میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

لیزر موهای زائد صورت آقایان
لیزر موهای زائد صورت آقایان

لیست موضوعات

لیزر موهای زائد صورت آقایان

در مقاله امروز می خواهیم موضوع لیزر موهای زائد صورت آقایان را مورد بررسی قرار دهیم.

یکی از مشکلاتی که انسان همیشه با آن مواجه بوده است رویش زیاد  وشدید مو بر روی قسمت های مختلف بدن می باشد. اقایان و بانوان از روش های مختلفی برای از بین بردن این موهای زائد استفاده می کنند از جمله تیغ،وکس و کرم موبر که هر کدام از این روش ها معایبی دارند و دارای تاثیر بسیار کوتاه مدتی هستند .

امروزه با پیشرفت تکنولوژی یکی از بهترین روش هایی که برای حذف موهای زائد پیشنهاد می شود استفاده از لیزر می باشد. با استفاده از لیزر می توان موهای زائد نقاط مختلف بدن از جمله صورت ،چانه،بازو ،دست و سایر نقاط بدن را به صورت دائمی از بین برد.

اخیرا استفاده از لیزر جهت حذف موهای زائد در اقایان نیز رواج یافته است وکلینیک های زیبایی متعددی خدمات حذف موهای زائد آقایان و بانوان را ارائه می دهند.در این مقاله با روش لیزردرمانی برای حذف موهای زائد صورت اقایان ومزایا و معایب آن ها بیشتر آشنا می شویم.

در ادامه به سوالات مطرح شده در این بخش پاسخ خواهیم داد.

  • چرا استفاده از لیزر برای حذف موهای زائد صورت توصیه می شود؟
  • آیا حذف موهای زائد صورت آقایان با استفاده از لیزر برای همیشه امکان پذیر است؟
  • لیزر چگونه موهای زائد را از بین می برد؟
  • آیا لیزر موهای زائد صورت اقایان همراه با درد می باشد؟
  • از بین بردن موهای زائد صورت آقایان با استفاده از لیزر چه عوارضی می تواند داشته باشد؟
  • آیا لیزر موهای زائد صورت آقایان می تواند تاثیری در ناباروری آن ها داشته باشد؟

 

 

چرا استفاده از لیزر برای حذف موهای زائد صورت توصیه می شود؟

امروزه یکی از بهترین روش هایی که برای حذف موهای زائد صورت آقایان توصیه می شود استفاده از لیزر می باشد. با لیزر درمانی می توان به پوستی نرم و دور از زخم های پس از اصلاح دست یافت که دیگر آن خشنی وحالت زبر و نامطلبوب را ندارد و برای مردانی که از رویش موی زیاد رنج می برند بسیار مفید می باشد.

با لیزر موهای زائد دیگر مشکل به وجود امدن موهای زیرپوستی که در روش های اصلاح باتیغ یا موزر ایجاد میشد وجود نخواهد داشت.معمولا نواحی گردن،خط ریش،ناحیه ریش وپشت گردن از رایج ترین نقاطی هستند که اقایان برای از بردن مواهای آن ها از لیزر درمانی استفاده می کنند.

چرا استفاده از لیزر برای حذف موهای زائد صورت توصیه می شود؟
چرا استفاده از لیزر برای حذف موهای زائد صورت توصیه می شود؟

آیا حذف موهای زائد صورت اقایان با استفاده از لیزر برای همیشه امکان پذیر است؟

در مردان نیز همانند بانوان امکان استفاده از لیزر در سرار بدن از لاله گوش تا کل پشت بدن وجود دارد و بر خلاف استفاده از موم که همراه با درد می باشد و دارای اثر کوتاه مدت است ،این روش ماندگاری بسیار بالایی دارد.

اما باید این حقیقت را پذیرفت که  تاثیر لیزر موهای زائد در اقایان به اندازه بانوان نمی باشد و طول دوره لیزر در مانی در اقایان  طولانی تر از بانوان می باشد و آن ها نیاز به تعداد جلسات بیشتری برای اثر گذاری لیزر دارند.معمولا بانوان بین 6 الی 8 جلسه شاهد اثرات لیزر برپوست خود و حذف موهای زائد هستند در حالی که اقایان پس از 8 الی 12 جلسه این تغییرات را احساس خواهند کرد .

لیزر چگونه موهای زائد را از بین می برد؟

دستگاه های  لیزر به نحوی طراحی شده اند که با بالاترین دقت عمل حذف موهای زائد را انجام می دهند .لیزرها از طریق مکانیسم خود فولیکال های مو را بدون آنکه کوچکترین آسیبی به پوست بدن وارد نمایند وآن را تحت تاثیر قرار دهند از بین می برند.با استفاده از لیزر موهای رنگی پوست که حاوی رنگدانه ملانین هستند ازبین می رود.

در واقع این رنگدانه های ملانین می باشد که پرتوهای لیزر را به پایه فولیکول ها می رسانند، در جریان این عمل دمای پوست بالا رفته وپوست بدن گرم می شود.به همین علت است که در روش لیزر درمانی جهت حذف موهای زائد از یک نوع جریان هوای سرد استفاده می کنند تا پروسه لیزر درمانی به خوبی انجام شود.

در روش لیزر درمانی امکان حذف و از بین بردن موهای بلوند،خاکستری و قرمز وجود ندارد وفقط برروی موهای تیره موثر است.

لیزر چگونه موهای زائد را از بین می برد؟
لیزر چگونه موهای زائد را از بین می برد؟

در عین حال خواندن مقاله لیزر موهای زائد چانه نیز به شما توصیه می شود

همجنین این را بدانید که لیزر موهای زاید قیمت مشخصی ندارد و به کیفیت کلینک و پزشک متخصص بستگی دارد اما کیفیت را فدای کمیت نکنید

آیا لیزر موهای زائد صورت اقایان همراه با درد می باشد؟

طبق بررسی هایی که بر روی عده ای از افراد که این عمل زیبایی را انجام داده اند مشاهده می کنیم که این روش دارای دردی بسیار جزئی و خفیف است و تعداد بسیار محدودی از مراجعه کنندگان که دارای پوست حساسی هستند احتیاج به کرم بی حس کننده دارند.

اما در استفاده از لیزر باید دقت نمود که حتما توسط پزشک متخصص وبا استفاده از دستگاه های معتبر انجام شود زیرا اگر اصولی انجام نگیرد می توان برروی جریان خون اثر گذاشته و عوارضی چون ضربان قلب نا منظم، اختلال در روند تنفس عاد ی و… داشته باشد.

آیا لیزر موهای زائد صورت اقایان همراه با درد می باشد؟
آیا لیزر موهای زائد صورت اقایان همراه با درد می باشد؟

از بین بردن موهای زائد صورت آقایان با استفاده از لیزر چه عوارضی می تواند داشته باشد؟

روش لیزر درمانی برای حذف موهای زائد صورت علی رغم محاسنی که دارد اگر به صورت اصولی ودرست انجام نگیرد و مراقبت های پس از آن به خوبی انجام نشود می تواند عوارضی نیز داشته باشد. به طوری که اگر لیزر درمانی توسط پزشک متخصص زیبایی صورت نگیرد می تواند موجب سوختگی پوست، تغییر رنگ پوست، زخم و اسکار و یا حتی ضایعات و برجستگی هایی شبیه به آکنه گردد.

پس از لیزر نمودن حتما باید از قرار گرفتن به طور مستقیم در مقابل  نور خورشید خود داری نمود به طوری که نواحی از بدن که در معرض نور خورشید قرار ندارند دچار عوارض کمتری پس از لیزردرمانی می شوند، اما به طور کلی می توان گفت روش لیزر درمانی در مقایسه با سایر روش های حذف موهای زائد دارای عوارض بسیارناچیز و نادری می باشد.

آیا لیزر موهای زائد صورت آقایان می تواند تاثیری در ناباروری آن ها داشته باشد؟

شایعاتی در بین مردم وجود دارد که استفاده از لیزر برای حذف موهای زائد  موجب ناباروری شده و تاثیراتی  بر قدرت باروری دارد این در حالی است که در روش لیزر درمانی لیزر فقط می تواند تا 4میلیمتری از سطح پوست نفوذ کند واثر گذارد و فولیکول های مو نیز در همین عمق از پوست بدن قرار دارند و از طرفی طبق مطالب بیان شده لیزر فقط بر روی موهای تیره اثر گذار است

و نمی تواند هیچکدام از دیگر بخش های بدن را تحت تاثیر قرار دهد؛ از این رو حذف موهای زائد با استفاده از لیزر هیچ تاثیرسوئی بر ناباروری نخواهد داشت.

آیا لیزر موهای زائد صورت آقایان می تواند تاثیری در ناباروری آن ها داشته باشد؟
آیا لیزر موهای زائد صورت آقایان می تواند تاثیری در ناباروری آن ها داشته باشد؟

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه  کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ از سال 86

سابقه  کار در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا از سال 94

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

 

مشاوره در زمینه مراقبت بعد از تزریق ژل لب

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

اینستاگرام:dr_zarganj

09127379893

شماره تماس : 161 930 22 021

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید