تنگ کردن واژن

قیمت ژل تنگ کننده واژن سیمپلکس

قیمت ژل تنگ کننده واژن سیمپلکس

در این مقاله قصد داریم به بررسی موضوع قیمت ژل تنگ کننده واژن سیمپلکس بپردازیم. یکی از مشکلاتی که برخی بانوان با آن دست­ و پنجه نرم می­ کنند افتادگی در ناحیه تناسلی است که باعث از بین رفتن اعتماد بنفس در آنان می شود.

استفاده از ژل­ های تنگ کننده واژن می­ تواند یکی از گزینه های موثر برای سفت شدن و جمع شدن واژن باشد و لذت جنسی را در این افراد دو چندان کند.

قیمت ژل تنگ کننده واژن سیمپلکس
قیمت ژل تنگ کننده واژن سیمپلکس

به سوالات زیر باید پاسخ دهیم:

نوشته های مشابه
  • نحوه عملکرد ژل تنگ کننده واژن سیمپلکس چگونه است
  • ویژگی ژل های تنگ کننده واژن سیمپلکس را بیان کنید
  • نحوه استفاده از ژل تنگ کننده واژن سیمپلکس به چه صورت می­باشد
  • عوارض و فواید ژل تنگ کننده واژن سیمپلکس کدامند
  • مواد تشکیل دهنده ژل تنگ کننده واژن سیمپلکس را عنوان کنید
  • هزینه ژل تنگ کننده واژن سیمپلکس به چه عواملی بستگی دارد

نحوه عملکرد ژل تنگ کننده واژن سیمپلکس چگونه است:

هنگامی که از ژل تنگ کننده واژن سیمپلکس استفاده کنید خود ژل مراتب جمع کردن بافت واژن را شروع می ­کند و به دلیل این که در ساخت آن از عصاره گیاهانی خاص استفاده شده که بسیار قوی هستند در زمانی کم، شل شدگی واژن را در بانوان از بین می­ برد. استفاده از این گیاه در کتاب­ های مربوط به طب سنتی از جمله ابن سینا، حکیم جرجانی، قانون و … به افرادی که با این مشکل دست­ و پنجه نرم می ­کنند توصیه شده است. شایان ذکر است که این گیاه از قرن­ ها پیش در قبایلی همچون سرخ پوستان آمریکا شناخته شده بود و به عنوان تنگ کننده قوی واژن از آن استفاده می ­کردند.

این ژل جزو یکی از محبوب­ترین داروهای گیاهی تنگ کنندگی واژن در تمامی نقاط جهان همچون اروپا، انگلیس، فرانسه، آلمان، اسپانیا، بلژیک، آمریکا و هلند بوده و به دلیل این که تاثیری زود هنگام دارد و در آن از  مواد اولیه گیاهی استفاده شده فروش فراوانی دارد.

متخصصانی که در این زمینه فعالیت داشتند پژوهش ­های بسیاری بر انواع گیاهان موثر بر این مشکل و عصاره آن­ها داشتند که نتیجه این تحقیقات دریافتن فرمولی کم نظیر و طبیعی برای درمان شل شدگی و افتادگی واژن در بانوان شده است که هیچ عوارض خاصی ندارد و در زمانی کوتاه اقدام به سفت کردن بافت واژن این ناحیه می ­کند تا کاربران بتوانند بیشترین لذت را از روابط جنسی خود ببرند.

نحوه عملکرد ژل تنگ کننده واژن سیمپلکس چگونه است:
نحوه عملکرد ژل تنگ کننده واژن سیمپلکس چگونه است:

ویژگی ژل­ های تنگ کننده واژن سیمپلکس را بیان کنید:

1- مصرف آسان

2- تنگ کننده بسیار قوی که با افزایش الاستیسیته در ناحیه واژن موجب افزایش انقباض در این ناحیه می ­گردد

3- قابلیت از بین بردن بوی بد واژن را دارد

4- استفاده از گیاهان موجود در این ژل باعث شده که از وجود هر گونه آلرژی همچون خارش و سوزش جلوگیری کند

5- پس از استفاده در کمتر از 20 دقیقه شکل واژن تغییر کرده و عضلات موجود در آن منقبض می­ شوند تا لذت بیشتری از رابطه جنسی نصیب کاربران شود

نحوه استفاده از ژل تنگ کننده واژن سیمپلکس به چه صورت است:

قبل از استفاده بهتر است دستان خود را یک بار با آب و صابون بشورید که آلودگی­ های احتمالی موجود بر روی دست باعث وجود هرگونه عفونتی در واژن نشوند، سپس بخشی از ژل تنگ کننده سیمپلکس را (معال اندازه یک نخود) با انگشتان دست به لبه ­های داخلی واژن زده و آن را به مدت 30 ثانیه برای این که بهتر جذب شود ماساژ دهید. زمان مورد نیاز برای تاثیر پذیری این ژل بین 15 الی 30 دقیقه است که کارایی آن بعد از گذشت این مدت زمان به 100 درصد خواهد رسید. شایان ذکر است که استفاده مداوم و مرتب از ژل تنگ کننده واژن سیمپلکس باعث می­ شود ماندگاری آن تا حدودی بیشتر شده و تاثیر بیشتری را بر بدن افراد داشته باشد.

این ژل­ها اثرات مختلفی از جمله دائمی و لحظه­ ای را دارند که ترکیبات موجود در هرکدام تا حدودی متفاوت است و همین ترکیبات میزان ماندگاری آن را مشخص می ­کند. لازم به ذکر است که اگر بانوان بخواهند پس از استفاده این ژل با تاثیر دائمی آن روبرو شوند بهتر است دوره درمان آن را تکمیل کرده و به مدت 3 ماه و هر روز از آن استفاده کنند. این محصول را تا 6 ماه بعد از باز شدن درب آن می ­توان استفاده کرد اما پس از این مدت انقضای آن خواهد گذشت و استفاده از آن اکیدا ممنوع می­ باشد.

عوارض و فواید ژل تنگ کننده واژن سیمپلکس کدامند:

عوارض:

به دلیل این که ترکیبات اولیه این ژل از دل طبیعت بوده و از مواد شیمیایی در ساخت آن استفاده نشده است هیچ گونه عوارضی را بعد از استفاده در پی نخواهد داشت اما اگر پس از استفاده عفونتی را در این ناحیه مشاهده نمودید بهتر است استفاده از ژل را قطع کنید.

فواید:

1- باعث تنگی در ناحیه واژن شده و زیبایی در این ناحیه را بدنبال دارد

2- منطقه ه­ایی که از این ژل استفاده می ­شود به مرور روشن می شوند

3- حالت ارتجاعی را در ناحیه تناسلی افزایش می­ دهد

4- در برابر ابتلا به بیماری­های عفونی در این ناحیه محافظت می ­کند

چنانچه دردوران 9 ماهه بارداری به سر می­ برید یا از وجود هرگونه عفونت و زخم در ناحیه تناسلی رنج میبرید بهتر است استفاده از چنین داروهایی را تا زمان بهبود کامل به تعویق بیاندازید.

مواد تشکیل دهنده ژل تنگ کننده واژن سیمپلکس را عنوان کنید:

گیاه ماریفیکا در آسیای شمال شرقی مدت ­هاست که مورد استفاده افراد آن منطقه به دلیل وجود آداب و رسومی خاص قرار گرفته است. بانوان این منطقه بعد از زایمان برای این که شکل ظاهری و سلامت واژن­شان را در مدت زمانی کم بازیابند و از وجود هرگونه عفونت در این ناحیه جلوگیری کنند از گیاه ماریفیکا استفاده می ­کنند.

تجربیاتی که سینه به سینه نقل شده حاکی از این است که این گیاه خاصیت ­های بی­ نظیری در بازیابی جوانی دارد و عملکرد آن به این صورت است که دیواره واژن را قوی­تر می­ کند و می­ تواند تا حد زیادی خاصیت ارتجاعی آن را بازگرداند. این ژل کاملا مطمئن است و آزمایشات متعدد بسیاری بر روی آن صورت گرفته است.

مواد تشکیل دهنده ژل تنگ کننده واژن سیمپلکس را عنوان کنید:
مواد تشکیل دهنده ژل تنگ کننده واژن سیمپلکس را عنوان کنید:

هزینه ژل تنگ کننده واژن سیمپلکس به چه عواملی بستگی دارد

هزینه استفاده از این ژل می ­تواند بسته به عوامل متعدد، متفاوت باشد اما در درجه اول برند استفاده شده از آن می­ تواند بیانگر تفاوت قیمت در این ژل باشد. بهتر آن است که در خرید چنین محصولاتی دقت خود را بالا ببرید و تفاوت ناچیز در قیمت ­ها باعث نشود که انتخاب شما اشتباه باشد و نتایجی همراه با پشیمانی را بدنبال داشته باشد.

هزینه ژل تنگ کننده واژن سیمپلکس به چه عواملی بستگی دارد
هزینه ژل تنگ کننده واژن سیمپلکس به چه عواملی بستگی دارد

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه 12 سال کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ از سال 86

سابقه 5 سال کار در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا از سال 94

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
با یک کلیک تماس بگیرید