میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

قیمت تنگ کردن واژن
قیمت تنگ کردن واژن

لیست موضوعات

قیمت تنگ کردن واژن

در این مقاله به بررسی موضوع قیمت تنگ کردن واژن می پردازیم.

مشاهده صفحه معاینه واژن قبل از مطالعه این مقاله اکیدا توصیه می شود.

برای اطلاع از قیمت تنگ کردن واژن به زر کلینیک مراجعه کنید و یا با شماره تلفن این کلینیک تماس بگیرید.

قیمت تنگ کردن واژن با توجه به موارد زیادی مشخص می شود و عوامل زیادی بر میزان هزینه کلی افراد برای انجام این عمل تأثیر می گذارند، آگاهی از این عوامل به خانم ها کمک می کند که با اطلاع بیشتری تنگ کردن واژن را در نظر بگیرند و نتیجه مناسب تری را دریافت کنند.

قیمت تنگ کردن واژن
قیمت تنگ کردن واژن

در ادامه مقاله به سوالاتی که ممکن است در زمینه قیمت تنگ کردن واژن برای شما دوستان عزیز پیش بیاید و ذهنتان را درگیر می کند، پاسخ می دهیم. امیدواریم مطالب این مقاله برای شما مفید باشد.

در ادامه به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

آیا در مورد عمل تنگ کردن واژن اطلاع دارید؟ منظور از عمل تنگ کردن واژن چیست؟

آیا در مورد مهم ترین علت هایی که شل شدن واژن را موجب می شود، اطلاع دارید؟

آیا شل شدن واژن عوارض خاصی دارد؟ مهم ترین مشکلاتی که شل شدن واژن را در خانم ها به وجود می آورد کدام موارد می باشند؟

مهم ترین مزیت های عمل تنگ کردن واژن شامل چه مواردی می شود؟

آیا در زمینه تنگ کردن واژن روش های مختلفی وجود دارد؟ مهم ترین روش های انجام عمل تنگ کردن واژن کدام موارد می باشند؟

عمل تنگ کردن واژن از چه طریقی انجام می شود؟

اقدامات مهم قبل از انجام دادن عمل تنگ کردن واژن کدام موارد می باشند؟

آیا بعد از انجام عمل تنگ کردن واژن نیاز به مراقبت های خاصی است؟

آیا عمل تنگ کردن واژن باعث ناباروری می گردد؟

مهم ترین مواردی که در زمینه عمل تنگ کردن واژن باید مد نظر قرار بگیرد کدام موارد می باشند؟

آیا عمل تنگ کردن واژن دائمی است؟ انجام این عمل تا چه زمانی ماندگار می باشد؟

آیا بیمار در حین انجام عمل تنگ کردن واژن دردی را تجربه می کند؟

آیا در مورد عوامل موثر بر قیمت تنگ کردن واژن اطلاع دارید؟ مهم ترین عواملی که بر هزینه کلی تأثیر می گذارد کدام موارد می باشند؟

برای کسب اطلاعت بیشتر در مورد قیمت تنگ کردن واژن با ما همراه باشید.

آیا در مورد عمل تنگ کردن واژن اطلاع دارید؟ منظور از تنگ کردن واژن چیست؟

در گذشته خانم هایی که مشکلاتی در ناحیه واژن داشتند هیچ راه حلی را برای درمان مشکلات خود در این زمینه، در نظر نمی گرفتند و بر اساس فرهنگ خاصی که در کشور وجود داشت، هیچ روشی را برای حل مشکل به کار نمی بردند،

اما خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی و تغییراتی که در زمینه علم پزشکی شکل گرفته است، خانم ها برای درمان مشکلات و برطرف کردن این نوع آسیب ها، از طریق علم پزشکی اقدام کردند و روش های خاصی را که متخصصان و پزشکان این حرفه تأیید می کنند، برای درمان مشکلات خود به کار می برند.

برای رفع افتادگی واژن روش های مختلفی وجود دارد، اما مهم ترین روشی که خانم ها به آسانی می توانند از آن استفاده کنند مربوط به عمل تنگ کردن واژن می باشد.

امروزه با پیشرفت علم پزشکی در این زمینه جراحی های زیبایی بی شماری به وجود آمده است که این جراحی و عمل های خاص بیش از آنکه جنبه زیبایی داشته باشند، به شکل درمانی به آن توجه می شود و جنبه درمانی این نوع روش ها مد نظر قرار دارد.

زیبایی ظاهر

خانم ها برای اینکه زندگی شادی داشته باشند و از زندگی خود لذت ببرند به زیبایی ظاهر احتیاج دارند و همه این افراد ترجیح می دهند از ظاهر زیبا و مناسبی برخوردار باشند،

اما به همان میزان که زیبایی ظاهر برای خانم ها اهمیت دارد، این افراد به رضایت از زندگی خود و رابطه زناشویی خود توجه دارند و در این زمینه علاقه دارند که اعتماد به نفس بالایی داشته باشند تا خود خانم ها و شریک جنسی از این رابطه لذت بیشتری برده و زندگی آنها دوام یابد.

عمل تنگ کردن واژن از روش های مناسب مربوط به جراحی زیبایی در خانم ها می باشد که برای افرادی که در ناحیه واژن دچار افتادگی شدید می شوند، به کار می رود و شل شدن واژن از این طریق درمان می گردد.

زیبایی ظاهر
زیبایی ظاهر

در این زمینه متخصص تلاش می کند تا با عمل خاصی که بر روی بافت های این ناحیه انجام می دهد مشکلات بافت های واژن را حل کرده و از این طریق عضلات ناحیه واژن را تقویت کند.

در مواردی که فاصله بیشتری بین مقعد و واژن به وجود آید و مشکلاتی را برای خانم ها به وجود آورد، با استفاده از عمل تنگ کردن واژن می توان این مشکل را حل کرده و فاصله را بازسازی کرد تا خانم ها در معرض مشکلات کمتری قرار بگیرند و بهبودی برای این افراد ایجاد شود.

خانم هایی که زایمان طبیعی داشته باشند

در خانم هایی که زایمان طبیعی داشته باشند، عمل تنگ کردن واژن بیشتر احساس می شود، زیرا در حین زایمان، به ناحیه واژن و رحم فشار می آید و عضلات واژن تحت تأثیر این فشار قرار می گیرند و شل می شوند.

نیاز به انجام دادن عمل تنگ کردن واژن در خیلی از خانم ها وجود دارد و بیشتر این افراد با مراجعه به متخصص و معاینه می توانند از در نظر گرفتن این عمل اطمینان یابند و این کار را انجام دهند.

لازم به ذکر است که عمل تنگ کردن واژن تنها در یک روز صورت می گیرد و افرادی که به هیچ عنوان از زندگی خود لذت نمی برند و رضایت کافی از زندگی جنسی و زناشویی خود ندارند، با انجام این عمل می توانند امیدوار باشند که مشکلات مربوط به رابطه جنسی برطرف شود و لذت بیشتری از زندگی مشترک خود دریافت کنند.

عمل تنگ کردن واژن را نوعی بازسازی بافت های این ناحیه می دانند که در افرادی که عضلات ناحیه واژن آنها دچار مشکل شده است، این بازسازی صورت می گیرد. عمل تنگ کردن واژن عضلات موجود در بدن به ویژه ناحیه واژن را تقویت خواهد کرد و از این طریق افتادگی که در این ناحیه وجود دارد، کاهش می یابد.

با این اقدام کنترل افراد بر عضلات بیشتر می گردد و قدرت عضلات افزایش می یابد و حساسیت خانم ها نسبت به برقراری رابطه بیشتر می شود.

خانم هایی که زایمان طبیعی داشته باشند
خانم هایی که زایمان طبیعی داشته باشند

آیا در مورد مهم ترین علت هایی که شل شدن واژن را موجب می شود، اطلاع دارید؟

دلایل زیادی وجود دارد که باعث می شود، ناحیه واژن شل گردد و از این طریق مشکلاتی را برای خانم ها به همراه داشته باشد.

متخصصان باور دارند که شل شدن ناحیه واژن به دلایل زیادی اتفاق می افتد، ولی در مواردی که بافت های درونی موجود در واژن، به دلایل مختلفی دچار آسیب شود، این شل شدن رخ می دهد.

در مواردی که این بافت ها دچار پارگی شوند، شل شدن واژن اتفاق می افتد.

با پارگی هایی که در بافت های درونی موجود در ناحیه واژن به وجود می آید کشسانی این ناحیه نیز از دست می رود.

در ناحیه واژن حالت کشسانی به شکل طبیعی وجود دارد، اما در مواردی که خانم ها به سلامت موجود در این قسمت دقت نکنند ممکن است، به مرور حالت کشسانی این ناحیه از بین رود و مشکلات زیادی از جمله شل شدن واژن در افراد ایجاد شود.

زایمان طبیعی

زایمان طبیعی یکی از مواردی است که شل شدن واژن را در افراد به وجود می آورد، خانم هایی که زایمان طبیعی انجام می دهند ممکن است، بعد از مدتی درگیر شل شدن واژن شوند و در افرادی که زایمان های بیشتری در نظر می گیرند، این بافت های درونی بیشتر آسیب می بیند و حالت کشسانی این ناحیه کاهش می یابد.

خانم هایی که در مدت زمان کوتاهی دچار اضافه وزن می شوند و درگیر چاقی بیش از حد می گردند ممکن است، در مدت زمان کوتاهی بافت های ناحیه ی واژن دچار مشکل شده و برای این افراد مشکلاتی به وجود آید.

اضافه وزن نباید در یک بازه زمانی کوتاهی بدن افراد را درگیر کند، زیرا این میزان چاقی و وزن زیاد برای خانم ها می تواند مشکلاتی را به همراه داشته باشد و شل شدن واژن را در خانم ها به وجود آورد، چون با اضافه وزن به بافت های واژن فشار می آید.

زایمان طبیعی
زایمان طبیعی

خانم هایی که وسایل سنگین زیادی را جا به جا می کنند

خانم هایی که وسایل سنگین زیادی را جا به جا می کنند، در معرض خطرات بیشتری قرار می گیرند و این احتمال وجود دارد که بعد از مدتی در ناحیه واژن دچار شل شدگی و افتادگی شوند، البته ذکر این نکته الزامی است، در تمامی خانم هایی که وسیله سنگینی را جا به جا می کنند، بافت های واژن دچار افتادگی نخواهد شد،

بلکه این مشکل در افرادی شکل می گیرد که در زمان محدودتری وزن های سنگین بیشتری را بلند کنند و این وسایل به بدن آنها به ویژه ناحیه واژن آسیب وارد می کند و پارگی در این ناحیه ممکن است، به وجود آید.

در برخی موارد آسیب هایی به ناحیه لگن وارد می شود که بافت های ناحیه واژن را پاره می کند و این آسیب ها، کشسانی موجود در ناحیه واژن را از بین می برند و مشکلات زیادی را به وجود می آورد.

دردهایی که در ناحیه کمر به وجود می آید ممکن است، به مرور شل شدن واژن را ایجاد کند و بافت های درونی واژن دچار آسیب شود.

اگر خانم ها درگیر سرفه های مکرر شوند که برای مدت زمان طولانی ادامه یابد درگیر مشکلاتی چون پارگی بافت های ناحیه واژن می شوند و با گذشت زمان حالت کشسانی موجود در بافت های بدن از بین می رود.

عطسه

عطسه نیز ممکن است، همین مشکل را ایجاد کند و به مرور باعث از بین رفتن بافت های درونی بدن به ویژه ناحیه واژن شود و افتادگی واژن را به وجود آورد.

یائسگی از مهم ترین مواردی است که شل شدن واژن را ایجاد می کند و خانم هایی که یائسگی را در زمان زودتری تجربه کنند ممکن است، متوجه افتادگی بافت های واژن شوند. خانم هایی که در سنین پایین تری یائسه می شوند، در ناحیه واژن آنها شل شدن بیشتری مشاهده می گردد و نیاز می باشد که این مشکل در اسرع وقت درمان شود.

خانم های زیادی هستند که درگیر یبوست مکرر می شوند و این وضعیت در مدت زمان طولانی امکان دارد که ادامه یابد و مشکلاتی را برای افراد به وجود آورد، یبوست مکرر به بافت های ناحیه واژن فشار خیلی زیادی وارد می کند و مشکلات خیلی شدیدی را در این ناحیه به وجود می آورد، زیرا کشسانی ناحیه واژن با این آسیب دچار مشکل می شود و افتادگی اتفاق می افتد.

خانم هایی که ورزشکار هستند

خانم هایی که ورزشکار هستند، لازم است، دقت داشته باشند که حتی الامکان از انجام ورزش هایی که سنگین می باشد، خودداری کنند، زیرا ورزش های سنگین به شدت بر بافت های درونی قسمت واژن فشار وارد کرده و شل شدن واژن را موجب می گردد.

یکی از موارد مهم و موثر که در تأثیر زیادی بر شل شدن واژن می گذارد مربوط به سن خانم ها است و زنانی که در سنین بالاتری باشند، به این مشکل بیشتر دچار می شوند و افزایش یافتن سن یکی از موارد تأثیرگذار بر شل شدن واژن شناخته می شود.

در برخی موارد خانم هایی که رابطه جنسی مکرر داشته باشند، با تغییر اندازه واژن مواجه می شوند، یا ممکن است، در این افراد شل شدن واژن به وجود آید و نیاز به درمان احساس شود.

خانم هایی که ورزشکار هستند
خانم هایی که ورزشکار هستند

آیا شل شدن واژن عوارض خاصی دارد؟ مهم ترین مشکلاتی که شل شدن واژن را در خانم ها به وجود می آورد کدام موارد می باشند؟

خانم هایی که دچار شل شدن واژن و افتادگی بافت های این ناحیه می شوند، در خیلی موارد تصور دارند که این مشکل اصلا عوارضی ندارد و تنها حالت کشسانی بافت های ناحیه واژن از بین رفته است و بعد از مدتی این مشکل برطرف می شود،

در حالی که این مسأله صحت ندارد و خانم هایی که درگیر افتادگی ناحیه واژن می شوند، این مشکل را تا آخر عمر با خود دارند و ممکن است، بعد از مدت کوتاهی مشکلات خیلی بیشتری برای این افراد به وجود آید.

عوارض ناشی از شل شدن واژن شامل موارد مهمی می شود که در این قسمت به مهم ترین این موارد اشاره می گردد:

یکی از عوارض مهمی که شل شدن واژن دارد، مربوط به کاهش یافتن کیفیت رابطه جنسی در خانم ها است و زنانی که در آنها شل شدن واژن اتفاق می افتد از رابطه جنسی با شریک خود هیچ لذتی نمی برند.

بعد از مدت کوتاهی شریک جنسی متوجه این مشکل شدید در خانم ها می شود و این افراد نیز همانند خانم ها از رابطه خود لذتی نمی برند و در برخی موارد زندگی زناشویی در معرض خطر فروپاشی قرار می گیرد.

رابطه جنسی سالم و با کیفیت تأثیر زیادی بر زندگی افراد دارد

رابطه جنسی سالم و با کیفیت تأثیر زیادی بر زندگی افراد دارد و توجه به این مسأله مهم می باشد و وظیفه خانم ها و آقایان این است که تمامی مشکلات موجود در زمینه برقراری رابطه جنسی سالم را برطرف کنند و از این طریق رابطه سالمی را داشته باشند.

شل شدن واژن در خانم ها نه تنها بر کیفیت موجود در رابطه جنسی آنها تأثیر زیادی دارد، بلکه سلامتی خانمها را درگیر می کند و بیماری های زیادی را برای آنها ایجاد می کند که بعد از مدتی خانمها مجبور به درمان این نوع مشکلات می شوند و دغدغه زیادی در این باره به وجود می آید.

رابطه جنسی سالم و با کیفیت تأثیر زیادی بر زندگی افراد دارد
رابطه جنسی سالم و با کیفیت تأثیر زیادی بر زندگی افراد دارد

یکی از مهم ترین عوارض ناشی از افتادگی ناحیه واژن و شل شدن این ناحیه مربوط به ترشحات موجود در این ناحیه است و در خانم هایی که بافت های درونی ناحیه واژن دچار مشکل شده باشد، ترشحات بیشتری در ناحیه واژن مشاهده می شود که در خیلی موارد مشکلاتی را به همراه دارد و به خانم ها حس ناخوشایندی دست می دهد.

در صورتی که بافت های درونی ناحیه واژن شل شوند

در صورتی که بافت های درونی ناحیه واژن شل شوند و افتادگی در این ناحیه رخ دهد ممکن است، میکروب های بیشتری در ناحیه واژن رشد کنند و این میکروب ها مشکلات خاصی را برای سلامتی خانم ها ایجاد می کند و نیاز می باشد که در اسرع وقت برای درمان این بیماری به متخصص مراجعه شود و درمان انجام پذیرد.

از دیگر عوارض مربوط به شل شدن واژن در خانم ها مربوط به عفونت هایی است که در این ناحیه شکل می گیرد و خانم هایی که بافت های درونی ناحیه واژن آنها شل شده باشد بیشتر از دیگر خانم ها، درگیر عفونت های واژن می شوند که این عفونت در ناحیه واژن نیاز به درمان دارد و خانم ها مجبورند زمان زیادی را به دکتر مراجعه کنند تا از این طریق درمان شوند.

در مواردی خانم ها احساس می کنند که بافت های ناحیه واژن شل شده است و بر سلامتی آنها تأثیر گذاشته است، می توانند در اسرع وقت به پزشک مراجعه کنند تا در صورتی که متخصص شل شدن واژن را بعد از معاینه تأیید می کند، خانم ها عمل تنگ کردن واژن را انجام دهند تا از عوارض ناشی از این شل شدن ناحیه واژن رهایی یابند، زیرا عفونت و میکروب بیشتر در ناحیه واژنی که شل می باشد، به وجود می آید.

در صورتی که این مشکل برطرف شود و خانم ها رعایت مسائل بهداشتی را مد نظر قرار دهند این عوارض کاهش می یابد و سلامتی خود را به دست می آورند و کیفیت رابطه جنسی آنها بهبود یافته و از زندگی خود لذت بیشتری می برند.

در صورتی که بافت های درونی ناحیه واژن شل شوند
در صورتی که بافت های درونی ناحیه واژن شل شوند

مهم ترین مزیت های عمل تنگ کردن واژن شامل چه مواردی می شود؟

بعد از انجام این روش در ناحیه واژن درد و خونریزی مشاهده نمی شود و این اقدام به راحتی صورت می گیرد.

عمل تنگ کردن واژن به هیچ عنوان به اعصاب ناحیه واژن آسیب نمی زند و این اعصاب بدون هیچ مشکلی به کار خود ادامه می دهند.

مزیت دیگر عمل تنگ کردن واژن این است که بیمار دردی را تجربه نمی کند و بدون هیچ دردی عمل صورت می گیرد.

ماهیچه های موجود در عضلات بعد از انجام عمل تنگ کردن واژن استحکام می یابند و کنترل این عضلات راحت تر امکانپذیر است.

میل جنسی بیشتر

خانم هایی که عمل تنگ کردن واژن را انجام می دهند میل جنسی بیشتری می یابند و از این طریق اعتماد به نفس بالاتری کسب می کنند.

در زمان کوتاهی این کار انجام می پذیرد و عمل تنگ کردن واژن نیاز به زمان طولانی برای در نظر گرفتن عمل نیست.

هزینه مناسبی دارد و در مدت زمان کوتاهی می توان نتیجه مناسبی را از عمل تنگ کردن واژن دریافت کرد.

ماندگاری عمل تنگ کردن واژن در حد بالایی است و نتیجه مناسب تری دریافت می شود.

عوارض جانبی مربوط به این روش در حد پایینی است و به طور کلی گفته می شود که این روش عوارضی ندارد.

عمل تنگ کردن واژن این مزیت را دارد که در خانم ها بهبود ارگاسم ایجاد می شود و مشکلاتی که قبل از عمل تنگ کردن واژن در زمینه ارگاسم وجود دارد، بعد از این عمل، برطرف خواهد شد.

میل جنسی بیشتر
میل جنسی بیشتر

آیا در زمینه تنگ کردن واژن روش های مختلفی وجود دارد؟ مهم ترین روش های انجام عمل تنگ کردن واژن کدام موارد می باشند؟

درمان کردن گشادی ناحیه واژن از طریق روش های مختلفی صورت می گیرد و روش های خاصی برای این کار وجود دارد.

هر یک از این روش ها نیاز به مراقبت بعد عمل دارد.

یکی از روش های مهم برای عمل تنگ کردن واژن مربوط به تنگ کردن واژن با نخ می باشد که از مهم ترین روش هایی است که برای رفع گشادی ناحیه واژن شناخته می شود و به وسیله نخ های مخصوص لیفت کننده این کار انجام می پذیرد.

لازم به ذکر است که در هر فردی باید روش خاصی برای تنگ کردن واژن انتخاب شود و قبل از انتخاب مهم ترین روش، معاینه بیماران اهمیت دارد و با توجه به معاینه ای که پزشک انجام می دهد این روش در نظر گرفته می شود.

در این روش نیازی به انجام بیهوشی در بیمار نیست.

عمل تنگ کردن واژن به وسیله نخ می تواند فرم واژن را بهبود دهد و در کلینیک برای بیماران انجام می گیرد و بعد از این اقدام بیماران نیاز ندارند که مراقبت های سختی را در نظر داشته باشند تا بهبود یابند.

تنگ کردن واژن با لیزر

یکی دیگر از مهم ترین روش هایی که در زمینه عمل تنگ کردن واژن توسط پزشک به کار می رود، مربوط به تنگ کردن واژن با لیزر است که در این روش با استفاده از دستگاه لیزر برای بیماران مشکلی که در زمین گشادی واژن وجود دارد، رفع می گردد.

تنگ کردن واژن با لیزر
تنگ کردن واژن با لیزر

از جدیدترین و مهم ترین روش هایی که برای درمان مشکل افتادگی واژن وجود دارد، مربوط به تنگ کردن واژن به وسیله لیزر است که در این زمینه گرما به ناحیه واژن وارد می گردد و از این طریق خون رسانی بهتر به ناحیه انجام می پذیرد.

این روش با تحریک کردن میزان کلاژن سازی در بدن می تواند عضلات واژن را تقویت کند و از این طریق به تنگ کردن آن کمک بیشتری خواهد کرد.

این روش دردی ندارد و قیمت مناسبی دارد که در خیلی موارد افراد را ترغیب به استفاده از این روش می کند.

دستگاه لیزر و گرمای این روش به بافت های ناحیه ی واژن آسیب نمی زند

به هیچ عنوان دستگاه لیزر و گرمای این روش به بافت های ناحیه ی واژن آسیب نمی زند و اعصاب واژن بدون هیچ آسیبی بهبود می یابند.

از روش های مهم دیگر در زمینه تنگ کردن واژن مربوط به روش آر اف است که از امواج خاصی که انرژی کمی دارند، این روش صورت می گیرد و گرما تولید می کند که این میزان گرما تحریک بهتری را در ناحیه واژن به وجود می آورد و کلاژن سازی را تقویت می کند.

این روش هیچ گونه دردی ندارد و به شکل سرپایی برای بیماران صورت می گیرد.

خانم ها بعد از این عمل می توانند به کار خود برگردند و تمامی فعالیت ها را ادامه دهند. عمل با تنگ کردن واژن در خانم ها حتی به بی اختیاری ادرار کمک می کند و این مشکل را بهبود می دهد.

دستگاه لیزر و گرمای این روش به بافت های ناحیه ی واژن آسیب نمی زند
دستگاه لیزر و گرمای این روش به بافت های ناحیه ی واژن آسیب نمی زند

عمل تنگ کردن واژن از چه طریقی انجام می شود؟

متخصصی که تنگ کردن واژن را انجام می دهد برای این عمل خود اقدامات خاصی را در نظر می گیرد و از روش مناسبی برای این کار استفاده می کند. قبل از اینکه متخصص، کار خود را شروع کند معمولا ضد عفونی کردن ناحیه واژن را در نظر می گیرد و این کار را برای بیمار مورد نظر انجام خواهد داد.

متخصص عمل را بعد از انجام دادن بی حسی موضعی برای بیمار به کار می برد و قبل از هر اقدامی ناحیه واژن را بی حس می کند.

عمل تنگ کردن واژن برای بیماران زمان زیادی طول نمی کشد

عمل تنگ کردن واژن برای بیماران زمان زیادی طول نمی کشد و معمولا پزشک آگاه با توجه به حساسیت این ناحیه عمل را در نظر می گیرد که در این زمینه دو ساعت زمان برای عمل تنگ کردن واژن کافی می باشد و در این تایم عمل را به صورت درستی انجام می دهد.

در مرحله بعدی متخصص ناحیه ای از واژن که بیشتر دچار شل شدگی شده است، را مد نظر قرار می دهد و تمامی این ناحیه را تحت درمان قرار می دهد تا از این طریق بتواند حتی عمیق ترین لایه هایی که در ناحیه واژن و قسمت عضلات موجود می باشد، را در نظر بگیرد و عمل تنگ کردن واژن را برای این نواحی انجام دهد.

با این اقدام فیبرهای موجود در ناحیه واژن بهبود می یابد و مجددا این فیبرها بازسازی می شوند و تحریک آنها انجام می گیرد.

بعد از عمل تنگ کردن واژن خانم ها نیاز به گذراندن دوران نقاهت طولانی ندارند و بعد از عمل خود در صورتی که متخصص برای بیماران مشکلی نبیند خانم ها می توانند به منزل برگردند.

این عمل در کل برای تنگ کردن بافت های ناحیه واژن به کار می رود و از این طریق عضلات موجود در پشت واژن کشیده می شود و در صورتی که حالت افتاده باشند، این مشکل برطرف می گردد و بافت هایی که نرم هستند و در اطراف واژن وجود دارند، از این طریق تنگ خواهند شد.

عمل تنگ کردن واژن برای بیماران زمان زیادی طول نمی کشد
عمل تنگ کردن واژن برای بیماران زمان زیادی طول نمی کشد

اقدامات مهم قبل از انجام دادن عمل تنگ کردن واژن کدام موارد می باشند؟

خانم هایی که قصد دارند، عمل تنگ کردن واژن را انجام دهند نیاز می باشد، قبل از این کار با متخصص در این باره مشورت کرده و در مواردی که متخصص بیمار را معاینه کند و منعی برای انجام این کار نبیند عمل تنگ کردن واژن را برای این افراد در نظر بگیرند.

اولین اقدام قبل از عمل تنگ کردن واژن مراجعه به متخصص با تجربه است تا در ارتباط با این عمل و شیوه انجام آن به بیمار اطلاعات دهد و خانم ها در این زمینه اطلاعات بیشتری را کسب کنند و دغدغه ای برای دریافت نتیجه نداشته باشند،

زیرا متخصص با تجربه در این مورد اطلاعات جامعی را در اختیار بیمار خود قرار می دهد و در مورد نتیجه مثبت و اثر بخش روش مورد نظر توضیحات لازم را ارائه می دهد تا بیماران قبل از عمل تنگ کردن واژن آگاهی داشته باشند و تصمیم عاقلانه ای بگیرند.

اقدامات مهم قبل از انجام دادن عمل تنگ کردن واژن کدام موارد می باشند؟
اقدامات مهم قبل از انجام دادن عمل تنگ کردن واژن کدام موارد می باشند؟

انجام آزمایش های خاص

قبل از عمل تنگ کردن واژن نیاز می باشد که خانم ها آزمایش های خاصی را انجام دهند و از طریق متخصص این کار را در نظر بگیرند، یکی از اقدامات مهم مربوط به تست پاپ اسمیر است که در تمامی خانم هایی که تنگ کردن واژن را مد نظر دارند، این کار صورت می گیرد و متخصص قبل از عمل خود، این تست را برای بیمار انجام داده و تا دریافت نتیجه تست بیمار، عمل را به تعویق می اندازد و این عمل را به کار نمی برد.

در خانم هایی که مشکلی در زمینه واژن و رحم نداشته باشند، عمل در اسرع وقت انجام می گیرد و بیماران به نتیجه مورد نظر می رسند،

اما در مواردی که بعد از انجام تست پاپ اسمیر مشخص شود که خانم ها مشکلی دارند، بهتر این است که درمان بیماری و مشکل را مد نظر قرار دهند و بعد از آن خانم ها تنگ کردن واژن را در نظر بگیرند تا از این طریق نتیجه بهتری به دست آید.

همان طور که اشاره شد، عمل تنگ کردن واژن یک نوع جراحی زیبایی شناخته می شود و برای از بین بردن شل شدگی ناحیه واژن است و خانم هایی که بعد از انجام تست پاپ اسمیر مشخص شود، مشکلی دارند،

درمان بیماری

مناسب تر این است که بیماری خود را درمان کنند و بعد از آن عمل تنگ کردن واژن را در نظر بگیرند، زیرا تمامی این روش ها برای بهبود سلامتی بیماران می باشد و در مواردی که خانم ها درگیر بیماری دیگری هستند، بهتر است، عمل را به تعویق انداخته و به سلامتی خود اهمیت بیشتری دهند.

درمان بیماری
درمان بیماری

بعد از اینکه سلامتی در زمینه بیماری و مشکلات حل شود، خانم ها به راحتی می توانند از طریق پزشک مورد نظر خود عمل تنگ کردن واژن را انجام دهند و در این زمینه مشکلی ندارند.

یکی دیگر از اقدامات مهمی که خانم ها باید قبل از انجام روش تنگ کردن واژن مد نظر داشته باشند، مربوط به تست بارداری است و در مواقعی که بعد از انجام تست، خانم ها متوجه بارداری خود شوند، باید این عمل را به تعویق اندازند و تا بعد از زایمان خود این کار را در نظر نگیرند، زیرا در دوران بارداری انجام این روش منطقی نمی باشد و افراد را درگیر مشکلات بیشتری می کند.

خانم ها در دوران بارداری ممکن است، دچار شل شدن واژن شوند

خانم ها در دوران بارداری ممکن است، دچار شل شدن واژن شوند و در حین زایمان به ویژه زایمان طبیعی به ناحیه واژن فشار بیشتری وارد می آید و نتیجه مناسب از عمل دریافت نمی گردد، بهتر این است که عمل تنگ کردن واژن بعد از زایمان صورت گیرد تا نتیجه مناسبی را به همراه داشته باشد و تا چند ماه بعد از زایمان این کار صورت نگیرد.

عفونت های قارچی از مهم ترین اقداماتی است که قبل از عمل تنگ کردن واژن باید مورد بررسی قرار گیرد و خانم هایی که عفونت های قارچی دارند، بهتر این است که از طریق مراجعه به متخصص و پزشک با تجربه این نوع عفونت را درمان کرده و بعد از درمان کامل عفونت های قارچی در ناحیه واژن، با خیالی آسوده عمل تنگ کردن واژن را انجام دهند تا در این مورد نتیجه لازم را دریافت کنند.

خانم هایی که به داروهای مختلف حساسیت دارند، لازم است، قبل از عمل تنگ کردن واژن با پزشک در این باره مشورت کنند و در صورتی که این دارو مشکلی برای عمل تنگ کردن واژن به وجود نمی آورد این عمل صورت گیرد.

جلسه مشاوره ای قبل از عمل تنگ کردن واژن

در جلسه ی مشاوره ای که افراد قبل از عمل تنگ کردن واژن با متخصص انجام می دهند لازم است که تمامی موارد را در نظر بگیرند و در صورتی که بیمار سیگار یا هر نوع ماده مخدری را استفاده می کند، این موارد را به متخصص اطلاع دهد تا پزشک در جریان قرار گرفته و از بیمار بخواهد که مصرف این ماده ها را از چه زمانی قطع کند.

برخی داروها ممکن است، در حین انجام عمل تنگ کردن واژن برای بیماران مشکلاتی را به وجود آورد و پزشکان قبل از عمل از بیماران می خواهند داروهایی همانند آسپرین را استفاده نکنند. .

آسپرین از دارو و مواد خاصی است که قبل از عمل تنگ کردن واژن باید مصرف آن قطع گردد و از این نوع مواد قبل از عمل استفاده نشود، زیرا ممکن است، بهبودی سلامتی خانم ها را بعد از عمل دچار مشکل کند و تأثیر خاصی بر این مشکل بگذارد.

خانم هایی که قصد انجام دادن عمل تنگ کردن واژن را دارند، لازم است، این عمل را در بازه زمانی خاصی انجام دهند و چند روز قبل از پریود خود این کار را در نظر نگیرند، پیشنهاد متخصصان این است که عمل تنگ کردن واژن بعد از عادت ماهانه صورت گیرد و خانم ها بعد از پنج روز که از زمان آخرین پریود آنها می گذرد می توانند این روش را انجام داده و نتیجه مناسبی را از این طریق از عمل خود به دست آورند.

جلسه مشاوره ای قبل از عمل تنگ کردن واژن
جلسه مشاوره ای قبل از عمل تنگ کردن واژن

آیا بعد از انجام عمل تنگ کردن واژن نیاز به مراقبت های خاصی است؟

خانم هایی که عمل تنگ کردن واژن را انجام می دهند نیاز دارند که بعد از عمل خود مراقبت های خاصی را در نظر بگیرند و این افراد به سلامتی خود بعد از عمل اهمیت دهند تا در بازه زمانی کمتری بتوانند نتیجه مناسب را دریافت کنند و از سلامتی ناحیه جنسی خود لذت ببرند.

بهتر این است که بعد از عمل تنگ کردن واژن خانم ها رابطه جنسی با همسر خود را به تعویق انداخته و تا پانزده روز این کار را انجام ندهند تا به این ناحیه فشاری وارد نیاید و مشکلاتی برای آنها ایجاد نگردد.

هر فعالیت سنگینی را بعد از عمل تنگ کردن واژن نباید انجام داد و تمامی این فعالیت ها را باید به تعویق انداخت تا به ناحیه واژن فشاری وارد نشود و این افراد در معرض خطر قرار نگیرند.

این نوع فعالیت و کارهای سنگین باید تا چهارده روز انجام نشود و بعد از این مدت خانم ها مشکلی برای فعالیت های خود ندارند، البته در این مورد نیاز دارند که به سلامت خود اهمیت داده و در صورتی که لازم نمی باشد، کارهای مشکلی را در نظر نگیرند.

خانم هایی که در ناحیه واژن خود سوزشی را احساس می کنند

خانم هایی که در ناحیه واژن خود سوزشی را احساس می کنند، برای رفع این میزان از سوزش به وسیله بالشتک های یخ می توانند اقدام کرده و از این طریق سوزش موجود در ناحیه واژن محدود گردد.

لباس های تنگ ممکن است، فشار زیادی به ناحیه تناسلی وارد کند و بهتر این است که بعد از عمل تنگ کردن واژن این نوع لباس ها استفاده نشود.

بعد از عمل تنگ کردن واژن مناسب تر این است که خانم ها استراحت را مد نظر قرار دهند و برای ساعات طولانی ننشینند.

ایجاد ورم بعد از عمل تنگ کردن واژن تا حدی طبیعی است و افرادی که در این زمینه ورم مشاهده می کنند، لازم نیست به دکتر مراجعه کنند و با مراقبت های خاص خود می توانند شاهد کاهش ورم باشند، اما در مواردی که ورم بیش از حد شود و در ناحیه واژن ورم بیشتر گردد ممکن است، نیاز به مراقبت های بیشتر باشد و افراد به دکتر مراجعه کنند تا از افزایش ورم جلوگیری شود.

نتیجه ای که از عمل دریافت می شود، از همان ابتدا مشخص می گردد، ولی بهتر این است که رابطه جنسی کمی به تعویق انداخته شود.

خانم هایی که در ناحیه واژن خود سوزشی را احساس می کنند
خانم هایی که در ناحیه واژن خود سوزشی را احساس می کنند

آیا عمل تنگ کردن واژن باعث ناباروری می گردد؟

خیلی از خانم هایی که تنگ کردن واژن را انجام می دهند استرس پیدا می کنند و تصور دارند که این روش شاید ناباروری را در افراد ایجاد کند، این تصوری کاملا اشتباه است و عمل تنگ کردن واژن به هیچ عنوان ناباروری را به وجود نمی آورد و این مسأله هیچ تأثیر مضری بر بدن ندارد.

خوشبختانه عمل تنگ کردن واژن محدودیتی ندارد و خانم ها به این طریق می توانند مشکلات موجود در این ناحیه را کاهش دهند و این روش در دستگاه تناسلی مشکلی به وجود نمی آورد و تأثیری بر بارداری ندارد.

آیا عمل تنگ کردن واژن باعث ناباروری می گردد؟
آیا عمل تنگ کردن واژن باعث ناباروری می گردد؟

مهم ترین مواردی که در زمینه عمل تنگ کردن واژن باید مد نظر قرار بگیرد کدام موارد می باشند؟

برای تنگ کردن واژن روش های مختلفی وجود دارد، اما مسلما استفاده از هر روشی برای افراد کاربرد نداشته و افراد نباید بدون آگاهی از عمل خاصی آن را انجام دهند. اینکه در یک عمل چه نوع متد پزشکی به کار می رود از موارد مهمی است که قبل از انجام عمل تنگ کردن واژن باید به آن توجه شود.

مهم ترین مواردی که در زمینه عمل تنگ کردن واژن باید مد نظر قرار بگیرد کدام موارد می باشند؟
مهم ترین مواردی که در زمینه عمل تنگ کردن واژن باید مد نظر قرار بگیرد کدام موارد می باشند؟

در خیلی موارد خانم ها از روش های مربوط به تنگ کردن واژن اطلاعی ندارند و از پزشک خود می خواهند که در این زمینه اطلاعات بیشتری در اختیار آنها قرار دهد و با توجه به وضعیت سلامتی بیمار، بهترین روش را برای تنگ کردن واژن در نظر بگیرد تا در مدت زمان مناسب نتیجه بهتری دریافت شود.

مورد مهم دیگر مربوط به جراحی می باشد، اینکه تنگ کردن واژن بدون نیاز به جراحی خاصی صورت می گیرد یا متخصص برای درمان مشکلات بیمار خود، روش جراحی خاصی را مد نظر دارد و انتخاب این روش با توجه به شرایط کلی بیمار است که پزشک در این مورد بهترین روش را انتخاب می کند که بهبودی بیشتری برای بیمار به وجود آید و نتیجه موثرتری در بیمار شکل گیرد،

به طور مثال اگر بعد از معاینه مشخص شود که در ناحیه واژن افتادگی زیادی وجود دارد و شل شدن بیشتری مشاهده می گردد این امکان وجود دارد که پزشک برای بیمار استفاده از روش هایی چون عمل تنگ کردن واژن با لیزر را موثر نداند و به بیمار پیشنهاد کند که روش دیگری همانند جراحی را به کار برد تا نتیجه مناسب تری دریافت شود.

تنگ کردن واژن توسط افراد ماهر

مراجعه به متخصص در این زمینه اهمیت دارد و بهتر این است که انجام عمل تنگ کردن واژن توسط افرادی که مهارت دارند، صورت گیرد، متخصص مورد نظر لازم است که آشنایی کافی با عمل تنگ کردن واژن داشته باشد و با انجام این عمل برای افراد مختلف مهارت بالایی را کسب کند و بیشتر افرادی که این عمل را نزد پزشک مورد نظر انجام داده اند از عملکرد پزشک رضایت داشته باشند و این متخصص را به دیگران پیشنهاد کنند.

داشتن مهارت و تجربه ی بالای پزشک از موارد مهمی است که در زمینه تنگ کردن واژن مد نظر قرار می گیرد و متخصص مورد نظر برای انجام این عمل در صورتی می تواند در کار خود موفق باشد که تجربه کاری مرتبط در این زمینه را کسب کند و عمل های زیادی را انجام دهد.

مسلما نتیجه مناسب از عمل تنگ کردن واژن به همین راحتی ایجاد نمی شود و این عمل تنها در مواردی نتیجه مناسب را برای افراد ایجاد می کند که از طریق متخصص ماهر صورت گیرد تا نتیجه مثبتی را به همراه داشته باشد.

بعد از عمل تنگ کردن واژن نیاز می باشد که افراد موارد بهداشتی را بیشتر رعایت کنند و به سلامتی این ناحیه اهمیت دهند. در مواردی نتیجه بهتری از عمل تنگ کردن واژن به وجود می آید که بعد از عمل اقدامات مهمی صورت گیرد.

در نظر گرفتن رژیم غذایی سالم و جلوگیری از چاق شدن مفرط به خانم ها کمک می کند که نتیجه مناسب تری را از عمل تنگ کردن واژن خود دریافت کنند و این ناحیه مجددا دچار افتادگی نشود، زیرا نتیجه این روش دائمی است و نیاز مجدد به انجام آن نیست.

تنگ کردن واژن توسط افراد ماهر
تنگ کردن واژن توسط افراد ماهر

آیا عمل تنگ کردن واژن دائمی است؟ انجام این عمل تا چه زمانی ماندگار می باشد؟

تنگ کردن واژن روشی مناسب برای از بین بردن مشکلات ناحیه واژن از جمله شل شدگی و رفع افتادگی است و خانم هایی که این روش را انجام می دهند به راحتی می توانند از مشکلات مربوط به این قسمت برای همیشه در امان باشند و به سلامتی خود دست یابند.

ماندگاری روش عمل تنگ کردن واژن در حد زیادی است و خانم هایی که مراقبت های لازم را بعد از عمل خود در نظر بگیرند و مسائل بهداشتی را بیشتر رعایت کنند، به راحتی می توانند از عمل خود نتیجه بهتری را دریافت کنند و نیازی به انجام مجدد این روش نیست.

مسائل بهداشتی و رعایت این مسائل از اهمیت زیادی برخوردار است، همچنین خانم هایی که فعالیت های سنگین انجام ندهند و به سلامت خود بیشتر توجه کنند، به راحتی می توانند نتیجه ماندگاری را از روش خود دریافت کنند.

شل شدن ناحیه واژن از موارد مهمی است که متخصص در هنگام تنگ کردن واژن مد نظر دارد و میزان شل شدن از موارد خاصی می باشد که به آن توجه می گردد تا نتیجه عمل با توجه به مهارت پزشک انجام شود.

آیا عمل تنگ کردن واژن دائمی است؟ انجام این عمل تا چه زمانی ماندگار می باشد؟
آیا عمل تنگ کردن واژن دائمی است؟ انجام این عمل تا چه زمانی ماندگار می باشد؟

شما در حال خواندن پست قیمت تنگ کردن واژن هستید.

آیا بیمار در حین انجام عمل تنگ کردن واژن دردی را تجربه می کند؟

بیمارانی که عمل تنگ کردن واژن را انجام می دهند معمولا دردی را تجربه نمی کنند و با بی حسی درد کاهش می یابد، خانم هایی که بعد از عمل دردی را احساس کنند، می توانند از پزشک خود بخواهند که داروهای خاصی را تجویز کرده و از این طریق درد به شدت کاهش یابد.

تمامی ناراحتی ها و دردهای ناحیه واژن بعد از مدت کوتاهی رفع می شود و بدون هیچ دردی این مسأله تجربه می شود.

بعد از عمل تنگ کردن واژن افراد می توانند، فعالیت های روزمره خود را ادامه دهند و به پزشک مراجعه کنند تا در صورتی که نیاز می باشد، اقدامات بهتری برای درمان صورت گیرد.

آیا بیمار در حین انجام عمل تنگ کردن واژن دردی را تجربه می کند؟
آیا بیمار در حین انجام عمل تنگ کردن واژن دردی را تجربه می کند؟

آیا در مورد عوامل موثر بر قیمت تنگ کردن واژن اطلاع دارید؟ مهم ترین عواملی که بر هزینه کلی تأثیر می گذارد کدام موارد می باشند؟

از موارد مهم در تعیین قیمت برای عمل تنگ کردن واژن مربوط به نوع عمل است و این عمل تأثیر زیادی بر قیمت می گذارد و در برخی موارد روش های خاصی وجود دارند که برای انجام آن نیاز به در نظر گرفتن هزینه کمتری است.

در مواردی که از روش تنگ کردن واژن و شیوه لیزر این عمل استفاده شود، یکی از عوامل موثر و مهمی که در قیمت کلی برای تنگ کردن تأثیر دارد، مربوط به جلساتی است که در ارتباط با لیزر صورت می گیرد و در تنگ کردن واژن به وسیله لیزر چند جلسه ای نیاز می باشد تا از این طریق افتادگی ناحیه واژن کمتر شود، تعداد جلسات عامل مهمی در زمینه قیمت تنگ کردن واژن است.

اگر بیمار بخواهد عمل تنگ کردن واژن را به صورت تنها انجام دهد، هزینه مناسب تری در نظر گرفته می شود تا در مواردی که بیمار بخواهد این عمل را با دیگر عمل ها هم زمان انجام دهد.

در برخی موارد بیمار نیاز دارد که هم زمان با عمل تنگ کردن واژن عمل دیگری صورت گیرد که برای این کار باید قیمت بیشتری در نظر گرفته شود.

در کل قیمت عمل تنگ کردن واژن هزینه مناسبی دارد و افراد بدون دغدغه هزینه می توانند این کار را انجام دهند.

عامل موثر دیگر در تعیین قیمت عمل تنگ کردن واژن مربوط به گشادی واژن می باشد و افرادی که طبق تشخیص پزشک میزان گشادی بیشتری را در واژن تجربه می کنند، نیاز به در نظر گرفتن هزینه ی بیشتری دارند تا با این کار درمان انجام شود و نتیجه ی مناسب تری دریافت می گردد.

آیا در مورد عوامل موثر بر قیمت تنگ کردن واژن اطلاع دارید؟ مهم ترین عواملی که بر هزینه کلی تأثیر می گذارد کدام موارد می باشند؟
آیا در مورد عوامل موثر بر قیمت تنگ کردن واژن اطلاع دارید؟ مهم ترین عواملی که بر هزینه کلی تأثیر می گذارد کدام موارد می باشند؟

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سالها سابقه کار ( از سال ۸۶) در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت , کاشت نخ

سالها سابقه کار (از سال ۹۴) در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با زر کلینیک:

آدرس: تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس: 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل: info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید