میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

لیزر موهای زائد شهرک نفت
لیزر موهای زائد شهرک نفت

لیست موضوعات

لیزر موهای زائد شهرک نفت

با ما همراه شوید می خواهیم در این مقاله با مرکز تخصصی لیزر موهای زائد شهرک نفت آشنایی پیدا کنیم. برای انتخاب مرکز لیزر به چند نکته توجه کنید. به عنوان نمونه سعی کنید مرکزی را انتخاب کنید که جزء یکی از عالی ترین درمانگاه تخصصی لیزر به شمار برسد.باید بدانید که زیر نظر متخصصان  مجرب اداره شود.

همچنین از پیشرفته ترین دستگاه های دنیا استفاده کند. در عین حال در پی آموزش هایی که به متخصصان خود دهد و بهترین دستگاه های لیزر دنیا را تهیه کند بهترین نتیجه را به مشتری های خود ارائه بدهد.

در طول تاریخ همیشه این را در قرن های زیادی دیده ایم که بسیاری از مردم جامعه به دنبال زیبایی وپاکیزگی بوده اند وبرخی چیز هارا نیز بد و زائد دیده اند به طور مثال می توان گفت که برخی از انسان ها جاهایی که مو رویش می کنند را زائد وبعضی جاهای بدن را زیبا می دانند.

راه حل برای موهای زائد

در زمانی که ما زندگی میکنیم بعضی خانوم ها و در عین حال بعضی از اقایان موهای مناطقی از بدن را زائد میدانند وبرای از بین بردن این موهای زائد دست به هر کاری می زنند میتوان چند راه حل را نیز نام برد:

اپلاسیون-تیغ-مومک-موبر و… این راه کار ها هر کدام خود باعث یک نوع بیماری ویا حساسیت می شود مثل برگشت مو یا قرمزی پوست وهزاران بیماری پوستی که ممکن است از این کار بدست بیاید.در این راستا پزشکان متخصص شروع به تولید دستگاه هایی کردند که موهای زائد را به مرور زمان وطی جلساتی از بین می برند.

راه حل برای موهای زائد
راه حل برای موهای زائد

برای خلاص شدن از موهای زائد از بروز ترین کار های ممکن می توانید استفاده کنید. دستگاه های لیزری که ساخته شده است طوری کار می کند که اگر چهار یا شش بار به این مراکز برای درمان مراجعه کنید و در پایان کار هر شش ماه یک بار دوباره بیاید دیگر موهای زائد شما رشد نخواهند کرد

البته این را همیشه به یاد داشته باشد که بدون توجه مرکز تخصصی را انخاب نکنید چرا که دستگاه هر کدام متفاوت است و باید این را به خاطر بسپارید زیر نظر متخصص لیزر موهای زائد خود را انجام دهید که دچار هیچ مشکلی نشوید.

همجنین این را بدانید که لیزر موهای زاید قیمت مشخصی ندارد و به کیفیت کلینک و پزشک متخصص بستگی دارد

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم

شرایط لیزربرای چه کسانی مساعد است؟

رنگ پوست چه اثری در لیزر دارد؟

کدام از افراد جامعه نباید لیزر کنند؟

درباره هزینه های لیزر چه میدانید ؟

کارهایی که قبل از لیزر باید انجام بدهیم چیست ؟

دستگاه های لیزر چه تفاوتی دارند؟

 

 شرایط لیزر:

در بدن انسان ها دو نوع رویش مو داریم یکی غیر هورمونی ودیگری هورمونی است باید این را بدانیم که لیزر در کسانی که موهای زائد آنها در اثر اختلال هورمونی است ممکن است جواب خوبی ندهد و شاید باعث زیاد شدن مو نیز بشود.پس این نکته را باید حتما پی گیری کنید که کسی که موهای زائد دارد نباید مشکل هورمونی داشته باشد که بتواند از لیزر استفاده کند یعنی اول باید مراحل در مان خود را پیش ببرد بعد به جلسات لیزر خود مراجعه کند.

 شرایط لیزر:
شرایط لیزر:

رنگ پوست در لیزر:

رنگ پوست در لیزر بسیار نقش مهمی دارد.بهترین تاثیر را وقتی لیزر دارد که پوستی روشن با موهای سیاه رنگ داشته باشد در این روش بهترین جواب را از لیزر می توان گرفت ولی در پوست های تیره ممکن است دچار مشکل شود وقسمتی از پوست بسوزد.اما الکساندرایت موتوس این مشکل را هم حل کرده است.

این نکته را یادآوری کنم کسانی که به وسیله دستگاه سولاریوم ویا حمام آفتاب به برنزه کردن پوست خود پرداختند به هیچ وجه لیزر نکنند مگر دوماه از اخرین برنزه کردن پوست خود گذشته باشد چرا که این پوست ها در زیر دستگاه که قرار می گیرند می سوزند وسوختگی عادی ندارند وباعث ماند لکه های قهوه ای می شود.

رنگ پوست در لیزر:
رنگ پوست در لیزر:

کسانی که نباید لیزر کنند:

کسانی هستند که دچار بیماری های پوستی مثل لوپوس-پروفیری هستند این افراد با اولین جلسه لیزر بیماری شان تشدید پیدا می کنند پس بهتر است برای از بین بردن موهای زائد خود به فکر راه دیگری باشند این را بدانید اشخاصی که قلب آنها با باطری کار می کنند نباید لیزر کنند یا باید از پزشک خود مشاوره بگیرند.

در افرادی که از بیماری هایی رنج میبرند که داروهایی از قبیل کورتونی یا دارو های دیابت ویا ضدبارداری استفاده می کنند نباید از دستگاه لیزر استفاده کند البته زیر نظر پزشک می توانند باشند.

البته اینکه ریزش مو بعد از لیزراتفاق بیافتد کاملا طبیعی است در ضمن برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد لیزر موهای زائد چانه مقاله مذکور رابخوانید

کسانی که نباید لیزر کنند:
کسانی که نباید لیزر کنند:

هزینه های لیزر:

اشخاصی به دنبال از بین بردن موهای زائد خود هستید این را بدانید که باید به جا های معتبر بروید وبه دنبال هزینه پایین نباشید.امروزه در بعضی آرایشگاه ها ویا بعضی ارایشگاه ها خدمات لیزر را انجام میدهند این کار بسیار خطرناک بوده چرا که زیر نظر پزشکان متخصص اداره نمی شود پس بهتر است به مراکز متخصص لیزر موهای زائد بروید ما به شما مرکز تخصصی لیزر موهای زائد دکتر زرگنج فرد را توصیه می کنیم.

کارهای قبل از لیزر:

برای از بین بردن موهای زائد به کمک دستگاه لیزر بهتر است قبل از هر کاری آزمایش هورمونی بدهیم که اطمینان لازم را کسب کنیم که موهای زائد بر اثر تغییر هورمونی نباشد چرا که با عمل لیزر موها چند برابر می شود.

این را بدانید کسانی که اپیلاسیون انجام می دهند باید یک ماه صبر کنند بعد از این که موهای خود از ریشه کنده نشده باشد بعد به لیزر خود بپردازند.کسانی که رنگ پوست خود را به کمک دستگاه سولاریوم یا با گرفتن حمام آفتاب تیره کرده اند بهتر است دوماه از آخرین آفتاب گرفتگی خود بگذرد وبعد به لیزر بپردازند چرا که رنگ پوست تیره باعث سوختگی می شود ودر بعضی مناظق بدن به صورت لکه های قهوه ای باقی می ماند.

کارهایی که قبل از لیزر:
کارهایی که قبل از لیزر:

تفاوت دستگاه های لیزر:

در این کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد از بالا ترین کیفیت دستگاه ها زیر نظر پزشکان مجرب بهره برداری می شود.در دنیا دستگاه های فراوان لیزر یافت می شود اما در این مرکز از بهترین نوع دستگاه چه از نظر اثر گذاری بالا وکم بودن درد ناشی از دستگاه لیزر استفاده می شود دستگاه موجود در این مرکز الکساندرایت کندلا و موتوس می باشد که جزء اخرین متد ها و روش های به روز است.این دستگاه حساسیتهای ناشی از لیزر را بسیار پایین می آورد.

اگر ساکن شهرک نفت هستید یا به دنبال کلینیک تخصصی و بهداشتی لیزر موهای خود هستید به مرکز لیزر دکتر زرگنج فرد مراجعه کنید. این مرکز تخصصی لیزر بهترین جا برای از بین بردن موهای زائد خود می باشد همیشه به این نکته توجه داشته باشید که برای هر کار تخصصی به مراکز مطمئن مراجعه کنید این مرکز در خدمت تمامی مشتری های عزیز خواهد بود.

برای لیزر موهای زائد تهران پارس و لیزر موهای زائد سعادت آباد ، لیزر موهای زائد پیروزی، لیزر موهای زائد شهرک نفت و یا یافتن مرکز لیزر جردن و به طور کلی در هر کجای تهران که هستید به کلینیک تخصصی دکتر زرگنج فرد مراجعه کنید

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1368 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه  کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ از سال 86

سابقه کار در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا از سال 94

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

بهترین مرکز لیزر تهران

بهترین مرکز لیزر موهای زائد صورت آقایانتوسط بهترین نوع لیزر موهای زائد

 

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

اینستاگرام:dr_zarganj

09127379893

شماره تماس : 161 930 22 021

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید