میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

لیزر موهای زائد سعادت آباد
لیزر موهای زائد سعادت آباد

لیست موضوعات

لیزر موهای زائد سعادت آباد

در این مقاله با موضوع لیزر موهای زائد سعادت آباد با شما همراهان هستیم. اگر شما ساکن سعادت آباد هستید و به دنیال مرکز لیزر تهران استاندارد و متناسب با نیاز های خود می باشید به کلینیک زیبایی دکتر زرگنج مراجعه کنید تا بتوانید زیر نظر پزشک متخصص و در مرکزی کاملا بهداشتی و استاندارد لیزر درمانی خود را آغاز کنید.

 

در این مقاله به سوالات زیر پاسخ داده می‌شود:

نحوه ی کار لیزر مو چگونه است؟

آیا موهای لیزر شده به طور دائم پاک می‌شوند؟

لیزر مو های زائد چقدر طول می‌کشد؟

آیا رنگ مو و یا نوع مو تفاوت ایجاد می‌کند؟

عوارض جانبی و خطرات لیزر چیست؟

هزینه لیزر موهای زائد چقدر است؟

 

نحوه ی کار لیزر مو چگونه است؟

اشعه لیزر از نور برای هدف قرار دادن موهای اضافی فرد استفاده می‌کند. اشعه نوری لیزر از مو به داخل فولیکول مو حرکت می‌کند. گرما از نور لیزر کیسه مو را از بین می‌برد و مو دیگر نمی‌تواند از آن رشد کند.

مو از یک چرخه رشد منحصر به فرد پیروی می‌کند که شامل استراحت، ریزش مو بعد از لیزر و رشد دوباره است. مویی که به تازگی در فاز استراحت قرار دارد، توسط تکنسین و یا لیزر دیده نخواهد شد، بنابراین فرد ممکن است نیاز به صبر کردن تا قبل از برداشتن آن داشته باشد.

نحوه ی کار لیزر مو چگونه است؟
نحوه ی کار لیزر مو چگونه است؟

برای بیشتر مردم، حذف مو توسط لیزر به هر روش درمانی حداقل به زمان ۶ تا ٨ ماه نیاز دارد.

خواندن مقاله لیزر موهای زائد چانهرا از دست ندهید

برای اطلاع از قیمت بدانید که لیزر موهای زاید قیمت مشخصی ندارد و به کیفیت کلینیک و پزشک متخصص بستگی دارد.

آیا موهای لیزر شده به طور دائم پاک می‌شوند؟

پاک کردن مو با توجه به فولیکول موی از بین رفته دائمی است. با این حال، افرادی که حذف مو را انجام می‌دهند، می‌توانند انتظار داشته باشند که برخی از موهای منطقه مورد نظر، رشد کنند.

در طول زمان امکان آن وجود دارد که مجددا این ناحیه را درمان کنیم تا تعداد موهایی که رشد می‌کنند را کاهش دهیم. در برخی موارد حتی ممکن همه‌ی مو های زائد حذف شوند.

این که آیا مو رشد می‌کند یا نه بستگی به عوامل متعدد دارد، از جمله نوع مو و مهارت پزشک یا تکنسینی که عمل لیزر را انجام می دهد.

آیا موهای لیزر شده به طور دائم پاک می‌شوند؟
آیا موهای لیزر شده به طور دائم پاک می‌شوند؟

بیشتر افراد متوجه می‌شوند که وقتی مو را لیزر میکنند، مو روشن‌تر و کم‌تر از قبل دیده می‌شود. این به این دلیل است که لیزر ممکن است به غده مو، حتی زمانی که نتواند آن را از بین ببرد، آسیب برساند.

اگر یک غده مو آسیب‌دیده باشد ولی هنوز نابود نشده باشد، مو در نهایت رشد خواهد کرد. از بین بردن تمام فولیکول های مو مشکل است، بنابراین بسیاری از مردم موهای خود را خواهند دید. بنابراین افرادی که می‌خواهند همه مو را از بین ببرند ممکن است به چندین جلسه لیزر نیاز داشته باشند. و سیکل های سالانه یا شش ماه یک بار را در برنامه لیزر خود قرار دهند.

لیزر مو های زائد چقدر طول می‌کشد؟

حذف موی لیزر زمانی است که فولیکول مو نابود می شود. هنگامی که فولیکول مو فقط آسیب دیده است، موها در نهایت دوباره رشد می کنند .

مقدار زمان لازم برای ریزش مو به چرخه ی رشد موی منحصر به فرد بستگی دارد. بعضی از مردم موهایی دارند که سریعتر از دیگران رشد می کنند. مویی که در مرحله استراحت است، به آرامی رشد می کند در مقابل مویی که در فاز دیگری قرار دارد.

بیشتر مردم باید در عرض چند ماه، رشد تعدادی تار مو را انتظار داشته باشند. هنگامی که این اتفاق می‌افتد، آن‌ها می‌توانند درمان‌های بیشتری را انتخاب کنند.

لیزر مو های زائد چقدر طول می‌کشد؟
لیزر مو های زائد چقدر طول می‌کشد؟

آیا رنگ مو و یا نوع مو تفاوت ایجاد می‌کند؟

در جواب این سوال باید بگوییم بله متفاوت است به این صورت که ریزش مو در افرادی که دارای موهای تیره هستند، به بهترین شکل عمل می کند. این به این دلیل است که کنتراست رنگدانه برای لیزر برای مواجه شدن با هدف و حرکت آن فولیکول را نابود می کند.

افرادی که پوست تیره یا موهای روشن دارند ممکن است به درمان‌های بیشتری نسبت به دیگران نیاز داشته باشند و ممکن است متوجه شوند که موی آن ها بیشتر رشد می‌کند.

آیا رنگ مو و یا نوع مو تفاوت ایجاد می‌کند؟
آیا رنگ مو و یا نوع مو تفاوت ایجاد می‌کند؟

برای حذف دائمی مو، تکنسین باید بداند چطور مو را هدف قرار داده و نوع مناسب لیزر را انتخاب کند. تحقیقات منتشر شده در سال ۲۰۱۳ نشان داد که لیزرهایی که طول‌موج‌های بلندتری را تولید می‌کنند در پوست تیره بهتر عمل می‌کنند.

عوارض جانبی و خطرات؟

در طول درمان برخی افراد سوزش، خارش یا ناراحتی را تجربه می کنند. به همین دلیل، بسیاری از تکنسین ها، کرم هایی را به محل مورد درمان خود اعمال می کنند. با این حال، برخی از افراد ممکن است واکنش آلرژیک و یا سوزش پوست در پاسخ به کرم را به صورت خفیف داشته باشند.

 

عوارض جانبی کوچکی رایج هستند و ممکن است شامل موارد زیر باشند:

  • تغییراتی در رنگ پوست، به ویژه در افراد با پوست تیره، که معمولا موقتی هستند
  • قرمزی پوست
  • پوسته پوسته شدن سطح پوست

گاهی اوقات حساسیت مربوط به حذف مو می‌تواند باعث ایجاد جای زخم شود. پوست آسیب‌دیده نیز می‌تواند آلوده شود. با این که بیماری‌های نادر هستند می‌توانند شیوع پیدا کنند .

ارائه یک تاریخچه پزشکی دقیق و بحث درباره ریسک‌ها و مزایا می‌تواند به مراجعه کننده کمک کند که درمان درست را تعیین کند و ریسک عوارض جانبی جدی را کاهش دهد.

به دنبال حذف مو، فرد باید از قرار گرفتن در معرض نور خورشید اجتناب کند. آفتاب می‌تواند پوست را تحریک کند و ممکن است خطر زخم‌ها را افزایش دهد.

افرادی که در معرض شدید درد، تب، پوسته پوسته شدن، قرمزی و یا علائم دیگر آسیب یا عفونت پوست هستند، باید به مراقبت پزشکی توجه کنند

هزینه لیزر موهای زائد چقدر است؟

اکثر مردم به جلسات متعدد نیاز دارند، بنابراین مردم باید با ارائه دهنده درمان خود در مورد چند جلسه که برای جمع آوری هزینه های کلی نیاز دارند صحبت کنند

از آنجا که حذف موی لیزری تقریبا همیشه یک روش آرایشی است، بعید است که بیمه آن را پوشش دهد.

هزینه کلی حذف موهای لیزر به چندین عامل بستگی دارد، از جمله این که چه کسی درمان را انجام می‌دهد. ارائه دهندگان ماهر مانند متخصصین پوست و جراحان پلاستیک ممکن است هزینه‌ی بیشتری را در بر داشته باشد. لیکن اطمینان شما و درصد موفقیت فرایند افزایش پیدا می کند.

 

عوامل دیگری که بر هزینه تاثیر می‌گذارند عبارتند از:

  • تعداد درمان‌های لازم
  • تراکم مو
  • چندین تار مو مورد هدف قرار گرفتند
  • اندازه ناحیه که نیاز به درمان دارد

حذف موهای لیزر می‌تواند به طور قابل‌توجهی میزان موهای بدن یک فرد را کاهش دهد. در اغلب مردم، بعضی از موها به مرور زمان رشد خواهند کرد. حتی زمانی که مو دوباره رشد می کند، موهای کمتری وجود خواهد داشت، ظاهر نرم تر را تولید می کند. برای دریافت یک درک واقعی از آنچه که از لیزر حذف موهایتان انتظار دارید، در مورد اهداف درمان با پزشک یا متخصص حذف مو صحبت کنید

برای لیزر موهای زائد تهران پارس و لیزر موهای زائد شهرک نفت ، لیزر موهای زائد پیروزیو یا یافتن مرکز لیزر جردن و به طور کلی در هر کجای تهران که هستید به کلینیک تخصصی دکتر زرگنج فرد مراجعه کنید چرا که بهترین نوع لیزر موهای زائددر این مرکز انجام میشود

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه  کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ از سال 86

سابقه کار در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا از سال 94

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

 

ارائه خدمات لیزر موهای زائد صورت آقایان

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد جهت لیزر موهای زائد سعادت آباد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

اینستاگرام:dr_zarganj

09127379893

شماره تماس : 161 930 22 021

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید