میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

آیا عمل زیبایی واژن نیاز به بیهوشی دارد
آیا عمل زیبایی واژن نیاز به بیهوشی دارد

لیست موضوعات

آیا عمل زیبایی واژن نیاز به بیهوشی دارد

در این مقاله، می خواهیم به این موضوع بپردازیم که آیا عمل زیبایی واژن نیاز به بیهوشی دارد یا خیر. لطفا ما را تا انتها همراهی نمایید.

در دنیای امروزی، زیبایی ظاهر بر خلاف گذشته، اهمیت ویژه ای پیدا کرده است، به طوری که بسیاری از افراد برای داشتن ظاهری زیبا تن به عمل های جراحی می دهند.

برای کسب اطلاعات لازم در مورد آیا عمل زیبایی واژن نیاز به بیهوشی دارد می توانید به زر کلینیک مراجعه کنید و یا با شماره تلفن این کلینیک که در انتهای همین پست درج شده است تماس بگیرید.

در زمان قدیم، زنان اهمیت زیادی به زیبایی واژن خود نمی دادند و کمتر کسی پیدا می شد تا در مورد نا متقارنی های ناحیه تناسلی خود با پزشک صحبت کند.

با گذشت زمان و پیشرفت علم پزشکی، عمل جراحی های زیبایی واژن در بین زنان مرسوم شد. به طوری که امروزه زیبایی واژن یکی از دغدغه های آن ها شده و به راحتی در مورد مشکلات ناحیه تناسلی خود با پزشک صحبت می کنند.

اما بسیاری از زنان به دلیل بیهوشی های قبل از جراحی، از اقدام برای انجام عمل خودداری می کنند. باید گفت که این تصور اشتباه است. زیرا در عمل های جراحی زیبایی واژن هیچ نوع بیهوشی اتفاق نمی افتد.

در این مقاله دکتر زرگنج فرد به عنوان بهترین دکتر در زمینه عمل های زیبایی واژن، در خصوص این که آیا عمل زیبایی واژن نیاز به بیهوشی دارد، اطلاعات بیشتری را در اختیارتان خواهد گذاشت و نحوه ی انجام انواع عمل ها را معرفی خواهد کرد تا شما با خیالی راحت و آسوده بتوانید برای عمل آماده شوید.

آن چه در نوشتار آیا عمل زیبایی واژن نیاز به بیهوشی دارد می خوانید:

انواع جراحی های زیبایی واژن را نام ببرید.

آیا عمل زیبایی واژن نیاز به بیهوشی دارد؟

آیا عمل زیبایی لابیاپلاستی واژن نیاز به بیهوشی دارد؟

دوره نقاهت عمل لابیاپلاستی با بیهوشی چگونه است؟

آیا عمل زیبایی واژینوپلاستی واژن نیاز به بیهوشی دارد؟

مدت زمان عمل زیبایی واژینوپلاستی واژن با بیهوشی چقدر است؟

آیا عمل زیبایی پرینورافی واژن نیاز به بیهوشی دارد؟

مدت زمان عمل پرینورافی با بیهوشی چقدر است؟

آیا عمل زیبایی هودکتومی واژن نیاز به بیهوشی دارد؟

آیا عمل زیبایی هودوپلاستی واژن نیاز به بیهوشی دارد؟

عمل های غیر جراحی زیبایی واژن بدون بیهوشی

آیا تزریق چربی در واژن نیاز به بیهوشی دارد؟

آیا تزریق ژل به واژن نیاز به بیهوشی دارد؟

آیا عمل کربوکسی تراپی واژن نیازی به بیهوشی دارد؟

چه افرادی کاندیدای کربوکسی تراپی واژن نیستند؟

آیا عمل پلاسماتراپی واژن نیازی به بیهوشی دارد؟

آیا عمل پی آر پی  (PRP)واژن نیازی به بیهوشی دارد؟

آیا عمل مزوتراپی واژینال نیاز به بیهوشی دارد؟

آیا عمل زیباسازی واژن با لیزر نیاز به بیهوشی دارد؟

آیا تنگ کردن واژن با هیگز نیاز به بیهوشی دارد؟

آیا تقویت نقطه G-Spot نیاز به بیهوشی دارد؟

آناتومی دستگاه تناسلی زنان چگونه است؟

مونس پوبیس چیست؟

اهمیت مونس پوبیس در جراحی زیبایی زنان

چرا زنان به فکر عمل زیبایی واژن هستند؟

هایپرتروفی لابیا چیست؟

علت تغییر شکل لابیاهای واژن چیست؟

جمع بندی

 

روش های جراحی های زیبایی واژن

پیش از پراختن به این موضوع که آیا عمل زیبایی واژن نیاز به بیهوشی دارد، باید ابتدا با انواع جراحی های زیبایی واژن، آشنایی پیدا کنیم. رایج ترین این عمل ها عبارتند از:

روش های جراحی های زیبایی واژن
روش های جراحی های زیبایی واژن
  • لابیاپلایستی
  • پرینورافی
  • افزایش G- spot
  • کلیتوریس یا هودکتومی
  • هودوپلاستی
  • واژینوپلاستی

هرکدام از این عمل های جراحی، مخصوص یک ناحیه از دستگاه تناسلی می باشد که در ادامه به معرفی و کاربرد هر یک از این عمل ها خواهیم پرداخت. شما می توانید با مطالعه دقیق هر کدام از این روش ها، روش مورد نظر خود را انتخاب کنید.

اما قبل از معرفی انواع روش های عمل جراحی زیبایی واژن، در مورد نحوه انجام عمل و این که آیا عمل زیبایی واژن نیاز به بیهوشی دارد، صحبت خواهیم کرد تا کسانی که ترس و واهمه از بیهوشی قبل از عمل دارند، با خیالی آسوده به کلینیک دکتر بروند.

همچنین نظرات خانم دکتر زرگنج فرد به عنوان بهترین دکتر عمل زیبایی واژن در خصوص این که آیا عمل زیبایی واژن نیاز به بیهوشی دارد و موارد مهم مرتبط در این زمینه را بیان می نماییم. همراه ما بمانید.

آیا عمل زیبایی واژن نیاز به بیهوشی دارد؟

انجام عمل های زیبایی واژن اصولا بدون بیهوشی و با بی حسی موضعی صورت می گیرد. اما گاهی متقاضی مایل است تا چندین عمل را همزمان انجام دهد. طبق تشخیص پزشک، ممکن است بیهوشی صورت بگیرد.

آیا عمل زیبایی واژن نیاز به بیهوشی دارد؟
آیا عمل زیبایی واژن نیاز به بیهوشی دارد؟

در زمانی که متقاضی بخواهد عمل هایی مانند تنگ کردن واژن، تزریق چربی، بالا کشیدن مثانه و جراحی لابیاهای بزرگ را به صورت همزمان انجام دهد، زمان انجام جراحی طولانی خواهد شد که پزشک با بررسی هایی که انجام می دهد، ممکن است تشخیص دهد که فرد باید بیهوش گردد.

همان طور که گفته شد، بیهوشی فقط زمانی انجام می گیرد که فرد بخواهد چندین عمل را به صورت همزمان انجام دهد. برای عمل یک یا دو روشی که قبلا گفتیم، نیازی به بیهوشی یا بی حسی نخاعی نیست و پزشک فقط از روش بی حسی موضعی برای انجام جراحی استفاده می کند.

نکته ی دیگر این که انجام عمل ها به هیچ وجه به صورت بی حسی نخاعی نمی باشد و پزشک با استفاده از مواد بی حس کننده، مکان مورد نظر را بی حس کرده و عمل را انجام می دهد.

اما در برخی عمل ها طبق تشخیص پزشک باید بیهوشی صورت بگیرد. این بیهوشی بستگی به نوع عمل، بیماری های زمینه ای و سلیقه ی بیمار می باشد. در ادامه، تحلیل های دکتر زرگنج فرد در خصوص این که آیا عمل زیبایی واژن نیاز به بیهوشی دارد و نیز، آیا بیماران نیاز به بستری دارند یا خیر را بیان نموده ایم.

آیا عمل زیبایی واژن بدون بیهوشی تنها یک تبلیغ است؟

برخی از کلینیک ها در تبلیغات خود عبارت ” عمل زیبایی واژن بدون بیهوشی ” را عنوان می کنند. همان طور که گفته شد، در هیچ کدام از عمل های زیبایی واژن از بیهوشی استفاده نمی شود و تنها از طریق بی حسی موضعی، پزشک اقدام به زیباسازی واژن می کند؛ مگر در مواردی که طبق تشخیص پزشک، بیمار نیاز به بیهوشی داشته باشد.

آیا عمل زیبایی لابیاپلاستی واژن نیاز به بیهوشی دارد؟

معمولا عمل زیبایی لابیا پلاستی از طریق چند روش شامل روش trim ، wedgeو  z انجام می شود. عمل جراحی لابیاپلاستی نیازی به بیهوشی ندارد و پزشک از طریق بی حسی موضعی اقدام به کوچک کردن لابیاها می کند.

اما در مواردی که بیمار ترس و واهمه از تیغ جراحی دارد، می تواند از پزشک در خواست کند تا در حالت بیهوشی عمل انجام شود. در این صورت پزشک، آزمایش های قبل از بیهوشی را از بیمار میگ یرد و در صورت دارا بودن شرایط، بیمار را بیهوش می کند.

انجام عمل لابیاپلاستی در صورتی که با بی حسی انجام شود، نیازی به بستری شدن ندارد و عمل در کلینیک پزشک اتفاق می افتد. اما اگر لازم باشد که بیمار بیهوش شود، نیاز به بستری شدن در بیمارستان است تا دکتر بیهوشی، اقدامات قبل و بعد از بیهوشی نظیر گرفتن انواع آزمایشات و ریکاوری را انجام دهد.

برای انجام عمل لابیاپلاستی، روش بی حسی موضعی مناسب تر است زیرا وقت، هزینه و دوره ی نقاهت کمتری دارد و فرد دچار عوارض بعد از بیهوشی نمی گردد. همچنین می تواند زودتر به فعالیت های روزانه خود بپردازد.

آیا عمل زیبایی لابیاپلاستی واژن نیاز به بیهوشی دارد؟
آیا عمل زیبایی لابیاپلاستی واژن نیاز به بیهوشی دارد؟

دوره نقاهت عمل لابیاپلاستی با بیهوشی چگونه است؟

دوره نقاهت عمل لابیاپلاستی کوتاه است و فرد می تواند یک روز بعد از عمل، فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرد. اما بهتر است تا یک هفته از عمل از فعالیت های سنگین ورزشی خودداری کند و تا زمان بهبودی بخیه ها از داشتن رابطه جنسی بپرهیزد.

در صورتی که عمل لابیاپلاستی با بیهوشی انجام شود، ممکن است تا چند روز بعد از عمل، فرد عوارضی مانند سرگیجه و حالت تهوع داشته باشد که این علائم موقتی است و بعد از 1 الی 3 روز برطرف می شوند.

در صورتی که بخیه های محل جراحی جذبی باشند، مدت زمان جذب و بهبود آن بستگی به شرایط بدنی و ایمنی فرد دارد. برای برخی افراد، بهبودی زودتر وبرای برخی دیگر کمی بیشتر طول خواهد کشید. اما اگر بخیه ها غیر جذبی باشند، پزشک زمانی را برای ویزیت و کشیدن بخیه ها تعیین می کند.

عمل زیبایی لابیاپلاستی واژن با بیهوشی چقدر طول می کشد؟

در کلینیک تخصصی دکتر زرگنج فرد، حداکثر زمان انجام جراحی 1 ساعت است. با این حال مدت زمان انجام جراحی لابیاپلاستی بستگی به نوع روش عمل دارد. همچنین نوع لابیا (لابیای مینور یا لابیای ماژور) نیز در مدت زمان انجام عمل تاثیر دارد.

آیا بیهوشی در مدت زمان انجام عمل تاثیر دارد؟

سوالی که برای اغلب متقاضیان نوع بیهوشی عمل لابیا پلاستی پیش می آید، این است که آیا بیهوشی روی مدت زمان انجام عمل و کوچک کردن لابیاها تاثیر دارد یا خیر؟

در حالت بیهوشی، مدت زمان انجام عمل تغییری نمی کند و به همان میزان جراحی بی حسی زمان می برد. فقط دوره ی نقاهت و زمان بستری شدن قبل از عمل ممکن است طولانی تر از نوع سرپایی باشد.

در بخش بعدی از نوشتار ” آیا عمل زیبایی واژن نیاز به بیهوشی دارد”، عمل واژینوپلاستی را بررسی می کنیم. با ما باشید.

آیا بیهوشی در مدت زمان انجام عمل تاثیر دارد؟
آیا بیهوشی در مدت زمان انجام عمل تاثیر دارد؟

آیا عمل زیبایی واژینوپلاستی واژن نیاز به بیهوشی دارد؟

در عمل زیبایی واژینوپلاستی، قسمت های اضافی و افتاده ی پوست ناحیه اطراف واژن برش داده شده و حذف می گردند تا واژن تنگ تر شود. همچنین آسیب هایی که به قسمت پرینه وارد شده نیز ترمیم می گردد. در طی این عمل، علاوه بر ورودی واژن، مدخل واژن نیز تنگ می شود که علاوه بر زیبایی، روابط جنسی فرد نیز بهبود می یابد.

عمل زیبایی واژینوپلاستی به دلیل پیچیدگی که دارد، بهتر است از طریق بیهوشی و در اتاق عمل انجام گیرد. عمل زیبایی واژینوپلاستی اغلب در کنار برخی دیگر از عمل ها مانند پرینورافی انجام می گیرد.

به همین دلیل ممکن است زمان انجام عمل طول بکشد که باید بیمار بیهوش گردد. اگر این عمل به تنهایی انجام شود، یک پزشک ماهر می تواند از طریق بی حسی نخاعی نیز عمل را انجام دهد.

عمل واژینوپلاستی در صورتی که با بی حسی انجام گیرد، نیازی به بستری ندارد و طی یک عمل سرپایی در کلینیک زیباسازی واژن صورت می گیرد. در صورتی که عمل واژینوپلاستی از طریق بیهوشی صورت گیرد، لازم است بیمار یک روز قبل از عمل در بیمارستان حاضر شود تا آزمایش های لازم از بیمار دریافت شود.

مدت زمان عمل زیبایی واژینوپلاستی واژن با بیهوشی چقدر است؟

مدت زمان انجام عمل واژینوپلاستی با بیهوشی یا با بی حسی تفاوت چندانی ندارد و به طور معمول حدود 1 ساعت زمان می برد. انجام چندین عمل دیگر به همراه واژینوپلاستی ممکن است مدت زمان انجام عمل را بیشتر کند. در عمل واژینوپلاستی با روش بیهوشی، دوره ی نقاهت بیشتر از روش بی حسی می باشد.

زیرا ممکن است فرد بعد از به هوش آمدن تا چند روز دچار سرگیجه و حالت تهوع باشد که این موضوع، فرد را از انجام فعالیت های روزانه خود باز می دارد. دکتر زرگنج فرد به عنوان بهترین دکتر عمل زیبایی واژن، توصیه می کند که برای بهبودی بعد از بیهوشی، بیمار بهتر است چند روز استراحت داشته باشد.

بیمار باید تا قبل از بهبودی بخیه ها از انجام فعالیت های سنگین و برقراری رابطه جنسی بپرهیزد. این مدت زمان را پزشک با توجه به میزان بخیه ها و زخم ها تعیین می کند.

آیا عمل زیبایی پرینورافی واژن نیاز به بیهوشی دارد؟

عمل زیبایی پرینورافی نوعی جراحی است که پزشک در طی آن اقدام به ترمیم ناحیه پرینه دستگاه تناسلی می کند. در برخی زنان به دلیل عوامل محیطی مانند افزایش سن و زایمان، ناحیه پرینه دچار آسیب و پارگی می گردد.

میزان آسیب پرینه در افراد متفاوت است. فرد برای بهبود رابطه جنسی و افزایش اعتماد به نفس به پزشک مراجعه می کند تا طی عمل جراحی، این آسیب دیدگی برطرف گردد.

پزشک از طریق بی حسی موضعی یا بیهوشی عمومی اقدام به ترمیم پرینه می کند. بیهوشی در عمل پرینورافی طبق تشخیص پزشک و سلیقه بیمار می باشد.

آیا عمل زیبایی پرینورافی واژن نیاز به بیهوشی دارد؟
آیا عمل زیبایی پرینورافی واژن نیاز به بیهوشی دارد؟

مدت زمان عمل پرینورافی با بیهوشی چقدر است؟

در صورتی که آسیب دیدگی پرینه زیاد باشد، ممکن است پزشک به دلیل طولانی بودن مدت عمل، تشخیص دهد که باید بیهوشی صورت گیرد. مدت زمان انجام عمل نیز بستگی به میزان پارگی پرینه دارد. در صورتی که آسیب دیدگی پرینه کم باشد، عمل به صورت بی حسی موضعی و طی یک عمل سرپایی در کلینیک صورت می گیرد.

در طی این جراحی، پزشک دیواره های پشتی واژن را به یکدیگر نزدیک و متصل می نماید که نتیجه ی آن تنگ شدن واژن می باشد. به طور میانگین، عمل پرینورافی حدود 30 تا 40 دقیقه زمان می برد.

برخی از زنان در کنار عمل پرینورافی تمایل دارند تا عمل لابیاپلاستی و زیبایی کلیتوریس را نیز انجام دهند که این سبب افزایش مدت زمان عمل می گردد. در صورت عمل کردن همزمان چندین روش، بهتر است از روش بیهوشی عمومی عمل انجام گیرد.

مدت زمان عمل پرینورافی از طریق بیهوشی و بی حسی تفاوتی با یکدیگر ندارند. توصیه می شود که بعد از عمل جراحی پرینورافی، به مدت 6 تا 8 هفته از برقراری رابطه جنسی بپرهیزید.

آیا عمل زیبایی هودکتومی واژن نیاز به بیهوشی دارد؟

جراحی هودکتومی در واقع مانند جراحی لابیاپلاستی می باشد که طی آن ،پوست و چین های اضافی کلاهک کلیتوریس کاهش یا حذف می شود. وجود پوست اضافه در ناحیه کلیتوریس، زیبایی ظاهری ناحیه تناسلی را از بین می برد و مشکلاتی نظیر سوزش و ایجاد برجستگی از روی شلوار را برای فرد فراهم می کند.

پزشک برای رفع مشکلات ناشی از پوست اضافه ی ناحیه کلیتوریس، از طریق بی حسی موضعی یا بیهوشی عمومی اقدام به انجام عمل هودکتومی می کند. انتخاب نوع عمل توسط پزشک بسته به شرایط جسمانی بیمار تعیین می شود. برخی از بیماران به دلیل ترس از تیغ جراحی، ترجیح می دهندتا  عمل هودکتومی را در حالت بیهوشی تجربه کنند.

در این صورت طی جلسات مشاوره ای با پزشک باید این موضوع را مطرح کنند که پزشک بعد از بررسی شرایط و انجام آزمایش ها، عمل را به صورت بیهوشی عمومی انجام دهد.

در صورتی که عمل هودکتومی به صورت بیهوشی انجام گیرد، نیاز است که بیمار 1 روز قبل از عمل در بیمارستان حاضر باشد تا پزشک بیهوشی اقدامات لازم را انجام دهد.

در صورتی که عمل هودکتومی از طریق بی حسی انجام شود، عمل به صورت سرپایی و در کلینیک صورت می گیرد. در هر صورت هر دو روش بی حسی و بیهوشی بدون عوارض است و هیچ گونه جای نگرانی ندارد.

به دلیل حساسیت بالای ناحیه عمل جراحی و ظریف بودن آن، بهتر است جراحی با بی حسی موضعی انجام نگیرد و توصیه می شود که برای جلوگیری از ایجاد هر گونه مشکلی از روش بیهوشی استفاده گردد.

آیا عمل زیبایی هودوپلاستی واژن نیاز به بیهوشی دارد؟

برای زیباسازی و جوانسازی ناحیه هود کلیتورال ناحیه تناسلی زنان، از روشی به نام هودوپلاستی استفاده می شود. در برخی از زنان وجود چین های نامتقارن و تیرگی، ظاهری نامناسب را برای ناحیه تناسلی ایجاد می کند.

به همین دلیل پزشک طی یک عمل جراحی که اغلب سرپایی و با بی حسی موضعی صورت می گیرد، اقدام به روشن سازی و رفع چین و چروک های این ناحیه می کند.

آیا عمل زیبایی هودوپلاستی واژن نیاز به بیهوشی دارد؟
آیا عمل زیبایی هودوپلاستی واژن نیاز به بیهوشی دارد؟

در صورتی که عمل هودوپلاستی تحت بی حسی موضعی انجام گیرد، پزشک می تواند عمل را در کلینیک خود انجام دهد. برای عمل زیبایی هودوپلاستی واژن به دلیل آسان بودن عمل، نیازی به بیهوشی عمومی نمی باشد. اما برخی افراد تمایل دارند تا به صورت بیهوشی زیر تیغ این عمل جراحی بروند که در این صورت احتیاج است که فرد، در بیمارستان بستری گردد.

همان طور که گفته شد این عمل سخت و پیچیده نیست و توصیه می شود که به دلیل مزایای بیشتر بی حسی نظیر هزینه کمتر، وقت کمتر و عدم وجود عوارض، عمل در کلینیک و به صورت سرپایی انجام گیرد.

مدت زمان عمل زیبایی هودوپلاستی با بیهوشی چقدر است؟

عمل هودوپلاستی تحت بی حسی موضعی یا بیهوشی عمومی، از ابتدا تا انتها 1 ساعت زمان می برد و مدت زمان عمل در نوع بی حسی یا بیهوشی تفاوتی ندارد. نوع بیهوشی تنها به دلیل بستری شدن در بیمارستان طولانی تر است.

البته به گفته دکتر زرگنج فرد، برخی از زنان که مشکلات هود کلیتورال دارند، از لابیاهای بزرگ نیز رنج می برند. در این صورت دکتر بعد از ویزیت و معاینه به این افراد توصیه می کند که جراحی هودوپلاستی و لابیاپلاستی را به صورت ترکیبی انجام دهند.

در صورتی که 2 عمل به صورت همزمان انجام شوند، مدت زمان انجام عمل بیشتر خواهد شد. در نتیجه طبق تشخیص پزشک ممکن است از روش بیهوشی برای انجام عمل استفاده گردد.

مدت زمان عمل زیبایی هودوپلاستی با بیهوشی چقدر است؟
مدت زمان عمل زیبایی هودوپلاستی با بیهوشی چقدر است؟

عمل های غیر جراحی زیبایی واژن بدون بیهوشی

همان طور که می دانید، عمل زیبایی واژن از دو طریق جراحی و غیر جراحی صورت می گیرد. انجام عمل زیباسازی واژن از طریق جراحی عوارض چندانی را برای فرد ایجاد نمی کند.

در برخی از موارد که مشکل فرد حاد نباشد، مثلا طبق تشخیص پزشک اگر فقط لازم باشد تا حجیم سازی صورت گیرد، از روش های تزریق چربی یا ژل استفاده می گردد. ترس و واهمه ی برخی از افراد نیز سبب می شود تا پزشک از روش های غیر جراحی استفاده نماید.

روش غیر جراحی اغلب برای تنگ کردن دهانه واژن کاربرد دارد. زنان بر اثر عوامل محیطی مانند افزایش سن یا زایمان های طبیعی متعدد، دچار گشادی واژن می گردند که این گشادی سبب بروز مشکلات و عوارضی برای زن می گردد. در ادامه مطلب آیا عمل زیبایی واژن نیاز به بیهوشی دارد، به برخی از این عواض اشاره خواهیم داشت.

درادامه به انواع عمل های زیبایی واژن بدون جراحی که توسط دکتر زرگنج فرد در کلینیک تخصصی او صورت می گیرد، اشاره خواهیم داشت و بیان خواهیم کرد که آیا این عمل ها نیاز به بیهوشی دارند یا از طریق بی حسی موضعی انجام می شوند.

آیا تزریق چربی در واژن نیاز به بیهوشی دارد؟

تزریق چربی در واژن سبب جبران حجم از دست رفته لابیاها می شود. در روش تزریق چربی، چربی مورد نیاز برای تزریق از بدن خود فرد گرفته می شود. برای این کار سوزن های مخصوص نازکی را در قسمت بافت پر چربی بدن وارد کرده و میزان چربی مورد نیاز را به سرعت خارج می کنند.

بعد از خارج سازی، چربی با استفاده از سرم های مخصوص شست و شو داده شده و مواد اضافی آن جدا می شود. این کار را با استفاده از دستگاهی به نام سانتریفیوژ انجام می دهند. بعد از به دست آمدن چربی خالص، آن را به محل مورد نظر در واژن تزریق می کنند.

تزریق چربی به واژن نیازی به بیهوشی ندارد و طی یک عمل سرپایی در کلینیک انجام می شود. در واقع اگر خود فرد نیز متقاضی انجام بیهوشی باشد، پزشک این کار را انجام نمی دهد. زیرا دریافت چربی از بدن و تزریق آن به واژن عمل راحتی است و طی 15 الی 20 دقیقه عمل تزریق صورت می گیرد.

تاثیرات تزریق چربی به واژن

  • تغییر اندازه و حجم لابیاهای ماژور
  • درمان آتروفی واژن
  • سفت شدن عضلات واژن
  • درمان خشکی واژن
  • تقارن سازی لابیاها
  • تنگ کردن واژن
تاثیرات تزریق چربی به واژن
تاثیرات تزریق چربی به واژن

مزایای تزریق چربی به واژن

  • عدم ایجاد واکنش های آلرژیک در بدن (به دلیل این که چربی از بدن خود فرد دریافت می شود.)
  • عدم محدودیت سنی
  • افزایش میل جنسی
  • افزایش اعتماد به نفس
  • عدم جابه جایی چربی
  • عدم وجود درد و خونریزی
  • تحریک سازی کلاژن در سلول های واژن

آیا تزریق ژل به واژن نیاز به بیهوشی دارد؟

تزریق ژل برای زیباسازی لابیاهای ماژور کاربرد دارد. لابیای ماژور بر اثر عواملی مانند بارداری، تغییرات هورمونی، یائسگی و زایمان، چروک و افتاده می شود. این افتادگی پوست لابیای ماژور سبب تاثیرات منفی در رابطه زنانشویی و کاهش اعتماد به نفس فرد می گردد. در نتیجه برای حجیم سازی لابیاهای ماژور از تزریق ژل استفاده می گردد.

تزریق ژل به واژن نیازی به بیهوشی ندارد و از طریق بی حسی موضعی ناحیه مورد نظر، پزشک عمل زیباسازی را انجام می دهد. تزریق ژل طی یک عمل سرپایی در کلینیک صورت می گیرد.

مدت زمان عمل تزریق ژل 10 تا 15 دقیقه است. تزریق ژل اثرات مثبتی در ناحیه تناسلی دارد. از جمله:

  • رفع چین و شل شدگی پوست لابیاهای ماژور
  • تقویت نقطه جی اسپات برای افزایش ارگاسم
  • افزایش میل جنسی و افزایش کیفیت روابط جنسی

مزایای تزریق ژل به واژن

  • سرپایی بوده و نیازی به بی بیهوشی ندارد.
  • دوره نقاهت کوتاهی دارد.
  • توانایی انجام فعالیت های روزانه حتی 1 روز بعد از عمل
  • عدم ایجاد عفونت
  • عدم خونریزی
  • عدم درد حین تزریق
  • تاثیر گذاری زود
  • عدم منع لیزر موهای زائد

با ادامه مقاله آیا عمل زیبایی واژن نیاز به بیهوشی دارد، همراه شما هستیم.

مزایای تزریق ژل به واژن
مزایای تزریق ژل به واژن

نواع ژل جوانسازی واژن چیست؟

ژل های تزریق واژن در 2 نوع نیمه موقت و دائم مورد استفاده قرار می گیرد. ژل نیمه موقت ماندگاری بین 2 تا 1 سال دارد. تزریق ژل های دائم مورد تایید وزارت بهداشت نمی باشد.

آیا عمل کربوکسی تراپی واژن نیازی به بیهوشی دارد؟

عمل زیباسازی کربوکسی تراپی برای رفع تیرگی و چروک ناحیه تناسلی کاربرد دارد. کربوکسی تراپی با رفع افتادگی پوست، موجب جوانسازی و زیباسازی پوست می شود. در این روش با استفاده از دستگاه کربوکسی، گاز CO2 یا همان کربن دی اکسید را وارد پوست واژن می کنند.

این کار سبب اکسیژن رسانی و به گردش در آمدن خون می شود که در نهایت موجب جوانسازی پوست می گردد. کربوکسی تراپی روشی ایمن است و به دلیل عدم وجود مواد شیمیایی و مصنوعی، روشی برای زیبا سازی بدون عوارض جانبی می باشد.

عمل کربوکسی تراپی  10 تا 15 دقیقه زمان می برد و بیمار با توجه به میزان آسیب دیدگی واژن، در چند جلسه درمان می شود. میزان اثربخشی این روش زیاد بوده و ماندگاری آن بالای 1 سال است.

از آنجایی که کربوکسی تراپی عملی ساده و آسان است، نیازی به بیهوشی ندارد و تحت بی حسی موضعی در کلینیک و به صورت سرپایی انجام می گیرد.

مزایا و تاثیرات کربوکسی تراپی

  • درمان خشکی واژن
  • از بین رفتن درد و خارش زمان مقاربت و رابطه جنسی
  • افزایش زیبایی واژن
  • تقویت نقطه جی اسپات و افزایش میل و لذت جنسی در حین مقاربت
  • رفع چین و چروک پوست اطراف واژن
  • رفع افتادگی پوست نواحی اطراف واژن
  • رفع استریاها
  • از بین بردن سلولیت ها و جوانسازی واژن
  • ترمیم زخم های ایجاد شده روی پوست ناحیه تناسلی
  • روشن سازی پوست ناحیه واژن
  • اثربخشی سریع
  • بدون درد و خونریزی
  • سرپایی و بدون نیاز به بستری و بیهوشی

 

چه افرادی کاندیدای کربوکسی تراپی واژن نیستند؟

  • افرادی که به سرطان مبتلا هستند.
  • افرادی که کم خونی شدید دارند.
  • افرادی که دیالیز می شوند.
  • افرادی که بیماری های پوستی دارند.
  • افرادی که حساسیت های پوستی دارند.
  • افرادی که مبتلا به گلوکوم هستند.
  • افرادی که بیماری های تنفسی دارند.
  • افرادی که به دیابت مبتلا هستند.

در ادامه مطلب آیا عمل زیبایی واژن نیاز به بیهوشی دارد، عمل پلاسما تراپی واژن را توضیه خواهیم داد. ما را همراهی نمایید.

چه افرادی کاندیدای کربوکسی تراپی واژن نیستند؟
چه افرادی کاندیدای کربوکسی تراپی واژن نیستند؟

آیا عمل پلاسماتراپی واژن نیازی به بیهوشی دارد؟

پلاسماتراپی عبارت است از حذف قسمت های اضافی لابیاها. در این روش پزشک با استفاده از یک دستگاه و بدون برش، قسمت های اضافی لابیاها را حذف می کند.

عملکرد پلاسماتراپی همانند لابیاپلاستی در روش های جراحی است. با این تفاوت که پلاسماتراپی درد و خونریزی ندارد. در روش پلاسماتراپی، پزشک پوست اضافه ی لابیاها را با دستگاهی به نام پلکسر به صورت یکنواخت جمع کرده و حذف می نماید. به همین دلیل این روش زیباسازی درد و خونریزی ندارد و مناسب افرادی می باشد که از تیغ جراحی هراس دارند.

طبق نظریه دکتر زرگنج فرد به عنوان بهترین دکتر زیبایی واژن، عمل زیباسازی پلاسماتراپی روشی غیر تهاجمی بوده و نیازی به بیهوشی بیمار ندارد. این عمل از طریق بی حسی موضعی در کلینیک به صورت سرپایی انجام می شود.

مزایای پلاسما تراپی

  • بدون نیاز به بیهوشی
  • بدون نیاز به بخیه
  • بدون وجود عوارض جانبی
  • دوره نقاهت کمتر نسبت به روش های دیگر
  • هزینه کمتر نسبت به روش های دیگر
  • عدم ایجاد حساست پوستی

کاربردهای پلاسماتراپی

  • زیباسازی و جوانسازی پوست
  • درمان عفونت واژن
  • درمان آتروفی واژن
  • درمان بی اختیاری ادرار
کاربردهای پلاسماتراپی
کاربردهای پلاسماتراپی

با ادامه مطلب آیا عمل زیبایی واژن نیاز به بیهوشی دارد، همراه شما هستیم.

آیا عمل پی آر پی (PRP)واژن نیازی به بیهوشی دارد؟

زیباسازی واژن با استفاده از پی آر پی به معنای استفاده از پلاسمای غنی شده از پلاکت خون برای جوانسازی پوست واژن می باشد. پلاکت ها از اجزای مهم و اصلی خون هستند که در انعقاد خون، ترمیم بافت های آسیب دیده و فرایند تولید رگ های خونی تاثیر زیادی دارند.

در روش پی آر پی، دکتر زرگنج فرد مقداری از پلاسمای گرفته شده از بدن بیمار را به پوست واژن و کلیتوریس تزریق می کند که نتیجه ی آن جوانسازی پوست این ناحیه می باشد.

از آنجایی که زیباسازی واژن با پی آر پی از طریق تزریق صورت می گیرد، نیازی به بیهوشی بیمار نیست و به صورت سرپایی و تحت بی حسی موضعی در کلینیک صورت می گیرد.

 تاثیرات جوانسازی واژن با پی آر پی

  • افزایش تعداد ارگاسم در حین مقاربت
  • رفع خارش و سوزش واژن
  • افزایش تحریک پذیری کلیتوریس
  • جوانسازی پوست واژن
  • رفع احساس درد حین مقاربت
  • رفع بی اختیاری ادرار
  • درمان خشکی واژن
  • درمان آتروفی واژن
  • درمان بی میلی جنسی

آیا عمل مزوتراپی واژینال نیاز به بیهوشی دارد؟

در روش زیباسازی با مزوتراپی، انواع ویتامین ها، آنزیم ها و هورمون ها به نواحی مختلف واژن تزریق می شود که نتیجه ی آن، زیباسازی و جوانسازی پوست واژن است.

طی عمل مزوتراپی، سوراخ های کوچکی روی پوست به منظور تولید کلاژن و الاستین ایجاد می شود که سبب ایجاد گردش خون در قسمت مورد نظر می گردد.

در این هنگام، مواد مورد نیاز پوست برای جوانسازی نظیر انواع ویتامین ها و هورمون ها به لایه های عمیق پوست تزریق می گردد. این نوع جوانسازی می تواند جایگزین خوبی برای درمان خانگی رفع تیرگی واژن باشد.

آیا عمل مزوتراپی واژینال نیاز به بیهوشی دارد؟
آیا عمل مزوتراپی واژینال نیاز به بیهوشی دارد؟

مزوتراپی با افزایش کلاژن و تحریک سلول های پوست، سبب زیباسازی می گردد. عمل مزوتراپی نیز آسان بوده و مدت زمان انجام آن کوتاه است. این عمل بدون درد و خونریزی انجام می گیرد. به همین دلیل نیازی به بیهوشی بیمار نیست و از طریق بی حسی موضعی قابل انجام است.

عمل مزوتراپی به دلیل عدم نیاز به بیهوشی سرپایی و در کلینیک دکتر انجام می گیرد.

مزایای عمل مزوتراپی واژن

  • عملی سرپایی
  • بدون نیاز به بیهوشی
  • بدون عوارض
  • کند کردن روند پیری پوست
  • افزایش اعتماد به نفس
  • زیباسازی ناحیه تناسلی

در ادامه مقاله آیا عمل زیبایی واژن نیاز به بیهوشی دارد، عمل لیزر را بیان می کنیم. با ما بمانید.

 

آیا عمل زیباسازی واژن با لیزر نیاز به بیهوشی دارد؟

لیزر کاربردهای زیادی در علم پزشکی و زیبایی دارد که نقش آن در زیباسازی واژن بسیار پررنگ است. دکتر زرگنج فرد بهترین دکتر زیباسازی واژن، برای رفع تیرگی، رفع بی اختیاری ادرار و تنگ کردن واژن از لیزر استفاده می کند. همچنین برای برش و حذف لابیاها از لیزر استفاده می شود.

برای زیباسازی واژن با استفاده از لیزر نیازی به بیهوشی بیمار نیست و در اغلب موارد بی حسی نیز صورت نمی گیرد.

عمل لیزر در کلینیک دکتر و به صورت سرپایی انجام می گیرد.

آیا عمل زیباسازی واژن با لیزر نیاز به بیهوشی دارد؟
آیا عمل زیباسازی واژن با لیزر نیاز به بیهوشی دارد؟

کاربردهای زیباسازی واژن با لیزر

  • درمان بی اختیاری ادرار
  • درمان درد موقع رابطه جنسی
  • درمان آتروفی واژن
  • درمان خشکی واژن
  • درمان زگیل تناسلی
  • درمان افتادگی رحم
  • جوانسازی و تنگ کردن واژن
  • درمان شلی واژن ناشی از زایمان
  • افزایش سفتی بافت واژن
  • افزایش حالت ارتجاعی واژن
  • درمان عفونت های قارچی
  • روشن سازی واژن

مزایای جوانسازی واژن با لیزر

  • سرپایی بودن عمل و عدم بیهوشی
  • هزینه کمتر در مقایسه با لابیاپلاستی
  • اثر بخشی سریع
  • بدون درد و خونریزی
  • اتمام درد در هنگام رابطه جنسی
  • رفع عفونت های واژینال با تنظیم PH واژن

آیا تنگ کردن واژن با هیگز نیاز به بیهوشی دارد؟

دستگاه هیگز دستگاهی ساخت کشور آمریکا است که با استفاده از ساطع کردن اشعه باعث بهبود وضعیت ظاهری واژن می شود. امواج و اشعه هایی که این دستگاه دارد، آر اف و رادیو فرکوئنسی می باشند که با پوست بدن سازگاری دارند و هیچ گونه آسیبی به بدن و پوست وارد نمی کنند.

آیا تنگ کردن واژن با هیگز نیاز به بیهوشی دارد؟
آیا تنگ کردن واژن با هیگز نیاز به بیهوشی دارد؟

هنگام ساطع شدن این اشعه ها به واژن، در قسمت مورد نظر، خون جمع شده و هورمون های زیادی ترشح می شود. در نتیجه مشکلات واژن همانند گشادی دهانه آن برطرف می گردد.

از آنجا که در روش زیباسازی با استفاده از دستگاه هیگز، هیچ گونه جراحی و برشی ایجاد نمی گردد، نیازی به بیهوشی بیمار نیست و فقط با بی حسی عمل انجام می گیرد.

این عمل در کلینیک قابل انجام است و نیازی نیست تا بیمار در بیمارستان بستری گردد.

مزایای دستگاه آر اف هیگز

  • درمان و رفع بی اختیاری ادراری
  • رفع خشکی واژن
  • بهبود و افزایش ارگاسم
  • تنگ کردن واژن
  • بدون درد و خونریزی
  • بدون دوره نقاهت

آیا تقویت نقطه G-Spot نیاز به بیهوشی دارد؟

تقویت نقطه G در ناحیه تناسلی سبب بهبود رابطه جنسی در فرد می شود. در این روش ماده ای به نام اسید هیالورونیک که به اسم پرکننده واژن شناخته شده است را در نقطه ی G تزریق می کنند.

مکان دقیق این نقطه در زنان متفاوت است. این نقطه توسط پزشک پیدا می شود که پیدا کردن آن نیازمند تخصص و مهارت پزشک می باشد. دکتر زرگنج فرد با پیدا کردن مکان دقیق این نقطه، اقدام به تقویت آن می کند که نتیجه ی آن افزایش مدت و کیفیت ارگاسم می باشد.

تقویت نقطه ی G به صورت بی حسی موضعی و در کلینیک انجام می شود و نیازی نیست که بیمار بیهوش گردد. مدت زمان انجام این عمل 15 دقیقه است. اما ممکن است روند پیدا کردن نقطه ی G کمی زمانبر باشد و روی مدت زمان انجام عمل تاثیر بگذارد. پیدا کردن مکان دقیق این نقطه بسیار مهم است زیرا در صورت تزریق اشتباهی، عمل بیهوده انجام شده است.

مزایای تزریق ژل به نقطه ی G

·       رفع بی میلی جنسی

·       بهبود رابطه جنسی

·       افزایش اعتماد به نفس

·       برجسته شدن نقطه G و زیبایی ناحیه تناسلی

·       افزایش تحریک پذیری

بخش بعدی نوشتار آیا عمل زیبایی واژن نیاز به بیهوشی دارد، به بررسی آناتومی دستگاه تناسلی بانوان می پردازد. لطفا قسمت های باقیمانده را از دست ندهید.

مزایای تزریق ژل به نقطه ی G
مزایای تزریق ژل به نقطه ی G

آناتومی دستگاه تناسلی زنان چگونه است؟

با توجه به این که عمل زیبایی واژن چند سالی است که رواج پیدا کرده است، بسیاری از زنان اطلاعات کافی از کاربردهای آن ندارند. ناحیه تناسلی زنان دارای چند بخش است که برای هر کدام از این بخش ها، عمل جداگانه ای در نظر گرفته شده است.

اگر ناحیه تناسلی زنان را یک مثلث در نظر بگیریم، قسمت سقف دستگاه تناسلی مونس پوبیس نام دارد. دو ضلع دیگر مثلث را لابیاها تشکیل داده اند.

قسمت خارجی ناحیه تناسلی دارای مسئولیت های زیر است:

  • روانسازی ناحیه تناسلی و وارد کردن اسپرم به داخل واژن
  • جلوگیری از ورود میکروب ها و باکتری ها به داخل بدن
  • افزایش تحریک پذیری و لذت جنسی در زنان

مونس پوبیس چیست؟

مونس پوبیس قسمت فوقانی مثلث شکل ناحیه تناسلی می باشد که در واقع بافتی چربی است که روی استخوان پوبیسم و لگن را پوشانده است. این قسمت از دوران بلوغ به بعد با موهای زائد پوشیده می شود و به دلیل داشتن غدد سبابه، ترشحات چربی در این قسمت زیاد است.

اهمیت مونس پوبیس در جراحی زیبایی زنان

گاهی مونس پوبیس بر اثر چاقی، شکل نا مناسبی پیدا می کند طوری که برجستگی آن از روی لباس کاملا مشخص می گردد که برای فرد، حس ناخوشایندی را دارد.

گاهی به دلیل چاقی، این قسمت حالت افتادگی به خود می گیرد و شکل اولیه خود را از دست می دهد. برخی از افراد که عمل های چاقی شکم انجام می دهند و چربی های اضافی شکم را برمی دارند، چربی های داخل مونس پوبیس همچنان باقی می ماند. این در حالی است که شکم تخت و صاف شده اما مونس پوبیس همچنان برجسته است که موجب عدم زیبایی اندام می گردد.

دکتر زرگنج فرد طی یک عمل جراحی، چربی اضافی این قسمت را تخلیه و حذف می کند. تخلیه چربی در این قسمت مانند تخلیه چربی در دیگر نواحی بدن مانند شکم است.

دکتر زرگنج فرد همچنین با انجام عمل لیفت واژن، افتادگی این ناحیه را بر طرف می کند. این ناحیه با افزایش سن دچار افتادگی و چین و چروک می شود که با انجام عمل های زیبایی واژن و تزریق ژل می توان آن را بازسازی کرد.

اهمیت مونس پوبیس در جراحی زیبایی زنان
اهمیت مونس پوبیس در جراحی زیبایی زنان

چرا زنان به فکر عمل زیبایی واژن هستند؟

مشکلات و ناهمواری هایی که در بخش های مختلف ناحیه تناسلی وجود دارند، سبب می شود که فرد احساس ناخوشایندی داشته باشد و نزد شریک جنسی خود اعتماد به نفس کافی را نداشته باشد.

وجود لابیاهای بزرگ یا گشادی واژن علاوه بر ظاهری ناخوشایند، مشکلاتی را نیز برای فرد ایجاد می کند. وجود چنین مشکلاتی گاهی سبب احساس درد در هنگام مقاربت می گردد که تمایل و میل زن را برای برقراری رابطه جنسی از بین می برد. لابیاهای بزرگ از روی شلوارهای تنگ برجسته شده و نمایان می گردند. به همین دلیل فرد نمی تواند شلوارهای مورد علاقه خود را به تن کند.

لابیاهای بزرگ هنگام فعالیت های روزانه و ورزش با لباس زیر برخورد کرده و سوزش و درد را به همراه می آورد. به همین دلیل فرد به فکر رهایی از این لابیاهای بزرگ می افتد. برای چنین افرادی، انجام جراحی و حذف لابیای اضافه بهترین گزینه است.

برخی از دلایل انجام عمل های زیبایی

  • درد در هنگام مقاربت جنسی
  • ظاهر ناخوشایند ناحیه تناسلی
  • مشکل عدم تقارن نواحی مختلف واژن
  • پوست اضافی ناحیه کلاهک کلیتوریس
  • عدم تحریک پذیری کلیتوریس
  • درد در هنگام فعالیت های روزانه و ورزشی
  • ایجاد برآمدگی در هنگام پوشیدن لباس های تنگ
  • احساس کشیدگی و سوزش در هنگام ورزش
  • گشادی واژن
  • ایجاد عفونت های ناشی از گشادی واژن
  • انحراف مسیر ادرار
  • تورم لابیاها
  • عدم تمیز شدن واژن به دلیل وجود لابیاهای بزرگ
برخی از دلایل انجام عمل های زیبایی
برخی از دلایل انجام عمل های زیبایی

هایپرتروفی لابیا چیست؟

هایپرتروفی ( labia hypertrophy) عبارت است از بزرگ بودن لابیای ماژور و لابیای مینور، نسبت به سایز استاندارد آن ها.

اغلب خانم ها لابیاهای بزرگ و نا متقارن را به صورت مادرزادی دارند که هیچ گونه مشکلی را برایشان ایجاد نمی کند و فقط موجب برهم ریختگی ظاهر ناحیه تناسلی می باشد. در مواردی که لابیاهای بزرگ مشکلی در فعالیت روزانه ی فرد ایجاد نکنند، انجام عمل های جراحی ضروری نیست و شکل طبیعی آن ها مشکلی را نیز در آینده برای فرد ایجاد نمی کند.

شکل طبیعی لابیاها باید چگونه باشد؟

طبق نظریه دکتر زرگنج فرد، اندازه و شکل تعریف شده ی استانداردی برای لابیاها وجود ندارد. با توجه به آناتومی بدن هر زنی، شکل لابیاها متفاوت است.

در بهترین حالت، زیباترین شکل واژن باید به این صورت باشد که لابیاهای ماژور باید لابیاهای مینور را کاملا بپوشانند و لابیاهای مینور از دستگاه تناسلی بیرون نباشند. در صورت بیرون زدگی این لابیاها، ظاهر زیبای دستگاه تناسلی از بین می رود و مشکلات و دردهایی را برای زن ایجاد می کند.

در ادامه مبحث آیا عمل زیبایی واژن نیاز به بیهوشی دارد، علت تغییر شکل لابیاها را بررسی می نماییم. با شما هستیم.

شکل طبیعی لابیاها باید چگونه باشد؟
شکل طبیعی لابیاها باید چگونه باشد؟

علت تغییر شکل لابیاهای واژن چیست؟

بزرگی لابیاها در زنان دلایل مختلفی دارد. برخی از افراد به صورت مادرزادی لابیای بزرگی دارند. گاهی اوقات نیز شرایط محیطی در طول زمان سبب بزرگی آن ها می شود. در ادامه به دلایل بزرگی لابیاها اشاره خواهیم داشت.

بلوغ دختران نوجوان

یکی از مهم ترین دلایل بزرگی لابیاها رسیدن به سن بلوغ در دختران است. در زمان بلوغ دختران نوجوان، تغییرات هورمونی زیادی رخ می دهد که باعث تغییر و رشد اندام جنسی آن ها می گردد. در برخی از دختران، تغییرات هورمونی ممکن است روی لابیاها تاثیر زیادی بگذارد و موجب بزرگ شدن بیش از حد آن ها گردد.

اختلال در هورمون های زنانه

به طور معمول در بدن زنان مقداری هورمون مردانه وجود دارد که موجب به هم خوردگی هورمون های زنانه می گردد. این عامل سبب بزرگ شدن برخی از نواحی دستگاه تناسلی بدن و تورم و رشد بیش از حد لابیاها می گردد.

دلایلی نظیر تاثیر برخی از داروها، یائسگی و کاهش سطح هورمون زنانه ی استروژن موجب ایجاد چنین اختلالاتی می گردد. همچنین عوامل دیگری مانند نامساوی بودن سطح تعادل هورمون های آزاد شده از تخمدان ها یا غده های فوق کلیوی می تواند روی رشد بیش از حد لابیاها در دوران بلوغ تاثیر بگذارد.

بارداری و زایمان های متعدد طبیعی

زایمان های طبیعی متعدد و پشت سر هم، تاثیر زیادی در تغییر شکل لابیاها دارد. طبق گفته دکتر زرگنج فرد به عنوان بهترین دکتر جراحی زیبایی واژن، فشاری که جنین در طی بارداری روی ناحیه تناسلی وارد می کند نیز، سبب تغییر شکل یا بزرگی لابیاها می گردد. در نتیجه کسانی که زایمان به صورت سزارین دارند نیز در معرض آسیب های لابیاها هستند.

تغییرات وزنی ناگهانی و شدید

کاهش وزن و لاغری ناگهانی در زنان می تواند روی شکل لابیاها تاثیر بگذارد. افراد برای رسیدن به وزن ایده آل از روش های سریع لاغری استفاده می کنند.

این عامل ممکن است باعث بروز برخی بیماری ها شود و فرد مجبور است برای درمان، دارو مصرف کند. مصرف چنین داروهایی روی ظاهر پوست تاثیر منفی دارد. کاهش وزن ناگهانی سبب شل شدگی پوست در تمامی نواحی بدن می گردد. بنابراین فرد در مدت کوتاهی شاهد تغییر شکل لابیاهای خود می گردد.

از دست دادن ذخیره چربی

برخی از عوامل محیطی مانند افزایش سن، مصرف برخی داروها ، رژیم های لاغری و ابتلا به برخی بیماری ها باعث می شود که فرد، ذخیره چربی خود را از دست داده و در نتیجه با تغییر شکل لابیاها مواجه شود. از بین رفتن چربی های پوست و عضلات سبب می شود که لابیاها حالت شل و افتادگی را به خود بگیرند. دکتر زرگنج فرد در چنین شرایطی تزریق چربی به واژن را توصیه می کند.

علت نامتقارن بودن لبه های واژن

در برخی از زنان، لابیاهای نا متقارن حس ناخوشایندی را برایشان ایجاد می کند. نامتقارنی لابیاها به این معنی است یکی از لابیاهای مینور از دیگری کمی بزرگ تر باشد. علت نامتقارن بودن لابیاها می تواند بر اثر اختلالات هورمونی، بارداری و زایمان یا هورمون های بلوغ باشد. بر اثر این عوامل، اندازه لابیاها نابرابر شده وموجب به هم خوردگی فرم واژن می گردد.

جمع بندی

اقدام برای عمل های جراحی زیبایی واژن نیازمند دریافت اطلاعات دقیقی در مورد نحوه ی انجام عمل می باشد. به همین دلیل مطالعه مقاله آیا عمل زیبایی واژن نیاز به بیهوشی دارد که توسط دکتر زرگنج فرد، متخصص زیبایی سازی واژن ارائه گردیده است، ضروری می باشد.

امروزه در اغلب روش های زیباسازی واژن، از طریق بی حسی موضعی یا بی حسی نخاعی عمل انجام می گیرد. اما در برخی از عمل ها و با توجه به تشخیص پزشک، ممکن است برای بیمار بیهوشی صورت بگیرد تا عمل با اثربخشی بالا انجام گیرد.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سالها سابقه کار ( از سال ۸۶) در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت , کاشت نخ

سالها سابقه کار (از سال ۹۴) در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با زر کلینیک:

آدرس: تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس: 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل: info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید