همراه است که توسط مجرب ترین متخصصین جراح زیبایی واژن روی بیماران انجام می شود.

متد فوق برمبنای بزرگنمایی (G-Spot) تا چهار برابر بوده است. تقویت نقطه جی شیوه موثر و ایمن بوده است که اغلب متخصصین برای بیماران تجویز می کنند. این تکنیک شامل پرکننده کلاژن و یا تزریق اسید هیالورونیک در منطقه ویژه ای است که سبب افزایش زمان ارگاسم در بانوان و تکرار آن و حساسیت می شود.

به منظور G-Spot برای زیبایی واژن به چه دکتری مراجعه کنیم، دکتر زرگنج فرد به عنوان مجرب ترین جراح زیبایی زنان می تواند به درمان و معالجه بیماران کمک شایانی کنند.

مراحل شیوه انجام تقویت G-Spot

متد فوق بدون درد و کاملاً بی خطر بوده است و به طور معمول، متخصصین، این جراحی مدرن را در مطب روی بیماران انجام می دهند. مدت زمان انجام جراحی پانزده دقیقه است که برای پروسه جراحی از بی حسی موضعی استفاده می شود.

اصلی ترین موضوع، یافتن درست نقطه جی است. به این علت که این بخش می تواند موقعیت های متعددی را در بین بانوان به همراه داشته باشد و جراح زیبایی واژن بایستی در انجام این عمل زیبایی از تخصص و مهارت کافی برخوردار باشد به همین علت است که برای برخی از بیماران این سوال مطرح می شود که برای زیبایی واژن به چه دکتری مراجعه کنیم.

زمانی که G-Spot به صورت صحیح شناسایی شد، پرکننده کلاژن و یا اسید هیالورونیک در این منطقه تزریق می شود که مقدار آن برای جراحی به مشخصه های خاص آناتومیک هر خانم و تشخیص پزشک معالج بستگی دارد. گر چه احتمال دارد که این متد جراحی کمی افراطی باشد، اما در بعضی از بانوان بسیار موثر و مثمر ثمر است.

کاملاً روشن است که تحریک جنسی، مقاربت جنسی و میل جنسی هر شخص با شخص دیگر متفاوت باشد که به فاکتورهای متعددی بستگی دارد. میل جنسی و یا پاسخ جنسی به پارامترهایی نظیر عوامل عاطفی و معنوی و بین فردی مرتبط است.

برانگیختگی جنسی، میل جنسی و ارگاسم، موضوع مهم و پیچیده ای است و در صورتی که تقویت نقطه جی بتواند در بهبود بخشیدن آن موثر باشد، به هر روشی که جراح متخصص تشخیص دهد، بایستی تقویت آن روی بیماران انجام گیرد.

مراحل شیوه انجام تقویت G-Spot
مراحل شیوه انجام تقویت G-Spot

جراحی زیبایی هودوپلاستی

از دیگر عمل های زیبایی واژن را می توان به جراحی هودوپلاستی اشاره کرد. در بین بانوان، برخورداری از ظاهر مناسب در دستگاه تناسلی بیرونی بانوان بسیار حائز اهمیت است و هر مشکلی می تواند به تقلیل اعتماد به نفس و یا ناامیدی در آن ها تبدیل شود. در اغلب موارد، هود کلیتورال زیبایی شناختی متعددی دارد.

جراحان زیبایی زنان به منظور بهبود و صحت ظاهر این بخش می توانند از متد درمانی (هودوپلاستی) استفاده کنند. ژنتیک، زایمان، جراحت و یا ضربه می تواند سبب تغییر فرم هود کلیتور شود و در نهایت شاید در بعضی بانوان با شرمساری و خجالت همراه گردد.

جراحی زیبایی هودوپلاستی
جراحی زیبایی هودوپلاستی

این مسئله می تواند شیوه زندگی بیمار را از طرق متعدد تحت تاثیر قرار دهد. مانند عدم رضایت کامل جنسی، عدم استفاده از لباس های تنگ و نداشتن تصویر بدنی مناسب و مثبت از ناحیه تناسلی است.

چه افرادی کاندیدای انجام عمل جراحی هودوپلاستی هستند؟

شخصی که به عنوان مناسب ترین نامزد برای انجام جراحی هودوپلاستی تعیین می گردد، بیشتر مایلند:

1)    با انجام این عمل زیبایی واژن به بیشترین لذت جنسی دست یابند.

2)    به منظور استفاده از البسه تنگ نظیر شلوار جین با مشکل مواجه نشوند.

3)    بانوانی که مایلند شکل ظاهری هود کلیتورال بهبود و نواقص موجود در آن برطرف گردد.

4)    بانوانی که می خواهند در داشتن روابط زناشویی خود با شرمساری و خجالت همراه نشوند.

تمامی این بانوان می توانند از جراحی زیبایی واژن (هودوپلاستی) تحت نظر مجرب ترین متخصصین زنان بهره مند شوند. لازم به ذکر است که این عمل زیبایی از طریق بی حسی موضعی روی بیماران انجام می شود و اندازه و فرم هود کلیتورال از سوی جراح متخصص تنظیم می گردد. چنان چه مناطق همجوار نیز به این عمل جراحی نیاز داشته باشد، بهبود می یابد.

با توجه به این که برای زیبایی واژن به چه دکتری مراجعه کنیم، سعی کردیم تا اصلی ترین عمل های زیبایی واژن را که در حال حاضر توسط متخصصین زیبایی زنان روی بیماران انجام می شود، مطالب کاربردی و جامعی را ارائه کنیم.

مشخصه های بهترین جراح زیبایی زنان

اصلی ترین پارامترها در تعیین بهترین دکتر برای عمل زیبایی عبارتند از:

میزان مهارت و تسلط جراح:

اصلی ترین موضوع در جراحی زیبایی واژن، نتیجه جراحی مثمر ثمر و دلچسب آن است. برای اطمینان بیشتر از این مسئله می توانید از جراح متخصص، تصاویر نمونه جراحی های قبلی را درخواست کنید.

این امر می تواند علاوه بر اطمینان شما از انجام جراحی زیبایی واژن، بسیار موثر باشد. به خصوص هنگامی که جراح متخصص به بیماران نمونه کارهای متعددی را پیش و پس از جراحی ارائه می کنند.

تجربه جراحی لابیاپلاستی سایر بیماران:

چنان چه شخصی را می شناسید که از جراحی لابیاپلاستی استفاده نموده است و از نتایج آن رضایت کامل دارد، بهتر است در این رابطه با وی گفت و گو کنید. زیرا این امر می تواند دید بهتری به شما در جهت انجام جراحی به همراه داشته باشد. بنابراین بهتر است که در انجام عمل زیبایی فوق از تجربه جراحی سایر بیماران بهره مند شوید.

نظر سایر مراجعه کنندگان در مطب:

با میزان رضایتمندی بیماران و در نظر گرفتن مطب جراح متخصص می توانید دید کامل تری درباره این که جراح از مجرب ترین و متبحر ترین جراحان در این حوزه است، به دست آورید. بهتر است در مدت انتظار ویزیت در مطب با سایر مراجعه کنندگان رابطه برقرار کرده و در خصوص جراح مرتبط، نظر آن ها را نیز جویا شوید.

تکنولوژی و دستگاه های پیشرفته مدرن:

در حال حاضر یکی از اصلی ترین دستگاه هایی که به منظور انجام جراحی های زیبایی روی بیماران از آن استفاده می شود، دستگاه لیزر (مونالیزاتاچ) است. در این خصوص بایستی اطمینان کامل حاصل کنید که جراح متخصص برای درمان بیماران از دستگاه فوق استفاده می کند.

اغلب عملکرد عمل های جراحی با استفاده از لیزر متفاوت تر از زمانی است که جراح متخصص برای انجام جراحی از چاقوی جراحی در ناحیه تحت درمان استفاده می کند. بهره مندی از تکنولوژی لیزر سبب زیبایی بیشتر از عملکرد جراحی و تقلیل پیامدهای بعد از عمل است.

تضمین عملکرد عمل زیبایی:

درخصوص جراحی های زیبایی واژن همچون سایر جراحی های دیگر، ممکن است بیمار به نتیجه مطلوبی دست نیابد. لذا بهتر است در این رابطه اطمینان کامل حاصل کنید که جراح متخصص شما در انجام عمل زیبایی واژن متعهد بوده و از تخصص کافی برخوردار است و در صورت بروز هر مشکل نسبت به رفع آن اقدامات لازم را انجام می دهد. لازم است در این رابطه با جراح متخصص خود گفت و گو نمایید و نظر وی را نیز جویا شوید.

هزینه جراحی زیبایی:

به طور قطع یکی از پارامترهای تاثیرگذار و اصلی بر عمل های زیبایی واژن، هزینه جراحی است. توصیه می شود تا در این رابطه پیش از انجام جراحی، اطلاعات کاملی را کسب کنید و با دید بهتر به دنبال جراحی های زیبایی باشید.

بنابراین برای درک این که برای زیبایی واژن به چه دکتری مراجعه کنیم، باید کلیه مشخصه های بهترین جراح متخصص زیبایی واژن را در نظر بگیریم تا از این طریق، جراحی موثرتر و بهتری را انجام داده و از نتیجه آن لذت ببرید.

مزیت های جراحی زیبایی واژن

برای اغلب بانوان، زیبایی واژن از اهمیت بسیاری برخوردار است و برهمین اساس، در صورتی که بنا به هر دلیلی مانند زایمان های مکرر، پیری، ژنتیک و غیره سبب گردد که شخص، زیبایی واژن را به تدریج از دست دهد، این امر می تواند تقلیل اعتماد به نفس را در بیماران به همراه داشته باشد. برهمین اساس، انجام جراحی واژن می تواند مناسب ترین متد درمانی برای شخص در نظر گرفته شود.

مزیت های عمل زیبایی واژن:

افزایش اعتماد به نفس:

یکی از مهمترین اهداف پس از انجام جراحی زیبایی واژن، افزایش اعتماد به نفس در بیماران است. تمامی بانوانی که به دنبال زیبایی این بخش هستند و پس از دستیابی به تمامی استانداردهای متداول از عمل زیبایی می توانند به اعتماد به نفس مناسب و مطلوبی دست یابند.

بهبود روابط جنسی:

زیبایی ناحیه ژنیتال نقش مهمی در بهبود روابط زناشویی به همراه دارد. برخی از بیماران ممکن است به تدریج بر اثر عوامل متعدد با گشادی واژن مواجه شوند که این امر می تواند سبب تقلیل رابطه جنسی آن ها شود و می توان بیان کرد که این امر کل زندگی زناشویی آن ها را تحت تاثیر قرار می دهد.

تقلیل عفونت های واژن:

یکی دیگر از مزیت های جراحی زیبایی واژن را می توان به کاهش عفونت های دستگاه تناسلی در بانوان اشاره کرد. عفونت های موجود در این ناحیه هنگامی که گشادی واژن از حد طبیعی آن بیشتر باشد، به مراتب افزایش می یابد و در نتیجه مشکلاتی را برای شخص به وجود می آورد. لذا انجام جراحی واژینوپلاستی برای برطرف نمودن مشکل فوق می تواند بسیار مفید و موثر واقع گردد.

کاهش ریسک ابتلا به بی اختیاری ادرار و دفع:

هنگامی که بانوان با گشادی واژن همراه می شوند، به مرور زمان ریسک ابتلا به عارضه شب ادراری در زنان افزایش می یابد. در این راستا انجام جراحی زیبایی واژن به منظور تنگ کردن ناحیه ژنیتال می تواند علاوه بر بهبود بیماری، ریسک ابتلا به عارضه فوق را تا حد قابل توجهی تقلیل دهد.

در صورتی که انجام جراحی واژن از طریق دستگاه های لیزر و یا تکنیک های مناسب برای بیماران انجام شود، علاوه بر رفع بد فرمی و یا ظاهر دستگاه تناسلی، می تواند در بهبود تقویت بافت ها و عضله های لگنی نیز مثمر ثمر واقع گردد و سبب بهبود راندمان عضله های این ناحیه شود.

افزایش رطوبت واژن، جوانسازی و زیباسازی واژن، معالجه مشکلاتی نظیر خشکی واژن که به علت فقدان ترشح هورمون استروژن در بعضی از بانوان به وجود می آید، معالجه اختلالاتی مانند افتادگی واژن، بالا رفتن مقاومت و یا سفت تر شدن عضله های واژن و همچنین بزرگ کردن لابیا در بانوانی که با کوچک بودن لابیاهای واژن همراه هستند و سایر موارد دیگر، از مزیت های این عمل زیبایی است.

مزیت های متعدد دیگری وجود دارد که سبب انجام عمل زیبایی واژن توسط مجرب ترین متخصصین جراح زیبایی زنان می شود که می تواند به روند بهبودی آن ها کمک زیادی کند. در انجام جراحی موضوعی که در این راستا می تواند از اهمیت بسیاری برخوردار باشد، انجام مناسب ترین عمل جراحی برای برطرف نمودن عارضه اصلی در بانوان است.

نتیجه گیری

در حال حاضر با پیشرفت علم و تکنولوژی در حوزه پزشکی شیوه های متعددی برای زیباسازی واژن از طریق مجرب ترین جراحان زیبایی واژن روی بیماران انجام می گیرد. انجام جراحی های فوق سبب بهبود فرم ظاهری واژن و عملکرد آن در بانوان می شود. متدهای جراحی زیبایی واژن علاوه بر افزایش اعتماد به نفس، سبب بهبود ارگاسم و روابط جنسی در بانوان می شود.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سالها سابقه کار ( از سال ۸۶) در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت , کاشت نخ

سالها سابقه کار (از سال ۹۴) در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با زر کلینیک:

آدرس: تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس: 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل: info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید