میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

بهترین نوع لیزر موهای زائد
بهترین نوع لیزر موهای زائد

لیست موضوعات

بهترین نوع لیزر موهای زائد

در این مقاله با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین نوع لیزر موهای زائد و معرفی دستگاه های لیزر موهای زائد و کارایی آن ها بپردازیم.

در این مقاله مطالب زیر شرح داده می شود :

  • چگونه لیزرباعث از بین رفتن موهای زائد می شود ؟
  • بهترین دستگاه لیزر موهای زائد چه دستگاهی می باشد ؟
  • معرفی دستگاه های لیزر موهای زائد
  • طبقه بندی پوست برای انتخاب دستگاه لیزر مناسب

 

 

چگونه لیزر باعث از بین رفتن موهای زائد میشود ؟

دستگاه های لیزر موهای زائد به گونه ای طراحی شده اند که با استفاده از انرژی و اشعه ای که دارند زمانی که نور لیزر به سطح پوست تابیده می شود، اشعه ی لیزر توسط رنگدانه های موجود در ملانین موها جذب می شود و به عمق دو تا سه میلیمتری از از سطح پوست میرسد

و با تضعیف و تخریب کردن فولیکول موها به از بین رفتن موهای زائد می انجامد. لیزر موهای زائد برای کسانی که رنگ پوست روشن و موهای تیره ای دارد زودتر جواب می دهد.

چگونه لیزر باعث از بین رفتن موهای زائد میشود ؟
چگونه لیزر باعث از بین رفتن موهای زائد میشود ؟

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد چه دستگاهی می باشد ؟

با توجه به متفاوت بودن نژاد و رنگ پوست های مختلف در میان مردم میزان جوابدهی به لیزر موهای زائد بر اساس رنگ پوست فرد متفاوت می باشد  و متناسب با هر رنگ پوستی نوع خاصی از لیزر توسط پزشک متخصص پیشنهاد می شود

اگر در ابتدای درمان به اشتباه و بدون مشاوره ی پزشک خود و بدون اطلاعات از نوع دستگاه های لیزر موهای زائد اقدام به درمان کنید، نه تنها موهای زائد خود را از دست نمی دهید بلکه هزینه ها و زمانی را که برای طول درمان نیز گذاشته اید را از دست داده اید

بنابراین پیشنهاد ما به شما عزیزان شناسایی رنگ پوست خود و انتخاب کلینیکی می باشد که دارای آن نوع دستگاه لیزربرای رسیدن به نتیجه ی دلخواه باشد. در کلینیک تخصصی دکتر زرگنج فرد شما مشاوره رایگان پزشک متخصص را دریافت می کنید. تا بتوانید در این مسیر بهترین نتیجه را دریافت کنید.

 

معرفی دستگاه های لیزر موهای زائد :

ازدستگاه های لیزری که برای از بین بردن موهای زائد استفاده می شوند می توان به دستگاه های زیر اشاره نمود :

  • لیزر الکساندریت (Alexandrite)
  • لیزر ان دی یاگ (Nd-YAG)
  • لیزر دایود
  • آی پی ال (IPL)

 

لیزر الکساندریت (Alexandrite) :

از بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد بدن می توان به لیزر الکساندریت اشاره نمود، دستگاه لیزر الکساندریت با طول موج هفتصد و پنجاه و پنج نانومتربوده و برای پوست هایی از طبقه بندی یک تا چهار( خیلی سفید – سفید – گندمی – سبزه ) مناسب می باشد.

دستگاه های لیزرموهای زائد الکساندریت در میان ایرانیان طرفداران زیادی دارد ولی خود این دستگاه ها انواع مختلفی دارند که کارایی آن ها از لحاظ کیفیت متفاوت می باشد.دستگاه های لیزر الکساندریت مدل جنتل مکس پرو شرکت کندلا آمریکا از بهترین و گرانترین دستگاه های لیزر موهای زائد در جهان می باشد.

لیزر الکساندریت مدل آپوجی پلاس ساخت شرکت سایناشور آمریکا نیز کارایی خوب و محبوبیت بسیاری در میان مردم دارد. با استفاده از این دو دستگاه شاهد از بین رفتن موهای زائد خود در سه تا پنج جلسه خواهید بود.دستگاه لیزر الکساندریت دارای سیستم خنک کننده برای جلوگیری از درد و سوختگی می باشد و در حین درمان هیچ گونه تماسی با پوست بدن ندارد.

لیزر الکساندریت (Alexandrite) :
لیزر الکساندریت (Alexandrite) :

لیزر ان دی یاگ (Nd-YAG) :

دستگاه لیزر موهای زائد ان دی یاگ دارای طول موج هزار و شصت و چهار نانومترمی باشد، این دستگاه معمولا برای افرادی با رنگ پوست شماره پنج و شش( تیره –بسیارتیره) جوابدهی بهتری دارد.

لیزر ان دی یاگ (Nd-YAG) :
لیزر ان دی یاگ (Nd-YAG) :

لیزر دایود:

دستگاه لیزر موهای زائد دایود دارای طول موج هشتصد و ده نانومتر می باشد که در مقایسه با دستگاه الکساندریت طول موج و عمق نفوذ بالاتری دارد. این دستگاه برای همه نوع پوستی مناسب می باشد. دستگاه لیزرهندپیس دایود درهنگام درمان با سطح پوست در تماس می باشد. از بهترین دستگاه های دایود می توان به دستگاه لایت شر ساخت شرکت لومینس آمریکا اشاره نمود.

آی پی ال (IPL) :

آی پی ال در واقع دستگاه لیزر نمی باشد ولی سیستم هایی می باشند که دارای نور شدید پالسی(intense pulse light) هستند که از با استفاده از یک لامپ گزنون بر روی سطح پوست تابانده می شوند، این دستگاه ها به علت قیمت ارزان مشتریان زیادی دارند ولی کارکرد و کیفیت دستگاه های لیزر موهای زائد را ندارند.

دستگاه آی پی ال دارای طول موجی بین ششصد تا هزار و دویست نانومتر می باشد.این دستگاه همچنین برای از بین بردن اسکارهای ناشی از جوش و لک های پوستی مناسب می باشد.

طبقه بندی پوست برای انتخاب دستگاه لیزر مناسب :

دکتر فیتزپاتریک گونه های مختلف پوست را با توجه به رنگ چشم، پوست و مو، و تغییر رنگ پوست در برابر اشعه ی خورشید به شش دسته مختلف طبقه بندی کرده است که در این قسمت درباره ی آن ها توضیح می دهیم :

 

پوست شماره یک :

پوست هایی که رنگ آن ها بسیار سفید می باشند، در پوست این دسته از افراد کک و مک مشاهده می شود و معمولا رنگ چشمان آن ها آبی روشن می باشد که بیشتر این افراد اروپایی هستند. پوست این افراد با قرار گیری در تابش مستقیم نور خورشید سوخته می شود و هرگز نمی توان پوست آن ها را با نور خورشید برنزه نمود.

پوست شماره یک :
پوست شماره یک :

پوست شماره دو:

پوست این دسته از افراد سفید رنگ می باشد، در این دسته از افراد که دارای پوست سفید می باشند چشمان آن ها به رنگ روشن هست و با قرار گیری در برابر اشعه ی خورشید پوست آن ها سوخته و نمی توان پوست آن ها را برنزه نمود.

پوست شماره دو:
پوست شماره دو:

پوست شماره سه :

پوست این دسته افراد به رنگ زرد گندمی می باشد و این دسته از افراد دارای رنگ چشمان روشن و موهایی به رنگ قهوه ای و خرمایی می باشند.واکنش تغییر رنگ پوست این دسته از افراد در برابر نور خورشید در بیشتر مواقع به صورت برنزه گی می باشد. به عنوان مثال برخی از افرادی که در شهرهای شمالی ایران زندگی می کنند از این دسته می باشند.

پوست شماره سه :
پوست شماره سه :

پوست شماره چهار :

پوست این دسته از افراد به رنگ سبزه بوده و دارای چشمانی به رنگ قهوه ای و یا سیاه می باشند .رنگ پوست این دسته از افراد با قرار گیری در برابر نور مستقیم خورشید برنزه میشود

پوست شماره چهار :
پوست شماره چهار :

پوست شماره پنج :

پوست این دسته از افراد به رنگ قهوه ای تیره و رنگ چشمان آن ها معمولا تیره می باشد، رنگ پوست این دسته از افراد با قرار گرفتن در برابر نور مستقیم خورشید به خوبی برنزه می شود. این دسته از پوست بیشتر در کشورهای پاکستان و هند زندگی می کنند.

پوست شماره پنج :
پوست شماره پنج :

پوست شماره شش :

پوست این دسته از افراد بسیار تیره و به رنگ سیاه می باشد، این دسته از افراد معمولا دارای چشمانی سیاه بوده و با قرار گرفتن در برابر نور مستقیم خورشید هرگز نمی سوزند.

پوست شماره شش :
پوست شماره شش :

این مهم را فراموش نکتید که ریزش مو بعد از لیزرکاملا طبیعی است

در ضمن این را بدانید که لیزر موهای زاید قیمت مشخصی ندارد و به کیفیت کلینک و پزشک متخصص بستگی دارد

برای لیزر موهای زائد تهران پارس و لیزر موهای زائد شهرک نفتو لیزر موهای زائد سعادت آباد ، لیزر موهای زائد پیروزیو یا یافتن مرکز لیزر جردن و به طور کلی در هر کجای تهران که هستید به کلینیک تخصصی دکتر زرگنج فرد مراجعه کنید

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و فارغ التحصیل 1368

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه کار از سال 86 در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ

سابقه کار در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا از سال 94:

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

همچنین بهترین مرکز لیزر تهرانمی باشد

دارای بهترین پزشک متخصص برای لیزر موهای زائد صورت آقایان

مشاوره در زمینه مراقبت بعد از تزریق ژل لب

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس :

09127379893

161 930 22 021

اینستاگرام:dr_zarganj


ایمیل :
info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید