میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

تجربه عمل تنگی واژن
تجربه عمل تنگی واژن

لیست موضوعات

تجربه عمل تنگی واژن

در این مقاله به موضوع تجربه عمل تنگی واژن می پردازیم.

اگر می خواهید در این زمینه سوال خود را مستقیما از متخصص بپرسد بهتر است به صفحه پرسش و پاسخ زر کلینیک مراجعه کنید.

هماهنگی واژن یا تایتنیگ جز عمل هاییی است که بر مجرای واژن و دستگاه تناسلی زنان انجام می شود این عمل به شیوه های مختلفی قابل انجام است در بعضی از شیوه های این عمل به سلول ها پیر بافت مجرای واژن حمله بیولوژیکی صورت می گیرد و بافت مجرای یا کانال واژن را وادار می کند تا خود بازسازی کند

تجربه عمل تنگی واژن
تجربه عمل تنگی واژن

اگر قصد انجام عمل تنگی واژن دارید پیشنهاد می کنیم به زر کلینیک مراجعه کنید و یا با شماره تلفن این کلینیک تماس بگیرید.

در نتیجه این عمل ها واژن شکل خود را که بر اثر زایمان طبیعی یا چاقی مفرط و یا پیری از دسته داده بود باز می یابد این عمل تاثیرات و مزیت های فراوانی دارد و می تواند در بهبود روابط زناشویی نقش داشته باشد

همچنین این عمل باعث می شود خشکی واژن برطرف شود در صورت برطرف شدن خشکی واژن امکان ابتلا به انواع عفونت های قارچی و باکتریایی کم می شود.

برای انجام این عمل لازم است به پزشک متخصص زنان مراجعه و با تشخیص او یک شیوه از انجام این عمل را انتخاب کرد. و سلامتی بافت مجرای واژن را دوباره به دست آورد.

در این مقاله‌ به سوال های زیر پاسخ می دهیم

تجربه عمل تنگی واژن چیست؟

عمل تنگی واژن به شیوه نخ واژینال چیست؟

جراحی پرینورافی چیست؟

عمل تایتنینگ به شیوه لیزر چگونه است؟

مراقبت های قبل از عمل تنگی واژن چیست؟

مراقبت های بعد از عمل تنگی واژن چیست؟

به چه دلیل هایی عمل تنگی واژن انجام می شود؟

مزیت انجام عمل تنگی واژن چیست

هزینه عمل تنگی واژن چگونه است؟

آیا بیمه ها هزینه عمل تنگی واژن را پوشش می دهند؟

 

تجربه عمل تنگی واژن

عمل تنگی واژن یا همان عمل تایتنینگ بر روی مجرای واژن انجام می شود و می تواند واژن ها دفرمه که شل و گشاد شدن را جوان سازی کند. اگر می خواهید تجربه عمل تنگی واژن را داشته باشید باید بدانید این عمل به سه شیوه مختلف انجام می شود. پزشک متخصص زنان بنا بر وضعیت که بیمار دارد تصمیم می گیرد کدام شیوه عمل تایتنینگ برای او مناسب است.

عمل تایتنینگ می تواند به رفع شدن مشکل هایی که به خاطر گشادی واژن به وجود آمده بود کمک بسیار زیادی بکند. در متن زیر درباره انواع مدلهایی که عمل تایتنینگ یا همان عمل تنگی واژن را انجام می دهند توضیح داده می شود.

تجربه عمل تنگی واژن
تجربه عمل تنگی واژن

تجربه عمل تنگی واژن با استفاده از نخ واژینال

یکی از شیوه های عمل تنگی واژن یا همان عمل تایتنینگ استفاده از نخ است. از آنجایی که در استفاده از نخ واژینال،  به سلول های مجاری بافت واژن آسیب وارد نمی شود، نخ واژینال شیوه غیر تهاجمی محسوب می شود.

نخ ها واژینال باعث می شوند عضله های مجرای واژن به سمت بالا کشیده شود. از ان جایی که نخ ها واژینال جذب می شوند در نتیجه تجربه عمل تنگی واژن شما با نخ واژینال نمی تواند عارضه های ثانویه که دیگر بخیه های معمولی دارا هستند را ایجاد کند.

تجربه عمل تنگی واژن با استفاده از نخ واژینال
تجربه عمل تنگی واژن با استفاده از نخ واژینال

مجرای واژن دچار خونریزی نمی شود

در عمل تایتنینگ یا همان عمل تنگی واژن با کمک نخ واژینال مجرای واژن دچار خونریزی نمی شود و اگر می خواهید تجربه عمل تنگی واژن  به این شیوه را داشته باشید باید بدانید با انجام این عمل هیچ کدام از عارضه های دارو بیهوشی برای شما به وجود می آید.

زیرا در این شیوه عمل تایتنینگ داروی بیهوش کننده هنگام عمل تایتنینگ استفاده نمیشود.نخ های واژینال که در گذشته استفاده می شدند چندان موثر نبودند اما  نخ های جدید موثر هستند و در کل می توان گفت دو اثر کوتاه و بلند مدت ایجاد می کنند.اثر کوتاه مدت که در واقع به نوعی می توان به آن  اثر مکانیکال گفت بلافاصله بعد از تجربه عمل تنگی واژن توسط بیمار حس می شود.

نخ های قدیمی تر در واقع فقط این احساس را ایجاد می کردند اما در نخ های جدید واژینال به خاطر شکلی که دارند موجب ایجاد التهاب و فیبروز سلول های مجرا یا کانال واژن می شود و در نهایت باعث می شود مجرای واژن دچار فرآیند بازسازی و جوان سازی شود. عمل تایتنینگ به شیوه نخ واژینال می تواند اثرات و نتیجه های دائمی را ایجاد کند.

تجربه عمل تنگی واژن به شیوه جراحی پرینورافی

پرینه را می توان همان ابتدای مجرای واژن دانست . جراحی پرینورافی که یکی از شیوه عمل تایتنینگ است سبب می شود تا قطر پرینه مجرای واژن کاهش پیدا کند.

شاید توسط خیلی ها تصور شود که این جراحی جنبه زیبایی دارد اما کسانی که تجربه عمل تنگی واژن به این شیوه را داشتند زمانی این عمل را انجام دادند که در زایمان به شیوه طبیعی بر اثر فشار که به مدخل مجرای واژن وارد شده ناحیه پرینه آن ها دچار آسیب و پارگی می شود.

اگر چنین اتفاقی بیفتد همان لحظه بعد از زایمان این جراحی کوچک را روی بیمار انجام می دهند. فقط حدود 3 سانتی متر از مجرای واژن را جراحی پرینورافی می کنند. بر خلاف کسانی که تجربه عمل تنگی واژن یا همان عمل تایتنینگ را به شیوه تنه واژینال داشتند و نتیجه مکانیکی را با مدت زمان کمی از جراحی حس می کردند.

کسانی که تجربه عمل تنگی واژن را به شیوه پرینورافی داشته اند نتیجه عمل را به صورت فوری احساس نمی شوند بلکه باید اندکی صبر کنند.

تجربه عمل تنگی واژن به شیوه جراحی پرینورافی
تجربه عمل تنگی واژن به شیوه جراحی پرینورافی

تجربه عمل تنگی واژن به شیوه لیزر

استفاده از امواج لیز امروز به صورت گسترده رواج پیدا کرده و برای کارهای درمانی و زیبایی متفاوتی انجام می شود. یکی از کارهای درمانی که امروزه با لیزر انجام می شود عمل تایتنینگ است. اگر می خواهید تجربه عمل تنگی واژن را داشته باشید می توانید این کار با کمک لیزر نیز انجام دهید.

یکی از دستگاه لیزری که برای عمل تنگی واژن یا همان عمل تایتنینگ استفاده می شود دستگاهی است به نام  هایفو واژینال که به کمک این دستگاه امواجی که طول موج الکترومغناطیس کوتاه اما انرژی بالا دارند به مجرای واژن تابانده می شود.

و طی یک واکنش تهاجمی دما در سلول های مجرای واژن که اشعه را دریافت کرده اند بالا رفته و باعث ایجاد التهاب و در ادامه فرآیند فیبروز می شود که با این فرآیند مجرای واژن بازسازی و جوان سازی می شود.همچنین به غیر از هایفو واژینال از  لیزر مونالیزا تاچ نیز استفاده می شود.

البته نکته قابل توجه این است که اگر واژن بیش از حد دفرمه شده باشد لیز دیگر برای آن مناسب نیست و پزشک متخصص زنان توصیه می کنند تا تجربه عمل تایتنینگ به شیوه نخ واژینال را داشته باشید.

مراقبت های لازم قبل عمل تایتنینگ یا تنگی واژن

عمل تنگی واژن یا همان تایتنینگ محدود به خود عمل نمی شود برای این که تجربه عمل تنگی واژن را مورد بررسی قرار دهید باید به تجربه ها و اتفاقاتی که لازم است قبل از عمل انجام دهید توجه کافی داشته باشید. و ان ها را مورد بررسی قرار دهید در متن زیر درباره این تجربه های مختلف توضیح می دهیم.

مراقبت های لازم قبل عمل تایتنینگ یا تنگی واژن
مراقبت های لازم قبل عمل تایتنینگ یا تنگی واژن

انجام تست یا آزمایش پاپ اسمیر

یکی از مهمترین کارهایی که قبل از انجام عملی تمگی واژن باید انجام داد و قطعا جز تجربه عمل تنگی واژن است انجام تست یا آزمایش پاپ اسمیر است. این تست به نوعی غربالگری سرطان دهانه رحم است که باید قبل از عمل های مانند تنگی واژن انجام شود.

پزشک متخصص زنان به غیر از این که این آزمایش را قبل از عمل تایتنینگ یا تنگی واژن تجویز میکند انجام این آزمایش را با توجه به شرایط که بیمار دارد برای بازه های زمان مختلف توصیه می کند اگر تمام زنان این عمل را مطابق نظر پزشک خود به موقع انجام دهند می توان گفت امکان این که به مریضی مبتلا شوند بسیار کم است

زیرا سلول های دهانه رحم در سطح های مختلفی از هشدار قرار می گیرند که اگر پزشک متخصص زنان در ابتدا متوجه این مسئله بشود می تواند بیمار را تحت درمان قرار دهد. انجام این آزمایش هزینه نسبتا کمی دارد و طبق قانون، تحت پوشش بسیاری از بیمه ها نیز قرار می گیرد افرادی که می خواهد تست پاپ اسمیر بدهند لازم نیست به بیمارستان بروند آنها فقط کافی است در مطب پزشک متخصص زنان خود حضور پیدا کنند.

تست پاپ اسمیر قبل از عمل تنگی واژن آسان است

انجام آزمایش کار سختی نیست و درد ندارد به کمک یک دستگاه به نام ذره بین که از مجرای واژن وارد می شود دهانه رحم باز نگه داشته می شود و به کمک یک برش قسمتی از سلول های دهانه رحم برای نمونه برداری برداشته می شود

و این نمونه به آزمایشگاه فرستاده شده تا آزمایش های لازم روی آن صورت گیرد بیشتر نتیجه های پاپ اسمیر که قبل از عمل تنگی واژن یا تایتنیگ انجام می شود  نرمال است و فقط برخی از بیمار های که آزمایش دادند سلول های مشکوک به سرطان دارند.

اگر تا به حال تست پاپ اسمیر را انجام نداده اید

اگر تا به حال تست پاپ اسمیر را انجام نداده اید می توانید این تست را جز یکی از تجربه عمل تنگی واژن بدانید که پس از آن با نظر پزشک متخصص زنان خود در بازه های این آزمایش را انجام دهید بازه هایی که مشخص می شود معمول یک یا سه ساله است.

انجام تست پاپ اسمیر قبل از عمل تنگی واژن یا تایتنیگ از آنجایی اهمیت دارد که این عمل مستقیما با واژن و دهانه رحم مرتبط است اگر شما به سرطان دهانه رحم مبتلا باشید  و از آن خبر نداشته باشید باید مراقبت های ویژه ایی را انجام داده و شاید حتی لازم باشد عمل را به تعویق بیاندازد.

به همین جهت است که پزشک متخصص زنان قبل از انجام عمل تایتنینگ یا تنگی واژن از شما این تست پاپ اسمیر را می گیرد تا روی شرایط شما کنترل و آگاهی داشته باشد در این صورت است که پزشک متخصص زنان می تواند بهترین تصمیم ها را بگیرد و بهترین عملکرد و نتیجه را به دست آورد این گونه شما تجربه عمل تنگی واژن خوبی خواهید داشت.

اگر تا به حال تست پاپ اسمیر را انجام نداده اید
اگر تا به حال تست پاپ اسمیر را انجام نداده اید

بررسی عفونت های قارچی و میکروبی

ممکن است  مجرای واژن در طی عمر زن ها بار ها به عفونت های مختلف قارچی یا باکتریایی مبتلا شود این عفونت ها به دلیل باز بودن مجرای واژن در صورت رعایت بهداشت باز هم ممکن است به وجود بیاید.

وجود این عفونت ها به مقدار کم در مجرای واژن زنان نمی تواند آسیب های جدی و خطرناکی را به زنان وارد کند البته با این وجود باید این عفونت ها برطرف شوند اما اگر این عفونت ها با تورم های ناشی از عمل تنگی واژن یا همان عمل تایتنینگ همراه باشند می توانند مشکلات مختلفی را برای زنان به وجود بیاورند

به همین دلیل تمام پزشک ها متخصص زنان قبل از این که اقدام به انجام عمل تایتنینگ یا همان تنگی واژن بکنند مجرا واژن را از نظر داشتن عفونت های قارچی یا میکروبی مختلف مورد بررسی قرار می دهند تا این مجرا دچار چنین آسیب هایی نباشد.

آزمایش های مختلفی برای این کار انجام می شود. باکتری ها، ویروس ها و قارچ های مختلفی وجود دارند که باید حتما قبل از عمل تایتنینگ یا همان عمل تنگی واژن مورد بررسی قرار بگیرند.

در صورت وجود این عفونت انجام عمل امکان پذیر نمی باشد البته نه این که نشود عمل را انجام داد بلکه از ان جایی که در این صورت ریسک عمل بالا است بسیاری از پزشک های متخصص زنان ترجیح می دهند قبل از این که عملی انجام دهند از بهبودی کامل عفونت ها قارچی یا میکروبی مختلف مجرای واژن اطمینان داشته باشند این عفونت ها به راحتی و با مصرف داروهایی که پزشک متخصص زنان تجویز می کند قابل حل است و پس از بررسی برطرف شدن این عفونت ها شما می توانید تجربه عمل تنگی واژن را داشته باشید.

بررسی عفونت های قارچی و میکروبی
بررسی عفونت های قارچی و میکروبی

اطمینان از عدم بارداری

یکی دیگر از مراقبت های که حتما لازم است افراد قبل از عمل تنگی واژن یا همان عمل تایتنینگ انجام دهند این است که از باردار بودن اطمینان داشته باشند. زیرا در هنگام بارداری چندین عمل هایی می تواند برای مادر و جنین مضر باشد و اصلا توسط پزشک ها متخصص زنان توصیه نمی شود که هنگام بارداری این عمل را انجام دهید.

همچنین اگر باردار باشید و قصد زایمان طبیعی داشته باشید بعد از انجام عمل تایتنینگ یا همان عمل تنگی واژن انجام زایمان طبیعی بسیار سخت تر از پیش خواهد شد.

و مادر برای زایمان به شیوه طبیعی باید درد بسیار زیادی را تحمل و تجربه کند. به همین جهت  یکی دیگر از اقدامات و مراقبت ها یی که لازم است حتما قبل از عمل تایتنینگ انجام داده شود اطمینان از عدم بارداری بیمار است.

انجام سونوگرافی

برای این منظور شیوه های مختلفی وجود دارد که مطمئن ترین روش آن انجام سونوگرافی است البته برای تشخیص و اطمینان از این که باردار نیستید ممکن است پزشک های متخصص زنان مختلف، شیوه های متفاوتی را به شما پیشنهاد دهد.

که شما باید مطابق توصیه پزشک خود عمل کنید و قبل از انجام عمل تایتنینگ یا همان عمل تنگی واژن از باردار بودن خود مطمئن شوید تنها با وجود مدارک مستندی مانند آزمایش ها است که پزشک ها متخصص زنان از این مسئله مطمئن می شوند و اقدام به انجام عمل تنگی واژن یا همان عمل  تایتنیگ می کنند.

پس اگر می خواهید تجربه عمل تنگی واژن را داشته باشید باید بدانید یکی از کار ها و اقدامتی که قبل از عمل تنگی واژن باید انجام دهید دادن تست بارداری است.

استفاده نکردن از ژل ها و اسپری های واژینال

معمولا پزشک های متخصص زنان توصیه می کنند که قبل از عمل ها مربوط به ناحیه تناسلی مانند عمل تایتنینگ یا همان عمل تنگی واژن از اسپری های مختلف که برای مجرای واژن کاربرد دارد استفاده نکنید.

همچنین لازم است قبل از انجام عمل از ژل های مربوط به این ناحیه استفاده نکنید زیرا در مواقعی ممکن است این مواد باعث ایجاد التهاب در سلول های واژن بشود که در این صورت نمی توان عمل تایتنینگ یا همان عمل تنگی واژن را انجام داد پس اگر قرار است تجربه عمل تنگی واژن را داشته باشید طبق دستور پزشک بهتر است از چند روز قبل از این مواد استفاده نکنید تا عملی ایمن را تجربه کنید.

استفاده نکردن از ژل ها و اسپری های واژینال
استفاده نکردن از ژل ها و اسپری های واژینال

نداشتن رابطه جنسی

یکی دیگر از اقدامات و مراقبت هایی که قبل از انجام عمل تایتنینگ یا همان عمل تنگی واژن انجام دهید این است که حدود بیست و چهار ساعت قبل یا یک روز قبل از عمل تایتنینگ رابطه جنسی نداشته باشید زیرا داشتن رابطه جنسی ممکن است باعث التهاب در سلول های مجرای واژن شود در این صورت عمل تنگی واژن قابل انجام نیست.

البته تمام رابطه های جنسی باعث ایجاد التهاب نمی شود و پزشک ها این اقدام مراقبتی یعنی نداشتن رابطه جنسی حداقل یک روز عمل را برای این توصیه می کنند که شما به موقع بتوانید عمل تایتنینگ یا همان عمل تنگی واژن را با ریسک کم انجام دهید.

این اقدامات که به آنها اشاره شد جز مواردی بودند که باید حتما آنها را قبل از عمل تنگی واژن انجام دهید اینگونه تجربه عمل تنگی واژن شما جز تجربه های خوبی خواهد بود که مشکل و عارضه خاصی برای شما ایجاد نخواهد کرد. در ادامه به مراقبتهایی که بعد از انجام عمل تایتنینگ یا همان عمل تنگی واژن باید انجام شود می پردازیم.

نداشتن رابطه جنسی
نداشتن رابطه جنسی

مراقبت بعد از عمل تایتنینگ یا همان عمل تنگی واژن

به غیر از اقدامات و کار هایی که باید قبل از عمل تنگی واژن افراد مختلف انجام دهند یک سری اقدامات و کارهای مراقبتی و محافظتی باید برای بعد از عمل  انجام شود. این اقدامات گسترده هستند و اگر به درستی انجام نشود عمل تایتنینگ یا همان عمل تنگی واژن می تواند عارضه هایی داشته باشد که تجربه عمل تنگی واژن شما را ناخوشایند کند.

مراقبت های این عمل در کل باعث می شود تا روند بهبودی بهتر پیش برود و بعد از عمل مشکلی برای ناحیه تناسلی شما به وجود نیاید. این مراقبت ها بعد از هر عملی وجود دارد که بسته به نوع عمل های جراحی که صورت می گیرد می تواند متفاوت باشد از آنجایی که در عمل تایتنینگ یا همان عمل تنگی واژن التهاب هایی ایجاد می شود.

افراد باید سعی کنند با انجام دقیق و کامل این مراقبت ها از آسیب ها احتمالی به مجرای واژن خود جلوگیری کنند در متن زیر به اقدامات مختلفی که باید انجام شود اشاره می کنیم.

پرهیز کار سنگین خانه

اگر می خواهید تجربه عمل تنگی واژن را داشته باشید باید بدانید مدتی پس از انجام این عمل باید مراقبت هاییی را انجام دهید که یکی از این اعمال مراقبتی پرهیز از انجام کارهای سنگین است. در چند روز بعد از عمل  تا حد امکان باید به استراحت بپردازید و در تخت  خود بیشتر طول روز را دراز کشیده باشید و جز مواقع ضروری و اضطرار از تخت خود بلند نشوید.

پس از چند روز می توانید اقداماتی را انجام دهید اما باید توجه کنید که این کار هایی که انجام می دهید به هیچ وجه نباید سنگین باشد. مخصوصا از انجام هر نوع کاری که به ناحیه لگن و پرینه و همچنین پا های شما فشار می آورد باید جدا خودداری کنید زیرا این کار ها می تواند باعث به وجود آمدن التهاب هایی در این ناحیه شوند.

بعد از انجام عمل تایتنینگ یا همان عمل تنگی واژن به صورت طبیعی التهاب ها در ناحیه واژن وجود دارد پس با انجام کار های سنگین نباید امکان بیشتر شدن این التهاب را افزایش داد.

بلکه باید سعی کرد با استراحت بیشتر روند بهبودی را سرعت بخشید. استراحت می تواند کمک کند شما حال عمومی بهتری داشته باشید و از ضعف های عمومی که بعد از عمل های مختلف مانند عمل تایتنینگ یا همان عمل تنگی واژن تجربه می کنید در امان باشید.

اگر این اقدامات و مراقبت ها را به خوبی انجام دهید و استراحت کافی داشته باشید می توانید بهبودی خود رابه دست بیاورید و تجربه عمل تنگی واژن  خوشایند داشته باشید.

بعد از انجام این مراقبت ها و استراحت ها پس از مدتی که بهبودی کامل را بدست آوردید می توانید به روال عادی زندگی بگردید و کار های خانه و فعالیت هایی که داشتید را مانند قبل انجام دهید.

پرهیز کار سنگین خانه
پرهیز کار سنگین خانه

پرهیز از ورزش کردن بعد از انجام عمل تایتنینگ

یکی دیگر از امور مراقبتی که بعد از انجام عمل تایتنینگ یا همان عمل تنگی واژن باید انجام دهید این است که از ورزش بپرهیزد. اگر شما عادت خوب ورزش کردن را دارید و ورزشکار حرفه ایی هستید اما قصد دارید تجربه عمل تنگی واژن را داشته باشید لازم است بدانید بعد از انجام این عمل حداقل تا یک ماه از هر گونه فعالیت شدید ورزشی منع می شوید.

زیرا ورزش های شدید روی بدن شما فشار می آورد و یکی از بخش های بدن  ناحیه پرینه و لگن است که دستگاه تناسلی زنان را در خود جای داده است. بعضی از ورزش ها مستقیما روی این ناحیه و مجرای واژن فشار می آورند که باید حتما از انجام اینگونه ورزش ها بپرهیزید.

پرهیز از ورزش هایی مانند دوچرخه سواری یا ورزش های رزمی

ورزش هایی مانند دوچرخه سواری یا ورزش های رزمی که حرکت های پا دارند جز دسته ورزش های حرفه ایی هستند که مستقیما می توانند به ناحیه مجرای واژن فشار بیاورند پس حتما اگر عمل تایتنینگ یا همان عمل تنگی واژن را انجام داده اید باید تا حدود یک ماه از این ورزش ها خودداری کنید در غیر این صورت ممکن است التهاب های مجرای واژن خوب شود و بیشتر شده و حتی باعث خونریزی شود در این صورت شما باید  به پزشک متخصص زنان مراجعه کنید.

البته بعد از عمل می توانید به ورزش ها و نرمش های آرام و خفیف بپردازید.  این ورزش ها می تواند به تقویت وضعیت عمومی بدن شما کمک کند اما باید سعی کنید واقعا حدود آن را نگه دارید زیرا در غیر این صورت به مشکل بر میخوریم.

پس در نتیجه اگر قصد دارید تجربه عمل تنگی واژن را داشته باشید باید برای مدت کوتاه حدود یک ماه عادت ورزش های سنگین خود را کنار بگذارید و بیشتر استراحت کنید تا التهاب های مجرای واژن شما به طور کامل بهبود پیدا کند.

پرهیز از رابطه جنسی بعد از تجربه عمل تنگی واژن

یکی دیگر از اقدامات و مراقبت های که لازم است  انجام دهید این است که بعد از عمل تایتنینگ یا همان عمل تنگی واژن از برقراری رابطه جنسی به طور جدی خود داری کنید.

مدت زمانی که باید از داشتن رابطه جنسی خودداری کنید بسته به نظر پزشک متخصص زنان شما می تواند متفاوت باشد اما معمولا تا زمان بهبودی کامل التهاب های ناشی از عمل تایتنینگ یا همان عمل تنگی واژن باید از هر گونه رابطه جنسی خودداری نمود.

زیرا این کار مستقیما به مجرای واژن که  به تازگی تحت عمل قرار گرفته است فشار می آورد و می تواند باعث بدتر شدن التهاب ها و حتی خونریزی آن ها شود و عارضه های مختلفی را در پی داشته باشد. اگر صبر کنید تا بهبودی شما روند عادی خود را پیش برود قطعا بعد از مدتی بهبودی کامل را به دست می آورید و التهاب مجرای واژن خوب خواهد شد.

بعد از این مدت می توانید مانند گذشته رابطه جنسی داشته باشید.  تمام این اقدامات که پزشک متخصص زنان توصیه می کنند برای این است که شما بتوانید سلامت خود را به طور کامل خود به دست آورید.

پرهیز از رابطه جنسی بعد از تجربه عمل تنگی واژن
پرهیز از رابطه جنسی بعد از تجربه عمل تنگی واژن

رعایت نکات بهداشتی بعد از تجربه عمل تنگی واژن

یکی دیگر از اقدامتی که حتما باید بعد از عمل تایتنینگ یا همان عمل تنگی واژن  انجام شود رعایت فوق العاده زیاد بهداشت فردی است. اگر دقت کافی در این مسئله داشته باشید امکان این که بعد از عمل تایتنینگ به عفونت ها قارچی مبتلا شوید کاهش میابد.

وجود عفونت های قارچی یا باکتریایی در هر صورت برای مجرای واژن آسیب زا و مضر است و می تواند سبب شود تا مشکلات مختلفی برای مجرای واژن پیش بیاید حتی ویروس اچ پی وی که یکی از ویروس های دستگاه تناسلی زنان است می تواند امکان ابتلا به سرطانی دهانه رحم را در زنان افزایش دهد. به همین دلیل پزشک متخصص زنان توصیه می کنند تا حد امکان از ابتلا به بیماری ها عفونی که مجرای واژن را درگیر می کنند بپرهیزید.

اما به غیر  از این مسئله اهمیت مبتلا نشدن به عفونت های قارچی یا باکتریایی بعد از انجام عمل تایتنینگ یا همان عمل تنگی واژن بسیار بیشتر از قبل خواهد شد.

زیرا مجرای واژن بعد از عمل دارای التهاب است و باید دوران نقاهت بعد از عمل را بگذراند اما اگر به بیماری هایی مانند عفونی دچار شود نمی تواند دوران نقاهت را به خوبی سپری کند. پس مراقبت های بهداشتی را بعد از تجربه عمل تنگی واژن باید بیشتر از پیش و دقیق تر از قبل انجام داد.

چکاپ و ویزیت بعد از تجربه عمل تنگی واژن

یکی دیگر از امور مراقبتی که قبل از عمل تنگی واژن حتما باید انجام شود این است که اگر هر گونه مشکلی را احساس کردید بی درنگ به پزشک مراجعه کنید علاوه بر این دوره هایی که پزشک متخصص زنان برای مراجعه مشخص می کند را حتما رعایت کنید و سر وقت به پزشک متخصص خود مراجعه کنید تا آزمایش های لازم را برای شما تجویز کنید و با انجام آن ها شما و پزشک متخصص زنان تان اطمینان کافی را از این که دوره نقاهت به خوبی در حال سپری شدن است به دست آورید.

اگر این چکاپ ها و آزمایش ها را به موقع انجام ندهید و مشکلی در دوران نقاهت برای شما پیش بیاید نمی توانید متوجه آن شوید و این مسئله بسیار آسیب زا خواهد بود.

چکاپ و ویزیت بعد از تجربه عمل تنگی واژن
چکاپ و ویزیت بعد از تجربه عمل تنگی واژن

عمل تنگی واژن برای افراد مختلف و دلیل های مختلف

عمل تایتنینگ یا همان عمل تنگی واژن را افراد مختلف با دلیل های متفاوتی انجام می دهند اگر می خواهید تجربه عمل تنگی واژن را از سر بگذرانید بهتر است با این گروه ها آشنا شوید. عمل تنگی واژن با دلیل های متفاوت و گسترده ایی توسط پزشک متخصص زنان توصیه می شود.

زن ها در سن های مختلفی قصد انجام عمل تایتنینگ یا همان عمل تنگی واژن را دارند در متن زیر به چند دلیل که منجر می شود فردی عمل تنگی واژن را انجام دهد اشاره می کنیم و به بررسی آن ها می پردازیم

زایمان طبیعی

یکی از مهم ترین دلیل هایی که افراد بعد از آن تصمیم می گیرند عمل تایتنینگ یا همان عمل تنگی واژن را انجام دهند داشتن یک یا چند زایمان طبیعی است.

امروزه زایمان طبیعی بیشتر از زایمان سزارین توصیه می شود و اگر کسی واقعا نتواند زایمان را به شیوه طبیعی انجام دهد آن گاه برای او زایمان سزارین انجام می دهند.

پزشک های متخصص زنان می گویند زایمان سزارین به دلیل های مختلفی برای بدن مضر است. یکی از اصلی ترین دلیل های پزشک ها برای مضر زایمان سزارین داروی بیهوشی است که به مادر تزریق می شود و می تواند برای مادر و نوزاد آسیب زا باشد. دارو های بیهوشی اغلب اثراث سوئی دارند که به دلیل همین اثرات در استفاده از این دارو ها همیشه تردید وجود دارد.

به غیر از مسئله دارو بیهوشی، یکی دیگر از دلیل های که با به دنیا آمدن بچه به شیوه سزارین مخالفت می شود این است که در این روش به هر حال یک عمل جراحی روی ناحیه ابدومن صورت می گیرد و ممکن است اثرات منفی بر روی بدن داشته باشد.

به همین دلیل های که گفته شد امروزه ترجیح می دهند در صورت امکان،  زایمان به شیوه طبیعی جایگزین عمل سزارین شود. زایمان طبیعی با انقباض های شدید دیواره رحم و واژن همراه است.

اهمیت عمل تایتنینگ یا همان عمل تنگی واژن بعد از زایمان

همان طور که گفته شد زایمان طبیعی یکی از اصلی ترین دلیل هایی است که افراد بعد از آن عمل تنگی واژن را انجام می دهند. بعد از زایمان به شیوه طبیعی به دلیل انقباض های فراوان مجرای واژن و فشار شدیدی که در زمان زایمان به ان ها وارد می شود اغلب مجرای واژن شکل نرمال خود را از دست داده و به اصطلاح این مجرا دچار شل شدگی یا افتادگی خواهند شد. هر چه زایمان های طبیعی زیادتر باشد این دفرم شدن مجرای واژن بیشتر رخ می دهد.

در این صورت افرادی که زایمان های متعدد طبیعی داشته اند به پزشک متخصص زنان مراجعه می کنند در این صورت پزشک متخصص زنان برای آنها عمل تایتنینگ یا همان عمل تنگی واژن را تجویز می کنند. زن ها بعد از زایمان طبیعی می توانند تجربه عمل تنگی واژن را داشته باشند و به کمک این عمل فرم طبیعی مجرای واژن خود را که قبل از زایمان به ان شکل بود را به دست بیاورند.

اهمیت عمل تایتنینگ یا همان عمل تنگی واژن بعد از زایمان
اهمیت عمل تایتنینگ یا همان عمل تنگی واژن بعد از زایمان

عملکرد تایتنینگ بعد از زایمان

این عمل با کشیدن و لیفت مجرای واژن می تواند کمک کند تا مجرای واژن جوان شده و به اصطلاح از قوام و سفتی خوبی بر خوردار شود. با وجود عمل تایتنینگ یا همان عمل تنگی واژن شما نباید به این دلیل که با انجام زایمان طبیعی ممکن است مجرای واژن شما گشاد شود از زایمان طبیعی جلوگیری کنید.

زیرا زایمان طبیعی مزیت های فراوانی نسبت به زایمان سزارین دارد و برای برطرف کردن عارضه زایمان طبیعی که همان گشادی مجرای واژن است، باید به پزشک متخصص زنان مراجعه کنید او بعد از ارزیابی های لازم عمل تایتنینگ یا همان عمل تنگی واژن را برای شما انجام می دهد و این گونه بعد از تجربه زایمان طبیعی می توانید با از سر گذراندن تجربه عمل تنگی واژن، واژن شما حالت طبیعی خود را به دست آورد.

بالا رفتن سن

یکی از دلیل های دیگری که افراد مختلف برای آن به پزشک متخصص زنان مراجعه می کنند تا عمل تایتنینگ یا همان عمل تنگی واژن را برای آنها انجام دهد. بالا رفتن سن است. با بالا رفتن سن و پیر شدن سلول ها تمام اجزای بدن دچار تحلیل بافت و آسیب های مختلفی می شوند.

یکی از بافت هایی که در اثر بالا رفتن سن تحلیل می رود مجرای واژن است. مجرای واژن از عضله و بافت های پیوندی و پوششی مختلفی ساخته شده است که در سنین پیری بافت های آن شروع به تحلیل رفتن می کنند.

در این صورت بافت مجرای واژن دیگر قوام و سفتی دوران جوانی را ندارد به همین جهت خیلی از زنان که با این مشکل مواجه هستند به پزشک متخصص زنان مراجعه می کنند و با مشورت هایی که از او میگیرند به این نتیجه میرسند تا عمل تایتنینگ را انجام دهند و با از سر گذراندن تجربه عمل تنگی واژن، دوباره حالت سفتی و قوام مجرای واژن خود را به دست آوردند. در عمل تایتنینگ مخصوصا به روش لیزر بافت های مرده برداشته می شود و افراد می توانند در مجرای واژن جوان داشته باشند.

بالا رفتن سن
بالا رفتن سن

خشکی واژن

یکی دیگر از دلیل هایی که بسیاری از زنان به خاطر آن اقدام به انجام عمل تایتنینگ یا همان عمل تنگی واژن می کنند خشکی بیش از حد مجرای واژن آن ها است.

مجرای واژن همان طور که گفته شد دارای بافت های مختلفی است که این بافت ها  مواد مختلف ترشح می کنند. این مایع های ترشح شده در واژن به فعالیت صحیح جنسی کمک می کنند و باعث می شود شما هنگام رابطه جنسی درد کمتری را احساس کنید.

ممکن است بر اثر افزایش سن یا دلیل های مختلف دیگر بافت های سطح مجرای واژن پیر شوند و نتواند به خوبی مایع های واژن را ترشح کنند و واژن به خشکی مبتلا شود.

در این صورت خیلی از پزشک های متخصص زنان توصیه می کنند با از سر گذراندن تجربه عمل تنگی واژن این مشکل را برطرف کنید. و از خشکی واژن که ناشی از عدم ترشح مجرای واژن است جلوگیری کنید این گونه مجرای واژن شما بعد از برقراری رابطه جنسی زخم می شود.

زیرا در صورت خشک بودن مجرای واژن و برقراری رابطه جنسی گاهی ممکن است زخم های بسیار کوچکی ایجاد شود که وجود همین زخمها و گاهی خونریزی بسیار اندک از آن ها نشانه وجود خشکی واژن است.

همچنین به غیر از این مسئله داشتن حس خارش در مجرای واژن و درد در هنگام برقراری رابطه جنسی نیز می تواند یکی از نشانه های وجود خشکی واژن باشد که در این صورت فرد باید به پزشک متخصص زنان مراجعه کند و با انجام عمل تایتنینگ یا همان عمل تنگی واژن از این مشکل رها شود.

با انجام عمل تایتنینگ ناحیه مجرای واژن خون بیشتری را از رگ ها دریافت می کند و در نتیجه به علت وجود این خون بیشتر ترشح های واژن نیز بیشتر خواهد شد و خشکی واژن برطرف خواهد شد.

چاقی مفرط

یکی دیگر از دلیل هایی که باعث شل شدگی واژن می شود و باید برای آن به پزشک متخصص زنان مراجعه کنید چاقی مفرط است. چاقی میتواند عارضه های مختلف و خطرناکی داشته باشد یکی از این عارضه ها  که بیماری چاقی باعث آن می شود شل شدگی واژن است. وقتی معده بیش از حد بزرگ باشد به روده ها فشار می آوردند روده ها به رحم و در نهایت چاقی بیش از حد  سبب گشادی و دفرمه شدن مجرای واژن می شود.

این مجرا در صورت از دست دادن شکل و فرم استاندارد خود می تواند برای افراد مختلف مشکلاتی را به وجود آورد در نتیجه شما میتوانید برای برطرف کردن مشکلاتی که گشادی واژن به همراه داشته به پزشک متخصص زنان مراجعه کنید و طبق نظر او با تجربه عمل تنگی واژن مشکل تنگی واژن خود را برطرف کنید.

البته گشادی واژن که به خاطر چاقی مفرط و بیش از حد به وجود آمده است با عمل قابل برطرف شدن است اما علت این مشکل باید حل شود تا دیگر فردی دچار گشادی واژن نشود.

در این صورت به غیر از عمل تایتنینگ یا همان عمل تنگی واژن فرد باید سعی کند با مراجعه به پزشک های متخصص و انجام کار های لازم مشکل چاقی مفرط خود را حل کند زیرا این بیماری علاوه بر این که می تواند به شکل واژن تاثیر بگذارد و باعث گشادی آن شود می تواند. تاثیر های فراون دیگری نیز داشته باشد و سبب بروز مشکل های حاد شود.

مزیت های انجام عمل تایتنینگ

اگر می خواهید تجربه عمل تنگی واژن را داشته باشید باید بدانید انجام این عمل مزیت های فراوانی دارد. و می تواند به افراد مختلف کمک کند تا زندگی آن ها از جهت های مختلفی بهبود پیدا کند در متن زیر درباره مزیت های مختلفی که انجام عمل تایتنینگ دارد توضیح می دهیم.

بهبود روابط جنسی

یکی از اصلی ترین ویژگی ها که انجام عمل تایتنینگ یا همان عمل تنگی واژن دارد این است که می تواند به بهتر شدن روابط جنسی کمک کند. رابطه جنسی مناسب که به صورت صحیح باشد می تواند نقش مهمی در زندگی افراد داشته باشد. بسیاری از مشکل های خانواده ها نداشتن رابطه جنسی مطلوب است. این مشکلات تا حدی جدی است که می تواند موجب جدایی بین زوج ها شود.

البته توجه به این نکته ضروری است که رابطه جنسی یک رابطه دو طرفه است و هر دو طرف باید برای داشتن یک رابطه جنسی خوب تلاش کنند. و بر این اساس کیفیت رابطه جنسی فقط به زنان و دستگاه تناسلی آنها مربوط نیست

اما در متن زیر درباره مجرای واژن و نقشی که این مجرا در رابطه جنسی دارد توضیح می دهیم. تا بتوانیم بیشتر تاثیر از سر گذراندن تجربه عمل تنگی واژن یا همان عمل تایتنینگ را بر روی کیفیت روابط زناشویی درک کنیم.

مجرای واژن

اگر می خواهید تجربه عمل تنگی واژن داشته باشید تا مجرای واژن را که دچار گشادی شده لیفت کنید  باید با این ماجرا حساسه بیشتر آشنا شوید و درباره آن بیشتر بدانید.  واژن از عضله های صاف غیر ارادی ساخته شده است این مجرا واژن به صورت کانالی است که طول آن می تواند در زنان مختلف باشد.

آن چه که به صورت نرمال وجود دارد این است که طول مجرای واژن می تواند بین هشت تا دوازده سانتی متر در افراد مختلف متغیر باشد همچنین قطر مجرای واژن نیز عددی ثابت نیست و میزان بین  عدد های 2 تا 4 سانتی متر متغیر است. و می تواند مقدار مختلفی داشته باشد.

به غیر از تفاوت هایی که مجرای واژن در طول و قطر  دارد، این مجرا می تواند بر سایز و شکل ظاهری لبه ها در فردی با فرد دیگر تفاوت داشته باشد.

واژن به دهانه رحم متصل است و می تواند در بارداری و زایمان نقش بسیار مهمی داشته باشد. مجرای واژن جز بخش هایی از بدن زنان است که میزان نسبتا زیادی خون دریافت می کند زیرا در این ناحیه باید ترشح واژینال وجود داشته باشد.

بافت واژن در کل انعطاف پذیری زیادی دارد و می تواند به صورت کشسان باشد. بافت پوششی که روی ترین بافت مجرای واژن است بیشتر از سطح واقعی واژن است به همین سبب چین خورده است هنگام ورود آلت تناسلی این چین ها باز می شود و مجرای واژن می تواند به کمک این چین ها خاصیت کشسانی پیدا کند.

مجرای واژن
مجرای واژن

نقش واژن در کیفیت رابطه جنسی

در متن بالا درباره ساختار مجرای واژن توضیح دادیم اما اگر شما برای لیفت کردن و تنگ کردن مجرای واژن خود قصد دارید تجربه عمل تنگی واژن را داشته باشید بهتر است با نقش واژن در رابطه جنسی اشما شوید و سپس اقدام به عمل تایتنینگ یا همان عمل تنگی واژن بکنید.

در ابتدا واژن عصب ها و نورون های ویژه ایی قرار دارد که در صورت تحریک این نورون ها پیام هایی به مغز صادر می شود که در نهایت موجب ایجاد لذت جنسی خواهد شد. به ابتدای واژن که تحریک نورون های آن ناحیه باعث لذت جنسی و حتی رسیدن به ارگاسم بعضی زنان می شود، ناحیه کلیتوریس می گویند. این ناحیه میزان زیادی نورون گیرنده دارد.

ناحیه کلیتوریس

تحریک ناحیه کلیتوریس تنها زمانی صورت می گیرد که واژن شکل و فرم متعادل و نرمال داشته باشد.

نکته حائز اهمیت در این رابطه این است که مجرای واژن باید اندازه و شکل متعادل داشته باشد تنگی بیش از حد مجرای واژن که از حالت تعادل خارج است نیز می توانند سبب بروز مشکل شود و مانند گشادی واژن سبب شود تا تحریک ناحیه کلیتوریس به خوبی انجام شود.

اگر تحریک نورون های و عصب های ناحیه کلیتوریس به خوبی صورت بگیرد پیام هایی از طرف مغز صادر می شود که خون رسانی را به ناحیه مجرای واژن بیشتر از حد معمول می کند و در نتیجه مایع واژن بیشتر ترشح می شود.

در صورت ترشح شدن این مایع به حد کافی،  در زمان رابطه جنسی زنان درد کمتری را احساس میکنند. این درد کم ترین به علت این است که این مایع ترشح شده سطح مجرا یا کانال واژن را لغزنده می کنند در چنین حالتی اصطکاک کمتری بین بافت واژن و آلت تناسلی مردانه پیش می آید.

البته از اونجایی که کانال واژن دارای بافت پوششی چین دار است می تواند هنگام ورد الت جنسی اندازه خود را مطابق اندازه آن کند اما با این وجود ترشح مایع واژینال لازم است.

تحریک ناحیه جی

اگر کانال واژن شکل مناسبی و نرمالی داشته باشد هنگام برقراری رابطه جنسی تحریک محدود جی صورت می گیرد این محدود بخشی در کانال واژن است که در صورت تحریک این ناحیه احتمال این که زنان در هنگام برقراری رابطه جنسی به ارگاسم برسند بسیار زیاد خواهد بود. به همین دلیل تحریک این ناحیه در هنگام رابطه بسیار اهمیت پیدا می کند.

اگر واژن شل و گشاد شده باشد و قوام خود را از دست بدهد تحریک شدن  این ناحیه به سختی انجام می شود و ممکن است در بسیاری از رابطه های جنسی اصلا ناحیه جی تحریک شود و زنان به ارگاسم برسند. پس زنان ابتدا برای مشکل رفع نرسیدن به اوج لذت جنسی خود می توانند به پزشک متخصص زنان مراجعه کنند.

در صورتی که پزشک متخصص زنان این مشکل را ناشی از گشادی و نرمال نبودن شکل مجرا یا کانال واژن بدانند به شما کمک می کنند با انجام عمل تنگی واژن مشکل خود را برطرف کنید و شما با تجربه عمل تنگی واژن یا همان تایتنینگ می توانید دوباره شکل و فرم واژن خود را به دست آورید و در هنگام برقراری رابطه جنسی به اوج لذت رابطه جنسی برسید.

تحریک ناحیه جی
تحریک ناحیه جی

نقش واژن در ارگاسم مردان

گفتیم که واژن می تواند در به ارگاسم رسیدن زنان نقش داشته باشد و اگر واژن شکل مناسب داشته باشد

ناحیه جی راحت تر تحریک می شود و در نتیجه زنان به ارگاسم می رسند اما شکل مجرای واژن به غیر از ارگاسم زنان می تواند در ارگاسم مردان نیز دخیل باشد. شل بودن واژن باعث شده این ماجرا خاصیت کشسانی و انعطاف خود را از دست بدهد و در نتیجه بعضی از مردان هنگام برقراری رابطه جنسی به ارگاسم برسند.

البته مسئله قابل توجهی که وجود دارد این است که رسیدن به ارگاسم یا همان اوج لذت جنسی تا حد نسبتا زیادی فرایندی ذهنی است تا فیزیکی و به همین دلیل ارگاسم هر فرد تا فرد دیگر متفاوت است.

تصور مردان در برقراری رابطه جنسی

مردان بیشتر تصور میکنند که اگر هنگام برقراری رابطه جنسی مجرای شریک جنسی آنها تنگ تر باشد می توانند به ارگاسم برسند تا این که برای به ارگاسم نرسیدن آن ها دلیل قاطع و علمی وجود داشته باشد.

در این صورت اگر شما به دلیل های مختلف ممکن است واژن گشادی داشته باشید و شریک جنسی شما می گوید به این دلیل به ارگاسم نمی رسد می توانید در صورت تمایل شخصی و بنا بر خواسته خود به پزشک متخصص زنان مراجعه کنید و با بیان مشکل خود اجازه دهید تا پزشک شما را معاینه کند.

معاینه واژن

معاینه واژن بهتر است حتما توسط پزشک متخصص انجام پذیرد.

جهت دریافت خدمات معاینه واژن می توانید این مطلب را مطالعه نمایید.

در صورتی که پزشک متخصص زنان تشخیص داد شما به تنگی و یا شل شدگی واژن مبتلا هستید می توانید با از سر گذراندن تجربه عمل تنگی واژن یا همان تایتنیگ خاصیت کشسانی و انعطاف پذیری مجرای واژن خود را که از دست داده بودید به دست آورید و مشکل شل و گشاد شدگی مجرای واژن را برای همیشه برطرف کنید.

عمل تایتنینگ یا همان عمل تنگی واژن به راحتی و بدون درد زیاد قابل انجام است و کمک می کند زنانی که مجرا یا کانال واژن شلی دارند  بافت مجرا خود را ترمیم کنند به صورتی که  مجرای واژن فرم اولیه خود را بازیابد.

هزینه عمل تنگی واژن یا تایتنیگ

اگر می خواهید به تازگی تجربه عمل تنگی واژن داشته باشید حتما مشتاق هستید تا درباره هزینه های این عمل اطلاعاتی کسب کنید. این عمل هم مانند سایر عمل های جراحی هزینه دارد که به فاکتور های مختلف بستگی دارد. این فاکتور های مختلف باعث شده تا عمل جراحی هزینه ثابت و یکسانی نداشته باشد در متن زیر درباره عوامل مختلف که هزینه عمل تایتنینگ یا همان عمل تنگی واژن را مشخص می کنند توضیح می دهیم.

هزینه عمل تنگی واژن یا تایتنیگ
هزینه عمل تنگی واژن یا تایتنیگ

کلینیکی که در آن عمل انجام می شود

یکی از مهم ترین مسئله هایی که در قیمت و هزینه نهایی عمل تایتنینگ یا همان عمل تنگی واژن نقش دارد هزینه های هایی است که مربوط به کلینیک است.

این عمل جراحی در بیمارستان انجام نمی شود زیرا برای انجام عمل تایتنینگ یا همان عمل تنگی واژن نیازی به امکانات بسیار ویژه اتاق عمل بیمارستان ها نیست. کلینیک در ان عمل جراحی تایتنینگ انجام می شود می تواند در هزینه جراحی تاثیر گذار باشد زیرا امکانات کلینیک ها با یکدیگر فرق می کند. هرچه کلینیک معتبر تر و مجهزتر باشد هزینه های بیشتری وارد.

شما می توانید عمل جراحی تایتنینگ یا همان عمل تنگی واژن را زیر نظر پزشک متخصص زنان درکلینک مورد نظر خود انجام دهید و شکل های مختلفی که از تنگی واژن ناشی می شوند را با این عمل برطرف کنید با انجام عمل تنگی واژن، شل شدگی مجرای واژن برطرف شده و مجرای واژن جوان می شود. این گونه کانال واژن قوام خود را به دست می آورد.

هزینه آزمایش های قبل از عمل

همین طور که گفته شد یکی از مراقبت های لازم قبل از عمل تایتنینگ این این است  که آزمایش ها و تست های لازم را که پزشک متخصص زنان تجویز می کنید، انجام دهید. انجام این آزمایش ها بسیار ضروری است

زیرا به پزشک های متخصص زنان کمک می کند بر وضعیت بیمار اشراف کامل داشته باشند و تصمیم های صحیح و بدون نقص بگیرند اینگونه ریسک عمل جراحی تایتنینگ یا همان عمل تنگی واژن بسیار کم خواهد بود و پزشک متخصص زنان می تواند بدون هیچ ریسکی این عمل را برای شما انجام دهد و کمک کند شکل مجرای واژن شما بهبود پیدا کند.

هزینه های این آزمایش های قبل از عمل را به نحوی می توان جز هزینه  های عمل جراحی تایتنینگ محسوب کرد. البته این آزمایش ها و تست های متفاوت اند و بعضی از ان ها را بیمه ها پوشش میدهند مثلا تست تشخیص سرطان دهانه رحم یا همان پاپ اسمیر که حتما باید قبل از انجام عمل تایتنینگ داده شود جز آزمایش هایی است که بیمه آن را پوشش میدهد

زیرا هزینه های پیشگیری از سرطان بسیار کمتر از هزینه درمان سرطان دهانه رحم است. پس درباره این بخش از هزینه های عمل تایتنینگ یا همان عمل تنگی واژن نگران نباشید زیرا بعضی از این آزمایش ها را بیمه پوشش می دهد.

هزینه آزمایش های قبل از عمل
هزینه آزمایش های قبل از عمل

هزینه و دستمزد پزشک های متخصص زنان

یکی دیگر از هزینه هایی که عمل جراحی تایتنینگ دارد و شما اگر می خواهید تجربه عمل تنگی واژن را داشته باشید باید حتما آن را بپردازید هزینه حق ویزیت و دستمزد پزشک متخصص زنان است.

شما برای این که عمل جراحی را انجام دهید ابتدا لازم است به پزشک مراجعه کنید و او ابتدا شما را معاینه کند همه می دانیم که مراجعه به پزشک باید با پرداخت حق ویزیت باشد. اگر پزشک های متخصص زنان تشخیص داده اند شما به انجام عمل جراحی تایتنینگ یا همان عمل تنگی واژن نیاز دارید باید عمل کنید.

هزینه دستمزد پزشک برای انجام عمل جراحی باید به طور جداگانه پرداخت می شود. که این دستمزد می تواند بسته به شهری که زندگی می کنید متفاوت باشد همچنین تجربه و تخصص پزشک ها نیز در میزان دستمزد دریافتی آنها موثر است

طبیعی است که اگر پزشک متخصص شما تجربه بیشتری داشته باشد، دستمزد بیشتری نیز دریافت کند زیرا با تجربه بودن یک پزشک متخصص زنان می تواند به شما این اطمینان را بدهد که او کارش را به درستی انجام می دهد و احتمال خطا در کار افراد با تجربه بسیار کم تر است.

هزینه دارو های که بعد از عمل باید مصرف شود

یکی دیگر از هزینه هایی که باید بپردازید و اگر می خواهید تجربه عمل تنگی واژن را داشته باشید باید آن را در نظر بگیرید هزینه دارو ها است. معمولا پزشک های متخصص زنان بعد از این که عمل تایتنینگ یا همان عمل تنگی واژن را انجام داده اند برای این که روند بهبودی سریعتر طی شود داروهایی را تجویز می کنند. این دارو ها معمولا جز دارو هایی هستند که به ترمیم بافت مجرای واژن کمک می کنند.

این دارو ها همچنین دارو های تقویتی را شامل می شود. باید هزینه های این دارو ها که بعد از عمل تا زمان بهبودی تجویز می شوند را جز هزینه های که باید برای عمل بپردازید محسوب کنید حتی بعضی از این دارو ها باید تا بعد از عمل نیز مصرف شوند. تا بهبودی شما کامل و پایدار بماند.

هزینه دارو های که بعد از عمل باید مصرف شود
هزینه دارو های که بعد از عمل باید مصرف شود

بیمه و عمل تنگی واژن یا همان تایتنینگ

بیمه ها ارگان هایی هستند که با دریافت پول به صورت ماهانه شما را بیمه می کنند اغلب بیمه ها مانند بیمه های تامین اجتماعی امور مربوط به سلامت را پشتیبانی می کنند زیرا هزینه های درمان می تواند بسیار زیاد باشد و در ازای هزینه هایی که بیمه ها به صورت ماهیانه دریافت می کنند باید این هزینه ها را بپردازند

اما اگر شما می خواهید تجربه عمل تنگی واژن یا همان عمل تایتنینگ را داشته باشید باید در نظری بگیرید که بیمه ها متاسافانه این عمل را جز عمل هایی که باید آن را تحت پوشش قرار دهند، نمی دانند در متن زیر درباره علت این موضوع توضیح می دهیم.

علت اختصاص ندادن بیمه به عمل تنگی واژن

بیمه ها برنامه ها و سیاست های مشخصی برای خود دارند. البته ممکن است این اصول بیمه ها در جزئیات توجه داشته باشد اما این که بسیاری از بیمه ها هزینه های عمل تنگی واژن یا همان عمل تایتنینگ را انجام پوشش نمی دهند علت های مختلفی دارد. بیمه ها معتقدند که عمل های زیبایی را نباید مورد پوشش قرار داد. زیرا این عمل ها جز عمل های غیر ضروری است و لزومی ندارد تا بیمه ها آن را پوشش دهند.

شرکت های بیمه خود را موظف به پرداخت هزینه های درمان میدانند. با توجه به این توضیح باید گفت بسیاری از بیمه ها معتقدند عمل تنگی واژن یا همان عمل تایتنینگ جز عمل های زیبایی قرار دارد و انجام آن ضرورتی ندارد بر همین اساس شرکت های بیمه خود را موظف به پرداخت هزینه های جراحی نمی دانند. اما واضح است که سیاست های آن ها در این مورد کاملا اشتباه است.

علت اختصاص ندادن بیمه به عمل تنگی واژن
علت اختصاص ندادن بیمه به عمل تنگی واژن

جنبه درمانی عمل تایتنینگ

عمل تایتنینگ یا همان عمل تنگی واژن جز عمل هایی است که می تواند یکی از نتایج اش زیبایی فرم واژن باشد اما نمیتوان آن را جز عمل های زیبایی در نظر گرفت زیرا این عمل جنبه درمانی بسیار پر رنگ تر و مهم تری از جنبه زیبایی دارد.

شل شدن واژن می تواند مشکلات مختلفی مانند مشکلاتی در برقراری رابطه جنسی ایجاد کند. این قضیه می تواند آسیب های فراوان  روحی نیز داشته باشد.

همچنین به غیر از مشکلاتی که شل بودن و دفرمه بودن مجرای واژن در برقراری رابطه جنسی می تواند به وجود آورد می تواند سبب مشکلاتی مانند خشکی واژن شود.

خشکی واژن که حاصل پیر شدن و دفرمه شدن مجرای واژن است

خشکی واژن که حاصل پیر شدن و دفرمه شدن مجرای واژن است می تواند سبب شود تا عفونت های باکتریایی بیشتر شود زیرا در مایع ترشح شده واژینال آنزیم های وجود دارد که می تواند با از بین بردن کپسول یا دیواره بسیاری از باکتری ها ان ها را نابود کند. در صورت خشکی واژن و نبود این آنزیم ها، عفونت های باکتریایی گسترش پیدا می کند.

و ممکن است سبب مشکلات حاد تری مانند سرطان دهانه رحم شود. با توجه به این موضوع می توان نتیجه گرفت کسی که می خواهد عمل تنگی واژن یا همان عمل تایتنینگ را داشته باشد بیشتر از نظر درمان می خواهد این کار بکند تا مسائل زیبایی برای او اولویت داشته باشند.

با توجه به این نکته بیمه ها باید در این سیاست خود تجدید نظر کنند و هزینه های عمل تایتنینگ یا همان عمل تنگی واژن را تحت پوشش قرار دهند.

خشکی واژن که حاصل پیر شدن و دفرمه شدن مجرای واژن است
خشکی واژن که حاصل پیر شدن و دفرمه شدن مجرای واژن است

نتیجه گیری

تجربه عمل تنگی واژن  یا همان عمل تایتنینگ می تواند جز تجربه های خوبی شما باشد زیرا با برطرف شوند مشکل تنگی واژن شما می توانید هنگام رابطه جنسی اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید.

با این که خزینه های این عمل تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرد اما لازم است بدانید بخشی از ه آزمایش های قبل از عمل را بیمه پوشش می دهد و به دلیل مزیت های فراوانی که انجام عمل تایتنینگ دارد حتما توصیه می شود که اگر با مشکل گشادی واژن مواجه هستید تجربه عمل تنگی واژن را داشته باشید تا از عارضه های شل شدگی و افتادگی واژن راحت شوید.

نتیجه گیری
نتیجه گیری

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سالها سابقه کار ( از سال ۸۶) در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت , کاشت نخ

سالها سابقه کار (از سال ۹۴) در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با زر کلینیک:

آدرس: تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس: 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل: info@drzarganj.com

یک پاسخ

  1. اقدام کردم نتیجه نداد. اصلا کوفتی مثل اینکه چروکیده باشه خاصیتشو از دست داده. دیگه بدرد نمی خوره باید یه کار دیگه بکنم. شما بگویید چکار کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید