میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

هزینه عمل تنگ کردن واژن با لیزر
هزینه عمل تنگ كردن واژن با لیزر

لیست موضوعات

هزینه عمل تنگ کردن واژن با لیزر

هزینه عمل تنگ کردن واژن با لیزر چقدر است؟ همه بانوان برای این‌که بتوانند زندگی شادی داشته باشند، نیاز دارند، علاوه بر داشتن صورت زیبا و جذاب، روح خود را پر از اعتماد به ‌نفس و رضایتمندی کنند.

برای اطلاع از هزینه عمل تنگ کردن واژن با لیزر می توانید به زر کلینیک مراجعه کنید و یا با این کلینیک تماس بگیرید

همه ما می ‌دانیم که با افزایش سن، لاغر شدن و وزن کم کردن بسیار یا ‌به علت زایمان‌ های طبیعی، اغلب بانوان دچار مشکلات بسیاری اعم از کشیدگی بیش از حد عضلات واژن می شوند و از این جهت نمی‌ توانند روابط زناشوئی دلخواه خود را تجربه کنند و ممکن است رضایت کافی از روابط زناشویی خود نداشته باشند.

از عواقب این کشیدگی می ‌توان نارضایتی از شکل ظاهری واژن و یا کم شدن احساس جنسی در روابط زناشویی را نام برد. اغلب بانوان در رابطه با مشاوره گرفتن درباره این مشکل خود شرمگین هستند و خجالت می‌کشند

هزینه عمل تنگ کردن واژن با لیزر
هزینه عمل تنگ کردن واژن با لیزر

اما در این راستا نیاز است، عنوان کنیم که این مشکل با یک عمل بسیار ساده قابل درمان و حل می باشد و دیگر جای هیچ‌ گونه نگرانی برای بانوانی که از این عارضه رنج می‌ برند، وجود ندارد.

به واسطه لیزر درمانی می‌ توان عمل تنگ کردن و از بین بردن شل شدگی های موجود در عضلات واژن را برطرف نمود.

پیشرفت علم و تکنولوژی

با پیشرفت علم و تکنولوژی عمل تنگ کردن واژن به واسطه لیزر می‌ تواند عملکرد بسیار مثبتی برای بانوان به همراه داشته باشد و به موجب پیشرفت علوم پزشکی آرزوی خیلی از بانوان برای رسیدن به یک واژن ایده ‌آل محقق شده و از این رو می ‌توانند از زیبایی در همه ابعاد بهره‌مند شوند.

این عمل می ‌تواند باعث مقاوم و مستحکم شدن عضلات داخلی واژن شود و از این جهت باعث چند برابر شدن رابطه جنسی در افراد گردد.

به‌ طورکلی این عمل یک نوع عمل زیبایی محسوب می شود و می ‌تواند بافت ‌های واژن را مورد بررسی قرارداده و آن ‌ها را ترمیم کند و ظاهر طبیعی واژن را جذابیت ببخشد. اغلب افراد نگران هزینه ‌های وارد بر عمل تنگ کردن واژن به واسطه لیزر می باشند.

به همین جهت لازم می ‌دانیم که در این مقاله به طور مفصل و کامل در رابطه با موضوع هزینه عمل تنگ کردن واژن با لیزر برای شما مطالبی داشته باشیم تا از این جهت بتوانید هزینه‌ های لازم برای این عمل را برآورد کنید و اطلاعات دقیقی در رابطه با این عمل داشته باشید.

اگر شما نیز مستعد استفاده از علم عمل تنگ کردن واژن با لیزر هستید و در رابطه با آن نیاز به داشتن اطلاعاتی دارید، می ‌توانید در ادامه این مطالب با ما همراه باشید.

آنچه در ادامه این مقاله قرار است، مطالعه کنید:

عمل تنگ کردن واژن با لیزر چیست؟

عملکرد عمل تنگ کردن واژن با لیزر چگونه می باشد؟

درمان تنگ کردن واژن به واسطه لیزر چگونه انجام می‌گیرد؟

شل شدگی واژن و دستگاه تناسلی در چه زنانی اتفاق می ‌افتد؟

عمل تنگ کردن واژن با لیزر دارای چه ویژگی هایی می باشد؟

تنگ کردن واژن با لیزر دارای چه مزایایی است؟

برطرف نمودن و گشادی واژن به واسطه لیزر برای چه کسانی پیشنهاد نمی ‌شود؟

آیا می توان بین تنگ کردن واژن با لیزر نسبت به روش ‌های دیگر مقایسه ای انجام داد؟

آمادگی قبل از لیزر درمانی به جهت تنگ کردن واژن به چه صورت می باشد؟

مراقبت ‌های بعد از تنگ کردن واژن با لیزر شامل کدام موارد می باشند؟

تعداد جلسات تنگ کردن واژن با لیزر چقدر است؟

ماندگاری تنگ کردن واژن به واسطه لیزر چه قدر است؟

سوالات رایج در رابطه با تنگ کردن واژن با لیزر و برخی از تصورات اشتباه از آن شامل چه مواردی می باشند؟

هزینه عمل تنگ کردن واژن با لیزر چقدر می باشد؟

سخن آخر

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با هزینه عمل تنگ کردن واژن با لیزر با ما تا انتهای این پست همراه باشید.

عمل تنگ کردن واژن با لیزر چیست؟

همان‌ طور که گفتیم، با افزایش سن و به دلیل زایمان طبیعی ممکن است، مشکلاتی برای دستگاه تناسلی بانوان رخ دهد و از این جهت ظاهر مناسبی نداشته باشد و عضلات آن ‌ناحیه، شل یا گشاد شده باشند.

به همین جهت به وسیله عمل تنگ کردن واژن با لیزر می ‌توان آن را ترمیم کرد و بافت ‌های آن را اصلاح نمود و به وضعیت اولیه برگرداند. همه ما می ‌دانیم که واژن و بافت های موجود آن قابلیت کشسانی بسیار زیادی دارند و به همین جهت می باشد که باعث شل شدگی عضلات آن می گردد.

بهتر است، بدانید که تنگ کردن دستگاه تناسلی با عمل جراحی نمی‌ تواند یک گارانتی به جهت افزایش حس دستگاه تناسلی باشد. به همین جهت اغلب افراد به واسطه لیزر می‌ توانند عمل تنگ کردن واژن را انجام دهند.

تا اینجا با عمل تنگ کردن واژن با لیزر آشنا شدید پیشنهاد می کنیم تا پایان مقاله هزینه عمل تنگ کردن واژن با لیزر ما را همراهی کنید.

افزایش حس دستگاه تناسلی و افزایش ارگاسم

یکی از عواملی که در روند تنگ کردن واژن تاثیر گذار است، افزایش حس دستگاه تناسلی و افزایش ارگاسم می باشد. نیاز است که در یک رابطه دو نفره لذت جنسی به همراه باشد و بعد ها از این جهت بتواند فاکتورهایی مانند روحی، روانی، عاطفی، هیجانات و ارتباطات بین زن و شوهر را برقرار کند.

به همین جهت با جراحی نمی ‌توان میزان لذت جنسی را افزایش داد، البته در برخی اوقات نیز ممکن است، عمل جراحی باعث به وجود آمدن درد هایی در نواحی واژن گردد.

همان ‌طور که ذکر کردیم، عمل تنگ کردن واژن با لیزر یک پروسه مناسب برای از بین بردن ظاهر نامناسب آن می باشد. اکثر بانوانی که از شلی واژن رنج می ‌برند، دچار کاهش لذت جنسی هستند و نمی ‌توانند از رابطه جنسی خود لذت کافی را ببرند.

به همین جهت به دلیل نرسیدن به ارگاسم رضایت کاملی ندارند. یکی از مهم ‌ترین دلایل کاهش ارگاسم، شل بودن واژن و از دست دادن قوام داخلی دستگاه تناسلی می باشد که از این جهت می تواند تا ورودی واژن ادامه پیدا کند.

به همین جهت است که بانوان از این جهت نمی ‌توانند روابط جنسی خوبی تجربه کنند. ضعف بافت ‌های نگهدارنده لگن و واژن می ‌تواند باعث افتادگی دیواره واژن شود. به همین جهت اغلب افراد نیازمند عمل تنگ کردن واژن به واسطه لیزر هستند.

افزایش حس دستگاه تناسلی و افزایش ارگاسم
افزایش حس دستگاه تناسلی و افزایش ارگاسم

چگونگی عملکرد عمل تنگ کردن واژن با لیزر

در گذشته ‌ای نه‌ چندان دور برای تنگ کردن واژن از عمل جراحی استفاده می ‌شد. این عمل با خطرات بسیاری همراه بود و احتیاج به بیهوشی و بستری در بیمارستان به مدت طولانی داشت

اما به دلیل این‌که امروزه تکنولوژی پیشرفت بسیاری کرده و در زمینه علوم پزشکی توانسته قدمی جلو بگذارد، عمل تنگ کردن واژن به واسطه لیزر بدون نیاز به بیهوشی و بستری شدن ‌های طولانی مدت در بیمارستان صورت می گیرد.

به علاوه این‌که به همراه تنگ کردن واژن به واسطه لیزر می ‌توان از بسیاری از خدمات دیگر در رابطه با زیبایی زنان و دستگاه تناسلی آن ‌ها، استفاده کرد.

تنگ کردن واژن با لیزر از عمل های محبوب است

به واسطه تنگ کردن واژن با لیزر می ‌توان عمل ‌های دیگری مانند: جوان‌ سازی واژن، لابیا پلاستی و غیره را انجام داد. عمل تنگ کردن واژن با لیزر یکی از محبوب ‌ترین عمل ‌ها در بین بانوان بوده است و توانسته است نظر بسیاری از بانوان را به خود جلب کند.

همان ‌طور که ذکر کردیم، به دلیل گشادی واژن ارتباط جنسی برای بانوان لذت ‌بخش نخواهد بود و این موضوع یکی از دلایل مهم برای استفاده بانوان از عمل تنگ کردن واژن می باشد. اغلب افراد در رابطه با چگونگی لیزر برای واژن به جهت تنگ کردن اطلاعاتی نیاز دارند.

اگر قصد داشته باشیم در رابطه با این امر برای شما بیشتر صحبت کنیم، نیاز است، بگوییم این عمل با لیزر، غیر تهاجمی می باشد.

عمل تنگ کردن واژن با لیزر می تواند در مطب پزشک صورت بگیرد. به این جهت می‌ توان کلاژن سازی بیشتری بر روی واژن انجام داد تا از این جهت بتوان باعث جوان‌ سازی و ظاهری زیبا برای واژن شود.

برای اطلاعات جدیدتر مطلوب است، بگوییم که استفاده از روش تنگ کردن واژن به وسیله لیزر بدون ایجاد هیچ گونه برش بوده است و با استفاده از گرما سبب افزایش کلاژن شده و منجر به تنگی واژن می شود و از این جهت می تواند رضایت بانوان را جلب کند.

امیدواریم تا اینجای مقاله هزینه عمل تنگ کردن واژن با لیزر اطلاعات خوبی کسب کرده باشید.

عمل تنگ کردن واژن به واسطه لیزر در دو نوع ارائه می‌ شود که در ادامه برای شما ذکر می‌کنیم:

واژینو پلاستی:

این روش در رابطه با اغلب بانوانی است که دچار مشکل شل شدگی دیواره ‌های واژن و ضعیف شدن بافت های آسیب کف لگن شده اند و به واسطه عمل واژینو پلاستی با لیزر می ‌توانند این مشکل را برطرف کنند. یکی از علت ‌های بسیار مهم در بروز این نوع مشکل زایمان و یا بالا رفتن سن می باشد.

پرینتو پلاستی:

به واسطه لیزر برای بانوانی مناسب است که دچار مشکل پارگی پرینه شده‌اند. برای اطلاعات بهتر شما لازم است، بدانیم که پرینه حد فاصل واژن تا مقعد می باشد و ممکن است، به دلیل زایمان ‌های سخت دچار پارگی هایی شود.

از این جهت به واسطه این عمل می ‌توانند این مشکل را برطرف کنند. از دلایل دیگر پارگی پرینه می‌ توان درشت بودن کودک، استفاده از ابزار زایمان و اضافه وزن‌ های بسیار زیاد در دوران بارداری را نام برد.

همان ‌طور که گفتیم، استفاده کردن از لیزر به جهت عمل تنگ کردن واژن یک روش بسیار بدون درد و غیر تهاجمی می باشد و یکی از نوین ‌ترین دستاورد های علم پزشکی است که می ‌تواند برای جوان‌ سازی واژن و تنگ کردن دستگاه تناسلی کاربرد بسیاری داشته باشد.

به همین سبب باعث سفت شدن عضلات واژن می‌گردد و می ‌تواند باعث تولید کلاژن بیشتر در بدن شود و به همین جهت باعث جوان ‌سازی واژن می شود، در این نوع روش هیچ‌ گونه برشی ایجاد نمی ‌شود، بلکه موضع مورد نظر به واسطه گرما تحریک می شود.

پرینتو پلاستی:
پرینتو پلاستی:

درمان تنگ کردن واژن به واسطه لیزر چگونه انجام می‌گیرد؟

برای درک بهتر این موضوع لازم است که شرایط انجام گیری تنگ کردن واژن با لیزر را برای شما شرح دهیم. این اتفاق به واسطه یک لیزر صاف صورت می گیرد. به ‌این جهت‌ که این لیزر می ‌تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی دیواره های واژن و بافت‌ ها و عضلات داخلی آن بگذارد.

لیزر از طریق دهانه واژن وارد واژن می شود و به واسطه نور و پرتوهایی که بر روی لیزر وجود دارد، می ‌تواند آثار بسیار مثبتی بر روی بافت‌ ها و عضلات واژن بگذارد. به همین جهت این درمان می‌ تواند ساختار بسیار مهمی از واژن درست کند و می توانند مسئول حفظ انعطاف‌ پذیری باشد و آن را باز سازی کند و مجدداً به حالت اولیه بازگرداند.

درمان تنگ کردن واژن به واسطه لیزر چگونه انجام می‌گیرد؟
درمان تنگ کردن واژن به واسطه لیزر چگونه انجام می‌گیرد؟

شرح کار سفت کردن عضلات واژن به واسطه لیزر و جوان‌ سازی این عضلات به صورت خلاصه:

با وارد کردن لیزر صاف به داخل واژن، امکان چرخش آن با زاویه های ۳۶۰ درجه و همین‌طور ۹۰ درجه وجود دارد، هدف از چرخیدن دستگاه لیزر به این معنا می باشد که در داخل واژن در تمامی زوایا تابش و پرتو های نور لیزر وارد شود و به این جهت بتواند بر روی دیواره‌ های واژن اثر مثبت بگذارد.

همان ‌طور که گفتیم، این کار می ‌تواند باعث شود، فیبر های کلاژن در بافت ‌های مخاط و دیواره‌ های واژن مجدداً فعالیت داشته باشند و از این جهت به واسطه تابش پرتوهای لیزر بتوانند، شروع به تولید کنند، سپس واژن تغییر حالت می دهد و به مرور زیبایی خود را کسب می‌کند و می‌ تواند تنگ شود.

شرح کار سفت کردن عضلات واژن به واسطه لیزر و جوان‌ سازی این عضلات به صورت مفصل:

برای این که بتوان روش درمانی تنگ کردن واژن به واسطه لیزر را انجام داد نیاز است که برای شروع کار، از واژن یک بررسی کلی انجام شود تا پزشک مورد نظر اطمینان پیدا کند که استفاده از عمل لیزر بر روی واژن ضرری برای بیمار به همراه نخواهد داشت.

به همین جهت همان‌ طور که گفتیم، نیاز است که یک چکاب اولیه برای بیمار انجام دهد، سپس مرحله ضد عفونی ابزار، کارتریج لیزری و واژن را انجام می دهد تا به این جهت با خیالی آسوده شروع به انجام فعالیت برای تنگ کردن واژن به واسطه‌ لیزر کند.

کارتریج

بر روی دستگاه لیزر یک کارتریج 5/4 میلی متری وجود دارد که بر روی یک میله به اندازه ۱۰ سانتی‌ متری قرار گرفته است و نیاز است که این میله به درون واژن وارد شود تا بتواند عملیات تنگ سازی را انجام دهد.

این کارتریج می‌ تواند امواج اولتراسوند را به عمیق ‌ترین و داخلی ‌ترین لایه های واژن ارسال کند و همان گونه که گفتیم، با چرخش ۳۶۰ درجه ی خود به تمامی دیواره ‌های واژن بتابد و همه آن ‌ها را پوشش دهد.

برای این‌که بتوانید درک بهتری از این موضوع داشته باشید، نیاز است، بدانید که درمان در این مرحله حدوداً ۳ دقیقه به طول می ‌انجامد.

در همین راستا، امواج به بافت ‌های عمیق واژن نفوذ پیدا می کنند و امکان دارد، بیمار میزان اندکی سوزش احساس کند، سپس پزشک مورد نظر دسته دستگاه را به اندازه ۳ سانتی متر به بیرون می ‌کشد و مجدداً حدوداً ۳ دقیقه چرخش در این ناحیه در حالت ۳۶۰ درجه انجام می گیرد و درمان دوباره ادامه پیدا می‌کند.

بهتر است، بدانید که این مراحل مجدداً با یک کارتریج ۳ میلی ‌متری تکرار می‌گردند که از این جهت بتواند پوست درون واژن را ترمیم و درمان کند.

در مرحله آخر پزشک معالج شما سرم جوان ‌سازی را به واسطه دستگاه لیزر وارد واژن می کند تا به این جهت مواد مغذی و حیاتی به سطح واژن برسند و از این جهت باعث رشد مجدد بافت‌ های کلاژن شود و تغذیه مناسبی برای آن‌ صورت بگیرد.

مطمئن از لحاظ بهداشتی

بهتر است، در این راستا بدانید همان ‌طور که قبلاً گفتیم، انجام این عمل یک جراحی غیر تهاجمی به حساب می ‌آید و از پروب های مخصوصی برای این کار استفاده می شود. انجام لیزر به برای تنگ کردن واژن از نظر بهداشتی خیلی مطمئن است و می ‌تواند نتیجه مطلوبی داشته باشد.

معمولا تمامی این مراحل در زمان بیست دقیقه انجام می شوند و همه انجام عمل تنگ کردن واژن به واسطه لیزر این همین میزان زمان می باشد.

بعد از انجام این روش بهبودی سریعی اتفاق می ‌افتد و فوراً بعد از درمان متوجه تغییرات مهم و اساسی آن می شوید، اما برای طی شدن زمان کامل و دیدن بهبودی قطعی حدوداً ۴ هفته به زمان نیاز دارید.

مطمئن از لحاظ بهداشتی
مطمئن از لحاظ بهداشتی

شل شدگی واژن و دستگاه تناسلی در چه زنانی اتفاق می ‌افتد؟

همان ‌طور که می ‌دانید یکی از اساسی ‌ترین علت‌ های شل شدگی واژن زایمان طبیعی می باشد که به این جهت می تواند موجب کشیدگی و پاره شدن بافت ‌های داخلی واژن شود

اما در ادامه علت‌ های دیگری که ممکن است، برای بانوان اتفاق بیفتد و باعث شل شدگی دستگاه تناسلی شود، را نام می ‌بریم:

  • آسیب‌ های حین زایمان طبیعی
  • زایمان سخت
  • زایمان که بسیار طولانی باشد.
  • چند قلوزایی
  • استفاده از فرسپرس و یا روش‌ های دیگری برای آسان کردن زایمان طبیعی
  • پارگی ‌های ناحیه پایین
  • افزایش سن
  • کاهش وزن بسیار زیاد
  • خود ارضایی
  • در رابطه های جنسی مکرر
  • در افراد با افزایش وزن

مشکلاتی که در بالا برای شما ذکر کردیم، به واسطه افزایش سن می ‌توانند بیشتر شوند و در برخی مواردی ممکن است، حتی خانم های جوان نیز شل شدگی واژن داشته باشند. حتی در برخی موارد اتفاق افتاده است که بانوان زایمان طبیعی نداشته اند و از مشکل شل شدگی واژن رنج می‌ برند.

به همین جهت جراحی زیبایی واژن به واسطه لیزر می ‌تواند به سفت شدن عضلات و بافت‌ های دستگاه تناسلی بانوان کمک کند و از این طریق می ‌تواند باعث انقباض بیشتر در عضلات واژن شود.

به همین دلیل بیمار در هنگام نزدیکی احساس بهتری خواهد داشت و به واسطه جراحی لیزر می توانیم عمل تنگ کردن واژن را به خوبی انجام دهیم.

اما در ادامه علت‌ های دیگری که ممکن است، برای بانوان اتفاق بیفتد و باعث شل شدگی دستگاه تناسلی شود، را نام می ‌بریم:
اما در ادامه علت‌ های دیگری که ممکن است، برای بانوان اتفاق بیفتد و باعث شل شدگی دستگاه تناسلی شود، را نام می ‌بریم:

ویژگی های عمل تنگ کردن واژن با لیزر

حتماً می ‌دانید که عمل تنگ کردن واژن به واسطه لیزر از مزایا و ویژگی ‌های بسیاری بهره‌ مند است. به همین جهت در ادامه مطالب زیر قصد داریم در رابطه با ویژگی ‌هایی که تنگ کردن واژن با لیزر برای شما وجود دارد، مطالبی را عنوان کنیم.

تنگ کردن واژن با لیزر بدون هیچ‌ گونه درد و خون ‌ریزی انجام می شود و نیاز به بستری های طولانی مدت در بیمارستان ندارد. بیمار فوراً بعد از عمل جراحی تنگ کردن واژن با لیزر می ‌تواند به کارهای خود بپردازد و در این باره هیچ محدودیتی نخواهد داشت.

درد بسیار اندک

همان‌طور که ذکر کردیم، استفاده از لیزر به جهت تنگ کردن واژن درد بسیار اندکی دارد یا در خیلی از مواقع هیچ دردی نخواهد داشت و احتیاجی به استفاده از آنتی ‌بیوتیک ‌ها بعد از عمل لیزر برای تنگ کردن واژن نیست. هزینه ‌های ناشی از تنگ کردن واژن با لیزر خیلی پایین تر از هزینه ‌های جراحی دستگاه تناسلی می باشد.

این درمان به واسطه لیزر فقط به جهت تنگ کردن واژن مورد استفاده قرار نمی‌گیرد، بلکه می ‌تواند قابلیت ‌های بسیاری در راستای واژن نیز داشته باشد.

این قابلیت ‌ها مانند جوان ‌سازی واژن، عمل لابیا پلاستی به واسطه لیزر می باشند و به همین جهت است که می ‌تواند بسیار مفید واقع شود.

درد بسیار اندک
درد بسیار اندک

همین طور استفاده از لیزر برای تنگ کردن واژن می ‌تواند سوزش و خشکی دستگاه تناسلی بانوان را برطرف کند و عضلات شل شده ای که بر روی واژن بانوان وجود دارد، اصلاح می ‌گردد.

لیزر درمانی به جهت تنگ کردن واژن می‌ تواند بی‌اختیاری در ادرار و استرس ادرار را درمان کند و از این جهت نیز مفید باشد. همین طور به این جهت می ‌توان افتادگی ‌های رحم را برطرف کرد.

لیزر درمانی برای تنگ کردن واژن می‌ تواند عفونت‌ های بسیاری که در دستگاه ادراری وجود دارد، را رفع کند و به همین جهت می ‌تواند باعث کم کردن علائم یائسگی شود.

از ویژگی های تنگ کردن واژن با لیزر می توان موارد زیر را نام برد:

  • باعث بر طرف شدن خشکی و سوزش واژن می‌ شود.
  • گشادی واژن را درمان می ‌کند.
  • باعث برطرف شدن بی‌اختیاری در ادرار یا استرس ادرار می شود.
  • برای درمان افتادگی رحم مفید می باشد.
  • باعث برطرف شدن عفونت‌ های مکرر دستگاه ادراری می شود.
  • علائم یائسگی را کمتر می‌کند و می ‌تواند آن را درمان کند.
  • درد و خون ‌ریزی به همراه ندارد.
  • بیمار بعد از انجام لیزر می ‌تواند فعالیت ‌های روزانه خود را آغاز کند.
  • احتیاج به مصرف کردن آنتی‌ بیوتیک نیست.
  • هزینه ‌های مربوطه به لیزر کمتر از موارد مشابه می ‌باشد.
  • لیزر کاربرد های دیگری به جهت زیبا سازی واژن دارد.
  • علاوه بر تمامی مطالب بالا لیزر درمانی برای واژن می ‌تواند باعث روشن‌ سازی پوست آن ناحیه نیز شود.
از ویژگی های تنگ کردن واژن با لیزر می توان موارد زیر را نام برد:
از ویژگی های تنگ کردن واژن با لیزر می توان موارد زیر را نام برد:

تا اینجای مقاله هزینه عمل تنگ کردن واژن با لیزر با ویژگی های تنگ کردن واژن با لیزر آشنا شدید در ادامه با ما همراه باشید.

مزیت های تنگ کردن واژن با لیزر

  • فوراً بعد از چند روز می ‌توانید آثار مفید و تغییرات آن را در بدن خود احساس کنید.
  • قابلیت کشسانی بافت های واژن و عضلات آن را بهبود می ‌بخشد.
  • باعث می شود، جریان خون در دیواره ‌های واژن افزایش بیابد و به همین جهت باعث جوانی و شادابی بافت ‌های آسیب دیده می شود.
  • عمل لیزر برای تنگ کردن واژن می ‌تواند آثار بسیاری بر روی بافت ‌های مخاطی واژن بگذرد و از این جهت تولید کلاژن در آن ‌ها را تحریک کند و باعث شود، لایه مخاطی عملکرد بهتری داشته باشد که به این جهت به مرور باعث تنگ شدن واژن و بهبود یافتن کیفیت بافت ‌ها می‌شود.
  • می ‌تواند خشک بودن واژن را برطرف کند و لغزندگی واژن را افزایش دهد.
  • باعث بهبود خاصیت ارتجاعی بافت واژن می شود و اثرات مثبتی را برای برطرف نمودن گشادی واژن با لیزر بر جای می‌گذارد.
  • استفاده از لیزر می ‌تواند بافت ‌های سالم را مجدداً فعال کند و آن‌ ها مانند یک بافت جوان ‌تر عملکرد داشته باشند. به همین جهت واژن می ‌تواند قابلیت انعطاف ‌پذیری و مرطوب کنندگی زیادتری داشته باشد.
  • اگر قبل از انجام لیزر درمانی به جهت تنگ کردن واژن از عفونت ‌های بسیاری رنج می ‌بردید، این عمل باعث می‌شود که مشکلات مربوط به عفونت در واژن شما برطرف گردد، زیرا ph واژن را به حالت طبیعی باز می ‌گرداند.
مزیت های تنگ کردن واژن با لیزر
مزیت های تنگ کردن واژن با لیزر

برطرف نمودن و گشادی واژن به واسطه لیزر برای چه کسانی پیشنهاد نمی ‌شود؟

همان ‌طور که می ‌دانید تنگ کردن واژن دارای مزایا و ویژگی ‌های بسیار منحصر به ‌فردی می ‌باشد، اما در کنار تمامی این مزایا ممکن است، برای برخی از افراد مناسب نباشد، زیرا شرایط همه افراد با دیگری متفاوت است و همگی شرایط یکسانی ندارند.

به همین جهت این روش برای همه افراد، بستگی به شرایط آن ها دارد. ممکن است، این روش برای همه افراد به عنوان بهترین روش درمانی پیشنهاد نشود. افرادی که از گشادی واژن بیش از حد رنج می‌برند، بهتر است که از روش های دیگر به جهت تنگ کردن واژن استفاده کنند، زیرا ممکن است، به واسطه جراحی نتیجه بهتری داشته باشند.

به دلیل این‌که میزان حجم گشادی در واژن این افراد بسیار زیاد می باشد، پیشنهاد می‌کنیم از روش ‌های دیگر استفاده کنند، همچنین ممکن است، بیمار مبتلا به بیماری ‌های سیستمیک و موضعی باشد، به این جهت نمی‌ تواند از لیزر درمانی به جهت تنگ کردن واژن استفاده کند.

در این راستا می ‌توانید با پزشک متخصص خود مشورت داشته باشید. او می ‌تواند بهترین راهکار را صادقانه برای شما در نظر بگیرد و راهنمایی‌ های مناسبی برای شما داشته باشد.

برطرف نمودن و گشادی واژن به واسطه لیزر برای چه کسانی پیشنهاد نمی ‌شود؟
برطرف نمودن و گشادی واژن به واسطه لیزر برای چه کسانی پیشنهاد نمی ‌شود؟

مقایسه تنگ کردن واژن با لیزر نسبت به روش ‌های دیگر

در رابطه با تنگ کردن واژن به واسطه لیزر چند نکته از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که نسبت به روش ‌های دیگر می ‌توانند روش لیزر را یک روش مفید بدانند. به همین جهت نکاتی که در رابطه با مقایسه تنگ کردن واژن با لیزر و روش‌ های دیگر وجود دارد، را برای شما ذکر می‌کنیم:

یکی از تفاوت ‌های مهم لیزر با بقیه راه ‌ها به جهت تنگ کردن واژن این است که در روش لیزر هیچ‌ گونه برش و خون‌ ریزی ایجاد نمی شود و از این جهت باعث آسیب ‌رساندن به اعصاب نمی ‌شود. درمان به واسطه لیزر برای تنگ کردن واژن بسیار سریع اتفاق می ‌افتد و زمانی حدوداً ۲۰ دقیقه در نظر گرفته می شود.

در این مدت بیمار هیچ گونه دردی حس نمی‌کند. فقط امکان دارد، در برخی موارد سوزش و حرارت اندکی احساس کند که با استفاده از کمپرس یخ می‌ تواند این حرارت و سوزش را التیام دهد و فوراً بر طرف گردد.

شما در حال مشاهده پست هزینه عمل تنگ کردن واژن با لیزر هستد.

دوران نقاهت کوتاه

یکی دیگر از تفاوت ‌های تنگ کردن واژن به واسطه لیزر با بقیه روش های موجود این است که درمان به واسطه لیزر دوره نقاهت بسیار کمی دارد و بیمار فوراً می ‌تواند اعمال روزانه خود را انجام دهد.

برای این‌که بتوان دستگاه تناسلی را به واسطه جراحی تنگ ‌تر کرد، محدودیت ‌هایی در نظر گرفته می شود و ممکن است، فرد در آینده نتواند دوباره زایمان طبیعی انجام دهد. درحالی‌که تنگ کردن واژن به واسطه لیزر چنین محدودیتی ایجاد نمی ‌کند.

تنگ کردن واژن به واسطه لیزر باعث می‌ شود که ورودی واژن دست ‌نخورده باقی بماند، زیرا تنگ کردن واژن در عمق واژن انجام می گیرد.

امکان دارد، به واسطه عمل تنگ کردن واژن با جراحی نتیجه بسیار خوبی حاصل شود، اما به دلیل این‌که در روش واژینا پلاستی قسمتی از بافت واژن برداشته می شود، باعث می‌شود که تکرار کردن عمل جراحی برای تنگ کردن واژن دچار محدودیت شود.

دوران نقاهت کوتاه
دوران نقاهت کوتاه

آمادگی قبل از لیزر درمانی به جهت تنگ کردن واژن

نیاز است که قبل از انجام لیزر درمانی آمادگی ‌هایی صورت بگیرد. به همین دلیل بیمار باید قبل از انجام این روش درمانی توسط پزشک معالج خود معاینه شود.

اگر پزشک و متخصص تشخیص دهد که عفونت در واژن بیمار وجود دارد، ابتدا باید طی یک دوره عفونت ‌های آن را برطرف کند، سپس بتواند برای تنگ کردن واژن به واسطه لیزر اقدام کند.

در همین راستا نیاز است که بیمار قبل از انجام لیزر درمانی به جهت تنگ کردن واژن یک آزمایش خون و تست پاپ اسمیر انجام دهد.

اگر در چند ماه اخیر تست پاپ اسمیر انجام داده است، جواب همان آزمایش کافی می باشد. در این راستا بهتر است، دقت کنید که نباید زمان بیشتر از 12 ماه از جواب تست پاپ اسمیر گذشته باشد.

اغلب افراد سوال دارند که بهترین زمان مناسب برای انجام لیزر به جهت تنگ کردن واژن چه زمانی می ‌باشد؟ پزشکان توصیه می‌کنند سه الی پنج روز بعد از اتمام دوره پریود، مناسب ترین وقت برای تنگ کردن واژن با لیزر می باشد و در این زمان می ‌توان اقدام کرد.

آمادگی قبل از لیزر درمانی به جهت تنگ کردن واژن
آمادگی قبل از لیزر درمانی به جهت تنگ کردن واژن

مراقبت ‌های بعد از تنگ کردن واژن با لیزر

همان ‌طور که گفتیم، تنگ کردن واژن با لیزر یک عمل غیر تهاجمی و مطمئن می باشد، ولی در هر صورت بهتر می‌ باشد که موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • امکان دارد، میزان اندکی سوزش را یا درد احساس کنید. به همین جهت می ‌توانید از کمپرس یخ استفاده کنید تا سوزش را در نواحی مد نظر کمتر کنید.
  • بهتر است، ۱ الی ۲ هفته طبق نظریه پزشک خود از رابطه جنسی پرهیز کنید.
  • بهتر است، ۱ تا ۲ هفته انجام دادن کار های سنگین را به تعویق بیندازید و استراحت داشته باشید.
  • نیاز است که بعد از تنگ کردن واژن با لیزر تا ۱ هفته فعالیت بدنی سخت نداشته باشید و از انجام ورزش ‌های سنگین پرهیز کنید.
  • پیاده‌ روی آرام می تواند نتیجه اثربخشی در روند بهبودی تنگ کردن واژن با لیزر داشته باشد.
  • ممکن است، پزشک برای کاهش سوزش شما دارو هایی تجویز کند که نیاز است، این دارو ها در ساعت مناسب استفاده شوند و روند درمان را تکمیل کنند.
  • بعد از انجام عمل تنگ کردن واژن با لیزر نیاز است که به اندازه کافی آب و غذا های فیبردار استفاده کنید تا از این جهت دچار مشکل یبوست نشوید، زیرا یبوست می ‌تواند فشار زیادی به واژن وارد کند.
  • برای استحمام کردن و زمان مد نظر آن، از پزشک خود مشورت بگیرید و حتماً دقت داشته باشید که حمام کردن باید به صورت سر پا باشد و تا مدتی از وان استفاده نکنید، از رفتن به استخر نیز پرهیز کنید.
مراقبت ‌های بعد از تنگ کردن واژن با لیزر
مراقبت ‌های بعد از تنگ کردن واژن با لیزر

تعداد جلسات تنگ کردن واژن با لیزر چقدر است؟

میزان جلسات برای بر طرف نمودن گشادی واژن بستگی به میزان وخامت شل شدگی و بافت‌ های واژن دارد. در برخی از بیماران نیاز است که ۱ جلسه درمانی به واسطه لیزر انجام بگیرد تا واژن تنگ شود

اما برخی از افراد ممکن است، به علت وخیم بودن اوضاع واژن، به ۲ جلسه احتیاج داشته باشند تا از این جهت بتوانند گشاد بودن واژن خود را برطرف کنند، البته در برخی موارد بوده است که افراد ۳ یا ۴ جلسه درمانی به واسطه لیزر نیاز داشته‌اند.

این جلسات نباید به صورت مکرر انجام شوند، بلکه باید به فاصله ۶ هفته ‌ای در نظر گرفته شوند تا از این جهت نتیجه مناسبی حاصل گردد

البته تعیین کردن میزان تعداد جلسات و بازه زمانی و فواصل بین آن ‌ها را پزشک معالج شما با توجه به تخصص خود و شرایط شما تعیین می‌کند و می ‌تواند برای هر فردی به صورت متفاوت در نظر گرفته شود.

تعداد جلسات تنگ کردن واژن با لیزر چقدر است؟
تعداد جلسات تنگ کردن واژن با لیزر چقدر است؟

ماندگاری تنگ کردن واژن به واسطه لیزر چه قدر است؟

برای این‌که بتوانیم ماندگاری تنگ کردن واژن با لیزر را بدانیم نیاز به عوامل متفاوتی داریم. به این جهت، این روند بستگی به عوامل بسیاری دارد.

میزان شل شدگی عضلات واژن تاثیر مستقیمی در ماندگاری نتیجه لیزر تنگ کردن واژن خواهد گذاشت، اما در حالت عادی و در شرایط معمولی این ماندگاری حدوداً بین ۱۸ ماه تا ۲ سال در نظر گرفته می ‌شود

اما در برخی موارد شدت شل شدگی عضلات و بافت ‌های واژن بسیار زیاد می باشد و به همین جهت باعث می شود که ماندگاری تنگ کردن واژن کمتر شود.

به همین جهت توصیه می کنیم، درمان آن را هر ۱۲ تا ۱۸ ماه یک ‌بار برای این‌که نتیجه آن حفظ گردد، مجدداً تکرار کنید تا به این جهت زیبایی واژن خود را حفظ کنید.

ماندگاری تنگ کردن واژن به واسطه لیزر چه قدر است؟
ماندگاری تنگ کردن واژن به واسطه لیزر چه قدر است؟

سوالات رایج در رابطه با تنگ کردن واژن با لیزر و برخی از تصورات اشتباه

آیا افرادی که رحم خود را برداشته ‌اند، می توانند از عمل تنگ کردن واژن با لیزر استفاده کنند؟

در جواب این سوال باید بگوییم بله، زیرا لیزر بر روی واژن انجام می شود و هیچ ربطی به نبودن رحم ندارد. به همین سبب با استفاده از آن می ‌توان تنگی واژن را انجام داد و این دو موضوع بر روی هم تاثیر گذار نیستند.

استفاده از تنگ کردن واژن در چه سنی پیشنهاد می شود؟

همه خانم هایی که ازدواج کردند و به هر علتی احتمال دارد، دچار گشاد شدگی واژن باشند، می توانند از تنگ کردن واژن به واسطه لیزر استفاده کنند، اما دختران باکره نمی ‌توانند از این روش استفاده کنند،

زیرا لیزر به عمق واژن دسترسی پیدا می ‌کند و برای دختران باکره این روش درمانی مناسب نمی ‌باشد. بهترین زمان ممکن برای استفاده‌ از تنگ کردن واژن به واسطه لیزر سنی بین ۳۰ تا ۵۵ سالگی می باشد.

عموماً بعد از تنگ کردن واژن با لیزر چند روز بعد می‌ توان به کار های روزانه خود پرداخت؟

در جواب این سوال باید بگوییم هیچ گونه محدودیتی در رابطه با استراحت های بعد از تنگ کردن واژن با لیزر وجود ندارد و فرد بلافاصله بعد از انجام لیزر می ‌تواند به کارهای روزمره خود بپردازد.

آیا استفاده از تنگ کردن لیزر سبب ناباروری می‌ شود؟

خیر، جواب این سوال منفی می باشد. طول امواج لیزر بسیار استاندارد هستند و هیچ‌ گونه خطری در رابطه با رحم ندارند و بعد از تنگ کردن واژن لیزر هیچ ‌گونه تاثیر منفی بر روی باروری بانوان نخواهد گذاشت.

آیا بانوانی که از تنگ کردن واژن استفاده کرده ‌اند، دیگر نمی ‌توانند زایمان طبیعی داشته باشند؟

جواب این سوال منفی است. باید بگوییم که بانوانی که از تنگ کردن واژن به واسطه لیزر استفاده کردند، می توانند همچنان زایمان طبیعی داشته باشند.

آیا تنگ کردن واژن با لیزر دردناک می باشد؟

خیر در این حین بیمار دردی احساس نمی‌کند و پزشک موظف است که به واسطه بی‌حسی‌ های موضعی برای بیمار بی‌حسی انجام دهد. ممکن است، در برخی موارد که گستردگی گشادی بیش از حد باشد و این گستردگی در اعماق واژن وجود داشته باشد، میزان کمی سوزش حس شود.

شما مخاطب گرامی در حال مطالعه پست هزینه عمل تنگ کردن واژن با لیزر هستید.

چه مدت بعد از زایمان می ‌توان عمل تنگی واژن با لیزر انجام داد؟

عموماً بعد از گذشت ۳ ماه بعد از زایمان فرد می ‌تواند برای تنگ کردن واژن با لیزر اقدام کند.

آیا تنگ کردن واژن با لیزر در دوران شیردهی دارای دارایی ممانعتی می ‌باشد؟

خیر، عمل تنگ کردن واژن با لیزر در دوران شیردهی هیچ‌ گونه منعی ندارد.

آیا تنگ کردن واژن با لیزر در دوران شیردهی دارای دارایی ممانعتی می ‌باشد؟
آیا تنگ کردن واژن با لیزر در دوران شیردهی دارای دارایی ممانعتی می ‌باشد؟

هزینه عمل تنگ کردن واژن با لیزر چقدر می باشد؟

عموماً اغلب بانوان برای تنگ کردن واژن به واسطه لیزر نگران هزینه ‌های وارد بر آن هستند و قصد دارند که در رابطه با این موضوع اطلاعات دقیق ‌تری داشته باشند تا بتوانند با دید بازتری اقدام به تنگ کردن واژن به واسطه لیزر کنند.

به همین سبب لازم می ‌دانیم برای شما ذکر کنیم که عوامل بسیار متعددی می‌ توانند بر روی قیمت و هزینه عمل تنگ کردن واژن با لیزر تاثیر گذار باشند.

به همین سبب ممکن است، قیمت‌ های متفاوتی را در بر بگیرد. در ادامه این موضوع قصد داریم در رابطه با هزینه ‌های وارده و عوامل مؤثر و تأثیرگذاری که در رابطه با قیمت‌ های تنگ کردن واژن با لیزر وجود دارند، برای شما مطالبی داشته باشیم تا به این جهت بتوانید اطلاعات کاربردی کسب کنید.

هزینه عمل تنگ کردن واژن با لیزر می ‌تواند به سبب مکان مورد نظری که قصد انجام تنگ کردن واژن را دارید، متغیر باشد، زیرا نه‌ تنها در یک کشور، بلکه در یک شهر موقعیت مکانی مطب و یا کلینیکی که قصد تنگ کردن واژن به واسطه لیزر در آن را دارید، ممکن است، تاثیر بسیاری بر روی هزینه ‌های وارد بر آن بگذارد.

منطقه جغرافیایی کلینیک

به همین جهت نیاز است که در نظر بگیرید منطقه جغرافیایی کلینیک و مطب مد نظر شما در کدام محدوده واقع شده است و به سبب آن ممکن است، قیمت‌ های متغیری برای تنگ کردن واژن به واسطه لیزر در نظر گرفته شود.

به همین جهت یکی از عوامل بسیار مهمی که می ‌توانند بر روی قیمت این نوع عمل اثر بگذارند، منطقه‌ی جغرافیایی کلینیک می باشد، همچنین با توجه به پرسنل درجه یک و کارکشته‌ای که در آن کلینیک کار می کنند، ممکن است، قیمت ‌های متغیری برای شما در نظر گرفته شود.

امکانات و خدمات ارائه ‌شده در کلینیک مد نظر شما می ‌تواند تاثیر بسیاری بر روی قیمت ‌های آن بگذارد. ممکن است، یک کلینیک ارائه ‌دهنده خدمات بسیار مفیدی باشد و به این جهت بتواند شرایط مناسبی برای شما فراهم کند. همان‌ طور که می‌ دانید نیاز است که تخصص و مهارت پزشک مدنظر شما در نظر گرفته شود.

پزشکی که سابقه کاری بسیاری دارد و از مهارتی بسیاری برخوردار است، نسبت به یک پزشک بی ‌مهارت ممکن است، شامل هزینه‌ های بیشتری باشد.

به همین جهت یکی دیگر از نکات تاثیرگذاری که می ‌تواند بر روی هزینه ‌های عمل تنگ کردن واژن با لیزر تاثیر گذار باشد، انتخاب یک پزشک حاذق و با مهارت می باشد تا از این جهت بتوانید نتیجه ی خوبی را در برداشته باشید و از عملکرد تنگی واژن خود نتیجه مثبتی بگیرید.

مارک دستگاه لیزر

همان‌ طور که می ‌دانید دستگاه های بسیار متفاوتی از لیزر با مارک ‌ها و برند های متفاوت وجود دارند. این‌که پزشک مد نظر شما از چه نوع دستگاهی به جهت تنگ کردن واژن با لیزر برای شما استفاده می کند، تاثیر بسیاری بر روی هزینه‌ های وارد برای عمل تنگ کردن واژن با لیزر می‌گذارد.

به همین جهت باید این نکته را نیز در نظر گرفت، زیرا دستگاه‌ های بسیار پیشرفته ای اختراع شده‌اند که ممکن است، کارایی های بیشتری نسبت به بقیه دستگاه های لیزر داشته باشند و از این جهت می‌ توانند نتیجه بهتری برای عمل تنگ کردن واژن با لیزر در بر بگیرند.

در همین راستا برای این‌که بتوان هزینه ‌های وارد شده برای عمل تنگ کردن واژن با لیزر را برآورد کرد، نیاز است که میزان جلسات تعیین ‌شده برای تنگ کردن واژن نیز در نظر گرفته شود

زیرا بعضی از اشخاص احتمال دارد، واژن گشاد تری داشته باشند و احتیاج به تعداد جلسات زیادتری برای تنگ کردن واژن داشته باشند.

به همین سبب ممکن است، هزینه‌ های این افراد از بقیه افراد بیشتر باشد. سازگاری واژن یکی از عوامل بسیار مهمی است که می ‌تواند در تعداد جلسات عمل تنگی واژن با لیزر تاثیرگذار باشد. در برخی اوقات ممکن است، شما از شل شدگی و گشادی واژن بیش از حد رنج ببرید

اما به واسطه سازگاری مناسب واژن شما با دستگاه لیزر یک جلسه لیزر برای شما کافی باشد. پس همه این ‌ها بستگی به سازگاری بدن شما با دستگاه لیزر خواهند داشت.

شما در حال خواندن مقاله هزینه عمل تنگ کردن واژن با لیزر هستید.

دارو های بی ‌حسی

در یک کلینیک ممکن است، دارو های بی ‌حسی و دارو های دیگری اعم از کرم‌ های متفاوت برای شما در بر گرفته شوند. به همین جهت ممکن است، به واسطه آن هزینه وارده برای عمل تنگ کردن واژن با لیزر برای شما متغیر باشد.

همان‌ طور که ذکر کردیم، قبل از دوره درمان به جهت تنگ کردن واژن با لیزر نیاز است که پزشک مورد نظر برای شما معاینه ای در نظر بگیرد و اگر دچار عفونت بودید با دارو های مناسب عفونت شما را برطرف کند.

دارو های بی ‌حسی
دارو های بی ‌حسی

دوره ‌ای که قبل از عمل تنگ کردن واژن به پزشک مراجعه می‌کنید و ممکن است، از دارو های متفاوتی برای برطرف نمودن عفونت استفاده کنید، ممکن است، شامل هزینه‌ های دیگری شود. با توجه به تمامی مواردی که در بالا ذکر کردیم، نمی ‌توانیم یک هزینه کلی برای عمل تنگ کردن واژن با لیزر در نظر بگیریم.

دارو های بی ‌حسی
دارو های بی ‌حسی

برای این‌که بتوانید هزینه‌ های دقیق ‌تری برآورد کنید، با پزشک معالج خود صحبت کنید و مشاوره ‌های لازم را بگیرید تا به سبب شرایط جسمانی شما بتواند هزینه مناسبی را برای شما در بر بگیرد. پس برای در نظر گرفتن هزینه عمل تنگی واژن باید به عوامل بسیاری که در ادامه برای شما عنوان می کنیم، توجه کنید:

  • محدوده مطب پزشک در سطح شهر
  • مهارت و تخصص پزشک به جهت تنگ کردن واژن با لیزر
  • میزان آسیب دیدگی واژن و درصد گشادی و شل شدگی واژن
  • نوع دستگاه استفاده شده برای انجام لیزر
  • هزینه ‌های جانبی مانند دارو های متفاوت

سخن آخر

در این مقاله قصد داشتیم در رابطه با عمل تنگ کردن واژن با لیزر برای شما صحبت کنیم و از این طریق اطلاعات جامعی در رابطه با چگونگی عملکرد عمل تنگ کردن واژن با لیزر را در اختیار شما قرار دهیم.

اغلب افراد در رابطه با این موضوع اطلاعات دقیقی ندارند. قصد داشتیم ارائه‌ی اطلاعات بسیاری را در این زمینه برای شما داشته باشیم.

همان ‌طور که گفته شد، اغلب بانوان از شل شدگی واژن و دستگاه تناسلی خود ناراضی هستند، به سبب این‌که این امر می ‌تواند ظاهر مناسبی برای واژن آن‌ ها نداشته باشد و همین طور باعث کاهش لذت جنسی برای آن‌ ها می‌ شود. به همین جهت توصیه می‌کنیم از عمل تنگ کردن واژن با لیزر استفاده کنید

زیرا از ویژگی ‌ها و مزیت‌ هایی نسبت به عمل های مشابه خود در این زمینه برخوردار است و می ‌تواند رضایت بسیاری از بانوان را جلب کند.

عمل غیر تهاجمی

این عمل یک عمل غیر تهاجمی و بسیار ایمن بوده و می‌ تواند با کمترین خطر ممکن برای بانوان با کمترین دوره نقاهت انجام شود.

مهم ‌ترین نکته‌ای که در رابطه با عمل تنگ کردن واژن با لیزر در نظر گرفته می شود، هزینه های آن می باشد. اغلب افراد قصد دارند، اطلاعات دقیق در رابطه با هزینه ‌های وارد بر عمل تنگ کردن واژن با لیزر داشته باشند.

به این جهت قصد داشتیم عوامل تأثیرگذاری که بر روی هزینه این نوع عمل مؤثر می باشند، را برایتان ذکر کنیم تا بتوانید تصمیم درستی برای انجام این عمل بگیرید.

در تمامی مطالب بالا قصد داشتیم اطلاعات جامعی در رابطه با هزینه عمل تنگ کردن واژن با لیزر برای شما داشته باشیم، امیدواریم که توانسته باشیم، با ارائه مقاله هزینه عمل تنگ کردن واژن با لیزر آگاهی لازم را به جهت این عمل برای شما، به ‌همراه داشته باشیم.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سالها سابقه کار ( از سال ۸۶) در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت , کاشت نخ

سالها سابقه کار (از سال ۹۴) در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با زر کلینیک:

آدرس: تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس: 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل: info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید