میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

هزینه لیزر اسکار
هزینه لیزر اسکار

لیست موضوعات

هزینه لیزر اسکار

در این مقاله به موضوع لیزر و عوامل موثر بر هزینه لیزر اسکار خواهیم پرداخت.

برای کسب اطلاعات لازم در مورد هزینه لیزر اسکار می توانید به زر کلینیک مراجعه کنید و یا با شماره تلفن این کلینیک تماس بگیرید.

02122930161

 

همچنین برالی اطلاع از، هزینه لیزر سفید کننده پوست، هزینه کربوکسی تراپی ترک پوست و کربوکسی تراپی برای جای اسکار با ما در تماس باشید.

در باره هزینه لیزر اسکار چه می‌دانید؟

با توجه به این‌ که امروزه رسیدگی به پوست و برطرف نمودن جای جوش یکی از مؤثرترین روش‌ها برای داشتن ظاهری زیبا می‌باشد و تاثیر بسیار زیادی در روند درمان افراد خواهد گذاشت، بهتر است به معرفی یکی از راهکارهای مهم همچون استفاده از لیزر برای برطرف نمودن اسکار بپردازیم.

هزینه لیزر اسکار
هزینه لیزر اسکار

درست است که برخی از محصولات موضعی می‌تواند برای مراقبت از پوست کارساز باشد، اما کاهش واقعی اسکار و جای جوش باید با درمان قوی‌تری صورت بگیرد تا بتواند تاثیر بهتری روی زیبایی صورت شما داشته باشد.

اگر شما نیز در حال حاضر دچار جوش‌های فعال می‌باشید و از جای به وجود آمده روی پوست صورت خود رنج می‌برید، بهتر است حتما از لیزر اسکار استفاده داشته باشید.

زیرا این روش جدید اغلب در تمام مراکز زیبایی به خصوص در مرکز زر کلینیک به بهترین حال ممکن قابل ‌انجام است و نتیجه آن بسیار شما را شگفت‌زده خواهد کرد تا ادامه زندگی خود را بتوانید با یک پوست زیبا دوام بیاورید. زر کلینیک یکی از معتبرترین مراکز در این زمینه می باشد.

اما مهم‌ترین مسئله‌ای که ذهن اغلب افراد در راستای استفاده از لیزر اسکار را به خود درگیر خواهد کرد، هزینه‌های مصرفی آن می‌باشد.

ما در کنار شماییم تا در این ‌باره اطلاعات دقیق در اختیار شما قرار بدهیم تا در صورت نیاز به استفاده از این راهکار، با آگاهی کافی قدم بردارید. با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در رابطه با هزینه لیزر اسکار دریافت کنید.

اما آیا از لیست مراکز لیزر تهران با خبر هستید؟

در ادامه این مطلب، به بررسی موضوعات زیر خواهیم پرداخت:

اسکار پوست چیست؟

از بین بردن اسکار با لیزر به چه صورت است؟

انواع مختلف لیزر اسکار چه مواردی شمرده می‌شود؟

لیزر غیر ابلیتیو

لیزر ابلیتیو

فرایند لیزر اسکار

درمان اسکار با لیزر چگونه امکان‌پذیر است؟

شدت جوش صورت

استعداد خانوادگی

تاریخ مدت ابتلا به آکنه قبل ‌از شروع درمان

کاربرد لیزر در درمان آکنه و اسکار چیست؟

دسته اول لیزر

دسته دوم لیزر

دسته سوم لیزر

درمان کدام اسکار با لیزر امکان‌پذیر می‌باشد؟

مزایای لیزر اسکار

هزینه لیزر اسکار چگونه برآورد می‌گردد؟

عوامل تاثیرگذار بر هزینه‌های لیزر اسکار چه مواردی است؟

ابعاد درمانی اسکار

هزینه کلینیک و دستمزد پزشکان

نیاز به جلسات مکرر

هزینه‌های قبل و بعد از لیزر

مناطق تحت درمان

موقعیت مکانی کلینیک

اعتبار پزشک و تخصص

پزشک با مهارت چه تاثیری در نتیجه لیزر اسکار خواهد داشت؟

حرف آخر

 

اسکار پوست چیست؟

قبل از این که اطلاعاتی در زمینه هزینه لیزر اسکار برای شما داشته ‌باشیم، ابتدا باید به شناخت اصلی اسکار بپردازیم.

هر گونه آسیبی که بنابر دلایل مختلف روی پوست افراد صورت می‌گیرد و شرایط ترمیم آسیب‌های وارد شده به‌ صورت کاملاً طبیعی را روی پوست صورت ندارد، به‌ عنوان اسکار شناخته می‌شوند.

البته ترمیم سطحی و اصلی روی پوست صورت می‌گیرد، اما بدن فرد، یک پوسته ضخیم‌تر روی سطح آن به وجود می‌آورد که اغلب این بافت‌های ضخیم به اسکار تبدیل می‌شود.

اسکار پوست چیست؟
اسکار پوست چیست؟

در واقع برای شناخت بیشتر این مسئله باید بدانید که بخش اصلی از بدن یا صورت فرد که دارای جراحت بهبود یافته می‌باشد و یا جوش‌های بهبود یافته آن‌ها دیده می‌شود، اما همچنان آثار اصلی آن از بین نرفته ‌است، اسکار گفته خواهد شد.

در حالت کلی ۳ نوع اسکار مختلف روی پوست صورت می‌گیرد. اسکارها بر اساس جوش‌های معمولی در روی پوست فرد حاصل می‌گردد که معمولاً این نوع اسکارها بسیار رایج‌تر هستند.

نوع دوم آن‌ها از زخم و بخیه‌های بعد از جراحی به وجود خواهند آمد. اما یکی دیگر از اسکارها بر اساس سوختگی روی صورت یا بدن افراد ایجاد خواهد شد که با استفاده از راهکار لیزر اسکار به‌ راحتی می‌توانید در برطرف نمودن این موارد موفق باشید و زیبائی صورت و بدن خود را دو چندان کنید.

از بین بردن اسکار با لیزر به چه صورت است؟

در رابطه با درمان انواع اسکار با لیزر، در ابتدا باید شناخت کلی از اسکار داشته باشید. واکنش طبیعی که پوست در برابر آسیب‌های وارد شده ایجاد می‌کند، به‌ عنوان زخم یا اسکار شناخته می‌شود. این اسکارها باعث می‌شود زیبایی افراد در نواحی مختلف به خصوص صورت، تحت تاثیر قرار بگیرد.

از بین بردن اسکار با لیزر به چه صورت است؟
از بین بردن اسکار با لیزر به چه صورت است؟

با توجه به این ‌که آکنه یکی از شایع‌ترین بیماری‌های پوستی به خصوص در جوانان و بانوان شناخته می‌شود، به‌ مرور زمان می‌تواند باعث تاثیر منفی روی زیبایی افراد داشته باشد و تغییرات ظاهری را در صورت افراد به وجود بیاورد.

این ‌موضوع می‌تواند مشکلات روحی و اجتماعی بسیار زیادی را شکل دهد که سبب عدم اعتماد به ‌نفس نیز خواهد شد.

از طرفی حدوداً ۹۰ درصد از افرادی که دچار جوش یا زخم روی نواحی مختلف پوست صورت خود خواهند شد، با جای آن یعنی اسکار مواجه خواهند شد که این مسئله می‌تواند بسیار نگران ‌کننده باشد. البته عوامل بسیار متعددی می‌توانند در راستای به وجود آمدن اسکارها نقش داشته باشند.

پیشنهاد می کنیم از سایر مطالب سایت دکتر زرگنج فرد دیدن کنید.

تکنیک‌های بسیار متعددی امروزه می‌تواند در درمان اسکارها تاثیرگذار باشد

تکنیک‌های بسیار متعددی امروزه می‌تواند در درمان اسکارها تاثیرگذار باشد. در درمان اسکارها، تکنولوژی لیزر یک روش پیشرفته می‌باشد که از طریق پالس‌های نوری می‌تواند باعث انعقاد مویرگ‌های خونی در بافت‌های زخم گردد

و همین ‌طور باعث تحریک پوست به منظور کلاژن سازی بیشتر خواهد بود. این مسئله باعث می‌شود تا بافت‌های سالم و جدیدتری در روی پوست شکل بگیرد.

تکنیک‌های بسیار متعددی امروزه می‌تواند در درمان اسکارها تاثیرگذار باشد
تکنیک‌های بسیار متعددی امروزه می‌تواند در درمان اسکارها تاثیرگذار باشد

با توجه به این ‌که زمان استفاده از این راهکار بسیار کوتاه می‌باشد، خطرات ابتلا به عفونت و دیگر موارد در راستای استفاده از لیزر بسیار کاهش پیدا می‌کند و فرد درد بسیار کمی را در رابطه با لیزر احساس خواهد کرد.

به‌ همین دلیل استفاده از این راهکار به ‌عنوان یک روش مناسب برای انواع پوست‌ها می‌تواند کارساز و مفید باشد. اما مسئله مهم، در رابطه با هزینه لیزر اسکار است.

متخصصان زر کلینیک استفاده از این راهکار را به‌ حدی اصولی می‌دانند که هزینه پرداختی در مقابل آن نیز بسیار ناچیز است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید تا اطلاعاتی در این ‌باره داشته‌ باشیم.

انواع مختلف لیزر اسکار چه مواردی شمرده می‌شود؟

برای ‌این که اطلاعات کافی در رابطه با هزینه لیزر اسکار داشته باشید، باید بدانید که کدام یک از دستگاه‌ها می‌تواند کاربرد خوبی برای برطرف نمودن اسکار داشته باشد.

دستگاه‌های متعددی وجود دارد که مشخصات آن‌ها بر اساس نوع پرتوهای شدید و همین‌ طور طول موجی که می‌توانند منتشر کنند، تعیین‌ کننده میزان درمان شما می‌باشند.

اساساً در حالت کلی و در مجموع، دو دسته لیزر برای درمان جای جوش و اسکار و زخم‌های موجود بر صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد که این دو مورد شامل موارد زیر خواهد شد.

لیزر غیر ابلیتیو

این نوع از لیزر پوست و مو بر اساس فرایند تاباندن نور می‌تواند باعث تحریک پوست و تولید کلاژن جدید در لایه‌های عمیق‌تر پوست شود.

استفاده از این لیزر بر اساس پرتوهای باریک نور همچون مادون‌ قرمز می‌باشند که به‌ همین دلیل سطح بسیار ملایم‌تری از پرتوهای باریک نور به پوست اصابت می‌کند و باعث به وجود آمدن سوختگی روی پوست افراد نخواهد شد.

برای درمان با این نوع از لیزرها و مشاهده‌ی نتایج منحصر به‌ فرد، نیاز به 3 تا ۵ جلسه درمانی دارید. استفاده از این روش کمک می‌کند تا انرژی لیزر به پوست ارسال گردد و بدون این ‌که باعث آسیب به لایه بیرونی پوست گردد، تاثیر مفیدی بر درمان لایه‌های داخلی پوست داشته باشد.

مهم‌ترین مزیت و ویژگی که از این روش ذکر می‌گردد، این است که فقط ۲ تا ۳ روز نیاز به استراحت خواهید داشت. اما در هر صورت برای ‌این که بیمار بتواند نتیجه بهتری از این نوع لیزر دریافت کند، نیاز به ۵ جلسه‌ درمانی دارد.

البته همچنان برای این ‌که بدانید تعداد جلسات درمان این نوع از لیزر به چه صورت می‌باشد، باید از متخصصین حرفه ای زر کلینیک کمک بگیرید و تحت مشاوره‌های آن‌ها از بهترین عملکرد برای برطرف نمودن اسکار خود استفاده داشته باشید.

لیزر غیر ابلیتیو
لیزر غیر ابلیتیو

لیزر ابلیتیو

این نوع از لیزر با هدف بر لایه بیرونی پوست، قابلیت درمان جای جوش و اسکار را خواهد داشت. این لیزر اغلب می‌تواند نفوذی به لایه‌های عمیق‌تر داشته باشد و تکنولوژی استفاده‌ شده در آن اثرات جانبی بسیار اندکی دارد.

اما ممکن است به دلیل این‌ که سطح بیرونی پوست را تحت تاثیر قرار می‌دهد، نتایج ضعیف‌تری را به دنبال داشته باشد و نتواند ترمیم و بازسازی پوست را به‌ خوبی انجام بدهد.

استفاده از این روش برای برطرف نمودن جای اسکار از طریق لیزر نیاز به استراحت بیشتری خواهد داشت. این ‌که کدام یک از این روش ها می‌تواند برای شما مفید باشد، باید توسط پزشک تشخیص داده شود تا به نتیجه برسد.

در گذشته قبل‌ از این‌ که این تکنولوژی به این حد گسترده شود، لیزرها فقط برای مناطق وسیعی از پوست مورد استفاده قرار می‌گرفت. اما به ‌مرور زمان دسته‌بندی خاصی برای برطرف نمودن اسکار از روی پوست انجام شد تا براساس نوع و شرایط پوست افراد، لیزر درمانی صورت بگیرد.

طبق توصیه متخصصان زر کلینیک، فردی که از لیزر اسکار استفاده می‌کند، نیاز به چندین هفته استراحت دارد. زیرا ممکن است اثراتی همچون تغییر رنگ پوست، زخم ناشی از لیزر و یا دیگر موارد روی پوست وی ایجاد شود.

اما در هر صورت و با گذشت یک دهه، اغلب متخصصان این راهکار را به ‌عنوان مهم‌ترین روش می‌دانند و با اطمینان می‌گویند که لیزر اسکار می‌تواند نقش بسیار مهمی در زیبایی پوست شما داشته باشد. اما برای این‌ که درک کنید هزینه لیزر اسکار چگونه برآورد می‌گردد، اطلاعاتی در ادامه برای شما خواهیم داشت.

فرایند لیزر اسکار

ممکن است هیچ ‌گونه اطلاعاتی در رابطه با فرایند لیزر اسکار نداشته باشید. قبل ‌از این‌ که در رابطه با هزینه لیزر اسکار برای شما اطلاعات داشته ‌باشیم، باید بگوییم که این روش به صورت سرپایی توسط متخصصانی که دارای گواهینامه و تأییدیه معتبر از سازمان‌های مختلف هستند، انجام می‌گیرد.

فرد باید تخصص کافی برای انجام این راهکار مفید داشته باشد. مهم‌ترین چیزی که در راستای انجام لیزر اسکار در نظر گرفته می‌شود، این است که تحت بی‌حسی موضعی انجام می‌شود و فقط برای این ‌که فرد در طی دوره درمان هیچ‌ گونه ناراحتی احساس نکند، نیاز به بی‌حس کردن پوست دارد.

این ‌گونه لیزر روی نواحی مد نظر پوست جا به‌ جا خواهد شد و باعث نابودی سلول‌های آسیب‌دیده‌ی پوستی خواهد شد. در کنار این مسئله، کمک بسیار زیادی به رشد مجدد سلول‌های جدید سالم خواهد کرد و روز به ‌روز سلول‌های جدید را برای سطح پوست افزایش می‌دهد.

طی درمان با استفاده از لیزر اسکار، مدت‌ زمانی بین ۲۰ تا ۳۰ دقیقه باید تحت درمان باشید تا بتوانید نتیجه خوبی از این عملکرد جدید بگیرید.

فرایند لیزر اسکار
فرایند لیزر اسکار

این تکنولوژی توانسته با برطرف نمودن جای زخم و اسکار روی سطح پوست افراد، با استقبال خوبی مواجه شود. شما نیز برای استفاده از این راهکار می‌توانید از زر کلینیک به ‌عنوان یک مجموعه حرفه‌ای در این زمینه کمک بگیرید.

درمان اسکار با لیزر چگونه امکان‌پذیر است؟

کاملاً طبیعی است که جوش به ‌عنوان شایع‌ترین مشکلات پوستی اغلب بانوان و حتی آقایان باشد و تغییراتی در ظاهر آن‌ها به وجود بیاورد.

از طرف دیگر اغلب حدوداً ۹۰ درصد از افراد بعداز بهبودی جوش و آکنه دچار جای زخم خواهند شد. حال وجود این اسکارها به ۳ عامل مهم بستگی دارد تا بتوانید از فرایند لیزر اسکار توسط زر کلینیک بهره‌مند شوید.

شدت جوش صورت

کاملاً طبیعی است که هر چه میزان جوش صورت افراد شدیدتر باشد، احتمال این ‌که جای اسکار بیشتری از زخم روی پوست باقی بماند، افزایش پیدا می‌کند.

اغلب جوش‌هایی که به‌ صورت برجسته و کیستی روی پوست وجود دارند، می‌توانند باعث جا ماندن اسکار بر سطح پوست شوند که در این مواقع استفاده از لیزر می‌تواند در برطرف نمودن اسکار شکل‌گرفته تاثیرگذار باشد.

استعداد خانوادگی

برخی از افراد، مستعد اسکار آکنه هستند. در واقع اگر نگاه دقیقی به اطرافیان خود و اعضای اصلی خانواده خود بیندازند، به این ‌موضوع پی می‌برند که به ‌صورت خانوادگی و ژنتیکی تحت تاثیر اسکار و آکنه بسیار زیادی هستند و دیگر افراد خانواده آن‌ها بعد از به وجود آمدن زخم یا ضایعه پوستی، قطعا دچار جای زخم و اسکار خواهند شد.

این افراد بیشتر در خطر به وجود آمدن اسکار بر اثر جوش‌های مختلف در سطح پوست خود می‌باشند و حتما باید مراقبت‌های لازم در این موارد را انجام دهند.

البته نیازی به نگرانی نیست. زیرا در صورتی ‌که از مراقبت‌های آن‌ها غفلت کرده‌اید، می‌توانید از طریق لیزر اسکار به درمان خوبی دست پیدا کنید.

تاریخ مدت ابتلا به آکنه قبل ‌از شروع درمان

این مسئله کاملاً ثابت شده ‌است که هر چه بیمار از عملکردهای درمانی برای برطرف نمودن آکنه استفاده نداشته باشد

و درمان بیماری خود را دیرتر آغاز کند، احتمال این ‌که اسکار آکنه در صورت یا بدن او دیرتر رفع شود، بیشتر می‌باشد. هر چه که اسکارهای موجود بر سطح پوست افراد کهنه‌تر شود، درمان آن‌ها سخت‌تر خواهد بود.

در صورتی ‌که فرد بیشتر از ۳ سال اقدام به درمان آکنه نکند، احتمال عمق آن‌ها افزایش پیدا می‌کند و این می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در درمان جوش داشته باشد و ممکن است فرد نیاز به چندین جلسه درمانی داشته باشد و هزینه لیزر اسکار برای او متفاوت‌تر از دیگر افراد باشد.

اما در کنار این مسائل، اسکارهای مربوط در سطح پوست افراد به دو دسته فرو رفته و برجسته تقسیم می‌گردد که هر کدام از آن‌ها نیازمند روش مختلفی برای برطرف نمودن می‌باشد. برای استفاده از این راهکار مفید می‌توانید از تخصص‌های پزشکان مجرب در زر کلینیک بهترین استفاده را ببرید.

تاریخ مدت ابتلا به آکنه قبل ‌از شروع درمان
تاریخ مدت ابتلا به آکنه قبل ‌از شروع درمان

کاربرد لیزر در درمان آکنه و اسکار چیست؟

برای این ‌که بتوانید به تشخیص درستی از هزینه لیزر اسکار برسید، باید بدانید که یکی از بهترین راهکارهای درمانی که می‌تواند با دقت عمل بسیار زیادی تاثیر مثبتی بر اسکار داشته باشد، لیزر درمانی می‌باشد.

در حالت کلی لیزرهای کاربردی که می‌تواند برای درمان آکنه و اسکار تاثیرگذار باشد، به ۳ دسته تقسیم می‌شود.

دسته اول لیزر

اولین دسته برای لیزر دی ‌اکسیدکربن لیزر اربیوم شناخته می‌شود که بیشتر برای ضایعات فرو رفته از آکنه استفاده خواهد داشت.

وظیفه اصلی این نوع لیزرها این است که بخش ظریفی از لایه سطحی پوست بدن را تحت تاثیر قرار داده و بخش‌های تحتانی پوست می‌تواند تلاش بیشتری برای تولید کلاژن کند.

در نهایت بتواند تأثیر بسیاری برای درمان اسکار داشته باشد. برای استفاده از این لیزرها از کرم های بی‌حسی استفاده خواهد شد.

به ‌همین دلیل لیزر کاملاً بدون درد صورت می‌گیرد و فقط چندین روز بعد از انجام لیزر نواحی مد نظر قرمز می‌باشد و باید تحت نظر پزشک خود مراقبت‌های توصیه‌ شده را به‌ خوبی انجام بدهید. به طور متوسط، فاصله ۱ ماه و ۳ جلسه استفاده از این لیزر می‌تواند در بهبود اسکار تاثیرگذار باشد.

دسته دوم لیزر

یکی دیگر از لیزرهای متعددی که می‌تواند برای درمان اسکار نقش داشته باشد، لیزرهای غیر تخریبی است. لیزر راه لایه‌های فوقانی پوست را حفظ خواهد کرد.

اما تغییرات بسیار زیادی در لایه‌های تحتانی به وجود می‌آورند که اغلب برای درمان اسکارهای برجسته و قرمز مورد نیاز می‌باشد.

این اسکار نیازی به بی‌حسی قبل ‌از عمل ندارد و فقط ممکن است در برخی مواقع کبودی‌های اندکی روی سطح پوست فرد قرار بگیرد و بعد از مدت ۷ تا ۱۰ روز کاملاً از بین خواهد رفت.

اما حدوداً ۳ جلسه درمان این نوع از لیزرها به فاصله ۱ ماه برای بهبود اسکارهای برجسته، مفید و ضروری می‌باشد.

دسته سوم لیزر

نسل جدیدی از لیزرها امروزه در انواع کلینیک‌ها کاربرد دارد که با نام لیزرهای فرکشنال (Fractional) شناخته می‌شود.

این لیزرها در طی چند سال اخیر به بازار وارد شده‌اند و فقط بخش اندکی از پوست را مورد درمان قرار می‌دهند و دیگر بخش‌های پوست سالم خواهد ماند. این شرایط باعث می‌شود تا ترمیم پوست برای سلامت آن بهتر صورت بگیرد.

استفاده از این تکنولوژی می‌تواند عوارض ناشی از لیزرهای تخریبی را کمتر کند و بیمار به دوران نقاهتی و مراقبت خاصی نیاز ندارد و نخواهد داشت.

البته مسئله مهم دیگر این است که ممکن است تعداد جلسات درمانی برای استفاده از این نوع لیزر افزایش پیدا کند. در هر صورت با مشاوره از پزشکان مجرب زر کلنیک می‌توانید بهترین نتیجه را از درمان و اسکار با لیزر بگیرید.

دسته سوم لیزر
دسته سوم لیزر

درمان کدام اسکار با لیزر امکان‌پذیر می‌باشد؟

مسئله مهمی که حتما باید به آن در راستای استفاده از لیزر دقت داشته باشید، این است که کدام یک از اوضاع اسکارها قابلیت برطرف شدن با لیزر را خواهند داشت.

اسکارهای فرو رفته قابلیت درمان با لیزر را خواهند داشت. نوع متفاوتی از لیزرهای مختلف برای صاف کردن و کم کردن حجم اسکارهای فرو رفته وجود دارد که کمک می‌کند سطح بافت پوست بهبود بیابد و برای پایداری پوست مؤثر می‌باشد.

این راهکار نیز می‌تواند با کمترین آسیب و کمترین قرمزی باعث بهبود بافت‌های پوستی گردد. به‌ همین دلیل می‌توانید از فرایند لیزر درمانی برای انواع جوش‌های فرو رفته یا بوکسور استفاده داشته باشید.

هدف اصلی لیزر، پر کردن فرو رفتگی‌های سطح پوست می‌باشد یا با برداشتن لایه‌های بالایی، پوست در تلاش است تا سطح یکنواخت پوست و ایده‌آلی از پوست را به وجود بیاورد. در حالت کلی، دو نوع درمان لیزری برای اسکار وجود دارد.

درمان کدام اسکار با لیزر امکان‌پذیر می‌باشد؟
درمان کدام اسکار با لیزر امکان‌پذیر می‌باشد؟

نوع اول آن اربیوم و نوع دوم آن کربن دی ‌اکسید می‌باشد. ایمن‌ترین راه برای درمان در برخی از مواقع، لیزر اربیوم است. اما لیزرهایی که توسط دی ‌اکسیدکربن فعالیت دارند نیز تاثیر زیادی روی درمان اسکار خواهند داشت.

مزایای لیزر اسکار

این روش درمانی از ویژگی‌ها و مزایای بسیاری برخوردار می‌باشد. مهم‌ترین آن این است که دوره بهبودی برای این روش به نسبت دیگر روش‌های درمانی بسیار کمتر می‌باشد

و فرد می‌تواند در یک مدت ‌زمان تعیین‌ شده، به بهبودی کافی برسد. این دوره نیازی به مراقبت‌های نگران‌کننده و سخت ندارد و فرد می‌تواند با بهترین عملکرد مواجه شود.

یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های اصلی که می‌توان در رابطه با لیزر جای جوش و اسکار در نظر گرفت، این است که این لیزر می‌تواند برای پوست‌های تیره نیز تاثیرگذار باشد و افراد می‌توانند با هر نوع پوستی برای برطرف نمودن اسکار و زخم‌های به وجود آمده بر سطح پوست خود تلاش کنند.

هزینه لیزر اسکار چگونه برآورد می‌گردد؟

با توجه به این ‌که از بین بردن جراحات و اسکارهای موجود بر سطح پوست یکی از مهم‌ترین موارد به شمار می‌آید تا بتواند سطح زیبایی افراد را حفظ کند، بهتر است در رابطه با هزینه لیزر اسکار نیز اطلاعاتی داشته باشید.

برخی از افراد به دلایل مختلفی همچون صرف هزینه‌های متعدد، ممکن است از این کار سر باز بزنند. در صورتی ‌که ما تضمین می‌کنیم با پرداخت یک‌ بار هزینه، مزایای بسیار زیادی در انتظار شما خواهد بود و می‌توانید اعتماد به ‌نفس از دست ‌رفته خود را بازگردانید.

در زر کلینیک هزینه درمان جراحی اسکار پوست بنا بر پارامترها و عوامل بسیار متعددی تعیین خواهد شد. در واقع برخی از عوامل مهم همچون تخصص‌های پزشک جراح، به میزان و عمق و شدت اسکار و جلسات درمان‌های تکمیلی به‌ عنوان موارد مهم برای تعیین کردن هزینه لیزر اسکار شناخته می‌شوند.

هزینه لیزر اسکار چگونه برآورد می‌گردد؟
هزینه لیزر اسکار چگونه برآورد می‌گردد؟

با توجه به این موارد نمی‌توان یک هزینه دقیق و کلی برای تمامی افراد در نظر گرفت. زیرا در کلینیک‌های مختلف با توجه به شرایط و امکانات موجود، هزینه‌های متفاوتی از لیزر اسکار برآورد خواهد شد

و ممکن است اسکار مربوطه روی صورت برخی از افراد به ‌نحوی عمیق باشد که نیاز به چندین جلسه‌ی درمانی داشته باشد. حال برای هر کدام از این جلسات باید هزینه درمان صورت بگیرد.

پس به‌ طور قطع می‌توان گفت که انجام یک تکنیک در زر کلینیک روی دو نفر، به دلیل متفاوت بودن ویژگی‌های فیزیکی آن‌ها متفاوت خواهد بود و برای شناخت بیشتر هزینه لیزر اسکار، باید از پزشکان مجموعه زر کلینیک مشورت بگیرید تا با توجه به درمان‌های تکمیلی، به برآورد هزینه‌های مربوط برای درمان اسکارها توسط لیزر به شما اطلاعات دقیقی بدهند.

عوامل تاثیرگذار بر هزینه‌های لیزر اسکار چه مواردی است؟

حال طبق موارد گفته‌ شده، پارامترهای متعددی می‌توانند بر تعیین هزینه‌های لیزر اسکار تاثیرگذار است. در ادامه به برخی از این عوامل خواهیم پرداخت تا در صورت نیاز بتوانید با آگاهی بیشتر در این راه قدم بردارید و زیبایی پوست خود را دو چندان کنید.

ابعاد درمانی اسکار

یکی از مهم‌ترین مواردی که می‌تواند در هزینه لیزر اسکار تاثیر داشته باشد، محدوده درمان اسکار می‌باشد.

در واقع هر چه که میزان عمق و ابعاد اسکار در نظر گرفته ‌شده روی سطح پوست افزایش یابد، نیاز به درمان طولانی‌مدت تری دارد و پزشک باید تخصص‌های بیشتری را برای برطرف نمودن این موارد در نظر بگیرد که این مسئله نیز طبیعی است که می‌تواند نقش بسیار عمده‌ای روی هزینه لیزر اسکار داشته باشد و آن را به ‌مراتب افزایش دهد.

البته لازم به ذکر است بدانید که اغلب کلینیک‌های زیبایی برای مراجعه ‌کنندگان خود تخفیفات متعددی در این راستا در نظر می‌گیرند تا افراد بتوانند به‌ سادگی در برطرف نمودن لیزر اسکار خود موفق باشند.

زر کلینیک به‌ عنوان یکی از بهترین مراکز زیبایی در کنار شماست تا با هزینه‌ای معقول بتوانید از طریق لیزر، اسکار به ‌وجود آمده بر سطح پوست خود را برطرف کنید.

ابعاد درمانی اسکار
ابعاد درمانی اسکار

هزینه کلینیک و دستمزد پزشکان

لازم به ذکر است بدانید که یکی دیگر از مهم‌ترین مواردی که می‌تواند روی هزینه لیزر اسکار تاثیرگذار باشد، دستمزد پزشکان و هزینه‌ی مد نظر می‌باشد.

زیرا خدمات بسیار زیادی تحت نظر پزشکان و کلینیک مربوطه انجام خواهد گرفت که پرداخت این هزینه‌ها می‌تواند شما را از بابت نتیجه لیزر اسکار آسوده خاطر کند.

هر چقدر که تخصص پزشک شما و امکانات مربوطه در کلینیک مد نظر شما افزایش پیدا کند، قطعا ممکن است روی این هزینه‌ها تأثیرگذار باشد. زر کلینیک در کنار شماست تا با بهترین امکانات بتوانید از لیزر اسکار بهترین استفاده را برای برطرف نمودن نواقص صورت خود انجام بدهید.

نیاز به جلسات مکرر

امکان دارد در برخی از مواقع، عمق اسکار و زخم موجود بر سطح پوست افراد به ‌حدی بسیار باشد که فرد نیاز به استفاده از چندین جلسه درمانی از لیزر داشته باشد تا بتواند اسکار به‌ وجود آمده روی سطح پوست خود را توسط تخصص پزشکان برطرف کنند. در واقع این فاکتور نیز یکی از مهم‌ترین موارد تاثیرگذار در هزینه لیزر اسکار شمرده می‌شود.

نیاز به جلسات مکرر
نیاز به جلسات مکرر

هر چه که میزان تعداد جلسات بیشتری نیاز به استفاده از لیزر درمانی برای برطرف نمودن اسکار داشته باشید، این مسئله می‌تواند در راستای افزایش هزینه‌ها تاثیر داشته باشد.

البته برخی از پزشکان ممکن است به دلیل این ‌که در کاهش هزینه‌های افراد تاثیر بگذارند، فقط یک جلسه‌ی لیزر درمانی استفاده می‌کنند. در صورتی‌ که متخصصین برای برطرف نمودن جای این اسکار شما تا جای ممکن تلاش خود را انجام خواهند داد.

هزینه‌های قبل و بعد از لیزر

با توجه به این ‌که پزشکان و متخصصین زر کلینیک نیاز دارند تا قبل ‌از انجام لیزر درمانی پوست شما را به‌ صورت کامل شناسایی نموده و جنس اصلی پوست شما را بشناسند، ممکن است در برخی مواقع نیاز به انجام آزمایشاتی قبل ‌از لیزر اسکار وجود داشته باشد.

البته در بسیاری از مواقع، وجود این آزمایشات جدی و مهم نیست. در صورتی پزشک وجود این‌ دست از آزمایشات را برای بیمار ترجیح می‌دهد که ممکن است نگرانی‌های قبل از لیزر اسکار برای فرد وجود داشته باشد و دچار مشکلات زمینه‌ای باشد.

البته بهتر است بدانید که این شرایط بسیار نادر می‌باشد. به دلیل این‌ که حدوداً ۹۰ درصد لیزرهای اسکار به ‌صورت سرپایی قابل ‌انجام می‌باشند و فقط بی‌حسی‌های موضعی روی پوست صورت انجام خواهد گرفت.

با توجه به این مسئله و با توجه به این شرایط، ممکن است برای برخی از افراد هزینه‌های بعد از لیزر نیز وجود داشته باشد.

شدت قرمزی و کبودی بعد از لیزر بسیار اندک می‌باشد، اما ممکن است فرآیند پوستی شما به ‌گونه‌ای باشد که نیاز به استفاده از کرم‌های مخصوص بعد از لیزر داشته باشید.

به این دلیل، داروهای تقویتی گوناگونی توسط متخصصین حرفه ای و مجرب مجموعه زر کلینیک برای شما تجویز خواهد شد تا بتواند به تورم و بهبودی شما کمک کند و همین امر ممکن است شامل هزینه‌های مختلفی گردد. بنابراین با توجه به این موارد، نمی‌توانید اطلاعات دقیقی از هزینه اسکار لیزر داشته باشید.

مناطق تحت درمان

شناخت نواحی درمان و تعداد جای اسکار، تعیین ‌کننده میزان هزینه لیزر اسکار می‌باشد. زیرا قطعا برای این‌ که عملکرد لیزر روی نواحی مختلف پوست صورت قرار بگیرد و نواقص را برطرف کند، نیاز به زمان بیشتری خواهد داشت.

مناطق تحت درمان
مناطق تحت درمان

موقعیت مکانی کلینیک

یکی از مهم‌ترین موارد دیگری که می‌تواند در راستای هزینه تاثیرگذار باشد، کلینیک انتخابی شما برای انجام این فرآیند پزشکی می‌باشد. موقعیت مکانی کلینیک یکی از دلایلی است که می‌تواند باعث نوسانات موجود در هزینه لیزر اسکار گردد.

زیرا کلینیک‌ها متحمل هزینه‌هایی برای پرسنل، خدمات و کارایی‌های مختلفی می باشند که برای مراجعه‌کنندگان خود ارائه خواهند داد. به ‌همین دلیل هزینه لیزر اسکار بر اساس این ‌مورد نیز تغییرپذیر می‌باشد.

اعتبار پزشک و تخصص

برای ‌این که بهترین نتیجه را از لیزر اسکار دریافت کنید، باید از پزشکان حاذق در مجموعه زر کلینیک کمک بگیرید. امکان دارد که در برخی از موارد در کلینیک‌های متعدد، هزینه‌های کمتری برای لیزر اسکار پرداخت کنید.

اما فرد تسلط کافی برای برطرف نمودن جای اسکار توسط لیزر را در پوست شما نداشته باشد و فقط هزینه صرف کرده‌اید. اما به‌ همین دلیل، مسلماً قیمت کم برای استفاده از لیزر اسکار به ‌عنوان کارایی داشتن آن نمی‌باشد.

پس یکی از عوامل مهمی که می‌تواند در افزایش هزینه لیزر اسکار تاثیر داشته باشد، تخصص فردی است که قرار است شما را تحت درمان قرار بدهد.

با تمامی موارد ذکر شده می‌توانید درک کنید که نمی‌توان هیچ‌ گونه اطلاعات دقیقی در رابطه با عدد هزینه لیزر اسکار در اختیار شما قرار داد.

زیرا برای فردی تا فرد دیگر، هزینه لیزر با توجه به عوامل پزشکی و شخصی فرد به‌ عنوان نمونه جای اسکار تعیین ‌کننده هزینه می‌باشند و متغیر می‌باشد.

برای اطلاعات دقیق برای این که در رابطه با هزینه‌های مربوط به لیزر اسکار داشته باشید، می‌توانید از کارشناسان و متخصصین زر کلینیک کمک بگیرید و اطلاعات کافی را از آن‌ها دریافت کنید.

اعتبار پزشک و تخصص
اعتبار پزشک و تخصص

پزشک با مهارت چه تاثیری در نتیجه لیزر اسکار خواهد داشت؟

یکی از مهم‌ترین مواردی که باعث می‌شود بتوانید نتیجه بهتری از روند لیزر اسکار دریافت کنید، این است که از یک پزشک حاذق کمک بگیرید.

به دلیل این‌ که پزشکی که در این زمینه تخصص کافی داشته باشد، قطعا انتخاب مناسب‌تری برای شما می‌باشد تا بتواند نتیجه دلخواه را با استفاده از لیزر اسکار روی سطح پوست شما به وجود بیاورد.

بخش‌هایی که قرار است روی سطح پوست مورد اصابت لیزر قرار بگیرد، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. زیرا اغلب در نواحی صورت قرار دارد و به‌ عنوان مهم‌ترین بخش بدن افراد شناخته می‌شود.

پس پزشکی که در این زمینه مهارت کافی داشته باشد، می‌تواند دقت بالایی در حین انجام لیزر اسکار صورت بدهد و هیچ‌ گونه اشتباهی در راستای استفاده از این راهکار درمانی نداشته باشد.

در واقع صلاحیت یک پزشک تعیین‌ کننده تخصص او می‌باشد. برای این ‌که به یک نتیجه دلخواه دست پیدا کنید، حتما باید این ‌مورد را به ‌عنوان یک نکته مهم و مفید در ذهن داشته باشید.

پزشک شما وظیفه دارد تا اطلاعات مربوط برای روند درمان از طریق لیزر اسکار را به شما توضیح دهد تا درباره فرآیندی که قرار است در صورت شما اتفاق بیفتد، اطلاعات دقیقی داشته باشید.

تمامی متخصصان مجرب و کاربلد مجموعه زر کلینیک از تخصص و مهارت کافی برای کسب نتیجه از لیزر اسکار را خواهند داشت و می‌توانید نتایج خوبی از این راهکار درمانی را تجربه کنید.

حرف آخر

ایجاد هر گونه نقص در سطح پوست به خصوص در صورت می‌تواند باعث عدم اعتماد به ‌نفس افراد گردد. راهکار مؤثری که امروزه به‌ عنوان تکنولوژی اصلی شناخته می‌شود، استفاده از لیزر اسکار است.

در تمامی مطالب بالا دریافتید که استفاده از این راهکار چگونه می‌تواند چه تاثیر مثبتی برای برطرف نمودن جای انواع زخم و اسکار بر سطح پوست داشته باشد.

امروزه اغلب پزشکان از این راهکار درمانی برای برطرف نمودن جای جوش و دیگر موارد این‌ چنینی استفاده خواهند داشت.

اما مسئله مهمی که در ذهن برخی از افراد شکل می‌گیرد، هزینه لیزر اسکار است. با توجه به این‌ که هر فردی شرایط متفاوتی با دیگری تجربه خواهد کرد، قطع به یقین نمی‌توان در رابطه با یک ‌قیمت قطعی نظر داد.

برای این ‌که بتوانید قیمت اصلی این خدمات را بهتر متوجه شوید، باید حتما با پزشکان و متخصصین پوست در مجموعه زر کلینیک مشاوره و گفت و گو داشته باشید تا بتوانید به ‌صورت دقیق برآورد کنید که برای رفع زخم یا اسکار به‌ وجود آمده در سطح پوست خود، نیاز به پرداخت چه هزینه‌ای دارید.

امیدواریم که استفاده از این مطلب، سطح اطلاعات و آگاهی شما را در زمینه استفاده از این راهکار افزایش داده باشد تا بتوانید با برآورد هزینه لیزر اسکار، بهترین نتیجه را از آن در مجموعه زر کلینیک دریافت کنید.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سالها سابقه کار ( از سال ۸۶) در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت , کاشت نخ

سالها سابقه کار (از سال ۹۴) در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با زر کلینیک:

آدرس: تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس: 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل: info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید