میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

تزریق ژل و بوتاکس در میرداماد
تزریق ژل و بوتاکس در میرداماد

لیست موضوعات

تزریق ژل و بوتاکس در میرداماد

در این مقاله می خواهیم به تزریق ژل و بوتاکس در میرداماد بپردازیم :

در دنیای امروز، از موادها و ترکیب های زیادی برای از بین رفتن چین و چروک صورت استفاده می شود. یکی از این مواد به سم بوتولیوم معروف است. این سم باعث می شود، عضلات پیشانی ،عضلات صورت، دورچشم و حتی وچین وچروک را از بین ببرد.امروزه یکی دیگر از کارایی های این سم تزریق آن به زیر بغل است.

در دنیای امروز تزریق  ژل ها نیز طرفداران خاص خود را دارد. ژل ها نیز مکمل بوتاکس هستند، به این دلیل امکان دارد با از بین بردن عضلات چین چروک های صورت از بین نروند که دراینجا به ژل یا همان پرکننده احتیاج است. کشور آمریکا نیز بیشتر استفاده از بوتاکس را برای زیبایی در جهان دارد .

تزریق بوتاکس نیاز به بیهوشی ندارد

تزریق بوتاکس به طور معمول در مطب پزشک صورت میگیرد . برای انجام تزریق بوتاکس به هیچ نوع بیهوشی احتیاج نیست .اما برخی پزشکان به دلیل نیاز، ممکن است بیهوشی موضعی را بنابر درخواست بیمار انجام دهند.

پس از پاکسازی پوست ،پزشک مورد نظر مواد بوتاکس را به عضله دلخواه شما تزریق می کند.هرجلسه تزریق بوتاکس نیز 1ساعت و یا کمتر زمان می برد .بعد از انجام تزریق نیزمواد موجود در بوتاکس به نام توکسین ،سیگنال های فرستاده شده از عصب به عضله را مسدود می کنند . به این صورت عضلات دیگر نمی توانند منقبض شوند ، سپس عضلات به حالت شل در می آیند و چروک ها نیز به تدریج صاف می شوند .افراد نیز بعد ازانجام تزریق بلافاصله می توانند فعالیت های روزمره خود را انجام دهند .

تزریق بوتاکس نیاز به بیهوشی ندارد
تزریق بوتاکس نیاز به بیهوشی ندارد

عوارض زیادی ندارد

بوتاکس به هیچ برش ،بخیه ویا حتی باند پیچی احتیاج ندارد. بعد از تزریق نیز عوارض زیادی ندارد. کبودی ،تورم ویا حتی سردردهای  بسیار جزئی ممکن است در بعضی افراد پدید آید .اما شخص پس از اینکه تزریق را انجام داد، نباید تا 4 ساعت دراز بکشد و حدودا 12 ساعت نیز نباید محل تزریق را مالش دهد به این دلیل که مواد تزریق شده به سمت بقیه ی نقاط بدن حرکت می کند .

 

سوالات مربوط به بوتاکس :

  • عوارض تزریق بوتاکس و یا ژل ها کدامند ؟
  • زمان ماندگاری بوتاکس چه مدت می باشد ؟
  • تزریق ژل و بوتاکس چربی در میرداماد به چه صورت است؟

بوتاکس سریع ترین و مناسب ترین راه برای از بین بردن چین وچروک های صورت می باشد . تزریق کردن مقدار بسیار کمی از این مواد به شکل مستقیم به روی پوست فعالیت آن را کم وخطوط پررنگ روی پوست را ازبین می برد، به همین دلیل پوست صورت شما جوان تر وبانشاط تر به نظر می رسد تزریق بوتاکس به روی صورت یک روش بسیارسریع و تقریبا غیرتهاجمی می باشد.

شما می توانید با تزریق کردن انواع ژل و بوتاکس به  پوست خود در مرکز تخصصی پوست و موی میرداماد توسط بهترین پزشک های مجرب و متخصص پوست پوستی شاداب داشته باشید .

ایمپلاس عصبی

بوتاکس ایمپلاس عصبی را از کار می اندازد، سپس حرکت عضله های صورت کم و بعد متوقف می شود، در آخر نیز با حرکت روی سطح داخلی پوست ،پوست به تدریج صاف می شود. به طور مثال اگر لثه بخش بالایی فک شخصی هنگام خندیدن معلوم باشد ،فرد به لبخند لثه ای دچار است.

این لبخند ممکن است به خاطر رشد نامناسب دندان ها در فک بالا، کوتاهی زیاد و نامناسب دندان ها بالا ،کوتاه بودن یا عادی نبودن شکل لب بالا و یا حتی مشکلات فک نیز از عوارض  این مشکل می باشد. امروزه با تزریق بوتاکس به لثه این  مشکل نیز به راحتی درمان دارد .

خطوط اخم در تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس برای از بین رفتن خطوط اخم به دو صورت می باشد. نوع اول آن برای کسانی است که در حالت آرامش نیز خط اخم دارند که با تزریق بوتاکس به تنهایی پاک نمی شود. در این حالت به تزریق فیلر احتیاج است.نوع دوم خط اخم به شکل حرکتی می باشد.یعنی فقط زمانی خط اخم دیده می شود که شخص اخم کند.

در این حالت با تزریق بوتاکس از اخم کردن جلوگیری شده و خطوط اخم به صورت کامل از بین می روند .زمان شروع برای اثر هر تزریق بوتاکس بین 2 الی 7 روز می باشد. زمان تزریق بوتاکس کوتاه می باشد. شما می توانید بعد از انجام هر تزریق به کار و زندگی خود برگردید .  در بیشتر مواقع هم کسی متوجه تزریق شما نمی شود .

خطوط اخم در تزریق بوتاکس
خطوط اخم در تزریق بوتاکس
  • عوارض تزریق بوتاکس و یا ژل ها کدامند ؟

از عوارض بوتاکس فقط می توانیم به ضعف در برخی از نقاط عضلات صورت اشاره کنیم . به طور مثال بعد از بوتاکس پیشانی خود ،نمی توانید به راحتی اخم کنید. بعضی از بیماران عصبی ویا عضلانی باید با پزشک معالج خود مشورت کنند و بعد بوتاکس را انجام دهند، همچنین برخی از خانم ها هم در دوران شیردهی نمی توانند بوتاکس کنند. اما انجام دادن بوتاکس تاثیرات مثبتی هم دارد که می توان به کم شدن سردردهای حاصل از میگرن اشاره کرد .

عوارض تزریق بوتاکس و یا ژل ها کدامند ؟
عوارض تزریق بوتاکس و یا ژل ها کدامند ؟
  • زمان ماندگاری بوتاکس چه مدت می باشد ؟

مدت زمان ماندگار بودن بوتاکس بستگی به نوع دارو ویا ژل تزریقی و از همه مهم تر نوع پوست دارد اما در حالت کلی بین 4 تا 6 ماه متغیر است. به این نکته توجه کنید که تزریق بوتاکس برای از بین بردن دائمی مشکلات پوستی نیست و این یک روش موقت است که چین وچروک را درمان می کند .

زمان ماندگاری بوتاکس چه مدت می باشد ؟
زمان ماندگاری بوتاکس چه مدت می باشد ؟
  • تزریق ژل و بوتاکس چربی در میرداماد به چه صورت است ؟

ماندگار بودن هر ژل با ژل های دیگر در بدن فرق می کند . اما درحالت کلی ژل ها فقط تا 6 ماه بر روی پوست باقی می مانند.  در آخر اثر اولیه خود را از دست می دهند.برای مثال ژل هیالورویک اسید از این ژل ها می باشد، اما ژل های دیگری نیز وجود دارند که ممکن است تا یک سال هم ماندگاری داشته باشند این نوع ژل بیشتر برای تزریقات لب کاربرد دارند. بیشتر ژل ها نیز معمولا  بیشتر از 1 الی 2 سال اثر دارند .

تزریق ژل و بوتاکس چربی در میرداماد به چه صورت است ؟
تزریق ژل و بوتاکس چربی در میرداماد به چه صورت است ؟

امیدواریم از این مقاله اطلاعات کافی و سودمندی را کسب کرده باشید.  اگر ساکن میرداماد هستید و یا در این منطقه به دنبال کلینیک تزریق ژل بوتاکس هستید می توانید  به کلینیک دکتر زرگنج فرد مراجعه کنید تا زیبایی و سلامت خود را به دکتر متخصص و متبحر بسپارید.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و فارغ التحصیل 1368

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 75 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه درخشان از سال 86در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ

سابقه موفق ازسال 94 در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا تاچ

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام:dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

امیدواریم از مقالاتی مثل تزریق بوتاکس برای دیستونی گردن و از بین بردن اثر بوتاکس و نحوه تزریق بوتاکس گردن و بوتاکس خط گردن و بعد از بوتاکس چند ساعت نباید خوابید و بوتاکس صورت برای کدام چروکها موثر است نهایت استفاده را کرده باشید

ما چکیده ای از مطالب جدید در مورد بوتاکس برای شما آماده کرده ایم موضوعاتی مثل انتخاب بهترین دکتر برای تزریق بوتاکس زیر بغل و نکات قبل و بعد از بوتاکس و بوتاکس ابرو و درمان واژینیسموس با بوتاکس و قیمت بوتاکس نورونوکس و بهترین دکتر برای تزریق بوتاکس و درمان پتوز ناشی ازبوتاکس

چگونگی رفع چروک گردن با بوتاکس و تاتو بعد از بوتاکس و کلینیک تزریق ژل و بوتاکس در قیطریه و ورزش بعد از بوتاکس و همه چیز درباره اثرات مثبت و منفی بوتاکس و بوتاکس گردن یادآور م شویم که شما با کمک این موضوعاتی که نام برده شد می توانید دانش خودتان رادر این زمینه ارتقا دهید و در انتخاب کلینیک تصمیم بهتری بگیرید البته ما به شما پیشنهادمی کنیم از کلینیک دکتر زرگمجفرد استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید