میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

بهترین مرکز لیزر تهرانپارس
بهترین مرکز لیزر تهرانپارس

لیست موضوعات

بهترین مرکز لیزر تهرانپارس

با ما همراه باشید تا در این مقاله به معرفی بهترین مرکز لیزر تهرانپارس و خدماتی که  با استفاده از دستگاه های لیزر انجام می شود بپردازیم، امید است با استفاده از این مطالب کمک شایانی به شما عزیزان کرده باشیم . پیشنهاد ما به شما کلینیک زیبایی دکتر زرگنج فرد می باشد

مطالبی که در این مقاله شرح داده می شود به صورت زیر است :

  • دستگاه های لیزر برای انجام چه اعمال زیبایی به کار می روند ؟
  • بهترین مرکز لیزر تهرانپارس چه کلینیکی می باشد ؟
  • آیا لیزر موهای زائد برای هر نوع تیپ پوستی مناسب می باشد ؟
  • لیزر موهای زائد برای چه قسمت هایی از بدن کاربرد دارد ؟

 

دستگاه های لیزر برای انجام چه اعمال زیبایی به کار می روند ؟

با استفاده از دستگاه های لیزر می توان اعمال زیبایی برای از بین بردن موهای زائد وخدمات  لیزر جوانسازی پوست را به مشتریان ارائه داد. در زیر مختصری درباره ی دستگاه های معروفی که برای این اعمال زیبایی به کار می رود شرح می دهیم :

یکی از پیشرفته ترین دستگاه های لیزر برای جوانسازی پوست و از بین بردن ضایعات و اسکار جوش و لک های پوستی و ترک های پوستی، دستگاه لیزر فراکشنال می باشد. روش کار دستگاه فرکشنال به گونه ای می باشد که با استفاده از حرارت و گرما لایه برداری پوست انجام می شود و تولید کلاژن سازی در لایه درم صورت می پذیرد.

تعداد جلسات برای افراد با توجه به سن و نوع درمان متفاوت می باشد ولی به طور کل نیاز به چند جلسه درمان برای رسیدن به نتیجه ی مطلوب دارد. لیزرهای متفاوتی نیز برای از بین بردن موهای زائد وجود دارد که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند. یکی از بهترین دستگاه های لیزربرای از بین بردن موهای زائد دستگاه الکساندریت کندلا می باشد.

روش کار این دستگاه به گونه ای می باشد که اشعه لیزر به سطح پوست تابیده می شود و با هر پالس دستگاه تعداد زیادی از فولیکول های مو مورد هدف قرار می گیرد و رشد مو ها در آن قسمت متوقف می شود. تعداد جلسات برای لیزر موهای زائد بین سه تا هشت جلسه می باشد  و برای شارژ مجدد و جلوگیری از برگشت موهای زائد در سال باید یک جلسه لیزر را  تمدید کرد.

دستگاه های لیزر برای انجام چه اعمال زیبایی به کار می روند ؟
دستگاه های لیزر برای انجام چه اعمال زیبایی به کار می روند ؟

بهترین مرکز لیزر تهرانپارس چه کلینیکی می باشد ؟

برای اینکه بفهمیم که کدامیک از مراکز لیزر در تهرانپارس بهتر از سایر مراکز لیزر می باشد باید به نکات مختلفی توجه کرد و موارد مختلفی وجود دارد که با ملاک قرار دادن آن ها می توان به بهترین مرکز لیزر پی برد و آن را برای انجام اعمال زیبایی و لیزر انتخاب نمود.

یکی از ملاک هایی که باید به آن در درجه ی اول  اهمیت داد پزشک و افراد متخصص و خبره در این کار می باشد. دومین ملاک نوع دستگاه های لیزر که در مرکز زیبایی استفاده می شود می باشد که از کیفیت بالا و جدیدترین تکنولوژی ساخته شده باشد.

ملاک سوم نظریات مشتریانی که قبلا از خدمات آن مرکز استفاده کرده اند می باشد و چهارمین ملاک توجه به رعایت موازین بهداشتی می باشد. ملاک های بسیار دیگری نیز وجود دارد که با استفاده از آن ها می توانید بهترین مرکز لیزر در تهرانپارس را برگزینید.

بهترین مرکز لیزر تهرانپارس چه کلینیکی می باشد ؟
بهترین مرکز لیزر تهرانپارس چه کلینیکی می باشد ؟

آیا لیزر موهای زائد برای هر نوع تیپ پوستی مناسب می باشد ؟

لیزر موهای زائد برای همه نوع تیپ پوستی کاربرد دارد و با توجه به نوع دستگاه های لیزر مختلف می توان بهترین نوع را با توجه به رنگ پوست و مو برگزید. معمولا لیزر موهای زائد برای افرادی که دارای پوستی روشن و موی تیره و ضخیمی می باشند زودتر جواب می دهد.

لیزر موهای زائد برای افرادی که موهای زائد آن ها به دلیل مشکلات هورمونی می باشد به هیچ عنوان مناسب نمی باشد و قبل از انجام لیزر باید شخص خود را درمان نماید.

 

لیزر موهای زائد برای چه قسمت هایی از بدن کاربرد دارد ؟

  • لیزر موهای زائد برای نواحی زیر بغل، بیکینی، پاها، دست ها، شکم، کشاله ران، دور سینه، کتف، روی باسن، گودی کمر و لیزر کل صورت و یا نواحی از صورت مانند : پشت لب ، چانه ، پیشانی، خط ریش، زیر گردن و به طور کلی برای کل بدن کاربرد دارد.
لیزر موهای زائد برای چه قسمت هایی از بدن کاربرد دارد ؟
لیزر موهای زائد برای چه قسمت هایی از بدن کاربرد دارد ؟

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و فارغ التحصیل 1368

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه کار از سال 86 در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ

سابقه کار در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا از سال 94

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس :

09127379893

161 930 22 021

اینستاگرام:dr_zarganj


ایمیل :
info@drzarganj.com

 

از اینکه تا انتهای این مطلب ما را همراهی کردید متشکریم ما برای آشنای بیشتر شما مقالاتی همچون مرکز لیزر موهای زائد در شرق تهران و مرکز لیزر جردن و مرکز لیزر در تهرانپارس و مرکز لیزر موهای زائد در غرب تهران و مرکز لیزر به سیما در تهران و مرکز لیزر تهران آماده کرده ایم که خواندن آنها خالی از لطف نیست

ما توجه شما را به مطالب مانند بهترین مرکز لیزر موهای زائد در شرق تهران و مرکز لیزر نوین اصفهان و بهترین مرکز لیزر مو در تهران و بهترین مرکز لیزر تهران و مرکز لیزر خیابان پیروزی و مرکز لیزر پونک جلب می کنیم و امید داریم با خواندن این مطالب به درک بهتری نسبت به موضوع مورد نظرمان برسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید