لیزر

لیزر موهای زائد کل بدن در کرج

لیزر موهای زائد کل بدن در کرج

در این مقاله با شما همراهان عزیز و گرامی خواهیم بود تا مختصری درباره ی لیزر موهای زائد کل بدن در کرج صحبت کنیم و سپس به معرفی برخی از مراکزی که این خدمات را در کرج ارائه می دهند بپردازیم ، امیدواریم که با استفاده از این مطالب کمک شایانی به شما در انتخاب بهترین و مناسب ترین مرکز کرده باشیم .

مواردی که در این مقاله شرح خواهیم داد به صورت زیر می باشد :

  • لیزر موهای زائد
  • آیا لیزر موهای زائد برای همه افراد مناسب است ؟
  • مراکز تخصصی لیزر موهای زائد
  • دستگاه الکساندریت ان دی یاگ

 

نوشته های مشابه

 

لیزر موهای زائد

یکی از مشکلات همیشگی که همراه با بانوان و آقایان می باشد مسئله ی موهای زائد بدن می باشد که همواره افراد به دنبال آن می باشند ، استفاده از روش های قدیمی مانند اپلاسیون با استفاده از شیو و کرم های موبر ، هم چنین استفاده از دستگاه های اصلاح و اپلاسیون علاوه بر وقت گیر بودن و درد داشتن باعث بروز حساسیت های پوستی و موهای زیر پوستی می شود ، به همین علت افرادی که به زیبایی خود اهمیت می دهند به دنبال روش های جدیدی برای از بین بردن موهای زائد خود می باشند .

با پیشرفت علم و به وجود آمدن دستگاه های لیزر موهای زائد، طرفداران بسیار زیادی پیدا کرد ؛ کارکرد این دستگاه ها به گونه ای است که با استفاده امواج نور و حرارتی که با استفاده از اشعه ی لیزر به پوست تابیده می شود فولیکول های مو را مورد هدف و اصابت خود قرار داده و با تخریب و ضعیف کردن فولیکول های مو به توقف رشد مو کمک می کنند .

تعداد جلسات لیزر درمانی موهای زائد بین 6 تا 10 جلسه می باشد که بعد از جلسه ی سوم کاهش چشمگیر موهای زائد قابل مشاهده می باشد . بعد از طی کردن تعدادجلسات درمانی و از بین رفتن موهای زائد که برای افراد مختلف ، متفاوت می باشد ، نیاز به شارژ مجدد هر ساله داریم که از رویش مجدد موها جلوگیری به عمل می آورد و باعث از بین رفتن همیشگی رشد موها می شود .

 

آیا لیزر موهای زائد برای همه افراد مناسب است ؟

لیزر موهای زائد برای همه ی افراد مناسب می باشد ، چه افرای که دارای پوست روشن می باشند و چه افرادی که پوست تیره ای دارند ، ولی لیزر موهای زائد معمولا برای افرادی که پوست روشنی و موی تیره و ضخیمی دارند زودتر جوابگو می باشد. چرا که کنترانست بین مو و پوست باعث می شود که موها مانند یک آنتن لیزر را به خوبی جذب کنند.

آیا لیزر موهای زائد برای همه افراد مناسب است ؟
آیا لیزر موهای زائد برای همه افراد مناسب است ؟

لیزر موهای زائد برای افرادی که موهای زائد آن ها به دلیل مشکلات هورمونی می باشد به هیچ عنوان مناسب نمی باشد و جوابگو نیست . برای اینکه بفهمیم که موهای زائد ما به خاطر مشکلات هورمونی نمی باشد با استفاده از آزمایش هورمونی قابل فهم می باشد .

این افراد برای این که موهای زائد خود را از بین ببرند ابتدا باید با استفاده از داروهایی که پزشک متخصص برای درمان پرمویی آن ها تجویز میکند مشکل خود را به طور کامل برطرف نموده و پس از بهبودی به طور کامل به لیزر موهای زائد بدن خود بپردازند .

 

مراکز تخصصی لیزر موهای زائد در کرج :

لیزر موهای زائد با از بین بردن همیشگی موهای زائد و به علت اینکه دارای کمترین عوارض می باشد افراد بسیاری را جذب نموده است . در سال های اخیر مردان نیز برای از بین بردن موهای زائد صورت به لیزر کردن روی آورده اند .

سن مناسب برای لیزر موهای زائد از 17 سالگی به بعد می باشد . در کلینیک تخصصصی لیزر موهای زائد دکتر زرگنج  از به روزترین و پیشرفته ترین دستگاه های لیزر استفاده می شود .

مراکز تخصصی لیزر موهای زائد در کرج :
مراکز تخصصی لیزر موهای زائد در کرج :

در زیر به معرفی یکی از پیشرفته ترین دستگاه های لیزر موهای زائد  می پردازیم :

دستگاه الکساندریت ان دی یاگ :

با استفاده از این دستگاه احتمال سوختگی به صفر می رسد و به علت سیستم خنک کننده ای که دارد میزان درد را کاهش داده و التهاباتی که بعد از لیزر موهای زائد به وجود می آید را خیلی کم می کند .

لیزر الکساندریت 2018 هیچگونه تماسی با بدن فرد در حین درمان ندارد و این خود یکی از مزایای مهم می باشد که از بیماری های پوستی که بر اثر تماس فرد با دستگاه به وجود می آید جلوگیری می نماید .

برای درمان از این دستگاه نیازی به هیچ گونه ژل نمی باشد . افرادی با پوست های روشن و تیره می توانند از این دستگاه استفاده نمایند .

دستگاه الکساندریت باعث سرعت بخشیدن به روند از بین بردن موهای زائد می شود و به تعداد جلسات کمتری نیاز دارد و همین امر باعث کاهش هزینه های طول درمان می شود . دستگاه لیزر الکساندریت 2018 دارای گواهی نامه ی سازمان غذا و دارو از آمریکا می باشد .

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و فارغ التحصیل 1368

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه درخشان از سال 86 در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ

سابقه موفق از سال 94در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا تاچ

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
با یک کلیک تماس بگیرید