تنگ کردن واژن

هزینه تنگ کردن واژن با لیزر در مشهد

هزینه تنگ کردن واژن با لیزر در مشهد

در این مقاله قصد داریم مطالبی در مورد هزینه تنگ کردن واژن با لیزر در مشهد برای شما بیان کنیم، امیدواریم تا پایان این مطالب با ما همراه باشید و از مطالعه آن بهره کافی را ببرید.

اکیدا توصیه میکنیم مطلب مهم قیمت تنگ کردن واژن را مطالعه نمایید.

هزینه تنگ کردن واژن با لیزر در مشهد
هزینه تنگ کردن واژن با لیزر در مشهد

اگر به دنبال بهترین متخصص تنگ کردن واژن با لیزر هستید، پیشنهاد ما کلینیک تخصصی دکتر زرگنج فرد می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این کلینیک به انتهای همین مقاله مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

در ادامه به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

تنگ کردن واژن با لیزر به چه منظوری انجام می شود؟

با تنگ کردن واژن به وسیله لیزر می توان چه مواردی را درمان کرد؟

چه عواملی در تعیین هزینه تنگ کردن واژن با لیزر تاثیر گذار می باشد؟

به چه صورتی لیزر سبب تنگ شدن واژن می شود؟

چه تفاوتی بین تنگ کردن واژن با لیزر نسبت به روش های جراحی وجود دارد؟

بعد از انجام  لیزر برای تنگ کردن واژن چه مراقبت هایی نیاز می باشد؟

چه نکاتی باید قبل از انجام تنگ کردن واژن با لیزر رعایت شود؟

برای تنگ کردن واژن با لیزر چند جلسه نیاز می باشد؟

نتایج به دست آمده از انجام تنگ کردن واژن با لیزر تا چه مدتی دوام دارد؟

تنگ کردن واژن به وسیله لیزر به چه صورتی انجام می شود؟

تنگ کردن واژن با لیزر چه مزیت هایی را به دنبال دارد؟

برطرف کردن مشکل گشادی واژن با لیزر به چه افرادی توصیه نمی شود؟

چه تفاوت هایی بین روش لیزر و جراحی برای تنگ کردن واژن وجود دارد؟

هزینه تنگ کردن واژن در ایران و خارج از کشور چه تفاوتی با یکدیگر دارد؟

آیا تنگ کردن واژن به وسیله لیزر دردناک می باشد؟

 

تنگ کردن واژن با لیزر به چه منظوری انجام می شود؟

امروزه استفاده کردن از لیزر که یکی از روش های غیرجراحی به شمار می رود، این روش به منظور تنگ کردن و جوانسازی واژن به کار می رود. همچنین نکته مهمی که در این رابطه وجود دارد این است که به صورت غیر تهاجمی انجام می شود.

بنابراین روش مورد نظر برای افرادی که قصد دارند از شیوه ها و روش های بدون درد و خون ریزی به منظور جذاب شدن شکل ظاهری و جوانسازی ناحیه تناسلی خود استفاده نمایند، این گزینه می تواند انتخاب خوب و مناسبی برای این افراد به شمار آید.

تنگ کردن واژن با لیزر به چه منظوری انجام می شود؟
تنگ کردن واژن با لیزر به چه منظوری انجام می شود؟

درمان کردن به وسیله لیزر برای جوانسازی واژن، تنها به منظور تنگ کردن واژن مورد استفاده قرار نمی گیرد و برطرف کردن مشکل گشادی واژن می تواند فقط یکی از مزیت های استفاده از لیزر برای جوانسازی باشد که این روش توانسته است، مشکلات زیادی را برای افراد حل کند.

همچنین با بهره‌ گرفتن از لیزر بسیاری از مشکلاتی که بانوان در این زمینه دارند، برطرف می شود. درمان و تنگ کردن واژن می تواند یکی از جراحی های زیبایی واژن به شمار رود که در میان بسیاری از بانوان شایع و پر طرفدار می باشد.

شما در حال مطالعه مقاله هزینه تنگ کردن واژن با لیزر در مشهد هستید

تنگ کردن عضله های کانال داخلی واژن

این عمل به منظور تنگ کردن عضله های کانال داخلی واژن مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین عمل واژینو پلاستی یا همان تنگ کردن واژن  می تواند نشانه هایی که در شل شدگی واژن وجود دارد را در درجه های بالا برطرف نماید.

تنگ کردن عضله های کانال داخلی واژن
تنگ کردن عضله های کانال داخلی واژن

استفاده کردن از لیزر که شاید بتوان آن را جزء یکی از جدید ترین روش های درمان برای برخی از مشکلات بانوان به شمار آورد، استفاده نمودن از این دستگاه به منظور جوانسازى، کم کردن شلى واژن، درمان کردن آتروفى واژن، برطرف نمودن درد هنگام برقراری رابطه جنسی، برطرف کردن خارش و سوزش در واژن به کار می رود

همچنین در این روش بهره گیری از درمان سرپایی ( که کمتر از نیم ساعت می باشد ) و بدون درد و بى حسى، بدون خون ریزى، بدون عارضه، کسب نتیجه بسیار رضایت بخش و سریع می تواند از مزیت های این روش باشد که بسیاری از افراد به همین دلایل به سمت آن سوق پیدا می کنند.

در بیشتر موارد بالا رفتن سن با کم شدن تولید کلاژن و پیر شدن سلول هاى فیبروبلاست در ارتباط می باشد، که در این جریان هر کدام از دستگاه های بدن که شامل پوست، قلب، ریه نیز می باشد دچار تغییراتی خواهد شد.

نشانه های نامناسب دستگاه باروری خانم ها

گشاد شدن و شل شدگی بافت واژن می تواند از جمله دلایل و نشانه های ناخوشایند و نامناسب در دستگاه باروری خانم ها باشد. بد ترین و نامناسب ترین حالت زمانی اتفاق می افتد که، این گشادی واژن و شل شدگی بافت آن با بی اختیاری در دفع ادرار، افتادگی رحم و یا اینکه افتادگی مثانه همراه باشد.

در بانوان در دهه چهارم عمر آنها یعنی سن (30 الی 40 سالگی) و مقارن با کم شدن تولید و یا اینکه کم تر شدن تاثیر هورمون هاى استروژن و پروژسترون، تونسیته بافت هاى داخلى وخارجى تناسلى کم تر می شود و همچنین آغاز شل شدگى واژن و کم شدن حجم در لب هاى خارجى تناسلى می باشد.

نکته

نکته جالبی که در این زمینه وجود دارد و دانستن آن مهم است همین نکته می باشد که، شل شدگى واژن می تواند حتی در خانم هایی که زایمان طبیعی را تجربه نکرده اند و یا اینکه خانم هایی که دوران بارداری را نداشته اند نیز اتفاق بیفتد. بنابراین همین مسئله شل شدگى واژن می تواند در زندگى زناشویی بیشتر بانوان اختلال و مشکلات زیادی را ایجاد نماید و به صورت غیر مستقیم ریشه بسیاری از مشکلات اجتماعى و خانوادگى نیز مى باشد.

 

در مطالعاتی که اخیرا انجام شده است به این نتیجه رسیده اند که 50 درصد از خانم هایی که در سنین بعد از یائسگى به سوزش و خشکى واژن، عفونت هاى ادرارى و درد در زمان برقراری رابطه جنسی دچار می باشند، در نهایت کیفیت زندگى در این افراد پایین تر از حد معمول باشند. بنابراین استفاده کردن از این روش خارش و سوزش را می تواند در ناحیه واژن را از خشکى آن ناشی می شود را می تواند برطرف نماید.

انجام دادن جراحی زیبایی واژینال به خصوص لابیاپلاستی و واژینوپلاستی بسیار مورد استقبال بانوان قرار گرفته است.

تاکنون نیز در بیشتر موارد از جراحى پلاستیک به منظور ترمیم و بازسازی تغییرات ظاهرى قسمت ولو و واژن که به دلیل عوامل ارثی – بارداری و یا اینکه ناشی از بالا رفتن سن می باشد، بهره گرفته می شد.

ولی امروزه از روش هاى لیزرى جدیدی براى درمان کردن مشکلاتی که در بالا ذکر شد در قسمت ولو و واژن استفاده می گردد، که این روش می تواند جزء روش های امن و غیر تهاجمی به شمار رود که سبب بازسازی و ترمیم مخاط واژن به صورت سرپایی می گردد.

کسانی که از این روش استفاده می کنند می توانند نتیجه های بسیار خوبی را از آن کسب کنند و بانوان نیز به فاصله یک ماه پس از یک جلسه درمان، به مقدار زیادی آرامش و رضایت را کسب خواهند کرد، البته لازم ب ذکر است که برای کامل کردن دوره درمانی به 3 جسه با فاصله یک یا دو ماه نیاز می باشد. استفاده از این وسیله می تواند بافت مخاطی در قسمت تناسلی را به حالتی که قبل از یائسگی بوده، برگرداند.

 با تنگ کردن واژن به وسیله لیزر می توان چه مواردی را درمان کرد؟

در مطالب بالا به طور مفصل روش های تنگ کردن واژن با لیزر را برای شما مخاطبان گرامی بیان کردیم، بنابراین در رابطه با این موضوع می توان چنین گفت که گشاد شدن واژن علت های گوناگونی می تواند داشته باشد که شایع ترین علت آن می تواند: افزایش سن و کم شدن کلاژن، انجام دادن زایمان های طبیعی پی در پی و کم شدن وزن زیاد می باشد.

بنابراین در حالت شل شدگی واژن، عضله های دیواره واژن، توان کنترل خود را در جمع شدن از دست خواهد داد که همین دلیل می تواند سبب کم شدن لذت جنسی و همچنین به وجود آمدن مشکلاتی از قبیل بی اختیاری در دفع ادرار گردد.

 با تنگ کردن واژن به وسیله لیزر می توان چه مواردی را درمان کرد؟
با تنگ کردن واژن به وسیله لیزر می توان چه مواردی را درمان کرد؟

بازگشت دیواره واژن به حالت اولیه

واژینوپلاستی یا همان تنگ کردن واژن کمک می کند تا دیواره و عضله های واژن دوباره به همان حالت اولیه یعنی سفت و محکم بودن در بیاید و این کار با انجام جراحی و لیزر کردن می تواند عضله های واژن را به هم نزدیک کند و یا اینکه هرگونه پوستی که شل و اضافی می باشد را از روی واژن بردارد، بنابراین این کار سبب می شود که شما در زندگی مشترک خود، حس بهتری در روابط جنسی و زندگی عادی خود داشته باشید. در جریان انجام  واژینو پلاستی، بافت کلی که در واژن وجود دارد ترمیم می شود و می تواند ظاهری طبیعی و زیبا را به خود بگیرد.

بنابراین به همان صورتی که از اسم لیزر برای تنگ کردن و جوانسازی واژن معلوم است می توان چنین بیان کرد که  این نوع لیزر سبب می شود که واژن به صورت مجدد از جنبه های گوناگون تنگ و جوان شود و می تواند مواردی از این قبیل را درمان کند:

  • انجام دادن این کار سبب می شود که گشادی واژن برطرف شود.
  • با انجام دادن این روش خشکی و سوزش واژن برطرف خواهد شد.
  • این روش می تواند آتروفی یا شل شدگی واژن را درمان کند.
  • بی‌اختیاری در دفع ادرار و یا اینکه استرسی ادرار را درمان می کند.
  • داشتن درد در هنگام رابطه جنسی (دیسپارونی) را درمان می کند.
  • افرادی که افتادگی رحم دارند با انجام دادن این روش مشکل آنها برطرف خواهد شد.
  • اشخاصی که به عفونت‌ های پی در پی در دستگاه ادراری دچار هستند می توانند با این روش بهبود پیدا کنند.
  • استفاده از این روش می تواند علائم و نشانه های یائسگی را کم کند و آن را درمان نماید.

البته در رابطه با این موضوع می توان به این نکته اشاره کرد که لیزرها در روشن کردن واژن نیز تاثیر زیادی دارند.

 

چه عواملی در تعیین هزینه تنگ کردن واژن با لیزر تاثیر گذار می باشد؟

هزینه ای که برای تنگ کردن واژن با لیزر در نظر گرفته شده است به موارد متعددی بستگی دارد که تعیین کردن این هزینه نیز مثل بعضی از روش های زیبایی دیگر ثابت نمی باشد و بر همین اساس در مطالب پایین نیز به برخی از این عوامل که در تعیین هزینه تنگ کردن واژن موثر می باشد، اشاره می کنیم:

  • میزان دستمزد پزشک متخصص
  • میزان هزینه ای که برای آزمایش های قبل از تنگ واژن صورت می گیرد.
  • میزان داروهایی که بعد از تنگ کردن واژن تجویز می شود.

کلینیک یا بیمارستانی که تنگ کردن واژن در آن انجام می شود.

  • مبلغی که بابت ویزیت در طی جلسه و یا جلسات درمان باید پرداخت شود.

شما در حال مطالعه مقاله هزینه تنگ کردن واژن با لیزر در مشهد هستید

به چه صورتی لیزر سبب تنگ شدن واژن می شود؟

همانطور که در مطالب بالا نیز به این مطلب اشاره شد که، استفاده کردن از لیزر، یک روش غیرتهاجمی و بدون درد برای تنگ کردن و جوانسازی واژن می باشد. و همچنین این روش می تواند جزء به روز ترین و بهترین روش های پزشکی در حوزه تنگ کردن و جوانسازی واژن به شمار می آید که استفاده کردن از این روش می تواند فیزیولوژی دیواره واژن را درمان کند و همچنین سبب سفت تر شدن عضلات واژن نیز می گردد.

به چه صورتی لیزر سبب تنگ شدن واژن می شود؟
به چه صورتی لیزر سبب تنگ شدن واژن می شود؟

بنابراین استفاده کردن از لیزر علاوه بر اینکه سبب تنگ کردن کانال واژن می شود  سبب بالا رفتن تولید کلاژن و درمان و بهبود گردش خون نیز می گردد، به همین ترتیب می تواند لغزندگی و خشکی آن را نیز برطرف نماید.

استفاده کردن از  لیزر با تاثیر گذاشتن بر روی بافت مخاطی واژن، می تواند تولید کلاژن را نیز تحریک نماید و همچنین سبب عملکرد بهتر و مناسب در لایه مخاطی شود. در شیوه تنگ کردن و جوانسازی به وسیله لیزر واژن، هیچ گونه برشی ایجاد نخواهد شد، بلکه این روش سبب می شود که فیبرو بلاست‌ های بافت همبند و کلاژن‌ سازی از راه به وجود آوردن گرما، تحریک و احیا گردند.

 چه تفاوتی بین تنگ کردن واژن با لیزر نسبت به روش های جراحی وجود دارد؟

درروش تنگ کردن واژن با لیزر در مقایسه با روش جراحی تفاوت هایی وجود دارد که در متن پایین به برخی از آنها اشاره می کنیم:

  • تفاوت مهم و اساسی که لیزر با جراحی دارد این است که در روش لیزر هیچ گونه برش و خونریزی ایجاد نخواهد شد و در نتیجه به اعصاب نیز آسیبی وارد نمی شود.
  • در روش لیزر درمان بسیار سریع صورت می گیرد ( حدود بیست دقیقه ) و در این زمان بیمار هیچ گونه دردی را احساس نخواهد کرد و تنها این امکان وجود دارد که سوزش و حرارت کمی را حس ‌کند که این مشکل هم با گذاشتن بسته های یخ بعد از انجام عمل برطرف می شود.
  • تنگ کردن واژن با لیزر نسبت به شیوه های جراحی برای تنگ کردن واژن، زمان نقاهت بسیار کمی را لازم دارد و شخص بعد از انجام لیزر می تواند به طور سریع به زندگی عادی خود برگردد.
  • این امکان وجود دارد که در انجام جراحی برای تنگ کردن واژن، محدودیت هایی برای زایمان طبیعی، در آینده به وجود آید، در صورتیکه لیزر چنین مشکلاتی را ایجاد نخواهد کرد.
  • برای تنگ کردن واژن به وسیله لیزر، ورودی واژن دست نخورده می ماند و تنگ کردن واژن نیز در عمق واژن صورت می گیرد.
  • تنگ کردن واژن به وسیله جراحی در ابتدای کار نتیجه بسیار خوبی را ایجاد می کند، ولی در واژینوپلاستی بخشی از بافت واژن را بر می دارند، که این حذف کردن و برداشتن بخشی از بافت واژن؛ تکرار کردن عمل جراحی را به منظور تنگ کردن واژن بسیار محدود خواهد کرد.

از لحاظ هزینه ای که برای این کار نیاز می باشد، هزینه تنگ کردن واژن به وسیله لیزر بسیار کم تر از روش های جراحی از قبیل واژینوپلاستی می باشد.

بعد از انجام  لیزر برای تنگ کردن واژن چه مراقبت هایی نیاز می باشد؟

در رابطه با این مسئله ذکر این نکته صحیح می باشد که تنگ کردن واژن با لیزر جزء عمل های سرپایی و غیر تهاجمی به شمار می رود، ولی با این وجود بهترین کار این است که موارد زیر را بعد از انجام لیزر رعایت کنید تا به نتیجه مطلوبی دست پیدا کنید:

بعد از انجام  لیزر برای تنگ کردن واژن چه مراقبت هایی نیاز می باشد؟
بعد از انجام  لیزر برای تنگ کردن واژن چه مراقبت هایی نیاز می باشد؟

بعد از انجام این کار ممکن است به میزان کمی درد یا سوزش را حس کنید و برای برطرف شدن این مشکل می توانید از بسته ی یخ که مخصوص این کار می باشد، استفاده نمایید.

به مدت یک تا دو هفته پس از انجام عمل باید بر اساس دستور پزشک مربوطه از انجام رابطه ی جنسی به طور جدی پرهیز کنید.

بعد از عمل انجام دادن فعالیت های سنگین خود را عقب بیاندازید و سعی کنید در این مدت برای کسب نتیجه مطلوب استراحت لازم را داشته باشید.

بعد از انجام عمل فعالیت هایی مانند نشستن در وان حمام و یا اینکه رفتن به استخر را با باید به دستور پزشک و هماهنگی وی انجام دهید.

بعد از انجام این کار باید از پیاده روی هایی که با سرعت زیادی انجام می شود و همچنین دویدن به طور جدی خودداری نمایید و برای این کار سعی کنید که پیاده روی سبک و آرام را انجام دهید.

همچنین در رابطه با این موضوع باید بدانید که در طی این دوره هیچ گونه برنامه غذایی خاصی مورد نظر نمی باشد و شما می توانید بعد از عمل برنامه غذایی عادی خود را انجام دهید.

شما در حال مطالعه مقاله هزینه تنگ کردن واژن با لیزر در مشهد هستید

چه نکاتی باید قبل از انجام تنگ کردن واژن با لیزر رعایت شود؟

افرادی که می خواهند عمل تنگ کردن واژن با لیزر را انجام دهند باید بدانند که پیش از انجام لیزر به معاینه شدن توسط پزشک متخصص نیاز دارند و در صورتی که عفونت داشته باشند باید به طور قطعی در ابتدا عفونت آنها به صورت کامل برطرف شود و بعد از بهبود پیدا کردن برای انجام لیزر اقدام نمایند.

همچنین باید این نکته را نیز در نظر داشته باشید که پیش از لیزر واژن باید یک آزمایش پاپ اسمیر جدید نیز انجام بگیرد و نباید از انجام آزمایش بیشتر از 12 ماه سپری شده باشد. بنابراین می توان گفت که بهترین زمان برای انجام دادن لیزر، حدود سه تا پنج روز بعد از پایان پریود می باشد و نکاتی دیگری نیز وجود دارد که در متن پایین به برخی از آنها اشاره می کنیم:

  • بنابر مواردی که در بالا اشاره شد باید به این نکته نیز توجه شود که شخص باید آزمایش هایی که مربوط به انعقاد خون می باشد را انجام دهد.
    • فرد باید این مسئله را در نظر داشته باشد که عفونت های باکتریایی و قارچی باید پیش از انجام عمل به طور قطعی درمان شود به این دلیل که این کار می تواند از عفونت های بعدی خودداری نماید.
    • قبل از انجام این کار شخص باید به صورت کامل چکاپ شود تا مشخص شود که از لحاظ هورمونی مشکلی نداشته باشد.
    • همچنین قبل از انجام این کار باید پزشک مربوطه اطمینان پیدا کند که شخص از لحاط وضعیت روحی و روانی باید آمادگی لازم را برای انجام عمل داشته باشد.
    • نکته مهم دیگری هم که در این رابطه وجود دارد این است که شخص باید اطلاعات جامع و دقیقی از این عمل داشته باشد و بعد به انجام این کار اقدام نماید.

برای تنگ کردن واژن با لیزر چند جلسه نیاز می باشد؟

افرادی که می خواهند این کار را انجام دهند باید بدانند که تعداد جلساتی که برای تنگ کردن واژن با لیزر نیاز می باشد به مقدار شل شدگی بافت واژن بستگی خواهد داشت و همچنین لازم به ذکر است بعضی از بیماران با یک جلسه درمانی بهبود پیدا می کنند و برخی از افراد هم به دو جلسه و اگر میزان شل شدگی واژن بسیار شدید باشد، به سه الی چهار جلسه درمان در فاصله زمانی 6 هفته‌ نیاز می باشد تا بعد از انجام عمل نتیجه مطلوب و درستی به دست بیاید.

برای تنگ کردن واژن با لیزر چند جلسه نیاز می باشد؟
برای تنگ کردن واژن با لیزر چند جلسه نیاز می باشد؟

همچنین مشخص کردن تعداد جلسات و بازه زمانی بین هر جلسه را پزشک متخصص با توجه به شرایطی که شما دارید تعیین خواهد کرد و این وضعیت هم برای هر شخص می تواند تفاوت داشته باشد.

 نتایج به دست آمده از انجام تنگ کردن واژن با لیزر تا چه مدتی دوام دارد؟

در رابطه با این مسئله باید به این نکته اشاره کنیم که ماندگاری تنگ کردن واژن با لیزر دائمی نیست و همچنین می توان گفت که نتایج این عمل به میزان شدت شل شدگی عضلات واژن بستگی خواهد داشت

ولی به طور کلی می توان گفت که ماندگاری و دوام نتایج حاصل از لیزر حدود هجده ماه تا دو سال است، به همین دلیل به افرادی که این کار را انجام می دهند توصیه می شود که  درمان را هر 12 تا 18 ماه یک بار برای حفظ نتیجه تکرار کنند.

شما در حال مطالعه مقاله هزینه تنگ کردن واژن با لیزر در مشهد هستید

تنگ کردن واژن به وسیله لیزر به چه صورتی انجام می شود؟

برای تنگ کردن واژن به وسیله لیزر باید بدانید که این روش درمانی یک لیزر صاف را شامل می شود است که بر روی دیواره واژن و بافت های آن تاثیر گذار می باشد. استفاده کردن از این روش به این صورت است که از راه دهانه واژن وارد خواهد شد و نور لیزر نیز بر روی بافت مخاطی واژن اعمال می‌ گردد.

تنگ کردن واژن به وسیله لیزر به چه صورتی انجام می شود؟
تنگ کردن واژن به وسیله لیزر به چه صورتی انجام می شود؟

همچنین این روش درمانی می تواند ساختار های مهم و اساسی را که مسئول حفظ  کردن انعطاف پذیری واژن می باشند را بازسازی و ترمیم می ‌کند. بر همین اساس نیز در متن پایین به شرح کار سفت کردن و جوانسازی عضلات واژن با لیزر به صورت خلاصه می پردازیم:

تنگ کردن واژن به وسیله لیزر به چه صورتی انجام می شود؟
تنگ کردن واژن به وسیله لیزر به چه صورتی انجام می شود؟

کلاژن که در بافت مخاط و دیواره واژن وجود دارند شروع به تولید می کنند و واژن نیز تغییر حالت خواهد داد.

همچنین در ادامه کار نیز یک بررسی از واژینال که با داخل کردن لیزر به درون واژن یک زاویه 360 درجه و در ادامه کار نیز یک زاویه 90 درجه با لیزر چرخانده خواهد شد. هدفی که از استفاده کردن از لیزر در این زاویه ها وجود دارد این است که، تابش پرتو های لیزر بر روی سطح دیواره واژن می باشد.

بنابراین در ادامه کار یک کارتریج ۴٫۵ میلی متری که بر روی یک میله گذاشته شده است و به اندازه 10 سانتی متر می باشد داخل واژن وارد خواهد شد. همچنین این کارتریج امواج اولتراسوند را به عمیق ترین لایه ای که در واژن وجود دارد، ارسال می کند

شما در حال مطالعه مقاله هزینه تنگ کردن واژن با لیزر در مشهد هستید

چرخش زاویه ای در حدود ۳۶۰ درجه

و با چرخش زاویه ای در حدود ۳۶۰ درجه ای خود، می تواند کل دیواره واژن را پوشش دهی کند. انجام شدن این مرحله از درمان در حدود سه دقیقه زمان می برد و به این علت که امواج به بافت عمیق واژن نفوذ پیدا می ‌کند، در این حالت بیمار اندکی احساس سوزش می کند.

بعد از انجام شدن این مراحل دسته دستگاه در حدود سه سانت به بیرون کشیده خواهد شد و چرخش سه دقیقه ای آن در این قسمت اعمال خواهد شد.

همچنین بعد از این مراحل نیز دسته دستگاه نزدیک به سه سانتی متر دیگر به خارج کشیده خواهد شد و در ادامه نیز سه دقیقه دیگر با چرخش التراسوند درمان ادامه پیدا می کند.

به صورت مجدد نیز این مراحل به وسیله یک کارتریج ۳ میلیمتری تکرار خواهد شد که می تواند پوست درونی واژن را درمان نماید.

در رابطه با این موضوع نکته جالبی که وجود دارد این است که برای انجام دادن این روش غیر تهاجمی، از پروب هایی که اختصاصی می باشند، استفاده می شود. بنابراین از لحاظ بهداشتی این روش می تواند برای افراد بسیار قابل اعتماد و اطمینان باشد. همچنین مدت زمانی که برای این کار وجود دارد در حدود 20دقیقه می باشد

درمان و بهبودی کامل و سریع بعد از طی شدن مراحل درمان احساس خواهد شد و تغییرات مهم و اساسی نیز با گذشت تقریبا چهار هفته می تواند به خوبی نمایان شود.

تنگ کردن واژن با لیزر چه مزیت هایی را به دنبال دارد؟

یکی از مزیت هایی که این روش دارد این است که بعد از گذشت چند روز از انجام لیزر می توانید تغییرات چشمگیری را در بدن خود مشاده کنید.

مزیت دیگری که این روش دارد این است که کشسانی بودن عضله های واژن و بافت های آن بهبود پیدا می کند، همچنین با بالا رفتن جریان خون در دیواره های واژن، جوانی و شادابی به بافت هایی که قبلا آسیب دیده اند، برمی گردد.

تنگ کردن واژن با لیزر چه مزیت هایی را به دنبال دارد؟
تنگ کردن واژن با لیزر چه مزیت هایی را به دنبال دارد؟

تنگ کردن واژن به وسیله لیزر می تواند با تاثیر گذاشتن بر روی بافت مخاطی واژن، تولید کردن کلاژن را تحریک نماید و این جریان سبب عملکرد بهتر در لایه مخاطی خواهد شد که همین امر باعث تنگ شدن کانال واژن و بهبود پیدا کردن کیفیت بافت ها می شود و می تواند خشکی واژن را برطرف نماید و لغزندگی واژن نیز در جریان این کار بیشتر می شود.

برای تنگ  کردن واژن به وسیله لیزر هیچ گونه برشی در اطراف واژن ایجاد نخواهد شد و همچنین بدون درد و خون ریزی می باشد، بنابراین در جریان این کار صدمه ای به بافت های زیرین و اعصاب وارد نخواهد شد.

تاثیر دیگری که تنگ کردن واژن به وسیله لیزر دارد این است که خاصیت ارتجاعی بودن بافت واژن را درمان می کند.

تنگ کردن واژن به وسیله لیزر، می تواند بافت‌های سالم را تحریک ‎کند که مثل یک بافت جوان فعالیت های خود را انجام دهند و بعد از آن نیز واژن شما قابلیت انعطاف و مرطوب کنندگی بیشتری پیدا می کند. اگر شما در گذشته به صورت پی در پی مکرر به عفونت دچار می ‌شدید، با انجام دادن این کار بعد از مدتی این مشکل از بین خواهد رفت به این دلیل که Ph واژن شما به حالت طبیعی برگشت پیدا می کند.

برطرف کردن مشکل گشادی واژن با لیزر به چه افرادی توصیه نمی شود ؟

در رابطه با این مسئله باید چنین بیان کنیم که در مقابل مزیت های فراوانی که برای تنگ کردن واژن به وسیله لیزر وجود دارد، باید به این تکته نیز توجه داشته باشید که هر فرد شرایط و ویژگی هایی که منحصر به خودش می باشد را داراست و استفاده کردن از این روش برای تمامی خانم ها به عنوان بهترین و مناسب ترین راه توصیه نمی شود و یا اینکه حداقل لیزر برای تمامی بانوان بهترین روش برای تنگ کردن واژن به شمار نمی رود.

برطرف کردن مشکل گشادی واژن با لیزر به چه افرادی توصیه نمی شود ؟
برطرف کردن مشکل گشادی واژن با لیزر به چه افرادی توصیه نمی شود ؟

اشخاصی که گشادی واژن آنها خیلی زیاد می باشد بهترین کار این است از روش های جراحی برای تنگ کردن واژن خود استفاده نمایند تا بتوانند نتایج بهتری را از انجام این کار به دست آوردند. همچنین بیمارانی که وضعیت آنها حاد می باشد و به بیماری سیستمیک و موضعی نیز مبتلا هستند، این روش کمک زیادی به آنها در برطرف شدن مشکلشان نمی کند.

بنابراین در رابطه با این مسئله پیشنهاد می شود که برای انتخاب کردن مناسب ترین روش تنگ نمودن باید با پزشک متخصص خود که می تواند شما را در انتخاب بهترین گزینه کمک کند، مشورت نمایید. در این زمینه کلینیک تخصصی دکتر زرگنج فرد را به شما پیشنهاد می کنیم

هزینه تنگ کردن واژن در ایران و خارج از کشور چه تفاوتی با یکدیگر دارد؟

در رابطه با این مسئله این چنین به نظر می رسد که هر گونه عمل زیبایی در سطح جهانی هزینه های گوناگونی را به خود اختصاص داده است. بنابراین بر اساس مطالب ذکر شده می توان گفت که این مسئله نیز در مورد هزینه ای که برای تنگ کردن واژن وجود دارد، صدق می کند.

همچنین بر اساس برآورد هایی که از هزینه ها در ایران و خارج از کشور به دست آمده است، می توان این چنین بیان کرد که این هزینه ها در کشور ایران بسیار پایین تر از کشورهایی مانند آمریکا و ایالت تگزاس می باشد.

هزینه تنگ کردن واژن در ایران و خارج از کشور چه تفاوتی با یکدیگر دارد؟
هزینه تنگ کردن واژن در ایران و خارج از کشور چه تفاوتی با یکدیگر دارد؟

به همین علت بسیاری از ایرانی هایی که در کشور آمریکا زندگی می کنند، این گونه ترجیح می دهند که عمل های زیبایی واژن را در کشور ایران انجام دهند تا اینکه بخواهند این عمل را در کشور دیگری انجام دهند و بابت آن هزینه های زیادی را بپردازند.

چه تفاوت هایی بین روش لیزر و جراحی برای تنگ کردن واژن وجود دارد؟

تنگ کردن واژن به روش های مختلفی از جمله جراحی و لیزر صورت می گیرد که هر دو این روش ها معایب و مزیت های مخصوص به خود را دارند و همچنین این دو روش تفاوت هایی نیز با یک دیگر دارند که در متن پایین به تعدادی از این تفاوت ها اشاره می کنیم:
همان طور که در مطالب بالا نیز به این مسئله اشاره شد می توان بطور قطعی این چنین بیان کرد که در حال حاضر هیچ گونه روش دائمی که به منظور تنگ کردن واژن باشد، معرفی و ابداع نشده است.

چه تفاوت هایی بین روش لیزر و جراحی برای تنگ کردن واژن وجود دارد؟
چه تفاوت هایی بین روش لیزر و جراحی برای تنگ کردن واژن وجود دارد؟

برای تنگ کردن واژن در روش جراحی، به این علت که دلیل ایجاد شدن گشادی واژن برطرف نمی شود، بنابراین می توان گفت که در این روش دوباره با گشادی واژن روبرو خواهیم شد. بنابراین شروع دوباره این مشکل را نمی توان به علت مشکل داشتن روش لیزر بیان کرد

مسئله گشادی دوباره واژن، در ارتباط با ساختار آناتومیک و بافت شناسی واژن می باشد

، نه اینکه بخواهیم ابن چنین بیان کنیم که، روشی که برای تنگ کردن واژن انتخاب کرده ایم درست نبوده است. بنابراین بافت خود واژن، با گذشت زمان به صورت آرام آرام، نسبت به گذشته شل تر خواهد شد.

البته در رابطه با این مسئله می توان این چنین بیان کرد که اگر چنان چه تنگ کردن واژن به وسیله جراحی در ابتدای کار نتیجه بسیار خوبی داشته باشد ولی در این روش به این علت که بخشی از بافت واژن برداشته خواهد شد

بنابراین این برداشتن و حذف کردن بخشی از بافت واژن؛ تکرار عمل جراحی را به منظور تنگ کردن واژن بسیار محدود خواهد کرد

ولی می توان گفت که روش لیزر چنین مسئل و مشکلاتی را برای فرد ایجاد نمی کند و انجام دادن این کار به این صورت می باشد که تمام قسمت های واژن دست نخورده باقی خواهد ماند.

انجام دادن جراحی برای تنگ کردن واژن محدودیت های بسیاری را برای زایمان طبیعی، در آینده ایجاد خواهد کرد، ولی در روش لیزر چنین مسئله ای وجود ندارد و این مشکلی را ایجاد نخواهد کرد.

برای تنگ کردن واژن در روش جراحی، تنها ورودی واژن تنگ خواهد شد که یکی از عوارضی که  انجام دادن این کار به دنبال دارد این است که سبب می شود در هنگام برقراری رابطه جنسی خانم ها مقاربت دردناکی را تجربه کنند. ولی می تاون گفت که در روش تنگ کردن واژن به وسیله لیزر، ورودی واژن، به صورت دست نخورده باقی خواهد ماند و تنگ کردن واژن نیز در عمق آن صورت می گیرد.

 آیا تنگ کردن واژن به وسیله لیزر دردناک می باشد؟

در روش تنگ کردن واژن به وسیله لیزر، معمولا واژن به صورت یک کار بدون درد عنوان می شود، اما در برخی از اشخاصی که بسیار حساس می باشند، این امکان وجود دارد که حس ناخوشایندی داشته باشند و این درد نیز قابل مقایسه با دردی که در روش جراحی احساس می شود، نمی باشد.

در روش تنگ کردن واژن با لیزر پوششی که در سطح و بافت همبند وجود دارد تحریک می شود و با بالا بردن حجم، مایع بافتی و بافت زمینه ای که در آنها وجود دارد، سبب تنگ شدن و جوانسازی ناحیه تناسلی خواهند شد.

 آیا تنگ کردن واژن به وسیله لیزر دردناک می باشد؟
آیا تنگ کردن واژن به وسیله لیزر دردناک می باشد؟

و به همین دلیل تغییراتی که در ظاهر، تونیسیته، کشش بافتی و سفتی آن وجود دارد را به صورت چشمگیری اصلاح خواهد کرد. محیط واژن نیز در این صورت به حالت اسیدی که نرمال می باشد، بر می گردد و در نتیجه از رشد کردن میکروب هایی که  بیماری زا هستند، پیشگیری خواهد کرد.

در حقیقت این لیزر فیبروبلاستها را از لحاظ متابولیک فعال می کند، سبب سنتز کلاژن می شود و همچنین ترکیب کردن بافت زمینه ای را نیز می تواند اصلاح کند که این بافت زمینه ای فیبر کلاژن، مواد زمینه و آب کافی را در بر می گیرد. همچنین در نتیجه عملکردی که مخاط به صورت مجدد انجام می دهند مثل زمان پیش از یائسگی ،نرمال خواهد شد.

 آیا تنگ کردن واژن به وسیله لیزر دردناک می باشد؟
آیا تنگ کردن واژن به وسیله لیزر دردناک می باشد؟

امیدواریم از این مقاله که مربوط به هزینه تنگ کردن واژن با لیزر در مشهد بود استفاده کرده باشید.

تنگ کردن واژن دغدغه خانم ها مسن و همچنین خانم هایی که دچار گشادی واژن شده اند

تنگ کردن واژن دغدغه بسیاری از خانم هایی می باشد که سن آنها بالا رفته و یا اینکه به دلایل دیگری دچار گشادی واژن شده اند و برای حل کردن این مشکل به راه های گوناگونی می اندیشند که در این مقاله سعی کردیم یکی از روش هایی که برای این کار مفید و موثر می باشد

یعنی روش لیزر را به شما معرفی کنیم و از مزیت ها و معایب آن و همچنین چگونگی انجام دادن این روش نیز مطالبی را برای شما مخاطبان گرامی بیان کردیم، امیدواریم مطالب مطرح شده در این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد.

این را بدانید که شما می توانید با اضافه شدن هزینه کمی مانند هزینه پرواز ، به تهران سفر کنید و از خدمات ویژه کلینیک دکتر زرگنج فرد استفاده کنید. به شما پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه سلامتی خود را دست کم نگیرید و دراین مورد هیچ گونه صرفه جویی و خساستی به خرج ندهید چرا که سپردن سلامتی خود به پزشک های بی تجربه می تواند برای شما جبران ناپذیر باشد.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه 12 سال کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ از سال 86

سابقه 5 سال کار در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا از سال 94

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
با یک کلیک تماس بگیرید